NHSOS XIOS Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Ε λοιπον μια μερα η ΣΑΟΣ θα φτασει να εχει τον μεγαλυτερο στολο στο αιγαιο,μαλλον αυτος ειναι ο στοχος δηλαδη... Προς το παρον ομως,μηπως ξερει κανεις,αφου αρχισε να βαφεται η Π.ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΑ,ποιο διδυμο RO/RO θα εχουμε το καλοκαιρι ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ...Π.ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΑ/Π.ΑΓΙΑΣΟΥ η Π.ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΑ/ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...? Νομιζω τουλαχιστον δεδομενη την επαναδρομολογιση της ΄κοκκινης' παναγιας.
George Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Τόσα λεφτά, τόσα βαπόρια έχει αυτή η εταιρία, δεν μπορεί να αναθέσει σε έναν επαγγελματία φωτογράφο την φωτογράφιση των πλοίων της; Δείτε εδώ ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ(όπου η κάθε φωτο υπάρχει ίσα με 3 φορές, υπάρχουν 2-3 εξωτερικές κουνημένες, άλλες 2-3 που το πλοίο είναι κομμένο, όλες με κόντρα ήλιο και από εσωτερικές φοβερή διαφήμιση με κοντινά πλάνα στην plasma οθόνη που υπάρχει εντός του βαποριού), ΣΑΟΣ ΙΙ(όπου εννοείται πως το πλοίο είναι άβαφτο ακόμα και οι εσωτερικές είναι με camera κινητού χειρίστης ποιότητας), ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ (όπου βλέπουμε ένα ωραιότατο ρεμέτζο του πλοίου στο λιμάνι του Λαυρίου τραβηγμένο με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή αυτή τη φορά αλλά από εσωτερικές τίποτα), ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ (και πάλι κομμένες φωτογραφίες και 2-3 εσωτερικές), THESSALONIKI (όπου βλέπουμε φωτο από τον αγιασμό του πλοίου, του προέδρου της ΣΑΟΣ και της κόρης του). Τα ΑΡΣΙΝΟΗ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ δεν έχουν ακόμα φωτο (γέμισε η μνήμη φαίνεται ) ενώ το ΚΑΒΙΡΟΣ δεν έχει καν λινκ. Υ.Γ.: Γιατί δεν κάνουν έναν διαγωνισμό φωτογραφίας όπως η HSW να μαζέψουν πράμμα; Κλάσεων ανώτερες φωτογραφίες θα αποσταλούν!
proud_ionian Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 τις ξαναεβαλαν; πριν λιγο καιρο ειχαμε ξανασχοληθει με το φωτογραφικο υλικο του ΣΑΟΣite και μετα απο λιγες μερες αποσυρθηκαν.
Stefanos Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 ro/ro απο θεσσαλονίκη και Καβάλα για Βορειοανατολικό αιγαίο η xaos ferries http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=2788
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Οδηγείται σε ναυάγιο η συγχώνευση Γκάλης – ΣΑΟΣ, σύμφωνα με το ΚΕΡΔΟΣ. Στο άρθρο έχει μερικά στοιχεία από το οικονομικά της εταιρείας και τον αριθμό των διακινουμένων επιβατών, ΙΧ και φορτηγά για τη περασμένο έτος (2006).
Orestis Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Εγκρίθηκε τελικά από τη χθεσινή Γενική Συνέλευση η συγχώνευση των δύο εταιριών σύμφωνα με την ανακοίνωση της Νίκος Γκάλης.
coyote Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 παντως απ'οτι βλεπω τα πραγματα πανε μια χαρα για την εταιρεια.και στο χρηματιστηριο θα μπει τελικα, και τον ελεγχο της Βορειας Ελλαδας θα εχει(ιδιαιτερα απο Σεπτεμβριο και μετα οταν θα σταματησει ο Θεοφιλος και κατα τη γνωμη μου το Πηνελοπη) και δευτερο roro βαζει στη Χιο-Μυτιληνη και το Εξπρες Λημνος ξεκιναει.....Ολα φαινονται καλα.
Aris Posted June 12, 2007 Posted June 12, 2007 Φιλε coyote εγω δεν θα ένιωθα και τοσο καλα αν ήμουν στη ΣΑΟΣ: Το Σαμοθράκη φαίνεται να μην έχει ξεπεράσει τα "μηχανικά" του και σέρνετε, συν του οτι αν ξεκινήσει δρομολόγια σύντομα θα είναι 2-3 μήνες πίσω απο το πρόγραμμα, άρα εχει χασει και τις επιδοτήσεις 3 μηνών. Συν του οτι πληρωνει λιμανιάτικα, πληρωματα κ.α σταθερα έξοδα για να εχει να καθονται τα ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ. Το ΣΑΟΣ ΙΙ δεν ξεκίνησε τα επιδοτούμενα όπως ήταν να ξεκινήσει πριν 15 μέρες (και άλλα χαμένα έσοδα) Η τραγική μετασκευή του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δεν βλέπω να τελειώνει έγκαιρα και θα χαθει μεγάλο μέρος απο τη σεζόν. Και όσο για τον έλεγχο της Βορ.Ελλάδος, να θυμίσω οτι στη Λήμνο βλαστημάνε για το ΣΟΥΜΕΛΑ άρα και το όνομα της εταιρείας, στη Σαμοθράκη που πέρσι είχαν παράπονα δεν έχει γίνει κάποια βελτίωση και μη ξαφνιαστείς αν δεις τη ΠΗΝΕΛΟΠΗ να συνεχίζει στο Βορ.Αιγαίο.
