Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Συμφωνω απολυτα.Το ΑΡΣΙΝΟΗ θα μπορουσε να δουλευει ακομα σε αρκετες γραμμες.

Δυστυχως η εταιρια γιγαντοθηκε φερνοντας ασυστολα πλοια χωρις να εχει συγκεκριμενο πλανο με τα γνωστα αποτελεσματα,ενω θα επερεπε να εχει μονο το ΣΑΟΣ ΙΙ και το ΑΡΣΙΝΟΗ.

Και που καταφερε να κρατηθει τελικα χωρις να καταρευσει τελειως οπως η GA παλι καλα να λεμε

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.... Ενώ είχε κι ένα δελφίνι που λεγότανε ΚΑΒΕΙΡΟΣ αλλά δεν έχω ιδέα που βρίσκεται και τι κάνει.

 

Κάποτε το "Κάβειρος" επέπλεε, αλλά αν θυμάμαι καλά τι είδα προ διμήνου, μάλλον το έχουν τραβηγμένο έξω, σε βάζα και σε άθλιο χάλι.

Link to comment
Share on other sites

Αν, λέω αν, τελικά προχωρήσει η μετασκευή του Liberty B, σημαίνει ότι το αφεντικό έχει καλά αντανακλαστικά, αφού όλοι εδω και καιρό φωτογραφίζουν τέτοια πλοία ως τα πλέον κατάλληλα για να επιβιώσουν στις σημερινές και μελλούμενες συνθήκες της ελληνικής οικονομίας.

 

Μεγάλο αν όμως, αφού μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει κάτι τέτοιο.

 

Χώρια που χρειάζεται πλάτες για να το πετύχει. Έχει?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάποτε το "Κάβειρος" επέπλεε, αλλά αν θυμάμαι καλά τι είδα προ διμήνου, μάλλον το έχουν τραβηγμένο έξω, σε βάζα και σε άθλιο χάλι.

 

Παραπληροφόρηση.

Έξω από το νερό, στα βάζα-εδώ και χρόνια- είναι ένα ΥΓ της εταιρείας "Αρσινόη", το "Νίκη".

Το "Κάβειρος" επιπλέει στο νερό, αλλά στην κατάσταση που βρίσκεται, σύντομα θα βρεθεί κάτω από το νερό.

Λίγο παραπέρα, δεσπόζει στο τεράστιο και παντελώς άδειο λιμάνι, το πρώην "πυραυλοκίνητο" Thessaloniki, που βρίσκεται σε θλιβερή κατάσταση, εφόσον ακόμα και graffiti διαθέτει στην αριστερή το μπάντα. 

post-1907-0-31153300-1364933375_thumb.jp

post-1907-0-90872800-1364933452_thumb.jp

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο ΕΓ/ΟΓ στη ράδα πλην των γνωστών της εταιρείας. Τελικά εκεί θα αφεθούν να βγάλουν το χειμώνα;

 

 

Συνελήφθησαν, βραδινές ώρες χθες, στο αγκυροβόλιο του Πειραιά και συγκεκριμένα εντός Ε/Γ- Ο/Γ πλοίου κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών και κοινής επιχείρησης προσωπικού τριών (03) πλωτών περιπολικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,  του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών/ΟΕΑ καθώς και της Διοίκησης Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, 35χρονος, 36χρονος και 54χρονος διότι εντοπίστηκαν να προσπαθούν από κοινού να αφαιρέσουν από το πλοίο εξαρτήματα από τον εξοπλισμό του μηχανοστασίου.

Προανάκριση κατά την αυτόφωρη διαδικασία διενεργείται από τη Διοίκηση Ασφαλείας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

hcg.gr

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Με αφορμή την νέα ακτοπλοϊκή (ή ναυτιλιακή;) χρονιά που ξεκινάει 1 Νοέμβρη, η εταιρία ΣΑΟΣ έστειλε στους φορείς του νησιού προς συζήτηση τα νέα προτεινόμενα δρομολόγια. Η επιστολή δημοσιεύθηκε εδώ:
Σας παραθέτω την τελευταία παράγραφο σχετικά με το ΣΑΟΝΗΣΟΣ καθώς και την απάντηση του πλοιοκτήτη <<κυρίου>> Μανούση.
 
