Jump to content
Shipfriends

Saos Ferries


Recommended Posts

Η SAOS FERRIES για άλλη μια χρονιά, προσκαλεί μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς συνοδούς ,με την ευκαιρία των οργανωμένων σχολικών εκδρομών , να γνωρίσουν την ιστορία, τον πολιτισμό, τη φύση αλλά και τη σύγχρονη όψη της Σαμοθράκης με μια εξαιρετική προσφορά στις τιμές των εισιτηρίων:

• Ειδική τιμή 5€ για τα μετ’ επιστροφής εισιτήρια των μαθητών
• Έκπτωση 50% στην τιμή των εισιτηρίων εκπαιδευτικών και γονέων-συνοδών.

Παρακαλούμε για τις δικές σας απαιτούμενες ενέργειες, ώστε να γίνει η Σαμοθράκη σταθερός προορισμός των οργανωμένων εκπαιδευτικών εκδρομών των Σχολείων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά την επικείμενη έναρξη δρομολογίων του Σαονησος, ποιος είναι ο προγραμματισμός για της Saos Ferries

Quote

Στόχος της SAOS Ferries είναι, τώρα που θα υπάρχουν διαθέσιμα το Σαος ΙΙ και το Σαονησος, να καθιερωθεί η γραμμή Σαμοθράκη-Λαύριο με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα, αλλά για διάστημα 6 μηνών όπως έγραψε και ο κ. Μανούσης. Να ξεκινάει δηλαδή από την 1η Απριλίου ως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Τους χειμερινούς μήνες (Νοέμβριο με Μάρτιο), θα κάνουν δρομολόγια από 2,5 μήνες τα δύο πλοία, ώστε ένα από αυτά να μένει σε ακινησία για να γίνονται οι απαραίτητες συντηρήσεις και να αποφεύγονται οι βλάβες το καλοκαίρι που θα δουλεύουν συνέχεια.

Από την άνοιξη και ιδιαίτερα το καλοκαίρι, θα εκτελούν τα δρομολόγια προς Αλεξανδρούπολη και τα δύο,

Τί θα γίνει με τα δυο ταχύπλοα ΖΕΦΥΡΟΣ και ΟΣΤΡΙΑ

Η εταιρεία SAOS Ferries θα διαθέτει παράλληλα από τον Μάιο και δυο ταχύπλοα, το Ζέφυρος που ξεκίνησε πέρυσι το καλοκαίρι αλλά παρουσίασαν πρόβλημα οι μηχανές του και ήδη βρίσκεται στην Αθήνα όπου τοποθετήθηκαν καινούργιες και το Όστρια, του οποίου η κατασκευή ολοκληρώνεται στην Αθήνα. Μάλιστα και τα δύο αν υπάρχει επιβατική κίνηση, θα εκτελούν συγχρόνως δρομολόγια, όπως και τις γιορτές την άνοιξη και το φθινόπωρο.

Όλα αυτά δείχνουν ότι η εταιρεία του Φώτη Μανούση θα διαθέτει πλέον 4 πλοία στην γραμμή Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη και για πρώτη φορά η Σαμοθράκη θα έχει τόσο μεγάλο αριθμό πλοίων όσο δεν διαθέτει κανένα άλλο νησί και τόσο πολλές επιλογές για τους επιβάτες, Είτε ντόπιους είτε επισκέπτες.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Τραυματίστηκε σοβαρά ο ιδιοκτήτης της SAOS Ferries Φώτης Μανούσης χθες βράδυ στο Λαύριο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΑΤΤΙΚΟ της Αθήνας, όπου υποβλήθηκε επί 5 ώρες σε χειρουργικές επεμβάσεις για ορθοπεδικό και αγγειοχειρουργικό πρόβλημα, που δημιούργησε ο τραυματισμός του κατά την πτώση από σκαλωσιά όπου επέβλεπε εργασίες στο ταχύπλοο Ζέφυρος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αγανακτισμένος με την στάση του δημάρχου Σαμοθράκης Θανάση Βίτσα, αλλά και του προέδρου του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης Χρήστου Δούκα, που βρήκαν ευκαιρία να καταλογίσουν ευθύνες στην πλοιοκτήτρια εταιρεία SAOS Ferries, λόγω της βλάβης στη μηχανή του Σαονησος. Το ενδεχόμενο να αποσύρει τα καράβια του από την Σαμοθράκη άφησε ανοιχτό ο πλοιοκτήτης της SAOS FERRIES Φώτης Μανούσης, μιλώντας για πρώτη φορά μετά το σοβαρό ατύχημά του στον Σταύρο Αποστολίδη. Αντί να έχω την συμπαράσταση τουλάχιστον των θεσμικών στις προσπάθειές μας που εκπορεύονται αποκλειστικά από την αγάπη μου για το νησί, εισπράττω μόνο μομφές και κατηγορίες, είπε με παράπονο ο κ. Μανούσης. Είπε επίσης ότι το σοβαρό ατύχημά του κατά την επιθεώρηση του ταχύπλοου ΖΕΦΥΡΟΣ στο Λαύριο, τον υποχρέωσε να αναθεωρήσει πολλά πράγματα, σε βαθμό που εξετάζει το ενδεχόμενο να εκποιήσει όλα τα πλοία της εταιρείας του και να αποχωρήσει οριστικά από την Σαμοθράκη.

 

Link to comment
Share on other sites

Η SAOS FERRIES σε συνεργασία με τον Σύλλογο Επαγγελματιών Σαμοθράκης ενισχύει με οργανωμένες δράσεις την τουριστική προβολή της Σαμοθράκης.

Quote

Για την επίτευξη των στόχων της επιμήκυνσης της σεζόν και της αύξηση των αφίξεων και διανυκτερεύσεων οι πρωτοβουλίες πρέπει να αφορούν τόσο την Ελληνική όσο και νέες υποσχόμενες αγορές.