Orestis Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Την αποδρομολογηση πλοίων της από τις 30 Ιουνίου 2007, αν δεν αποκαταστηθεί η ισονομία, ζητά με επιστολή της προς το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Υπουργείο Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής η εταιρεία Saos Ferries. Στην επιστολή της η εταιρεία αναφέρει τα εξής: "Βιώνουμε τον συνεχή και επαναλαμβανόμενο εδώ και πολλούς μήνες εμπαιγμό του Υπουργείου Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο όχι μόνο μας εξώθησε σε οικονομικό αδιέξοδο αλλά ευτέλισε και κάθε έννοια νομιμότητας, δικαίου και ήθους. Μετά και τις τελευταίες ενέργειες, να δοθούν δρομολόγια (αλήθεια με ποιο τρόπο, και με ποια δικαιολογία) σε άλλο πλοίο την στιγμή που εμείς εξαναγκαζόμαστε να εκτελούμε δωρεάν τα δρομολόγια συμβάσεων οι οποίες έχουν κατακυρωθεί σε εμάς, ξεπεράστηκε κάθε όριο! Κατόπιν και της τελευταίας αυτής ενέργειας, απόρροια της απόλυτα μεροληπτικής πολιτικής που ακολουθείται, βρισκόμαστε στην πολύ δυσάρεστη θέση, και εφόσον δεν αποκατασταθεί η ισονομία, να αιτηθούμε την αποδρομολόγηση των δικών μας πλοίων από 30/6/2007. Συγκεκριμένα ζητούμε την αποδρoμολόγηση των : ΕΓ/ΟΓ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΕΓ/ΟΓ ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ, ΦΓ/ΟΓ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ, ΦΓ/ΟΓ THESSALONIKI. Παράλληλα, απευθυνόμαστε στον κ. Πρωθυπουργό της Κυβερνήσεως, στον οποίον κοινοποιούμε την παρούσα, ώστε να στρέψει την προσοχή του και στο Υπουργείο Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής για να επικρατήσουν επιτέλους και εκεί οι κανόνες της χρηστής διοίκησης και της τήρησης της νομιμότητας". capital.gr
George Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Ρε τι είναι τούτο το πράμμα; Επικοινωνεί το μυαλό τους με τον αφαλό τους; Είναι δυνατόν να ζητάει την αποδρομολόγηση ενός πλοίου που ακόμα δεν έχει ετοιμαστεί, δύο πλοίων που δεν ξέρουμε αν έχουν καν ξεκινήσει και του ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ που υποτείθεται ότι είναι στην πιο κερδοφόρα και μη επειδοτούμενη γραμμή της εταιρίας; Στην τελική: Άντε στο καλό να πάνε. Δεν νομίζω ότι θα λείψουν από κανέναν! ΥΓ1: Το οικονομικό τους αδιέξοδο τους οδηγεί στο να αγοράζουν το ένα πλοίο μετά το άλλο όταν οι άλλοι πουλάνε για να μειώσουν τα δανεισμό; ΥΓ2: Τι εκτελεί δωρεάν αφού όλα αυτά τα πλοία εκτός του ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μέχρι πριν 2-3 μέρες ήταν δεμένα; ΥΓ3: Είναι τόσο κακό να δωθεί δρομολόγιο σε άλλο πλοίο; Να ζητήσουμε και συγνώμη άμα είναι.
ΛΑΣΙΘΙ Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Συμφωνώ μαζί σου George αλλά πρέπει να τονίσουμε ότι χρηστή διοίκηση από το υπουργείο δεν υπάρχει. Επίσης δεν πρέπει να κατακρίνουμε μία εταίρια που φέρνει πλοία στην ακτοπλοία γιατί με τόσες πωλήσεις κινδυνεύουμε να μην υπάρχουν πλοία να επανδρώσουν τις γραμμές όση επιδότηση και να δίνουμε(κράτος).
George Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Δεν κατακρίνω καθόλου το ότι φέρνει πλοία (ας μην συζητήσουμε βέβαια τι πλοία). Επίσης συμφωνώ για τα περί υπουργείων. Κατακρίνω όμως μέχρι θανάτου ότι επικαλείται οικονομικό αδιέξοδο και πράσινα άλογα όπως κάνουν και διάφοροι άλλοι για να παίρνουν μεγαλύτερες επιδοτήσεις ή να αυξάνουν τα εισιτήρια. Αυτό είναι θράσσος...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠ. ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Νέα δρομολόγια εγκρίθηκαν για τους καλοκαιρινούς μήνες. 13 Ιουνίου 2007 Με απόφαση του Υπουργού Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Αριστοτέλη Α. Παυλίδη εγκρίθηκαν για την περίοδο 13 Ιουνίου – 16 Σεπτεμβρίου τα παρακάτω δρομολόγια : 1. Ε/Γ – Ο/Γ «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ» ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΣΑΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ –ΣΑΜΟΣ – ΙΚΑΡΙΑ Υ/Γ Ο Κεντέρης είναι!!!! 2. Ε/Γ – Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ» ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ Το καθένα δρομολόγιο θα εκτελείται μία φορά την εβδομάδα Ειδικά την Παρασκευή 15 Ιουνίου το Ε/Γ – Ο/Γ «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ» θα εκτελέσει το δρομολόγιο : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ – ΧΙΟΣ – ΣΑΜΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή. .....Δεν φθάνει που δεν διορθώνουν το λάθος τους, 1.Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Κάθε Δευτέρα 19.00ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΙΚΑΡΙΑ Κάθε Τρίτη:15.00ΙΚΑΡΙΑ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ Κάθε Τετάρτη19.00 ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΣΑΜΟΣ Κάθε Πέμπτη15.30 ΣΑΜΟΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Κάθε Παρασκευή19.00ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΣΑΜΟΣ Κάθε Κυριακή 09.30:ΣΑΜΟΣ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ. αλλά με 2 απανωτές αποφάσεις του ο Υπουργός ανακάλεσε την επιδότηση του ΠΗΝΕΛΟΠΗ απο 11 Ιουνίου και υπέγραψε απόφαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με την ΣΑΟΣ Δ-Ω-Ρ-Ε-Α-Ν.Εχει δίκιο ο Μανούσης που φωνάζει. Αύριο θα σας την ανεβάσω,όπως και την πρώτη φορά αλλά δεν την ανεβάζουν στην ιστοσελίδα τους.Φοβούνται την 2η απόφαση του ΣΤΕ που δίκασε την προσφυγή της AGOUDIMOS LINES στις 18 Ιουνίου. Εχεις δίκιο που αγανακτείς george αλλά Υπουργός είναι αυτός.Οτι γουστάρει κάνει. relax-άρισε και όλα θα διορθωθούν ...μετά τις εκλογές.Στην ουρά θα κολήσουμε;
Aris Posted June 20, 2007 Posted June 20, 2007 Κατακρίνω όμως μέχρι θανάτου ότι επικαλείται οικονομικό αδιέξοδο και πράσινα άλογα όπως κάνουν και διάφοροι άλλοι για να παίρνουν μεγαλύτερες επιδοτήσεις ή να αυξάνουν τα εισιτήρια. To εχουμε ξανακούσει το παραμύθι και απο τη 12νησος ΝΕ που "πουλαγε" τα πλοία της στους Αραβες και τωρα ταξιδευει με επιδότηση. Όσο για τον απίστευτο υπουργό Αιγαίου δεν ξέρω τι να πω.. το χειρότερο είναι οτι τα λάθη αυτά τα πληρώνουμε εμείς απο τη τσέπη μας... Η ΣΑΟΣ θα συνεχίσει να ταξιδεύει και εμείς να την πληρώνουμε κυριολεκτικά και μεταφορικά...
express skiathos Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Το υδροπτέρυγο ΚΑΒΕΙΡΟΣ που έχει η εταιρεία θα το δρομολογήσει πουθενά φέτος; Έχω την νετύπωση ότι τον χειμώνα ήταν πάνω σε βάζα στον Βόλο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Διάβασα ότι από 1ης Ιουλίου θα μπεί και δελφίνι στη γραμμή Αλεξ/πολη-Σαμοθάκη και προφανώς θα πρόκειται για το Κάβειρος.