<<Σας βεβαιώνουμε πως ο στρατηγικός σχεδιασμός του Ομίλου ΣΑΟΣ, στα πλαίσια του οποίου επίκειται και η παράλληλη με το Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ, δρομολόγηση του  Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ στη γραμμή Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη, είχε, έχει και θα έχει ως στόχο την ολοένα καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του νησιού.>>
 
  blank.gif Ο/Η Φώτης Μανούσης είπε...

Επί των σχολίων, σχετικά με τα προτεινόμενα δρομολόγια, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες μετασκευής του πλοίου ΣΑΟΝΗΣΟΣ, αυτό θα δρομολογηθεί στη γραμμή Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη παράλληλα με το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ προκειμένου:

1. Κατά τους θερινούς μήνες να λειτουργούν και τα δύο πλοία, και ως εκ τούτου να εκμηδενιστεί η πιθανότητα απομόνωσης του νησιού απόρροια τυχαίας βλάβη ή άλλου αστάθμητου παράγοντα.
2. Το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ να μπορεί να εκτελεί ένα δρομολόγιο από και προς το Λαύριο, εφόσον η πολιτεία αποφασίσει την επιδότηση της γραμμής.
3. Να μπορούν να συντηρούνται και τα δύο πλοία, κατά τη δίμηνη ακινησία του καθενός, όπως προβλέπει η νομοθεσία, και η Σαμοθράκη να μη παραμένει απομονωμένη, ούτε καν για ελάχιστες ημέρες.

Όσον αφορά τυχόν αύξηση του αριθμού των δρομολογίων κατά τους χειμερινούς μήνες, αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο εφόσον η πολιτεία αυξήσει τα επιδοτούμενα δρομολόγια (από 4 σε 5), όπως ισχύει για τα περισσότερα νησιά της Ελλάδας (π.χ. Λήμνος, Αγ. Ευστράτιος, Ψαρά, Κυκλάδες κ.λ.π.).

Ανάληψη του κόστους του επιπλέον δρομολογίου από την εταιρεία, θα έθετε σε κίνδυνο την βιωσιμότητά της και κατ’ ακολουθία την ύπαρξή της.

Η παρατήρηση της κας Σιδηροπούλου είναι απολύτως ορθή. Με τα προτεινόμενα δρομολόγια το πρόβλημα θα υπάρχει μόνο από την 28.04.2014 έως την 08.06.2014 καθώς και από την 29.09.2014 έως την 26.10.2014. Φρονώ ότι μέχρι τότε θα πρέπει να ενημερωθεί το Ειρηνοδικείο Αλεξανδρούπολης ώστε εάν είναι εφικτό να οριστεί δικάσιμος κάθε Πέμπτη, οπότε και θα εξυπηρετούνται αυθημερόν οι κάτοικοι της Σαμοθράκης.


Φώτης Μανούσης

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Δηλαδή εάν κατάλαβα καλά από την ανακοίνωση το πλοίο πουλήθηκε για σκραπ από την Saos Ferries, όπως είχε γίνει και με τα αλλά πλοία τηςστην Αλεξανδρούπολη

 

απο αγιασου και μακεδονια δεν υπαρχει κατι νεωτερο;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Saos Ferries: Έκτακτη γενική συνέλευση για μείωση μετοχικού κεφαλαίου

 

Η ακτοπλοϊκή εταιρία ΣΑΟΣ συγκαλεί έκτακτη γενική συνέλευση, την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 19.00, στα γραφεία της στην Καμαριώτισσα Σαμοθράκης, για συζήτηση και λήψη απόφασης επί των κάτωθι θεμάτων της ημερησίας διάταξης:

 

1. Μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας με συμψηφισμό ζημιών προς το σκοπό εξυγίανσης της εταιρείας, μέσω ακύρωσης και διαγραφής μετοχών με αναλογία αντικατάστασης και τροποποίηση του περί μετοχικού κεφαλαίου άρθρου του Καταστατικού.

