Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Αναμένεται και η απομάκρυνση του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ από Αλεξανδρούπολη. Πάντως ο Μανούσης έχει αποδειχθεί φιδέμπορας πολλές φορές στο παρελθόν και δε δίνω και μεγάλη βαρύτητα στα λεγόμενά του. Όσο για τα ΑΓΙΑΣΟΥ και ΕΞ.ΛΗΜΝΟΣ θεωρώ απαγορευτικό το κόστος για να επαναλειτουργήσουν. Πιο συνετή θα ήταν μια προσπάθεια για ανακατασκευή των ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και LIBERTY B που είναι σχετικά νέα ακόμα. Αλλά και πάλι δύσκολο το βλέπω..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Νόνα Μαίρη είναι το πλοίο που τον ενδιαφέρει περισσότερο να κρατήσει και να επαναδρομολογησει (έτσι δήλωνε όταν γινόντουσαν οι πλειστηριασμοί των πλοίων του από τον οργανισμό Λιμένα Αλεξανδρούπολης). Όποτε εφόσον δεν έφυγε στη μετά το Παναγία Σουμελά, δεν φαίνεται ότι θα φύγει άμεσα το πλοίο αυτό!!! Η Saos Ferries θα προσπαθήσει να επαναδρομολογησει κάποιο πλοίο που θα χρειάζεται το μικρότερο κόστος!! Όποτε το Μακεδονία που αναφέρεις θέλει πολλά λεφτά για να τελειώσει η μετασκευή του!!! Ενώ το Liberty B είναι πολύ μικρό και είναι Ro-Ro όποτε για να γίνει Ε/Γ-Ο/Γ θέλει χρήματα!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το ενδεχόμενο επαναδρομολόγησης αυτών των δύο πλοίων υπερβαίνει ακόμα και τις προβλέψεις του καζαμία :rolleyes: , σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποιος άλλος λόγος. Εάν δεν απατώμαι αυτά τα δύο πλοία βρίσκονται σε διαδικασία απομάκρυνσης από τον ΟΛΠ και τον ΟΛΛ, οπότε μια δήλωση μελλοντικής δρομολόγησης (μετά από έξι μήνες) να επιδιώκει κάποια αναβολή των διαδικασιών απομάκρυνσης.

Link to comment
Share on other sites

ακιρβως Νηρεα. Τα εχουμε δει και στα threads του λαυριου και του ολπ. εχουν ξεκινησει οι διαδικασιες αναγκαστικης εκποιησης (με τη διαδικασια των αγουδημοπλοιων). αυτες οι αερολογιες περι δυναμικου come back μανουση, πρεπει να εχουν να κανουν με προσπαθεια του να κωλυσιεργησει. ισως να ψαχνει παραθυρο να τα πουλησει ο ιδιος, οπως πουλησε σουμελα και σαμοθρακη. εκτος και αν παιζει τπτ με τα χρηματιστηριακα της ΣΑΟΣ

δε νομιζω να τον ενδιαφερει πραγματικα κατι περα του αλεξανδρουπολη σαμοθρακη.

τωρα για την αξιοπιστια και τη σοβαροτητα οσων διαδιδουν τετοιες πιπ## <_< , τα ειπε ο George.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εχει τον βαπορα "Θεσσαλονικη" και θελει να ξαναμπει στην ακτοπλοια δυναμικα με τα "κοτερα" ??? Δεν νομιζω να πετυχει τιποτα με αυτες τις κινησεις.

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς αλλά ο βαπορας που αναφέρεις δεν κάνει ούτε για Ro-Ro (μικρή χωρητικότητα και μεγάλη κατανάλωση) ενώ για να γίνει Ε/Γ-Ο/Γ μάλλον πρέπει να το ξεχάσουμε!!!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Για την δρομολογηση των ΑΓΙΑΣΟΥ και ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ

Η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, πάντως, δήλωνε ότι έχει πλήρη άγνοια για το θέμα και δεν είχε λάβει κανένα αίτημα για δρομολόγηση των δύο πλοίων. Ωστόσο, ο κ. Μανούσης ζητά επιμόνως το τελευταίο διάστημα να συναντηθεί με το γενικό γραμματέα Δημήτρη Χαλκιώτη.

http://www.emprosnet.gr/

Link to comment
Share on other sites

Πιστοποίηση μερικής κάλυψης της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου, με κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων, υπέρ

Πιστωτών της Εταιρείας με κεφαλαιοποίηση των απαιτήσεών τους.

Τέλος να πούμε ότι ανανεώθηκε το site της Saos Ferries

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η Saos Ferries προτίθεται να προβεί σε αγορά πλοίων (προσοχή, όχι πλοίου, πλοίων).

Δεν είμαστε στα καλά μας....... Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν προλάβαμε να το συμπεριλάβουμε στη δημοσκόπηση για το γεγονός της χρονιάς 2011. Θα έβγαινε μακράν πρώτο......