marioskef Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 Από την Ναυτεμπορική "Η «Saos Ferries» έχει δρομολογημένα άλλα δύο επιβατηγά πλοία από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τα «Παναγία Κρημνιώτισα» και «Σαμοθράκη», ενώ από το επόμενο έτος θα προστεθούν τρία επιπλέον, προκειμένου να ενισχυθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Βόρειας Ελλάδας με τα νησιά, όπως επεσήμανε ο βασικός μέτοχος της SAOS Φώτης Μανούσης. Τα νέα επιβατηγά πλοία θα είναι τα «Thessaloniki»και «Μακεδονία», που βρίσκονται υπό μετασκευή, και αυτό που θα παραλάβει η εταιρεία στο τέλος του 2007 από την Ιαπωνία, το «Ακατσούκι», μήκους 150 μέτρων και ταχύτητας 24 μιλίων. Για τα τρία αυτά πλοία η εταιρεία θα δαπανήσει ποσό άνω των 50 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με τον κ. Μανούση θα ακολουθήσει στη συνέχεια και η απόκτηση άλλων δύο πλοίων, που θα γίνει με τη συμβολή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων ΕΤΕπ . " Το γεγονός οτι αναφέρει τα RoRo σαν επιβατηγά και το Θεσσαλονίκη να κάνει μετασκυή αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ενω το σχετικό report σε άλλο μέρος του φόρουμ αναφερει 210 επιβάτες και 80 φορτηγά με κάνει να κρατώ μικρό καλάθι
coyote Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 μακαρι να του βγουν ετσι οπως τα σχεδιαζει ο μανουσης, αλλα ρε παιδια κατα την προσωπικη μου γνωμη δεν μπορω να τον εμπιστευτω.
Earl Granville Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Κι εγώ για την απόλυτη υλοποίηση αυτού του προγράμματος το βλέπω εξαιρετικά χλωμό.Πιστεύω ότι κάποιο βαπόρι που θα πιάνει 5 φράγκα θα πουλήσει και ώστε να μαζέψει ρευστό και να φτιάξει τα άλλα. Γιατί και το ΑΚΑΤΣΟΥΚΙ θέλει κι αυτό μπόλικη μετασκευή ώστε να σταθεί στις απαιτήσεις της ελληνικής ακτοπλοίας.
marioskef Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Πάντως άσχετα με το πόσο θα ξοδέψει στο μέλλον έχω την απορία που τα έχει βρει όλα αυτά τα χρήματα ο άτιμος... Πήρε τόσα πλοία, κάνει μια σχετικά δαπανηρή μετασκευή και συνεχίζει... Τόσα δάνεια ποια?
coyote Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 παντως το σημερινο ΕΜΠΡΟΣ κανει σχολιο για το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ οτι εχει ακουστει η δρομολογηση του στις κυκλάδες και καταληγει για τον μανουση οτι ειναι συνηθησμενος στην "ευκολη" αγορα και πωληση των πλοιων του
marioskef Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Στην εύκολη αγορά ναι αλλά πώληση... Ενα πλοίο έχει πωλήσει και αυτό επειδή είχε ή θα ξεπερνούσε το όριο...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Δεν είναι και τόσο παράλογο να σκέφτεσαι κάποια πράγματα για την εν λόγω εταιρεία. Από τις προπέλες του Νονα Μαίρη μέχρι τις αγορές πλοίων που ήταν έτοιμα να πάνε για σκράπ. Έχει κάνει ενέργειες που δεν αποδεικνύουν τη σοβαρότητα της σαν εταιρία Ποια πλοία που αγόρασε ήταν έτοιμα να πάνε για scrap??
LEFTERIS68 Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 Ρε παιδιά , ο αίτιος όλων των δεινών της ακτοπλοίας ο Μανούσης είναι? Αν κάποιος άλλος είχε το Αθηνά ή το Θεσαλονίκη θα ταν καραβάρες.Δεν λέμε ότι έχει τα καλύτερα πλοία ούτε ότι είναι ο πιο συνεπής και οργανομένος , αλλά από την αρχή που ξεκίνησα να παρακολουθώ το site δεν έχει γραφτεί ούτε μία λέξη συμπάθειας.Σας πληροφορώ ότι προσωπικά με την όποια ενασχόληση έχω στην ακτοπλοία και με τα αρκετά χρόνια αυτής , υπαρχουν άλλοι πλοιοκτήτες που μου είναι πολύ περισότερο αντιπαθείς από τον Μανούση.Έλεος !!!Δεν έγινε σε κανένα πλοίο συντήρηση , είναι σαπάκια, είναι γιουβέτσι, είναι κοκορέτσι...Σας πληροφορώ τουλάχιστον στο κομάτι που μπορώ να ξέρω, έχουν γίνει επιθεωρήσεις αιφνιδιαστικές και από ανθρώπους που εγώ τους ονομάζω κακοπροαίρετους και όχι μόνο δεν θα χαριζόντουσαν στην εταιρεία αλλά με χαρά θα της δημιουργούσαν πρόβλημα και όμως δεν μπόρεσαν.Και ένα τελευταίο off topic. Στην ακτοπλοία δεν υπάρχουν ούτε Θεοί αλλά ούτε δαίμονες.
Nick the Greek Posted July 12, 2007 Author Posted July 12, 2007 Περισσοτερες πληροφοριες για αυτην την ιστορια, εδω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now