 

2. Έγκριση συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της Αξιόκερσα Ναυτική Εταιρία.

 

3. Έγκριση εκμίσθωσης τμήματος των γραφείων της εταιρίας στη Καμαριώτισσα Σαμοθράκης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Πριν ένα μήνα σημειώθηκε τραυματισμός ενός ΕΠΟΠ στρατιώτη στη Σαμοθράκη και χρειάστηκε να γίνει η μεταφορά του τραυματία με το Σαος ΙΙ. Κάτι συνέβη όμως και υπάρχει ανακοινωση από την Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Όπως κατήγγειλε η Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο τραυματίας, η σύζυγος του και οι συνοδοί τους με το κομμένο μέλος ειδοποίησαν το πλοίο της γραμμής να καθυστερήσει τον απόπλου του για να επιβιβαστεί ο άτυχος ΕΠ.ΟΠ., καθώς ήταν θέμα χρόνου

 να γίνει προσπάθεια επανασυγκόλλησης του δαχτύλου του που κόπηκε όταν η βέρα που φορούσε πιάστηκε κάπου τη στιγμή που αποβιβαζόταν από υπηρεσιακό όχημα.

Όμως, συνάντησαν την άρνηση των εκπροσώπων της ναυτιλιακής εταιρείας να τους επιβιβάσουν, καθώς τους ζήτησαν να βγάλουν πρώτα εισιτήρια και στη συνέχεια να μπουν στο πλοίο για την Αλεξανδρούπολη, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει σημαντικά η διακομιδή του ακρωτηριασμένου στρατιωτικού.

 

Αλλά και απαντηση από την Saos Ferries

Με ιδιαίτερη έκπληξη ενημερωθήκαμε για το από 07 Νοεμβρίου 2015 δημοσίευμα της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στην ιστοσελίδα της (www.espekm.gr) στο διαδίκτυο, αναπαραχθέν και σε ποικίλα μέσα ηλεκτρονικής ενημέρωσης και δικτύωσης, σύμφωνα με το οποίο καταγγέλλεται η «άρνηση» των εκπροσώπων (πληρώματος Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ) της εταιρείας μας για τη επιβίβαση επί του πλοίου και μεταφορά επαγγελματία οπλίτη (ο οποίος είχε υποστεί ακρωτηριασμό δαχτύλου) και των συνοδών του, προτού εκδοθούν τα σχετικά εισιτήριά τους.

 

Προς διερεύνηση της σοβαρότατης ανωτέρω καταγγελίας, ζητήσαμε λεπτομερέστατη αναφορά από τους Αξιωματικούς του πλοίου, διαθέσιμη προς πάσα κατεύθυνση, από το περιεχόμενο της οποίας προκύπτει πως το εν λόγω δημοσίευμα αποτελεί κατά τα φαινόμενα προσπάθεια συκοφαντικής δυσφήμισης της εταιρείας μας, καθώς:

 

1. Πέντε λεπτά πριν τον προγραμματισμένο απόπλου του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ (δρομολόγιο Παρασκευής 6 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 12:30 μ.μ.) από Σαμοθράκη προς Αλεξανδρούπολη, και ενώ το πλοίο ήταν έτοιμο προς αναχώρηση, ο Πλοίαρχος ενημερώθηκε για περιστατικό τραυματία στρατιωτικού και κλήθηκε να αναμείνει στο λιμάνι της Σαμοθράκης για την μεταφορά του στρατιωτικού στην Αλεξανδρούπολη.