Στα πλαίσια αυτά η SAOS FERRIES χορηγεί δωρεάν τα εισιτήρια με επιστροφή, τριάντα Ρουμάνων τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων και ενός τουριστικού λεωφορείου, που θα φιλοξενηθούν στη Σαμοθράκη από την Τετάρτη 23 έως Παρασκευή 25 Μαΐου για να γνωρίσουν τη φύση ,την ιστορία , τον πολιτισμό , τη σύγχρονη ζωή της, προσδοκώντας να γίνουν, με την επιστροφή στη χώρα τους , οι καλύτεροι πρεσβευτές του νησιού.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ξεκίνησε ξανά τα δρομολόγιά του το Σαος ΙΙ, μετά την εκτεταμένη συντήρησή του στο Πειραια. Από την 1η Ιουλίου τα δύο πλοία της Saos Ferries θα εκτελούν παράλληλα δρομολόγια και αναμένεται και το ταχύπλοο Ζεφυρος μετά την επισκευή των μηχανών του. Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό STATUS 94.2 και τον Σταύρο Αποστολόδη, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Φώτης Μανούσης, τόνισε «Τα τρία πλοία της εταιρείας μας έχουν μεταφορική ικανότητα 2,5 εκατομμυρίων επιβατών τον χρόνο και δεν αναμένεται να ξεπεράσουμε τις 100 με 120 χιλιάδες. Έχουμε υπολογίσει ότι εκμεταλλευόμαστε μόνο το 6% των δυνατοτήτων μας», είπε ο πλοιοκτήτης Φώτης Μανούσης, «αλλά παρ’ όλα αυτά παραμένουμε και επενδύουμε στη Σαμοθρακη, ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα αυξηθούν και οι δυνατότητες του νησιού σε φιλοξενία με περισσότερες ξενοδοχειακές κλίνες». Γιατί αν φέρνουμε περισσότερο κόσμο που θα πάει για να μείνει».

Edited by proud_ionian
status radio
Link to comment
Share on other sites

Μήπως υπερβάλλει λίγο το αφεντικό? Τα τρία του πλοία μπορούν να μεταφέρουν όσους ήταν η κίνηση από Πειραιά στην Παροναξία το 2017? Και ελπίζει ότι θα φτάσει αυτή την κίνηση στη Σαμοθράκη?

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέει να φτάσει αυτή τη κίνηση αλλά να μεγαλώσει η κίνηση στη γραμμή, εφόσον πλέον υπάρχουν περισσότερες επιλογές πλοίων αλλά δεν υπάρχει η υποδομή για να υποδεχτούν αυτή τη πιθανή αύξηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένα βίντεο που δείχνει και τα τρία πλοία της Saos Ferries, τα οχηματαγωγά-επιβατηγά Σαος ΙΙ και Σαονησος και το ταχύπλοο επιβατηγό Ζέφυρος να συναντώνται περνώντας σχεδόν δίπλα-δίπλα το ένα με το άλλο στο Θρακικό Πέλαγος, ανέβασε τη Κυριακή στον προσωπικό του λογαριασμό ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Φώτης Μανούσης.

Link to comment
Share on other sites

Προτάσεις από το κ. Φ. Μανουση για την επέκταση της τουριστικής περιόδου της Σαμοθράκης

Quote

Παραθέτω για προβληματισμό κάποιες σκέψεις μου. Όλοι μας έχουμε υποχρέωση να σκεφτούμε και να προτείνουμε δημόσια, δράσεις που θα βοηθούσαν στην επέκταση της τουριστικής περιόδου για το νησί μας. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να επιλεγούν και να εφαρμοστούν όσες από τις δράσεις είναι υλοποιήσιμες. Έτσι με την δική μας και μόνο προσπάθεια μπορούμε να δημιουργήσουμε ροή επισκεπτών ειδικών απαιτήσεων εκτός θερινής περιόδου. Αρκεί λοιπόν να εντοπίσουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού μας και να τα προβάλουμε με ειδικές δράσεις . Και Δόξα τω θεώ τα πλεονεκτήματα του νησιού είναι πάμπολλα. Για να γίνω κατανοητός και σαφής θα κάνω την πρώτη πρόταση.

Α Διαπίστωση: το νησί μας είναι παράδεισος για τους ερασιτέχνες ψαράδες

Β Διαπίστωση Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες φανατικών ψαράδων σε ολόκληρο τον κόσμο.

Γ Διαπίστωση Αν το νησί μας γινόταν διεθνώς γνωστό ως ψαρότοπος φιλικός για τους επισκέπτες θα εξασφάλιζε μια συνεχή παρουσία Ελλήνων και ξένων επισκεπτών.

Δ Πρόταση

1) Καθιερώνουμε διεθνή διαγωνισμό ψαρέματος που θα έχει διάρκεια 3 έως 5 ημέρες κατά μήνα Σεπτέμβριο Οκτώβριο ή Απρίλιο Μάιο

2) Ζητούμε από την SAOS FERRIES να μεταφέρει δωρεάν το αυτοκίνητο και την βάρκα όσων δηλώσουν συμμετοχή στο διαγωνισμό. Παράλληλα εξασφαλίζουμε Βάρκες για ενοικίαση σε πραγματικά χαμηλή τιμή πχ 10 Ε την ημέρα για επισκέπτες από εξωτερικό

3) Ζητούμε από τα Ξενοδοχεία του νησιού δεσμευτικά τιμές χαμηλές για την περίοδο του διαγωνισμού τις οποίες κοινοποιούμε σε όσους θα έχουν δηλώσει συμμετοχή.

4) Επικοινωνούμε την διαγωνισμό (πριν και μετά) σε όλα τα διεθνή σάιτ με φωτογραφίες βίντεο και ότι αλλά διαφημιστικό υλικό μπορούμε να βρούμε.

5) προφανώς για να υλοποιηθεί ο διαγωνισμός αυτός πέραν από την συμμετοχή σε οργανωτική επιτροπή ανθρώπων με μεράκι απαιτείται και δημιουργία επαγγελματικής μόνιμου γραμματείας της οποίας τα έξοδα θα κληθούν να καλύψουν επαγγελματίες και Δήμος. Όπως διατύπωσα στην αρχή του κειμένου μου παρόμοιες δράσεις μπορούν Να πραγματοποιηθούν σε πολλούς τομείς ΑΡΚΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Η Saos Ferries αποφάσισε να ξεκινήσει περιηγητικές εκδρομές για τον γύρο του νησιού με το ταχύπλοο Ζέφυρος, αντικαθιστώντας την απώλεια του σκάφους Θεοδώρα, αλλά η γραφειοκρατία καθυστερεί την έναρξη του προγράμματος.  

Quote

Εδώ και περισσότερες από 10 ημέρες, η εταιρεία SAOS Ferries υπέβαλλε στο Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης και στην Διεύθυνση θαλάσσιου τουρισμού του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αίτημα για να ξεκινήσει το ταχύπλοο Ζέφυρος τουριστικές περιηγήσεις και θαλάσσια ξενάγηση κάνοντας τον γύρο του νησιού για όσους το επιθυμούν. Όμως η αθάνατη ελληνική γραφειοκρατία και η ευθυνοφοβία όσων μπορούν να δώσουν λύση, καθυστερεί την υλοποίηση.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε, επειδή μετά την περσινή καταστροφή από πυρκαγιά του περιηγητικού σκάφους Θεοδώρα δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο να ξεναγεί τους επισκέπτες από την θάλασσα. Το Ζέφυρος ξεκινάει καθημερινά στις 8.30′ από την Αλεξανδρούπολη και φτάνει στην Σαμοθράκη στις 10 π.μ. Το δρομολόγιο της επιστροφής είναι το απόγευμα και έτσι στο διάστημα που παραμένει στο νησί και από τις 12 το μεσημέρι ως τις 3, θα κάνει τον γύρο του  για όσους το επιθυμούν και θα τους ξεναγεί. Μάλιστα ήδη έχουν ετοιμαστεί σχετικά ενημερωτικά σποτάκια σε διάφορες γλώσσες, με όλα τα στοιχεία που θα ήθελε να μάθει κάποιος επισκέπτης για την Σαμοθράκη και τα μέρη που θα βλέπει κατά την θαλάσσια ξενάγηση. 

