Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Παραμένει επιβλητικό και είναι αξιοσημείωτο το πόσο σέβονται τον τόπο…. αντιθέτως με άλλους

Πάντα κόβει έξω από τον άγιο Φωκά πολύ πριν τα φανάρια και μπαίνει στον κόλπο  εκνευρίστηκα σιγά θα έλεγα.

Και βέβαια σκουπίζει τα πάντα Μεταφορικές Τσιμεντάδικα Λεωφορεία Λεωφορεία Επιβάτες Αυτοκίνητα  τα πάντα όλα .

Δεν ξέρω τι κέρδος αφήνει στην εταιρεία αλλά θεωρώ ότι είναι μία πολύ καλή κίνηση τουλάχιστον για τον τόπο…

Τρελή Καραβάρα  με φοβερό ταξίδεμα σκέτη απόλαυση εάν κάθεσαι μπροστά κατά τη γέφυρα και άσε τους Ιρλανδούς να  τρώνε τριφύλλι…

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 884
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό και το αδελφό του ήταν μια από τις καλύτερες εμπνεύσεις του Γεράσιμου Στρίντζη!

Βέβαια, όπως ξέρουμε όλοι, ο αρχικός σχεδιασμός ήταν για την Αδριατική, όπου και δρομολογήθηκαν αρχικά. Ωστόσο, η "μεταγραφή" τους στο Αιγαίο, κατά την άποψή μου, άλλαξε την όψη της ακτοπλοΐας μας.

Δύο πλοία τα οποία, όποτε και αν τα ταξίδεψα, από Σύρο - Πειραιά και αντίστροφα, Πειραιά - Ψαρά - Χίο - Μυτιλήνη, Δωδεκάνησα, μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις (αν και λίγο vibration το έχουν). Μόνο για Σάμο δεν τα είχα ταξιδέψει.

Από τις πιο αξιόπιστες μονάδες της ακτοπλοΐας μας.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν είχα ταξιδέψει από Πειραιά για Σύρο 3ωρες και 20 λεπτά επειδή  αντί για 7:30 είχαμε φύγει 8:30 και το πλοιο πηγαίνε σταθερά 26 και αυτό είχε ως απότελεσμα να μειωθεί σημαντικά η καθυστέρηση αντι για 11:15 που ήταν η αφιξη , 11:40 άψογο πλοιο πραγματικά το μόνο αρνητικό που έχω να πω και εγώ είναι το vibration που έχει, όπως προαναφέρθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Βαπορι χωρις vibration πρυμα δεν υπαρχει τουλαχιστον ελικοφορο...Αν εχουν αυτα τα 2 αρνητικα καηκαμε...Εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης για την εποχη τους( 23 εγιναν).Παραγγελια με οραμα...Εβγαλαν και θα βγαζουν λεφτα...ΙΔΑΝΙΚΑ για παντου...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω ταξιδέψει κάποιες φορές σε πλωριά καμπίνα, σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρχε αισθητό vibration και εκεί. Δεν αναφερόμουν τόσο στο vibration στην πρύμη.

Εντάξει, προφανώς και διυλίζω τον κώνωπα, τα πλοία είναι αυτό που λες, παραγγελία με όραμα. Το λέω και εγώ στο πιο πάνω post, ότι άλλαξαν την όψη της ακτοπλοΐας μας.

Link to comment
Share on other sites

Τα βαπόρια είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ακόμα παρα την ηλικία τους , μόνο και μόνο ότι καταπίνουν τους 27 κόμβους εύκολα αν ανοίξουν , λέει πολλά για την ποιότητα κατασκευής τους αλλά και για την συντήρηση που κάνει πλήρωμα και εταιρεία  . Βαπόρια που για πληρώματα και επιβάτη προσφέρουν άνεση και αξιοπρέπεια . Εγώ τα θεωρώ στολίδια για την χώρα μας . 

Link to comment
Share on other sites

Σαφέστατα!!! Μπορεί τα Παλάτια των Μινωικών να είναι τα καλύτερά μας πλοία αλλά πέρα από το Πειραιάς-Ηράκλειο&Χανιά δεν μπορούν να δουλέψουν πουθενά αλλού. Τα μεγάλα μπλού μπορούν να δουλέψουν από το Πειραιά-Κρήτη μέχρι και το Καστελόριζο & Οινούσσες. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

Άλλο ένα αρνητικό είναι ότι έχει ελάχιστα καταστρώματα για τον επιβάτη.

Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σας.

Καθόλου καραβολατρικό,πρέπει να βγεις δεξιά αριστερά κάτω από τις βάρκες ή εντελώς κατάπρυμα

Αν επιτρέπανε στο πάνω πάντω ντεκ θα ήταν μιά χαρά

Γιά τα ελληνιά δεδομένα μάλλον καινούργια αλλά κ στην Ευρώπη κυκλοφορούν αρκετά κάποιας ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nomikos said:

Άλλο ένα αρνητικό είναι ότι έχει ελάχιστα καταστρώματα για τον επιβάτη.

Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σας.