2. Περί ώρα 12:40 μ.μ. κατέφτασαν στο λιμάνι Σαμοθράκης στρατιωτικό ασθενοφόρο και τζιπ του Στρατού, στο πρώτο εκ των οποίων επέβαινε ο τραυματίας στρατιωτικός. Ο παρών υψηλόβαθμος Αξιωματικός του Στρατού, ανέφερε στον αρμόδιο για τον έλεγχο εισιτηρίων ναύτη του πληρώματος πως δεν είχαν εκδοθεί εισιτήρια, καθώς υπήρχαν ακόμη συζητήσεις για ενδεχόμενη μεταφορά του στρατιωτικού με ελικόπτερο.

3. Τρία λεπτά αργότερα, ο τραυματίας στρατιωτικός επέβη μετά των συνοδών του επί του πλοίου, ενώ ακόμη εκκρεμούσε το θέμα μεταφοράς του με ελικόπτερο και ενώ δεν είχαν ακόμη εκδοθεί εισιτήρια.

4. Μόλις στις 12:55 μ.μ. ο προαναφερθείς υψηλόβαθμος Αξιωματικός του Στρατού, ενημέρωσε τους Αξιωματικούς του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ πως η μεταφορά του στρατιωτικού θα πραγματοποιούταν εν τέλει με το πλοίο και ζήτησε την επίσπευση του ταξιδιού, όπως και έγινε, καθώς με εντολή Πλοιάρχου το πλοίο ταξίδεψε με αυξημένες στροφές των μηχανών του.

 

Από τα ανωτέρω συνοπτικώς περιγραφόμενα αλλά και τα όσα λοιπά λεπτομερώς παρατίθενται στην αναφορά των Αξιωματικών του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ επί του συμβάντος, δεν προκύπτει σε καμία περίπτωση η καταγγελόμενη «άρνηση» οποιουδήποτε εκ του πληρώματος του πλοίου για την επιβίβαση & μεταφορά  του τραυματία στρατιωτικού και συνοδών του χωρίς προηγούμενη έκδοση εισιτηρίων. Ουδεμία καθυστέρηση στον απόπλου του πλοίου δεν προκάλεσε η διαδικασία έκδοσης των εισιτηρίων τους. Διαθέσιμος χρόνος για αυτήν υπήρξε λόγω της αναμονής για την πιθανολογούμενη αερομεταφορά του. Το πλοίο θα απέπλεε και άνευ προηγούμενης έκδοσής τους λόγω του κατεπείγοντος χαρακτήρα του περιστατικού.

 

Κάθε καλοπροαίρετα σκεπτόμενος άνθρωπος θα μπορούσε να αντιληφθεί πως  το πλήρωμα του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ έκανε και εκείνη τη στιγμή, όπως και κατά το παρελθόν, το ανθρώπινο καθήκον του προς τον συνάνθρωπο. Καθυστέρησε τον απόπλου από το λιμάνι της Σαμοθράκης για όσο χρονικό διάστημα απαιτήθηκε, πάντα σε συνεννόηση με τους παρόντες Αξιωματικούς του Στρατού, επέσπευσε το ταξίδι προς την Αλεξανδρούπολη, διέθεσε κάθε διαθέσιμο μέσο για την εν πλω περίθαλψη του τραυματία και διευκόλυνε την έξοδό του από το πλοίο πριν καν ολοκληρωθεί η διαδικασία πρυμνοδέτησης του πλοίου στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να κερδηθεί όσο το δυνατόν περισσότερος χρόνος. Και όλα αυτά, παραβλέποντας ορθώς τα έντονα παράπονα κάποιων επιβατών για την καθυστέρηση στον απόπλου και το οποιοδήποτε επιπλέον κόστος σε καύσιμα από την αναμονή του πλοίου στο λιμάνι της Σαμοθράκης (όντας έτοιμο προς απόπλου ανά πάσα στιγμή) και την ταχύτερη πραγματοποίηση του ταξιδιού.    