Έκτακτη Γενική Συνέλευση την 27η Δεκεμβρίου 2011, πραγματοποιεί η ΣΑΟΣ με θέματα τη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου με συμψηφισμό ζημιών προς το σκοπό εξυγίανσης της εταιρείας, δια μειώσεως της ονομαστικής αξίας των μετοχών, αλλά και την έγκριση σύναψης συμβάσεων για αγορά πλοίων.

Πηγή : theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

ελα μ... στον τοπο σου.

μηπως εχει να κανει με καποια πλοια (πχ liberty bell) που ειχε ακουστει οτι δεν αγοραστηκαν απ'ευθειας απο τη ΣΑΟΣ, αλλα απο παρενθετες εταιρειες συμφεροντων μανουση;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

η αναφορα στην εκ των υστερων επανεγκριση της αγορας του Liberty B και του New Akat(s)uki :eek: που κολλαει; εχει διαδικαστικο χαρακτηρα ή το liberty ανηκει σε καμια παρενθετη εταιρεια και θελουν να περασει στη σαος;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
εχει πει πολλα ψεματα (με κορυφαια οτι θα φερει πλοια τυπου διαγορας για τα δωδεκανησα και οτι θα μετασκευασει σε ΕΓ/ΟΓ το θεσσαλονικη), ωστε να μην τον πιστευει κανεις.

σε αυτα να προσθεσουμε τα περσυνα περι επαναδρομολογησης του λημνος και του αγιασου και περι δυναμικου come back

αυτες οι αερολογιες περι δυναμικου come back μανουση, πρεπει να εχουν να κανουν με προσπαθεια του να κωλυσιεργησει. ισως να ψαχνει παραθυρο να τα πουλησει ο ιδιος, οπως πουλησε σουμελα και σαμοθρακη. εκτος και αν παιζει τπτ με τα χρηματιστηριακα της ΣΑΟΣ

πιστευω παντως οτι μεχρι το καλοκαιρι θα εχουν φυγει και τα υπολοιπα, για να τακτοποιησει τις υποχρεωσεις του προς τους πιστωτες. ληγει και η προθεσμια του αρθρου 99 νομιζω. υποθετω οτι με καθε πωληση θα τακτοποιει μερος των οφειλων για να αποδεσμευεται το επομενο για σουταρισμα

αρα ο χρονος (δυο ετη) τρεχει απο το καλοκαιρι του 2010. αυγουστο του 12 θα ληξει το θεμα.

μπορει να ειναι παραμυθας, μπορει τα πλοια του να μη φημιζονταν ουτε για το service τους, ουτε για την πληρη συμμορφωση με τους κανονες safety & stability (για να το πω κομψα B) ), μπορει να φτιαχτηκε απο τα κονε σε γαλαζιες αλλα και πρασινες κυβερνησεις, αλλα του βγαζω το καπελο γιατι καταφερε να "διαμορφωσει" ο ιδιος τον επιλογο (?)της εταιρειας του.

η εταιρεια λειτουργει ακομη (στη σαμοθρακη) και εξακολουθει να εχει εσοδα.

εξακολουθει να κανει κουμαντο ο ιδιος στην εταιρεια του (παρα τη μετοχοποιηση μερους των χρεων)

πουλα ο ιδιος τα παλια πλοια εξασφαλιζοντας καλυτερες τιμες απο οτι αν βγαιναν στο σφυρι

στο τελος θα του εχει μεινει μια εισηγμενη μονοβαπορη εταιρεια, με ενα πλοιο μολις12 ετων δρομολογημενο και το κυριοτερο εισηγμενη στο ΧΑΑ (το τελευταιο μπορει να του αποφερει κανα χαρτζηλικι ακομη, πχ μεταβιβαζοντας το πλοιο σε αλλη αποκλειστικα δικη του εταιρεια και πουλωντας τη θεση στο ταμπλω).

Link to comment
Share on other sites

στο τελος θα του εχει μεινει μια εισηγμενη μονοβαπορη εταιρεια, με ενα πλοιο μολις12 ετων δρομολογημενο και το κυριοτερο εισηγμενη στο ΧΑΑ (το τελευταιο μπορει να του αποφερει κανα χαρτζηλικι ακομη, πχ μεταβιβαζοντας το πλοιο σε αλλη αποκλειστικα δικη του εταιρεια και πουλωντας τη θεση στο ταμπλω).

Αυτος θα επρεπε να ηταν και ο στοχος της εταιριας απο την αρχη και οχι η ανεξελεγκτη επεκταση της.Αλλωστε και το ΣΑΟΣ ΙΙ χτιστικε για να εξυπηρετησει την Σαμοθρακη και οχι για να αλωνιζει το Αιγαιο.Το καλο με τον Μανουση ειναι οτι απο οτι φαινεται θα καταφερει να φερει τη εταιρια στο σημειο απο το οποιο ξεκινησε και οχι να την καταστρεψει.

