Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Ο proud έχει δίκιο, μελέτα και λίγο τας γραφάς. :rolleyes: Από εκεί και πέρα είναι αξιοπερίεργο -εάν υπάρχει προστασία του νόμου- το πως προχώρησαν οι πλειστηριασμοί. Εάν υπήρχε προστασία με μια προσφυγή σε δικαστήριο θα είχαν ακυρωθεί. Μήπως δεν υπάρχει προστασία ή τουλάχιστον από αυτές τέτοιου είδους αιτίες? Πάντως και ο Φ. Μανούσης που είδαμε δεν μιλούσε για παράνομη διαδικασία, αλλά για το Νόνα Μαίρη και την τιμή σκραπ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αρα ο χρονος (δυο ετη) τρεχει απο το καλοκαιρι του 2010. αυγουστο του 12 θα ληξει το θεμα.

τωρα ξεκαθαριζουν καπως τα πραγματα.

αν θυμαμαι καλα, οσοι εκ των πιστωτων (ο οποιοσδηποτε εχει λαμβανειν απο τη ΣΑΟΣ) δεν εχει μπει στη διαδικασια, δεν δεσμευεται απο τη συνδιαλλαγη οσον αφορα το υψος της απαιτησης του, αλλα δεν μπορει να προβει σε μετρα αναγκαστικης εκτελεσης (διαταγες πληρωμης, κατασχεσεις κλπ)

ΥΓ: δειτε και εδω για το αρθρο 99

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Εάν κατάλαβα καλά από το
, έγινε ο διαγωνισμός και βρέθηκε πλειοδότης για το ΚΑΒΕΙΡΟΣ (το δελφίνι) και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ, ενώ στα αζήτητα έμεινε λόγω τιμής το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Εάν κρίνω από την
...μάλλον πουλήθηκαν και τα ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ. Νομίζω όμως ότι ο Φ. Μανούσης απ' ό,τι φαίνεται θα εξαντλήσει όλα τα ένδικα μέσα.

Και για το Νόνα Μαίρη και το Σαμοθράκη βρέθηκε πλειοδοτης. Το θέμα είναι κατά πόσο θα απομακρυνθούν τα πλοία γιατί η Saos Ferries φέρεται να έχει κάνει ένσταση για την εγκυρότητα των πλειστηριασμών

Από την δημοπρασία βγήκαν σε πλειστηριασμό το δελφίνι «Κάβειρος», η «Παναγία Σουμελά», το «Νόνα Μαίρη» και το «Σαμοθράκη», ενώ δεν βρέθηκε μειοδότης για τη «Θεσσαλονίκη». Για το Θεσσαλονίκη ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί, ενώ τα υπόλοιπα πλοία αγοράστηκαν από εταιρεία με έδρα τον Πειραιά. Με τα έσοδα από τον διαγωνισμό, θα πληρωθούν τα χρέη της εταιρείας ΣΑΟΣ προς τον ΟΛΑ.

Πηγη: Ε-ΘΡΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης πήρε την κατάσταση στα (στιβαρά, υποθέτω) χέρια του, διότι απ΄ όσον αντιλαμβάνομαι ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης ακολουθώντας τον βηματισμό της ΜΚΟ επ΄ ονόματι "Διακυβέρνηση ΓΑΠ-Global thinker, local absent" περιμένει να σαλπάρουν μόνα τους το Νόνα Μαίρη και το Μακεδονία. Κι΄ όχι τίποτα άλλο, τα στείλανε (τα βαπόρια λέω) και στον Εισαγγελέα, κατά την Thraki Voice :P.

ΥΓ. Η κaτάσταση των καραβιών είναι τέτοια, που μπροστά τους το Ρομίλντα είναι το Celebrity Equinox. :D

post-1907-0-34984900-1306653221_thumb.jp

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

αν εχει υποβαλλει αιτηση υπαγωγης, μπορει να εχει ζητησει και αναστολη ολων των αναγκαστικων ενεργειων μεχρι την εκδικαση της αιτησης. σε αυτη την περιπτωση ειναι στο χερι του δικαστη αν θα δωσει αναστολη. ειναι μυλος γενικως η ιστορια και υπαρχει καποιος καλος δικηγορος μπορει να το τραιναρει

Τελικα το συμβουλιο επικρατειας

της SAOS για τους διαγωνισμους των πλοιων,οποτε μαλλον προχωραει το θεμα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φανταζομαι σιγουρα τα 3 που εχουν πουληθει αφου λεει οτι ειτε ο πλειοδοτης ειτε η εταιρια θα πρεπει να τα απομακρυνουν.Και επειδη η ΣΑΟΣ δεν νομιζω να θελει να τα 'κουνησει',τα πουλημενα τουλαχιστον θα φυγουν απο αυτους που τα αγορασαν στον πλειστηριασμο.Να δουμε βεβαια αν θα βρεθει ενδιαφερομενος για τον διαγωνισμο που θα γινει μεσα στην βδομαδα για τα αλλα δυο(αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ? και το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τα απουλητα)

Link to comment
Share on other sites

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου και σύμφωνα με το νόμο και το Καταστατικό, καλούνται οι μέτοχοι της Ανώνυμης Εταιρείας με την Επωνυμία ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ σε ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση την 30η Ιουνίου 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 18:30, στα γραφεία της έδρας της εταιρείας στην Καμαριώτισσα Σαμοθράκης

Ενώ πλέον το site της SAOS FERRIES είναι υπό κατασκευήν (έχει μόνο τηλέφωνο επικοινωνίας των γραφείων στη Σαμοθράκη)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Σα νάχεις δίκιο, κι όπως λέει εδώ έφυγε για Αλιάγα και μάλλον θα ακολουθήσουν και τα άλλα.