 

Η δημόσια καταγγελία της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, βασίζεται σε πηγές παροχής πληροφοριών, οι οποίες δεν αναφέρονται. Όπως δεν κατονομάζονται και «οι εκπρόσωποι της ναυτιλιακής εταιρείας», οι οποίοι είναι υπόλογοι κατά τα καταγγελλόμενα.  Λόγω του δυσφημιστικού χαρακτήρα της, είμαστε υποχρεωμένοι να κινήσουμε όλες τις προβλεπόμενες από τον Νόμο διαδικασίες για την απόδοση ευθυνών τόσο προς τους άγνωστους πληροφοριοδότες, όσο και τους συντάκτες της καταγγελίας.   

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σύμφωνα με το blog samothrakisnea, η εταιρεία φαίνεται να αρνείται να εκτελέσει δρομολόγια σε συγκεκριμένες περιπτώσεις καιρικών συνθηκών, χωρίς να έχει εκδοθεί απαγορευτικό απόπλου για τη γραμμή της Σαμοθράκης, καθώς κρίνει ότι το λιμάνι της Σαμοθράκης δεν εξασφαλίζει την ασφάλεια πλοίου και επιβατών. Προτείνει δε σαν πρώτο βήμα την εκβάθυνση του λιμανιού. 

 

Ολόκληρο το δελτίο τύπου της εταιρείας:

Στo πλαίσιo της κοινωνικής μας ευθύνης ενημερώνουμε το ταξιδιωτικό κοινό σχετικά με το σύνηθες ερώτημα προς την εταιρεία μας, για τους λόγους της μη πραγματοποίησης δρομολογίων του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ σε ημέρες και  ώρες με δυσμενείς καιρικές συνθήκες, για τις οποίες όμως δεν έχει εκδοθεί σχετικό απαγορευτικό απόπλου από την Λιμενική Αρχή.

Οφείλουμε καταρχήν να διευκρινίσουμε πως το εν λόγω απαγορευτικό εκ μέρους της Λιμενικής Αρχής εκδίδεται συνήθως όταν στην περιοχή του Θρακικού Πελάγους πνέουν άνεμοι εντάσεως 8 (οκτώ) Beaufort και άνω. Με ανέμους αυτής της εντάσεως δημιουργούνται αντίξοες συνθήκες τόσο κατά τη διάρκεια του πλου όσο και κατά τη διάρκεια της πρόσδεσης του πλοίου στους λιμένες Αλεξανδρούπολης και Σαμοθράκης.
Λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του λιμένα Σαμοθράκης (στενότητα χώρου για ελιγμούς, αβαθής λιμενολεκάνη από πολυετή συσσώρευση άμμου – μπάζωμα από ρέμα κ.λ.π.), οι αντίξοες συνθήκες κατά τον κατάπλου και απόπλου του πλοίου δημιουργούνται ακόμη και με ανέμους εντάσεως χαμηλότερης των 8 (οκτώ) Beaufort.
Και ενώ λοιπόν στις περισσότερες περιπτώσεις ο πλους θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα για την ασφάλεια των επιβαινόντων, οι επαπειλούμενοι κίνδυνοι πρόκλησης ατυχήματος εντός του λιμένα Σαμοθράκης, ως απόρροια της περιορισμένης, λόγω στενότητας του λιμένα, δυνατότητας ελιγμών σε συνδυασμό με την πιθανή εισροή άμμου στα φίλτρα των κυρίως μηχανών, η οποία θα προκαλούσε το σβήσιμό τους, λειτουργούν ως αποτρεπτικοί παράγοντες για τη πραγματοποίηση δρομολογίου υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, ακόμη και χωρίς προηγούμενη απαγόρευση απόπλου από την αρμόδια Λιμενική Αρχή.
Καθώς πρώτιστο μέλημα της εταιρείας οφείλει να είναι και είναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των ΕΠΙΒΑΤΩΝ. Για τα προαναφερθέντα προβλήματα έχουν λάβει σχετική γνώση η Εισαγγελία Αλεξανδρούπολης, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης, το Λιμενικό Τμήμα Σαμοθράκης και ο Οργανισμός Λιμένα Αλεξανδρούπολης.
Μάλιστα χάρη στη νέα Διοίκηση του Οργανισμού καθίσταται πλέον ορατή η απαραίτητη, για τον ασφαλή ελλιμενισμό πλοίων, εκβάθυνση της λιμενολεκάνης Σαμοθράκης.
Μία ενδεχόμενη μελλοντική επέκταση του λιμενοβραχίονα Σαμοθράκης θα έλυνε το χρόνιο πρόβλημα της στενότητας του λιμένα, δίνοντας τη δυνατότητα για ασφαλέστερους ελιγμούς υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες αλλά και για ελλιμενισμό μεγαλύτερων πλοίων.
saos