Link to comment
Share on other sites

οχι ακριβως εκει που ξεκινησε ;)

η εταιρεια ξεκινησε ως λαϊκης βασης (μονο με σαος παλιο αρχικα και με αρσινοη στη συνεχεια) και παρεμεινε ετσι για πολλα χρονια, με ενεργο αναμειξη και της τοπικης αυτοδιοικησης στη διοικηση της εταιρειας.

τα προβληματα ηρθαν με τη ναυπηγηση του ΣΑΟΣ ΙΙ, που ενα πλοιο που θα επρεπε να στοιχισει οσο μια κλειστη παντοφλα, κοντεψε να στοιχισει οσο ενα superfast (που λεει ο λογος). τοτε ηρθε ο μανουσης, (νομιζω ειχε εξοχικο στη σαμοθρακη και τον προσεγγισαν. αυτη ειναι τουλαχιστον η επισημη εκδοχη). μετα ηρθαν οι πρωτες αγονες απο το πασοκ και μετα η αποθεωση επι νεας διακυβερνησης.

συμπερασμα: αλλη μια εταιρεια λαϊκης βασης που πηγε για φουντο και την κρατησε στη ζωη ενας κρατικοδιαιτος επιχειρηματιας. ;)

Link to comment
Share on other sites

του βγαζω το καπελο γιατι καταφερε να "διαμορφωσει" ο ιδιος τον επιλογο (?)της εταιρειας του.

Νομίζω ότι εάν είχε κινηθεί πιό συνετά θα είχε σίγουρα καλύτερη μοίρα. Ίσως σήμερα να είχε ακόμη 3-4 πλοία που να δουλεύουν στο Β. Αιγαίο. Έχω την εντύπωση ότι κάποια στιγμή υπερεκτίμησε τις δυνατότητες του και άρχισε να σκέφτεται μεγαλεπήβολα σχέδια για επέκταση σε Χίο-Μυτ, σε Δωδεκάνησα, σε Κυκλάδες κλπ. Φυσικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όσο μικρό και εάν ήταν...άρχισε να ενοχλεί πολλούς. Και όταν άρχισε η γνωστή κόντρα με τον Βεντούρη για τα πλοία "τύπου ΣΑΟΣ" και τις άγονες άρχισε η αντίστροφη μέτρηση....και κατόπιν ήρθαν τα "τύπου ΝΕΛ". Εάν προσθέσει κανείς και τις σωρηδόν αγορές ακατάλληλων πλοίων και της ημιτελούς σούπερ μετασκευής του Μακεδονία...νομίζω ότι λογικά η εταιρεία βρίσκεται εδώ σε αυτό το σημείο. Εάν όμως αντί για τους μεγαλοϊδεατισμούς, έχτιζε αργά και σταθερά την θέση της στο Β. Αιγαίο...θα ήταν σίγουρα σε πολύ καλύτερη θέση.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...

ΣΑΟΣ: Παραχώρηση πλοίου & διαχείριση εταιρίας

Η παραχώρηση πλοίου στην εταιρία Αγιος Ευστάθιος και η απόκτηση της διαχείρισης της τελευταίας, από τη ΣΑΟΣ, ήταν το αντικείμενο συμβάσεων που ενέκρινε η Γ.Σ. της ΣΑΟΣ στις 15 Νοεμβρίου.

Συγκεκριμένα εγκρίθηκαν:

α) το από 01.09.2012 Ιδιωτικό Συμφωνητικό Πωλήσεως & Μεταβιβάσεως του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ Ν.Π. 10599 στην εταιρία με την επωνυμία ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Ν.Ε., με διατήρηση του δικαιώματος (option) επαναγοράς αυτού, σύμφωνα με τους όρους και συνθήκες που αναφέρονται στο συμφωνητικό αυτό και

β) της από 11.09.2012 Σύμβασης Παραχώρησης Διαχείρισης της εταιρίας με την επωνυμία ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Ν.Ε. στην ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ., σύμφωνα με τους όρους και συνθήκες που αναφέρονται στην σύμβαση αυτή.

Τέλος, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση σχετικά με την πορεία και την προοπτική της εταιρίας.

www.euro2day.gr

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ο Μανουσης ξαναχτυπα!!!

http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&contentid=16015

 

Το ωραίο είναι ότι τότε είχε γίνει και σοβαρή συζήτηση για το ενδεχόμενο δρομολόγησης του Παναγία Αγιάσου και του αειμνήστου Παναγία Τήνου 2...

Link to comment
Share on other sites

Από όλα της τα πλοία μόνο το Αρσινόη κλαίω. Και όμορφο καραβάκι είναι και ταιριαστού μεγέθους για μπόλικες γραμμές. Τα βασιλοβάπορα της όμως όχι. Τα πιο πολλά κόλλαγαν ένσημα, σε κακά χάλια, με υπηρεσίες για τα μπάζα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...