Η Διεύθυνση θαλάσσιου τουρισμού, λόγω και καλοκαιριού και της γνωστής λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών ιδιαίτερα αυτό το χρονικό διάστημα, έχει πολύ αργά αντανακλαστικά. Θα μπορούσε πάντως το Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης, λειτουργώντας χωρίς την γνωστή δημοσιοϋπαλλιλίστικη νοοτροπία να δώσει προσωρινή άδεια, όταν το Ζέφυρος έχει όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά και έγγραφα, αφού άλλωστε εκτελεί ήδη τα δρομολόγια  και δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.

Φυσικά, θα μπορούσε και ο δήμαρχος Θανάσης Βίτσας να ζητήσει με παρέμβαση του στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να μην υπάρχουν γραφειοκρατικές καθυστερήσεις, αλλά είναι γνωστές οι αριστερές ιδεοληψίες του για τους επιχειρηματίες, άσχετα αν η ύπαρξη τουριστικής περιήγησης και θαλάσσιας ξενάγησης με το Ζέφυρος θα προσθέσει στην ανάδειξη του νησιού στους επισκέπτες.

 

Link to comment
Share on other sites

Από αύριο Σάββατο 21/7/18, το Ζέφυρος ξεκινάει τον γύρο του νησιού της Σαμοθράκης. Η περιήγηση θα ξεκινάει από την Καμαριωτισσα στις 12.00 το μεσημέρι. Το κόστος της περιήγησης θα είναι 20,00€ ανά επιβάτη. Για δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να απευθύνονται στο κεντρικό πρακτορείο της Σαμοθράκης που βρίσκεται στην Καμαριώτισσα.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η SAOS FERRIES ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ