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η εταιρεία ΣΑΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό την επικείμενη συμμετοχή της, μέσω της συνδεδεμένης ναυτικής εταιρείας Άγιος Ευστάθιος Ν.Ε., στο μειοδοτικό διαγωνισμό που προκήρυξε το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής / Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής / Κλάδος Ναυτιλίας / Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών / Τμήμα Β΄, δυνάμει της με αρ. Πρωτ. 2252.1.1/14801/16 προκήρυξης με θέμα: "Προκήρυξη και Επανάληψη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31/10/2016".

 

Πηγή: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η εταιρεία έβγαλε δελτίο τύπου με αφορμή τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό για την άγονη της Σαμοθράκης (απο Λαύριο). Μεταξύ άλλων αναφέρεται και στο ζήτημα του ΣΑΟΝΗΣΟΣ, λέγοντας ότι αν δεν ολοκληρωθεί η μετασκευή του πλοίου, ενδεχομένως να υπάρξουν προβλήματα αν μείνει η εξυπηρέτηση του νησιού σε ένα πλοίο, (απαγορευτικά και άλλα απρόοπτα). Τέλος, ζητά τη βοήθεια κάθε είδους αρμόδιας αρχής, για να ξεπεραστούν τα νομικά προβλήματα που δεν επιτρέπουν την ολοκλήρωση της μετασκευής του πλοίου στην Αλεξανδρούπολη. Αντιγράφω ένα μικρό μέρος της επιστολής, όπως αναρτήθηκε στο blog samothrakisnea2

 

Είναι γνωστό πως σύμφωνα με την περιοριστική ερμηνεία του Νόμου, η πραγματοποίηση εργασιών μετασκευής πλοίου στα επαρχιακά λιμάνια της Ελλάδας δεν επιτρέπεται, ανεξαρτήτως από το εάν αυτά διαθέτουν πληρέστερη υποδομή και προσφέρουν καλύτερες συνθήκες  υγιεινής και ασφάλειας. Ενδεχομένως η συγκεκριμένη «ελληνική πραγματικότητα» να είναι απόρροια εξυπηρέτησης συντεχνιακών συμφερόντων.

 

Λαμβάνοντας υπόψη πως:
- για την ολοκλήρωση της μετασκευής του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ υπολείπονται πλέον  μόνο οι τελικές δοκιμές και επιθεωρήσεις και ως εκ τούτου δεν θα χρειαστούν περαιτέρω εργατοτεχνικές εργασίες κλίμακας,
-  η μετακίνηση του πλοίου σε ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη για την πραγματοποίηση των τελικών δοκιμών - επιθεωρήσεων από τους αρμόδιους επιθεωρητές των Αρχών είναι απολύτως άσκοπη, χρονοβόρα και πολυέξοδη,
-  η ολοκλήρωση, της μετασκευής υπό την ανωτέρω έννοια μπορεί να γίνει σύννομα, έγκαιρα, οικονομικά και προς όφελος της τοπικής κοινωνίας,

 

ζητούμε από τις πάσης φύσεως Αρχές να συνδράμουν στο απολύτως εύλογο αίτημά μας ώστε να ξεπερασθούν τα νομικά προβλήματα, με κοινό - αποκλειστικό στόχο την άρση της απομόνωσης της ακριτικής Σαμοθράκης. Οι νόμοι εξάλλου, οφείλουν κατά την εφαρμογή τους να προστατεύουν το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον.