στο αρθρο που εβαλε link ο νηρεας, αναφερει οτι πουληθηκαν απο τον μανουση. τελικα τι εγινε με τον πλειστηριασμο που ειχε κανει ο ΟΛΑ; ακυρωθηκε λογω αρθρου 99;

Link to comment
Share on other sites

Τις επομενες μερες θα

να απομακρυνει τα πλοια της απο το λιμανι.

Ηταν μεσα στο προγραμμα να τα 'κουνησει' η ΣΑΟΣ,απλως δεν το περιμενε κανεις :unsure:

Μπραβο και στον ΟΛΑ βεβαια καθως στον ΟΛΠ ακομα προσπαθουν να απομακρυνουν τα GAβαπορα :rolleyes:(ισως βεβαια σε αυτη την περιπτωση εχει να κανει και με την μη συνεργασια της εταιριας).

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε πως περιγράφεται η διαδικασία μετά την κατακύρωση για τα πλοία που πούλησε ο μπαρμπα - Γιώργης.

Ο πλειοδότης στον οποίο έγινε αναγγελία κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού είναι υποχρεωμένος :

• προ και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από την κατακύρωση ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ, 10% του συνολικού ποσού προσφοράς συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ .

• να καταβάλλει εντός δέκα (10) ημερών από την κατακύρωση το σχετικό τίμημα της προσφοράς του.

• να προσέλθει για την υπογραφή της σύμβασης

• Από την ημερομηνία έκδοσης της άδειας από το ΚΛΠ και μέσα στην οριζόμενη στο άρθρο 11 της παρούσας διακήρυξης προθεσμία πρέπει να προβεί στην απομάκρυνση του εν λόγω πλοίου, είτε με ίδια μέσα και προσωπικό, είτε συμβαλλόμενος με τρίτο, ο οποίος κατ' εντολή και για λογαριασμό του πλειοδότη θα προβεί στην απομάκρυνση των πλοίων.

Εντός δέκα (10) ημερών από την ανακοίνωση κατακύρωσης ή ανάθεσης καταρτίζεται από την Υπηρεσία η σχετική σύμβαση που υπογράφεται και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη.

Ο ανάδοχος υποχρεούται να ολοκληρώσει τις εργασίες απομάκρυνσης του πλοίου μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία έκδοσης της άδειας από το ΚΛΠ. Σε περίπτωση παράβασης αυτού του όρου, ανεξαρτήτως των άλλων κυρώσεων, θα επιβάλλεται ποινική ρήτρα σε βάρος του αναδόχου ύψους 1.000 ευρώ, για κάθε μήνα καθυστέρησης.

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταια πλανα κατα την αναχωρηση του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ αλλα και πως η ΣΑΟΣ την τελευταια στιγμη πληρωσε την εγγυητικη για το πλοιο(πλοια?).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το lucky star πραγματοποιεί το δεύτερο του δρομολόγιο για τον Aliaga, άρα η saos μετράει μειον ένα ακόμα πλοίο από το στόλο της Αλεξανδρούπολης.

Nα υποθέσουμε, όπως είχαμε διαβάσει εδώ, ότι πήρε το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ ???

Με το που θα γυρίσει το ρυμουλκό θα παραλάβει το επόμενο, μάλλον το "Νόνα Μαίρη", για να το οδηγήσει και εκείνο στο Τουρκικό διαλύτήριο, ενώ η ίδια διαδικασία θα συνεχισθεί με το "Παναγία Σουμελά" και με το δελφίνι, που βρίσκεται δεμένο στην ιχθυόσκαλα.

Αν και, για να πούμε την αλήθεια, δεν μπορούμε να στηριζόμαστε και πολύ στο συγκεκριμμένο δημοσίευμα, τόσο γιατί μίλαγε για άμεση αναχώρηση του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ άμα τη επιστροφή του ρυμουλκού από το Aliaga, όσο και για την αισιοδοξία του ότι μέχρι τις 4 Αυγούστου, θα είχαν απομακρυνθεί όλα τα πλοία της ΣΑΟΣ από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Όλα τα πλοία της SAOS θα έχουν φύγει από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης μέχρι στις 4 Αυγούστου.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Τώρα μπερδεύτηκα.

Τα παίρνει η ΣΑΟΣ και τα πουλά για καρφίτσες και όχι το λιμάνι, σωστά?

Πλέον είναι ξεκάθαρο ότι η ΣΑΟΣ απομάκρυνε τα βαπόρια της, όποτε αυτή καρπώθηκε και το τίμημα της άξιας πώλησης των δυο πλοίων (Σαμοθράκη & Παναγία Σουμελά) της για scrap!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κατεβαίνω στον Πειραιά να κόψω εισιτήρια. Ελπίζω μόνο το ΙΧ να μην έχει πρόβλημα να ανέβει τον καταπέλτη.

Το ότι υπάρχει καποια κινητικότητα στην εταιρεία υπάρχει, αφού κατάφερε και ξέμπλεξε τα παροπλισμένα της Αλεξανδρούπολης και τα έστειλε για σκραπ, αλλά το να αναστήσει τους συγκεκριμένους λαζάρους, θεωρώ ότι ούτε η ΝΕΛ δεν θα το τολμούσε.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται μάζεψε κάτι ψιλά από την πώληση των πλοίων που πήγαν για σκραπ, βλέπει και τους άλλους να είναι στα τελευταία τους και ετοιμάζεται να ξαναεμφανιστεί?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...