Quote

Η SAOS FERRIES ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ
Στο τέλος σχεδόν μιας ακόμη τουριστικής περιόδου για την Σαμοθράκη μας, που υποστηρίχθηκε για ΠΡΩΤΗ φορά με τέτοια πυκνότητα δρομολογίων από τα τρία πλοία της εταιρείας μας, η SAOS FERRIES εξαναγκάζεται να λάβει θλιβερές αποφάσεις. 
Την ερχόμενη Δευτέρα αναγκαζόμαστε να αποσύρουμε από την συγκοινωνία το ταχύπλοο «ΖΕΦΥΡΟΣ» και μια εβδομάδα αργότερα και το «ΣΑΟΝΗΣΟΣ», ενώ η παραμονή του ΣΑΟΣ 2 καθίσταται πλέον εντελώς αμφίβολη, ακόμη και με δεδομένη την επιδοτούμενη πολιτική του Υπουργείου. 
Την ώρα που η συγκοινωνία του νησιού, διεξάγεται εκ των πραγμάτων, με τις καλύτερες των προϋποθέσεων, που δεν ίσχυσαν ποτέ ξανά στο νησί, αναγκαζόμαστε να αποσύρουμε σταδιακά τα πλοία μας, μη δυνάμενοι να ανταποκριθούμε σε ξαφνικές οικονομικές υποχρεώσεις που τεχνηέντως και αυθαιρέτως προκαλεί η διοίκηση του Ο.Λ.Α., επιχειρώντας να καταφέρει την «χαριστική βολή» στην εταιρεία μας.
Στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, παραλάβαμε από τον Ο.Λ.Α., τιμολόγιο για υπηρεσίες που ουδέποτε χρησιμοποιήσαμε, για την περισυλλογή των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων που παράγουν οι επιβάτες των πλοίων μας. Υποχρεούμαστε πλέον μετά από κάθε δρομολόγιο, να παραδίδουμε σε ιδιώτη εργολάβο που υπέγραψε προ πενταετίας σχεδόν σχετική σύμβαση με τον Ο.Λ.Α. και η οποία δεν ίσχυσε μέχρι σήμερα ποτέ, … τις εφημερίδες, τα κουτάκια των αναψυκτικών και τις χαρτοπετσέτες που χρησιμοποιούν οι επιβάτες μας κατά την διάρκεια κάθε ταξιδιού. Ακόμη κι αν δεν χρησιμοποιούμε την υπηρεσία αυτή και παραδίδουμε τα απορρίμματα αυτά στον Δήμο Σαμοθράκης, (όπως κάναμε μέχρι σήμερα) μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε τον ιδιώτη εργολάβο, χρεώνοντάς μας μάλιστα τις υπηρεσίες του, αναδρομικά και αυθαίρετα, από τον περασμένο Απρίλιο! Το κόστος αυτό επιβαρύνει τον προϋπολογισμό της εταιρείας μας, περίπου με 50.000 € ετησίως και για τα τρία πλοία μας, ακόμη και για το «ΖΕΦΥΡΟΣ» που δεν διαθέτει ούτε κυλικείο! Τελευταία έφτασαν στο σημείο να ζητήσουν από το Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης να μας επιβάλει και επιπλέον πρόστιμα, επειδή δεν παραδίδουμε τα απορρίμματα των επιβατών στον εργολάβο, μετατρέποντας ΠΡΩΤΟΦΑΝΩΣ τις κρατικές υπηρεσίες, σε μηχανισμό εισπράξεων, για λογαριασμό ιδιωτών! 
Είναι περίεργη επίσης η απαίτησή τους, να παραδίδουμε τα απορρίμματα αυτά στην Αλεξανδρούπολη, όταν η έδρα της εταιρείας μας είναι στη Σαμοθράκη. Την ίδια ώρα, που επιβάλλονται οι υπέρογκες αυτές χρεώσεις, τα πλοία της εταιρείας μας, έχουν μεταβληθεί σε «σκουπιδιάρικα» του Δήμου, μεταφέροντας για όλο το καλοκαίρι με ειδικά δρομολόγια στην Αλεξανδρούπολη τα μεγάλα οχήματα – κοντέινερ της ΔΙΑΜΑΘ, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση για τον Δήμο Σαμοθράκης, αλλά προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση στον προγραμματισμό και τα κόστη της εταιρείας, προς όφελος του νησιού. 
Παράλληλα, η διοίκηση του Ο.Λ.Α. μας χρεώνει εδώ και χρόνια, ΕΚΤΟΣ από τα τέλη ελλιμενισμού και με κόστη για την κατανάλωση του ρεύματος και του νερού που χρησιμοποιούν τα πλοία μας όταν ελλιμενίζονται αλλά και ο οικίσκος έκδοσης εισιτηρίων. Μόνο που οι χρεώσεις αυτές πολλαπλασιάζονται περιέργως επί πέντε, από την πραγματική αξία του νερού και επί τρία, της πραγματικής αξίας του ρεύματος! 
Όταν η σημερινή διοίκηση του Ο.Λ.Α., ανέλαβε τα καθήκοντά της, σε σύσκεψη που έγινε με την συμμετοχή της εταιρείας μας, ο κ. Πρόεδρος δεσμεύτηκε παρουσία όλων και του απερχόμενου Προέδρου του Ο.Λ.Α. ότι αυτός ο τρόπος υπολογισμού των χρεώσεων θα αλλάξει άμεσα, επιτρέποντας στον ΔΕΔΔΗΕ να εγκαταστήσει μετρητή στα λιμάνια του Ο.Λ.Α., αποκλειστικά για τα πλοία μας. Αντιθέτως σήμερα, την ίδια τακτική χρεώσεων ακολουθούν συνεχίζοντας τις αυθαιρεσίες τους ανένδοτοι!
Την ίδια στιγμή, οι υπόλοιποι χρήστες του Λιμένα Αλεξανδρούπολης όπως π.χ. το κατάστημα εστίασης που λειτουργεί εντός της ζώνης ευθύνης του ΟΛΑ, δικαιούται τα αυτονόητα, να πληρώνει δηλαδή την αξία του ρεύματος και του νερού που πραγματικά καταναλώνει, χωρίς «πολλαπλασιασμούς» επί τρία ή επί πέντε! Παράλληλα, ενώ καθημερινά αναζητούν και εφευρίσκουν τρόπους για να προκαλέσουν συνθήκες οικονομικής ασφυξίας στην εταιρεία μας, χαρίζουν ανείσπρακτα έσοδα του Ο.Λ.Α., σε άλλες πιο … «φιλικές» εταιρείες στην διοίκηση, σαν να διαχειρίζονται το «μπακάλικο του πατέρα τους»! 
Είναι πλέον πασιφανές ότι η διοίκηση του Ο.Λ.Α. προσπαθεί δια των μεθόδων αυτών να ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ όσους αρθρώνουν λόγο διαφορετικό και προσπαθούν με επιχειρήματα και προτάσεις να συμβάλλουν στην διόρθωση των κακώς κειμένων και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των μόνιμων κατοίκων του νησιού, μεταξύ των οποίων είναι και οι οικογένειές μας. Κάθε πρόσωπο που μιλά για την ανυπαρξία υποδομών στα λιμάνια του Ο.Λ.Α., για την κατασπατάληση χρημάτων στο λιμάνι των Θέρμων χωρίς κανένα αποτέλεσμα, είναι «εχθρός» της διοίκησης και πρέπει να «πατάσσεται», να τιμωρείται και τελικά … αποκαμωμένος να σωπαίνει. Δεν χρειάζονται ούτε τις τεκμηριωμένες προτάσεις μας, ούτε καν την άποψη της μοναδικής ναυτιλιακής εταιρείας του νησιού, που είναι σχεδόν μοναδικός σταθερός χρήστης των λιμανιών του Ο.Λ.Α., εδώ και τρεις δεκαετίες.
Δεν θα περιμένουμε λοιπόν την επόμενη τιμωρία που θα εμπνευστεί η διοίκηση του Ο.Λ.Α. για να εκδικηθεί ακόμη σκληρότερα την εταιρεία μας. Άλλωστε όσα έκανε μέχρι σήμερα είναι ήδη αρκετά για να μας εξαναγκάσει στην σταδιακή απόσυρση των πλοίων μας, αρχής γενομένης από την Δευτέρα. Ενημερώσαμε πλήρως την θεσμική - πολιτική ηγεσία του νομού μας, όπως είχαμε ηθική υποχρέωση, πολλοί εκ των οποίων έδειξαν ευτυχώς ότι κατανοούν το μέγεθος του προβλήματος που αναίτια δημιουργήθηκε παρά την θέλησή μας. Θα καταφύγουμε επίσης, στα αρμόδια Υπουργεία, ενώ θα απευθυνθούμε και στον Πρωθυπουργό της χώρας, που θεωρούμε ότι σε καμία περίπτωση δεν ενισχύει τέτοιες πρακτικές και αγωνιά για την περιφερειακή ανάπτυξη, τουλάχιστον όσο εμείς, στο βορειοανατολικότερο άκρο της νησιωτικής Ελλάδας. Είμαστε βέβαιοι ότι κατανοεί πως υπεράνω κάθε κομματικού ή επιχειρηματικού συμφέροντος, είναι η Σαμοθράκη, που διεκδικεί και αυτή το κομμάτι που της αναλογεί, στην δίκαιη ανάπτυξη. 
Σαμοθράκη, 31 Αυγούστου 2018

 

Link to comment
Share on other sites

 γατος... μπιπ και γατος σκουζει ειναι ο μανουσης.

αφου μπηκε ο σεπτεμβρης, τελειωσε η σαιζον και ετσι ή αλλιως θα εφευγαν Σαονησος και Ζεφυρας, ριχνουμε και μια κλαψα μπας και γλυτωσουμε τπτ, απο τα τελη καθαριοτητας.

περιμενω να δω τι θα απαντησει ο ΟΛΑ, για να εχω πληρη εικονα.

ΥΓ: σιγα που θα παει αλλου τα πλοια του. εκει τον εχουν αναγκη και μπορει να "εκβιαζει" εκπτωσεις και απαλλαγες.

Link to comment
Share on other sites

Τριπλάσιες χρεώσεις στην κατανάλωση σε ρεύμα και πενταπλάσιες σε νερό, χρεώνει ο ΟΛΑ στην SAOS FERRIES όταν τα πλοία της ελλιμενίζονται λέει ο πλοιοκτήτης Φώτης Μανούσης κατηγορώντας τον Πρόεδρο του ΟΛΑ Χρήστο Δούκα για ανικανότητα και εκδικητική διάθεση. Ανέφερε μάλιστα ότι για το νερό ο ΟΛΑ χρεώνει στα πλοία του 2,5 € ανά κυβικό όταν το πραγματικό κόστος δεν ξεπερνά τα 50 λεπτά ανά κυβικό και αναρωτήθηκε αν αντίστοιχα τιμολόγια έχουν σταλεί και σε άλλες ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται ή δραστηριοποιούνταν στα λιμάνια.