 

Link to comment
Share on other sites

Ότι να' ναι, πραγματικά. Ενώ ξέρω ότι δεν επιτρέπεται να ολοκληρώσω την μετασκευή, εγώ θα κλαφτώ με φτηνά επιχειρήματα για να μου επιτραπεί. Αν δεν μου επιτραπεί, θα ρίξω το φταίξιμο στους άλλους. Η ακτινογραφία της ελληνικής πραγματικότητας.

Link to comment
Share on other sites

τις ιδιες πιππες (με το συμπαθειο, αλλα δεν μπορω να κρατηθω), ελεγε ο μανουσης και πριν 11 χρονια, οταν δεν τον αφησαν να κανει τη μετασκευη του σουμελα και του... θεσσαλονικη στο βολο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η εταιρεία, σύμφωνα με το samothrakisnea2, έβγαλε ανακοίνωση για την απόρριψη του ΣΑΟΣ ΙΙ από τη γραμμή του Λαυρίου, αναφέροντας ότι το Πιστοποιητικό Ασφαλείας του πλοίου είναι κάτι που προσαρμόζεται ανάλογα με τη γραμμή που είναι να αναλάβει το πλοίο, και αλλάζει μόνο ως προς τη μεταφορική ικανότητα του πλοίου. Αναφέρει βέβαια ότι η επιθεώρηση πλοίων έχει παραλάβει έγκαιρα (μέσω του τοπικού κλιμακίου Αλεξανδρούπολης) όλες τις μελέτες για την αλλαγή του ΠΑ,πριν το διαγωνισμό,  αλλά ακόμα και σήμερα δεν έχει γίνει καμμιά επιθεώρηση και θεώρηση μελέτης.

 

Αντιγράφω το ΔΤ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ SAOS FERRIES ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ​ΤΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ​Υ ΓΡΑΜΜΗΣ ΛΑΥΡΙΟΥ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ SAOS FERRIES ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ​ΤΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ​Υ ΓΡΑΜΜΗΣ ΛΑΥΡΙΟΥ)

 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 Δόθηκαν στη δημοσιότητα, εκ μέρους της Επιτροπής Διενέργειας Μειοδοτικού Διαγωνισμού του Υπου-ργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, τα αποτελέσματα ελέγχου των δικαιολογητικών και λοιπών στοιχείων δρομολογιακών γραμμών, μεταξύ αυτών και τα δικαιολογητικά της πλοιοκτήτριας του
Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ εταιρείας μας, η οποία ήταν η μοναδική που κατέθεσε, στον διεξαχθέντα διαγωνισμό της 18ης Απριλίου 2016, προσφορά για την ανάληψη της δρομολογιακής γραμμής Λαύριο – Λήμνος – Σαμοθράκη και επιστροφή.

