Jump to content
Shipfriends

Aris

eMembers
  • Content Count

    390
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kαι όμως το βαπόρι είχε ταξιδέψει και σε άλλες γραμμές για τον Ποθητό. Όταν το απέκτησε το 1990, νομίζω αρχικά με καθεστώς ναύλωσης, το έβαλε στη γραμμή Πειραιά -Ρέθυμνο κρατώνταςωτο όνομα Αλέξανδρος. Ταξίδεψε για ένα μέρος του 1992 ναυλωμένο σε διάφορα μεμονομένα ταξίδια εκτός ακτοπλοίας, όπως στη Μαύρη θάλασσα και το 1993 μετανομάστηκε αρχικά Sea Horse και κατόπιν Trader, οπότε μπήκε στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι.
  2. 'Αλλο Πατρίς και άλλο American Star που μάλλον εννοείς, μιας και American Sky δεν νομίζω πως ύπηρξε. Για το ΑΥΣΤΡΑΛΙΣ θα βρείς αρκετά εδώ.
  3. To πλοίο παραμένει δεμένο στο ναυσταθμο της Brest, οπως και φαίνεται σε φωτο του shipspotting
  4. Τελικά μάθαμε ποιός μπήκε στον κόπο να το μπογιατίσει και για πού το προόριζε;
  5. To πλοίο είναι προφανώς παροπλισμένο, για αυτό και το equasis το έχει εδω και καιρό ως Status: Dead.
  6. Πράγματι το CHIOS είναι το πρωην ΑΓ.ΓΙΩΡΓΗΣ ναυπηγησης 1974.
  7. To Nordland είχε ναυπηγηθεί το 1986 για Γερμανούς. Από ό,τι λέγεται, το πλοίο το κυβερνούσε Ρώσος πλοίαρχος που είτε ήταν σκνίπα είτε κοιμόταν. Πάντως είναι ένα εντυπωσιακό θέαμα που όποιος περνάει από το Διακόφτι σίγουρα θα το προσέξει.
  8. Το καράβι δεν είναι πια στη μέση του κόλπου, αλλά γιόρτασε τα 40ατά του γενέθλεια δεμένο στην παροπλισμένη πλωτή δεξαμενή έξω από την Πετρόλα, εκεί που ήταν μέχρι πρόσφατα το Media V και το Duchess M.
  9. Πάντως το σχέδιο της πρύμνης φαίνεται να το "έκλεψαν" από το Παναγία Σουμελά.
  10. Στα Κύθηρα πάει ναυλωμένο στην ΑΝΕΝ ή απλά σε συνεννόηση με το ΥΕΝ για να μη μείνουν χωρίς καράβι τα Κύθηρα?
  11. (1970, ex-Song of norway, Sundream, Dream Princess, Dream, Clipper Pearl, Clipper Pacific, Festival, Ocean Pearl) ______________________________________________________________________________________________________ Φρέσκα νέα από το maritimematters.com
  12. Φρέσκα νέα από το maritimematters.com Όσο για την πρόταση σου Captain Argy, θεωρώ πως έχουμε να κάνουμε με ενα ιστορικό βαπόρι, από τα τελευταία κλασικά υπερωκεάνεια που απομένουν. Μιας και είναι το τελευταίο δείγμα από το στόλο της κάποτε σπουδαίας Canadia Pacific θα περίμενα κάποιο φορέα του Καναδα να έχει ευαισθητοποιηθεί. Επειδή η προσπάθεια να έρθει το 2010 πίσω το ΟΛΥΜΠΙΑ δεν είναι καθόλου σίγουρη θα πρότεινα να εστιάσουμε τις όποιες προσπάθειες σε εκείνο. Στο κάτω κάτω μια σοβαρή προσπάθεια διατήρησης ενός καραβιού δεν μπορεί να αρχίζει καθε φορά στο παρά πέντε, απλά γιατί δεν πρόκειται να πετύχει. Δείτε το παράδειγμα των Σουηδών που θέλουν να αποκτήσουν το 2010 το νυν Mona Lisa και έχουν ήδη ετοιμάσει το πλάνο τους.
  13. Όπως μεταδίδουν διάφορα πρακτορεία το πλοίο προσάραξε σήμερα στο Ιrbe Straits, που οδηγεί στη Ρίγα. Πηγή
  14. Δυσάρεστα τα νέα από τη Νότια Αφρική, το πρωην Stella Maris, πουλήθηκε πριν λίγες μέρες για κάτι λιγότερο από 1 εκ. $. Το κακό είναι πως αγοραστής είναι διαλυτής και οτι τα σχέδια για χρήση του από τη Razzmatazz Ocean Cruises δεν καρποφόρησαν. Ήταν το τελευταίο πλοίο της Sun Line, εκτός και αν το πρώτο Stella Solaris υπάρχει ακόμη. Τελευταία φορά αναφερόταν το 1999 ως το γιότ NAIEF κάποιου εμίρη.
  15. Το καράβι από το Μάρτιο μέχρι τον άλλο μήνα κάνει κρουαζιέρες για τη Voyages of Discovery. Μάϊο με Οκτώβριο θα είναι ναυλωμένο για άλλη μια χρονιά στην Page & Moy. Eδώ έχουν και τα πλάνα των καταστρομάτων του. Kαλά κρατάει για την ηλικία του...
×
×
  • Create New...