Θεωρεί επίσης αυθαίρετη και άδικη την υποχρέωση να παραδίδονται τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα των επιβατών σε ιδιώτη εργολάβο που ζητά 140 € για κάθε άφιξη πλοίου στο λιμάνι, εκτοξεύοντας τα λειτουργικά της εταιρείας του, σε 1.400 € ανά ημέρα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Τόνισε με έμφαση ότι η τακτική αυτή του ΟΛΑ είναι ξεκάθαρα εκδικητική γιατί σχολιάζει δημόσια τα κακώς κείμενα στο νησί και ειδικότερα στον Οργανισμό και κατηγόρησε τον κ. Δούκα ότι σπατάλησε χιλιάδες ευρώ για την απόφραξη του λιμανιού των Θέρμων κάνοντας «μια τρύπα στο νερό». «Ο κ. Δούκας κάνει κακό στον τόπο και την κυβέρνηση»,είπε ο κ. Μανούσης και δήλωσε ότι θα απευθυνθεί στο αρμόδιο Υπουργείο και τον Πρωθυπουργό. «Να μην είναι καθόλου σίγουρος ο κ. Δούκας ότι οι τακτικές του, βρίσκουν σύμφωνη την πολιτική ηγεσία», κατέληξε με νόημα.

Link to comment
Share on other sites

Στην εκπομπή του Στ. Αποστολίδη στον STATUS 94,2 τη Δευτέρα 3/9/18 ο κ. Δούκας σχετικά με την απόσυρση των πλοίων της Saos Ferrries

Quote

Ήταν δεδομένη η απόφαση για την απόσυρση των καραβιών της SAOS στο τέλος του καλοκαιριού και τώρα ο πλοιοκτήτης θέλει να το αποδώσει σε εκδικητικές τακτικές που θεωρεί ότι ακολουθούμε για να εφαρμόσουμε απλώς τον νόμο». Αυτή την άποψη ανέλυσε στον STATUS 94.2, ο Πρόεδρος του ΟΛΑ Χρήστος Δούκας, σχολιάζοντας το δελτίο τύπου που εξέδωσε η ναυτιλιακή εταιρεία την Παρασκευή. Η υποχρέωση για την παράδοση των απορριμμάτων του πλοίου σε ιδιώτη εργολάβο είναι δεδομένη γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να κάνει κανείς ότι θέλει στη θάλασσα. Όσο για τις χρεώσεις στην κατανάλωση των πλοίων για ρεύμα και νερό, είναι προσαυξημένες κατά 20 ή 25%, όπως ισχύει σε όλα τα λιμάνια της χώρας, για την συντήρηση των δικτύων, είπε ο κ. Δούκας. Κατέληξε λέγοντας ότι πρέπει να καταβληθεί συνολικά η οφειλόμενη προσπάθεια για την εξασφάλιση μιας αξιόπιστης συγκοινωνίας για τη Σαμοθράκη που δεν θα εξαρτάται ή θα κλονίζεται από οποιαδήποτε μορφή εκβιασμού. Δήλωσε επίσης παραμένει αμετακίνητος στις θέσεις του και ότι δεν έχει κανένα θέμα υπό συζήτηση με την πλοιοκτήτρια εταιρεία.

 

Edited by proud_ionian
status radio
Link to comment
Share on other sites

Ο Πρόεδρος του ΟΛΑ και δήμαρχος Σαμοθράκης αντιμετωπίζουν ως εχθρό την Saos Ferries

Quote

Τον Πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης Χρήστο Δούκα και τον δήμαρχο Σαμοθράκης Θανάση Βίτσα, εκτός από τον ΣΥΡΙΖΑ, φαίνεται ότι τους συνδέει και το μίσος κατά της SAOS Ferries και του ιδιοκτήτη της Φώτη Μανούση.

Ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό, όσα δηλώνουν αλλά και πράττουν, δείχνουν ξεκάθαρα πως αντιμετωπίζουν την μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία που συνδέει το νησί με την Αλεξανδρούπολη, ως εχθρό. Δεν είναι βέβαια οι μοναδικοί, το ίδιο ισχύει και για τους στενούς συνεργάτες του κ.Βίτσα στην δημοτική αρχή, με πρώτο και καλύτερο τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Παναγιώτη Παππά. Όταν οι θεσμικοί φορείς, που πρέπει να επιδιώκουν με διαλλακτικότητα και ψυχραιμία την συνεργασία και την σύνθεση απόψεων, κάνουν το ακριβώς αντίθετο, τότε έχουν την κύρια ευθύνη για τις εξελίξεις. Γιατί αυτοί, είτε εκλέγονται από τον κόσμο για να δίνουν λύση στα προβλήματα του και όχι να δημιουργούν περισσότερα, είτε διορίζονται από την εκάστοτε Κυβέρνηση για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

Την αρχή έκανε ο δήμαρχος Θανάσης Βίτσας, όταν την άνοιξη με αφορμή ένα τεχνικό πρόβλημα στο ΣΑΟΣ ΙΙ που το ακινητοποίησε μόλις τρεις ημέρες, ξαφνικά απέκτησε γνώσεις μηχανικού και άρχισε να αφήνει απαράδεκτα υπονοούμενα και αιχμές για την κατάσταση του πλοίου. Ο ίδιος όμως στάθηκε ανίκανος να βρει κάποια λύση, μαζί με το υπουργείο Ναυτιλίας, για αναπλήρωση του ΣΑΟΣ ΙΙ που έπρεπε από το Νοέμβριο να μπει σε ακινησία για να γίνει η συντήρηση και επισκευή του όπως προβλέπει ο νόμος.

Ο κ. Βίτσας, που το καλοκαίρι του 2017, μαζί με τους συνεργάτες του στη δημοτική αρχή και κάποιους επιχειρηματίες από το νησί, με τους οποίους τώρα βρίσκεται σε κόντρα, έκαναν… ιερό αγώνα και “επιστράτευσαν” τους φίλους τους ιδεολογικά βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρώτη τη Νατάσα Γκαρά, ώστε να πάρει άδεια εκτέλεσης δρομολογίων το ταχύπλοο Σαμοθράκη 1″, παρ’ ότι δεν είχε όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Θυμάστε το συγκεκριμένο σκάφος που εξαφανίστηκε  ως φαντομάς πριν ένα χρόνο και βρέθηκε τον Μάρτιο να εκτελεί κρουαζιέρες στα νησιά των Σποράδων; Ούτε μια λέξη δεν βρήκε να πει και πολύ περισσότερο μια ανακοίνωση εναντίον των ιδιοκτητών του να κάνει ο δήμαρχος της Σαμοθράκης που με την πρώτη ευκαιρία επιτίθεται στον Φώτη Μανούση.