Με αγανάκτηση ενημερωθήκαμε πως η εν λόγω συμμετοχή μας στο διαγωνισμό απορρίπτεται με την αιτιολογία ότι το προσφερόμενο πλοίο δεν δύναται να εκτελέσει τη συγκεκριμένη δρομολογιακή γραμμή σύμφωνα με το κατατεθέν Πιστοποιητικό Ασφαλείας του. 
Στην ουσία η επιτροπή του διαγωνισμού του Υ.ΝΑ.Ν.Π. απέρριψε το ίδιο πλοίο, το οποίο επί σειρά ετών ήταν δρομολογημένο στην γραμμή Σαμοθράκης – Λαυρίου. Το επίμαχο Πιστοποιητικό Ασφαλείας του πλοίου, εκδοθέν από την Επιθεώρηση Πλοίων (ΚΕΠ) του Υ.ΝΑ.Ν.Π., τροποποιείται και προσαρμόζεται κάθε φορά που το πλοίο πρόκειται να εκτελέσει διαφορετικούς από τους ήδη πραγματοποιούμενους πλόες. Και στη περίπτωση του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ, η τροποποίησή του αφορά αποκλειστικά και μόνο την μεταφορική του ικανότητα σε επιβάτες για την προς ανάληψη γραμμή. Η Επιθεώρηση Πλοίων έλαβε εγκαίρως και πριν την διενέργεια του διαγωνισμού όλες τις νέες μελέτες που απαίτησε, βάσει των σύγχρονων απαιτήσεων και κανονισμών της ακτοπλοΐας, προς επιβεβαίωσή της πως το Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΣ ΙΙ εξακολουθεί να διαθέτει όλα τα προσόντα και να καλύπτει όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές για την εκτέλεση κάθε δρομολογιακής γραμμής.
Η κωλυσιεργία και η γραφειοκρατία των αρμόδιων Υπηρεσιών για ακόμη μία φορά έλαμψε με την παρουσία της. Και αυτή τη φορά εις βάρος της ακριτικής Σαμοθράκης. Η Επιθεώρηση Πλοίων έκρινε πως το τοπικό κλιμάκιο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης είναι αρμόδιο να επιθεωρήσει τις κατατεθείσες μελέτες & σχέδια του πλοίου. Με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα, και ενώ η συμμετοχή μας στο διαγωνισμό απορρίφθηκε, να μην έχει λάβει χώρα καμία επιθεώρηση επί του πλοίου και θεώρηση των υποβληθέντων σχεδίων και μελετών.
Είναι άξιο αναφοράς πως σύμφωνα με τους όρους της Προκήρυξης του Διαγωνισμού, εδύνατο να συμμε-τάσχει σε αυτόν ακόμη και πλοιοκτήτης του οποίου το πλοίο τελούσε σε αποδεικνυόμενη ακινησία ή μετασκευή, με την υποχρέωσή του να προσκομίσει το Πιστοποιητικό Ασφαλείας αυτού το αργότερο μέχρι πέντε μέρες πριν την έκδοση σχετικής κατακυρωτικής απόφασης, προκειμένου να προκύψει η μεταφορική ικανότητα του προσφερόμενου πλοίου σε επιβάτες. 

 

                                                            Η ματαιοπονία στην Ελλάδα συνεχίζεται…

                                                                      Σαμοθράκη, 13 Μαΐου 2016

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σχετικα με την ολοκληρωση της μετασκευης του σαονησος στην αλεξανδρουπολη ,πιστευω πως προφανως ο μανουσης εχει απολυτο δικιο .

γιατι το πλοιο να πρεπει να παει στο περαμα για να ολοκληρωθει η μετασκευη ? στην αλεξανδρουπολη δεν γινεται ? ποιο ειναι το προβλημα για να μην γινει? 

 δεν βλεπω κατι το παραλογο για να μην γινει 

η απαγορευση αυτη εξηπυρετει κανεναν? και στην τελικη ποιος μπορει να τον εμποδισει να την ολοκληρωσει ? πρεπει να ξεφυγουμε απο τη γραφειοκρατεια και την υπερβολικη νομομανια.

Link to comment
Share on other sites

μην ξαναλεμε τα ιδια. η αλεξανδρουπολη δεν ειναι χαρακτηρισμενη ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη και δεν πληροι τα ελαχιστα προαπαιτουμενα ασφαλειας.

και προ δεκαετιας τα ιδια εκανε, οταν ηθελε να μετασκευασει σουμελα και θεσσαλονικη στο βολο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...