Στη συνέχεια προέκυψε το θέμα με την μεταφορά των σκουπιδιών και παρ’ ότι η εταιρεία SAOS Ferries έδειξε καλή διάθεση και έδωσε λύση, όπως έδινε επί 10 χρόνια για το νησί αν και δεν ήταν υποχρεωμένη, ο κ.Βίτσας ανακάλυψε ότι του κάνει “πόλεμο” ο Μανούσης. Για την δική του αναβλητικότητα και ανικανότητα να δώσει λύσεις (όπως δεν έδωσε και στο νησί σε πολλά θέματα, ένα χρόνο τώρα μετά την μεγάλη καταστροφή της θεομηνίας την 25η Σεπτεμβρίου 2017). Αντιμετωπίζει λοιπόν ως εχθρό, τον ιδιοκτήτη της εταιρείας που χρόνια τώρα αποτελεί την λύση στην ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Αλεξανδρούπολη.

Ο κρατικοδίαιτος Δούκας ειρωνεύεται τον επιχειρηματία που επένδυσε στο νησί εκατομμύρια ευρώ

Ο κρατικοδίαιτος Πρόεδρος του ΟΛΑ  Χρήστος Δούκας που κόπτεται για τα συμφέροντα του Οργανισμού, είναι γνωστό ότι αποδέχθηκε να χαριστούν175.610,16 ευρώ στον ιδιοκτήτη του parking του λιμανιού, φίλο του και “σύντροφο” του στον ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Νενεδάκη, με αναδρομική ισχύ του μηνιαίου ενοικίου από το 2015. Το ΣΚΑΝΔΑΛΟ αυτό είχε αποκαλύψει το Evros-news.gr, αλλά ο λαλίστατος κ. Δούκας ποτέ δεν απάντησε. 

Όπως δεν απάντησε επί της ουσίας στις καταγγελίες του κ. Μανούση, ότι η τιμή για το νερό που πληρώνει στην Σαμοθράκη ο κάθε πολίτης είναι 0,5 ευρώ το κυβικό και η τιμή για την SAOS πάντα στην Σαμοθράκη 2.5 ευρώ το κυβικό, Δηλαδή 500% ακριβότερο. Η αύξηση που εφαρμόζει στο ηλεκτρικό ρεύμα ειναι μικρότερη, αλλά και πάλι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που πληρώνει για παράδειγμα το καφέ που βρίσκεται μέσα στον χώρο του λιμανιού. Φυσικά τώρα ήρθε και το υπέρογκο χαράτσι, για σκουπίδια που το πλοίο δεν παραδίδει στην Αλεξανδρούπολη.

Αντίθετα, ο διορισμένος από την Κυβέρνηση και κρατικοδίαιτος Πρόεδρος του ΟΛΑ, ειρωνεύεται στην ανακοίνωση του τον Φώτη Μανούση, λέγοντας ότι “ευθύνεται ο ίδιος και οι ακτοπλοϊκές εταιρίες του για την πολυετή «ομηρία» ενός νησιού,  στην υπηρέτηση των μονοπωλιακού χαρακτήρα «επιχειρηματικών» συμφερόντων”. Τόσο ο κ. Δούκας, που προαναγγέλλει πρωτοβουλίες του ΟΛΑ για την εξεύρεση άλλων λύσεων, προφανώς πλοίων για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης, όσο και ο δήμαρχος κ.Βίτσας ξεχνούν όμως τα εξής:

Πέρα από το περσινό ναυάγιο της περίπτωσης του “Σαμοθράκη 1”, οι ιδιοκτήτες του οποίου το… έσκασαν νύχτα απ’ την γραμμή (αλήθεια γιατί δεν το στήριξαν οικονομικά δήμαρχος και Δούκας για να το κρατήσουν αφού κόπτονται για λύσεις και καταπολέμηση του μονοποωλίου;) υπάρχουν και πολλά ακόμα παραδείγματα.

Ξεχνούν την περίπτωση του “ΙΛΙΟΝ ”, με τον πρώην δήμαρχο Γιώργο Χανό που έκανε… μια τρύπα στο νερό, είχε ως αποτέλεσμα κάποιοι Σαμοθρακίτες να χάσουν τα χρήματα τους και άλλοι να έχουν ακόμα και ως σήμερα δικαστικά μπλεξίματα;

Θυμούνται ότι ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου Χριστόδουλος Τοψίδης, έκανε μεγαλόπνοα σχέδια, θα ναυπηγούσε πλοίο για την Σαμοθράκη και θα κατατρόπωνε τον Μανούση, αλλά ξαφνικά διαπίστωσε ότι αυτό δεν είναι εφικτό οικονομικά;

Όταν αναφέρει ο κ. Δούκας ότι “ο Οργανισμός θα πάρει άμεσα τις πρωτοβουλίες, και θα προκαλέσει εκείνες τις επαφές και συνεργασίες  με την τοπική κοινωνία και τα αρμόδια Υπουργεία,  με στόχο να σταματήσει με οριστικό τρόπο αυτή η απαράδεκτη  κατάσταση”, τί ακριβώς εννοεί; Περιπτώσεις του “ΗΛΙΟΣ” ή της πρωτοβουλίας Τοψίδη που επίσης “ναυάγησε” με κρότο και ο ίδιος είναι ακόμα στα δικαστήρια με τον κ.Μανούση;

Με τα αρμόδια υπουργεία τί ακριβώς θα κάνει ο κ.Δούκας; Ξεχνάει ότι το υπουργείο Ναυτιλίας προκήρυξε για φέτος την γραμμή Λαύριο-Λήμνος-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη, αλλά από την στιγμή που δεν ενδιαφέρθηκε η SAOS Ferries, δεν εμφανίστηκε κανείς και έτσι φέτος το καλοκαίρι δεν έγινε το συγκεκριμένο ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ δρομολόγιο, ενώ πέρυσι είχε πραγματοποιηθεί επειδή αποφάσισε να ασχοληθεί ο Φώτης Μανούσης;

Δεν γνωρίζουν οι κύριοι Δούκας και Βίτσας, ότι προκηρύχθηκε διαγωνισμός από το υπουργείο Ναυτιλίας για την ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Μυτιλήνη, που τόσο είχε διαφημιστεί και την ζητούσαν ορισμένοι, αλλά επειδή δεν έδειξε ενδιαφέρον η SAOS Ferries, δεν εμφανίστηκε καμιά εταιρεία να την αναλάβει;

Ξέρουν επίσης πολύ καλά και οι δυο τους και ο πρόεδρος το  δημοτικού συμβουλίου Παναγιώτης Παππάς που δήλωνε πως περιμένουν στην Καβάλα 5 εκατομμύρια τουρίστες να έρθουν στην Σαμοθράκη αν υπάρξει ακτοπλοϊκή γραμμή που να την συνδέει με το νησί, ότι και αυτή η γραμμή ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΗΚΕ από το υπουργείο Ναυτιλίας, αλλά κανένας δεν εμφανίστηκε να την αναλάβει. 

Αναφέρει επίσης ότι η γραμμή που εξυπηρετεί το πλοίο του κ. Μανούση με σύμβαση με το Δημόσιο, είναι επιδοτούμενη με περίπου 1 εκ. ευρώ ετησίως. Γιατί λοιπόν, αφού τα κονομάει τόσο χοντρά ο ιδιοκτήτης του ΣΑΟΣ, δεν βρέθηκαν άλλες εταιρείες ή πλοιοκτήτες για να ενδιαφερθούν και να βάλουν τα πλοία τους, αλλά προσπαθούν πότε ο Χανός και πότε ο Τοψίδης να βρουν λύσεις, που τώρα προαναγγέλει ότι θα ψάξει ο ίδιος. Αφού είναι τόσο κερδοφόρα, πως δεν γίνεται συνωστισμός ενδιαφερομένων;

ΙΔΟΥ λοιπόν ένα σωρό περιπτώσεις και πεδίον δόξης λαμπρόν για τους Δούκα, Βίτσα, Παππά, ώστε να σπάσουν την “πολυετή «ομηρία» ενός νησιού και την υπηρέτηση των μονοπωλιακού χαρακτήρα «επιχειρηματικών» συμφερόντων του κ.Μανούση” που αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΟΛΑ. Γιατί δεν έκαναν τίποτα; Μήπως επειδή, όπως είπε σε κάποια ραδιοφωνική του συνέντευξη ο κ.Παππάς, έχει ιδέες (σαν αυτές που διατυπώνει και ο κρατικοδίαιτος Χρήστος Δούκας), αλλά του λείπουν τα χρήματα;

Κι επειδή ο κ.Δούκας αναφέρει ότι ο ίδιος ενδιαφέρεται για την θωράκιση της γραμμής Αλεξανδρούπολης-Σα,μοθράκης και όχι ο Φώτης Μανούσης, ξεχνάει πόσες φορές έχει κάνει συγκεκριμνένες προτάσεις εδώ και χρόνια ο ιδιοκτήτης της SAOS Ferries για τη συγκεκριμένο θέμα;

Ζητώντας να εφαρμοστεί το μεταφορικό ισοδύναμο πριν ακόμα το “ανακαλύψει” η Κυβέρνηση που τον διόρισε Πρόεδρο του ΟΛΑ, ώστε να ανακουφιστεί οικονομικά ο κόσμος της Σαμοθράκης;

Προτείνοντας να υπάρξει ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ της  ραμμής για την Αλεξανδρούπολη όλο τον χρόνο, όπως συμβαίνει με άλλα νησιά του Αιγαίου, για είναι πιο φθηνό το εισιτήριο και να πηγαίνουν περισσότεροι επισκέπτες στο νησί.

Ζητώντας μεγαλύτερη διάρκεια ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ του δρομολογίου για το Λαύριο, ώστε να έρθει περισσότερες κόσμος από την Αθήνα και πολλά ακόμα.

Δεν ενδιαφέρει τον Φώτη Μανούση η ακτοπλοϊκή σύνδεση, όταν στα 70 του χρόνια, αντί να αράξει στο σπίτι του στη Σαμοθράκη όπωως έκανε τώρα το καλοκαίρι ή στην Αθήνα, ξόδεψε πέρυσι και φέτος με τη ναυπήγηση του ΖΕΦΥΡΟΣ και την μετατροπή του ΣΑΟΝΗΣΟΣ εκατομμύρια ευρώ γι’ αυτό ακριβώς το θέμα;

Όταν αποτελεί τον επιχειρηματία, που μαζί με τα πλοία και το εκπληκτικό κτήμα και Οινοποιείο ΜΕΛΜΑΡ, έχει κάνει τις μεγαλύτερες επενδύσεις από κάθε άλλον στην Σαμοθράκη αν και δεν κατάγεται από αυτή, επειδή αγαπάει το νησί;

Ξεχνάει την παροιμία για τον… λύκο με τα πρόβατα

Λέει και κάτι ακόμα ο κρατικοδίαιτος Πρόεδρος του ΟΛΑ Χρήστος Δούκας. “Όσο για την αόριστη απειλή για την τύχη του ΣΑΟΣ , το ίδιο έργο το έχουμε ξαναζήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια”. Προφανώς ξεχνάει την γνωστή παροιμία για τον… λύκο και τα πρόβατα. Είναι αλήθεια, πως όλα αυτά τα χρόνια ο Φώτης Μανούσης έχει δηλώσει πως σκέφτεται να πάρει τα πλοία του και να αποχωρήσει, επειδή ορισμένοι του κάνουν “πόλεμο” αντί να επιδιώκουν τη συνεργασία μαζί του, για μια καλύτερη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία του νησιού και εξυπηρέτηση των κατοίκων κιαι των επισκεπτών.

Αν όμως φτάσει στο αμήν και πάρει το ΖΕΦΥΡΟΣ και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ σε πρώτη φάση και το ΣΑΟΣ ΙΙ του χρόνου που λήγει η σύμβαση με το Δημόσιο και φύγει σε κάποιο άλλο νησί, να δούμε τότε ποιός θα δώσει την λύση. Γιατί ο δήμαρχος Θανάσης Βίτσας αν χάσει την καρέκλα, θα γυρίσει στο σχολείο που διδάσκει, θα παίρνει τον μισθό του, ο κ.Παππάς θα είναι στην Αλεξανδρούπολη στο ιατρείο του και θα ζει μια χαρά. Ο κ. Δούκας έτσι και αλλιώς θα αποτελεί παρελθόν από τον ΟΛΑ μια και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα είναι Κυβέρνηση και αυτοί που θα έχουν το πρόβλημα θα είναι οι επιχειρηματίες της Σαμοθράκης, αφού χωρίς αξιόπιστη συγκοινωνία ποός τουρίστας θα πάει στο νησί (πέρα από αυτούς του ελεύθερου κάμπινγκ) και φυσικά πάνω απ’ όλα οι κάτοικοι. Γιατί φέτος που έπαθε μηχανική βλάβη το ΣΑΟΣ ΙΙ και ακινητοποιήθηκε μόλις τρεις ημέρες, ο κ.Βίτσας… ξεσήκωσε τον κόσμο και φυσικά όπως και για την ακινησία, στάθηκε ανίκανος να βρει κάποια άλλη λύση.

Ο δήμαρχος Βαγγέλης Λαμπάκης δεν έχει άποψη;

Αλήθεια, ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης δεν έχει άποψη για όλα αυτά, ώστε να πάρει θέση; Η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Σαμοθράκη θα πρέπει να τον ενδιαφέρει, γιατί αν υπάρχει πρόβλημα επηρεάζεται και η τουριστική κίνηση της πόλης του. Ο ίδιος μετά την θεομηνία και τις καταστροφές στο νησί και άλλες φορές, δεν δηλώνει πως έχει υπό την σκέπη του τον δήμο Σαμοθράκης; Γιατί αυτή η εκκωφαντική σιωπή και απουσία; Μόνο να κουβαλάει, πέρυσι τον Οκτώβριο μετά την καταστροφή, μερικές πλαστικές σωλήνες της ΔΕΥΑΑ με τον τότε Πρόεδρο Βαγγέλη Μυτιληνό και να καλεί τις κάμερες για να κάνει δηλώσεις πως ενδιαφέρεται ήξερε;

Τώρα που βλέπει όσα γίνονται, γιατί δεν ασχολείται με το θέμα και να μεσολαβήσει αν χρειαστεί ώστε να βρεθεί η “χρυσή τομή”. Επειδή ο “κολλητός” του Παναγιώτης Κουρουμπλής, που θα του έφερνε και την Λιμενική Ακαδημία στην Αλεξανδρούπολη και είχε έτοιμο και το κτίριο του παλαιού Νοσοκομείου, εκδιώχθηκε στον ανασχηματισμό, δεν τον ενδιαφέρει αν υπάρξει πρόβλημα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση;

 

Edited by proud_ionian
www.evros-news.gr
Link to comment
Share on other sites

On 9/1/2018 at 4:31 PM, proud_ionian said:

 γατος... μπιπ και γατος σκουζει ειναι ο μανουσης.

αφου μπηκε ο σεπτεμβρης, τελειωσε η σαιζον και ετσι ή αλλιως θα εφευγαν Σαονησος και Ζεφυρας, ριχνουμε και μια κλαψα μπας και γλυτωσουμε τπτ, απο τα τελη καθαριοτητας.

 

ετσι για να μην ξεχνιομαστε ;) 

μη γινουμε και γραφειο τυπου της ΣΑΟΣ

ΥΓ: και ο μανουσης κρατικοδιαιτος ειναι ;) 

Link to comment
Share on other sites

Η Saos Ferries φεύγει για άλλες πολιτείες σύμφωνα με ανακοίνωση που έβγαλε πριν λίγη ώρα!!

Quote

Ο κ. Δήμαρχος και ο κ. Πρόεδρος του Ο.Λ.Α., ας αναλάβουν τις ευθύνες τους, με «νηφαλιότητα».- Ο κ. Πρόεδρος του Ο.Λ.Α., στο τελευταίο Δελτίο τύπου που εξέδωσε, υπερβαίνοντας ακόμη και τις αρμοδιότητές του, εξαγγέλλει πρωτοβουλίες και επιχειρεί να πείσει τους πάντες ότι είναι ο απόλυτος εκφραστής της τάξης και της νομιμότητας! Ως προς αυτό μάλιστα «δεν καταλαβαίνει τίποτα»! Ειδικά ως προς το τελευταίο, συμφωνούμε απόλυτα με τον κ. Πρόεδρο! Δεν κατάλαβε τίποτε! Ακόμη και στο παραμύθι με τον βοσκό και τα πρόβατα, το «ψευδώς» επαπειλούμενο, γίνεται κάποια φορά, σκληρή πραγματικότητα! Το «ΖΕΦΥΡΟΣ» αποχωρεί άμεσα από την γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη, προκειμένου να εξυπηρετήσει ακτοπλοϊκές ανάγκες στο Ιόνιο πέλαγος. Το πλοίο «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» θα ακολουθήσει σε λίγες ημέρες. Όσο για το ΣΑΟΣ 2, θα παραμείνει στη γραμμή, μέχρι να ολοκληρώσει αποκλειστικά, ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, αυτές που απορρέουν δηλαδή, από την ισχύουσα σύμβαση με το Υπουργείο, μέχρι το 2019. Όπως καταλαβαίνει ελπίζουμε, αυτή τη φορά, ο κ. Πρόεδρος του Ο.Λ.Α., και κάθε άλλος «δραστήριος», όπως ο κ. Δήμαρχος Σαμοθράκης, πρέπει να επισπεύσουν τις εξαγγελλόμενες πρωτοβουλίες τους, ώστε να φέρουν σύντομα στο νησί μας, μια … πιο «αξιόπιστη» εταιρεία. Θα προτείναμε δε, να φροντίσουν για την εξασφάλιση ΔΥΟ τουλάχιστον εταιρειών για να μην ξαναπαρουσιαστούν φαινόμενα … «επιχειρηματικής και μονοπωλιακής ομηρίας». Αφού τους ενοχλεί, και μόνο ότι ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ, …τους απαλλάσσουμε από την παρουσία μας, παρά το γεγονός ότι η απόφαση αυτή, δεν ήταν εύκολη για την εταιρεία μας ! «Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν» λοιπόν, για να ξεδιπλώσουν ανεμπόδιστοι τα σχέδιά τους, για το νέο συγκοινωνιακό όραμα της Σαμοθράκης!

Οι Παξοί το ένα νησί του Ιονίου που θα συνεχίσει η SAOS Ferries;

Quote

Στην ανακοίνωση της ακτοπλοϊκής εταιρείας αναφέρεται ότι το ΖΕΦΥΡΟΣ και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ (τέλη Σεπτεμβρίου που ολοκληρώνει τις υποχρεώσεις του) θα εξυπηρετήσουν ακτοπλοϊκές ανάγκες στο Ιόνιο πέλαγος. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, τις προηγούμενες ημέρες εμφανίστηκαν στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και επιθεωρούσαν τα δυο συγκεκριμένα πλοία αλλά και το ΣΑΟΣ μια ομάδα τριών ατόμων, που αρχικά θεωρήθηκαν ότι προέρχονταν από κάποια εταιρεία η οποία πραγματοποιεί ελέγχους ή το Νηογνώμονα.

Με βάση όμως έλεγαν οι ίδιοι στην καφετέρια του ΝΟΑ που υπάρχει μέσα στο λιμάνι, ήταν εκπρόσωποι από τους Παξούς, το πανέμορφο νησί του Ιουνίου, οι οποίοι υποστήριξαν πως συζητούν με την SAOS Ferries και τον κ.Μανούση, ώστε να εκτελούν ακτοπλοϊκά δρομολόγια από και προς τους Παξούς.

 

Edited by proud_ionian
ιονιου
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...