Κατά ένα μυστήριο τρόπο έχω ταξιδέψει 4 φορές με το αδερφό blue star 2,  αλλά ποτέ με το 1. Και στα 4 ταξίδια που έκανα (και μάλιστα σε διαφορετικά νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου) στριμωξιδι επιβατών σε γενικές γραμμές δεν είδα.  Γενικά οι εσωτερικοί χώροι στο deck 7 είναι τεράστιοι και απορροφούν κόσμο. Στριμωξιδι ομως και γενικά overcrowded συνθηκες είχε σε κάποιες περιπτώσεις στο εξωτερικό πρυμνιο κατάστρωμα στο deck 8! Γιατί όντως είναι ελάχιστα τα εξωτερικά καταστρωματα του πλοίου - ειδικά για όσους ταξιδεύουν καλοκαίρι 

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

έχει περάσει 1 ώρα από το προγραμματισμένο του απογευματινό δρομολόγιο και ακόμη δεν έχει φύγει. Φορτώνει νταλίκες ή έχει κάποιο θέμα το πλοίο;

Link to comment
Share on other sites

Ώρα 11.52 και το πλοίο περιμένει να αδειάσει το λιμάνι της Πάρου για να πέσει. Το περιμένουν πολλά φορτηγά και λογικά προβλέπεται αρκετή καθυστέρηση στο απογευματινό από Πειραιά (μια ώρα σίγουρα). Έχω την αίσθηση ότι γενικά είναι εκτός ωραρίων.

Link to comment
Share on other sites

Το πλεονέκτημα του πλοίου να μεταφέρει τόσες πολλές νταλίκες γίνεται αυτόματα και μειονέκτημα. Ευτυχώς έχει ταχύτητα και μαζεύει ό,τι μπορεί σε χρόνο..

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί τα υπόλοιπα πλοία είναι στην ώρα τους; Μήπως το πλοίο, με τα συγκεκριμένα ωράρια δεν είναι το κατάλληλο στη συγκεκριμένη γραμμή, έστω και με αυτές τις υποδομές; Αυτές έχουμε τι να κάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

ποιο κανει για τη γραμμη ομως ; αν βαζανε κανενα Πάρος/Ναξος η ουρά από τις νταλίκες θα έφτανε από το λιμάνι έως το Σχιστό. 

Αυτό που λέει ο @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ ειναι απόλυτα σωστό. το εργαλείο ειναι κατάλληλο. τα λιμάνια ειναι που ειναι τελείως ακατάλληλα για να διαχειριστούν τόσο μεγάλο όγκο κίνησης. 

το μόνο που θα μπορούσε να αλλάξει ειναι τα ωραρια ενδεχομένως αλλά προφανώς θα δημιουργούσε άλλα προβλήματα μια τέτοια κίνηση 

Link to comment
Share on other sites

Ας το παρουμε ρεαλιστικα το θεμα!εχει να ξεφορτωσει στη Παρο 500 ατομα κ 100 ι.χ. κ 60 νταλικες!10.λεπτα να σπασει ο κοσμος το μπουλικι που βγαινει αλλα 10λεπτα τα ι.χ. κ 1 λεπτο η καθε νταλικα να βγαλει το ξεκοτσαριστο εξω,να η 1 ωρα αναμονη στη Παρο!το προβλημα ειναι τα φορτηγα γιατι εχουν 10 τρακτορες για 60 με 80 νταλικες,πως να βγουν ολες αυτες αφου να βγει να αφησει να κ να ξαναμπει

Link to comment
Share on other sites

Εγω γενικα νομιζω οτι το πλοιο χαραμιστηκε φετος που μπηκε στη συγκεκριμενη γραμμη.Ισως αν το ειχανε στα Χανια στη θεση του Βενιζελος τα πραγματα θα ηταν καλυτερα για ολους.Τα φορτηγα μπορουν να πανε και με ρορο.Αυτοι ξερουν ομως.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ.Με ρο ρο σε βραδυνές ώρες για να μην επιβαρύνονται οι υποδομές των νησιών. Όμως το Βενιζέλος μόνο στα Χανιά ταιριάζει απόλυτα.

Τον Αύγουστο θεωρώ πως το BS1 θα μαζεύει τρελές καθυστερήσεις από το πολύ νταλικαμανι και το κόσμο. Πάντως η κίνηση τους αυτή έχει τα θετικά της αλλά και τα αρνητικά της..Θα φανεί του χρόνου πως θα κινηθούνε με το ποιο βαπόρι θα δρομολογήσουν και τότε θα καταλάβουμε αν είχε επιτυχία το όλο εγχείρημα.

Σίγουρα η απόφαση τους να βάλουν το BS1 είχε ως στόχο να χτυπήσουν το νέο παίχτη στη Σαντορίνη τον Άνεμο,ξεκάθαρα κατά την άποψή μου.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MILTIADIS said:

Εγω γενικα νομιζω οτι το πλοιο χαραμιστηκε φετος που μπηκε στη συγκεκριμενη γραμμη.Ισως αν το ειχανε στα Χανια στη θεση του Βενιζελος τα πραγματα θα ηταν καλυτερα για ολους.Τα φορτηγα μπορουν να πανε και με ρορο.Αυτοι ξερουν ομως.

Συγνωμη αλλα με περιληπτικες πανω απο 130 φορτηγα κ 300 ι.χ. κ 3.000 ατομα πανω κατω καθε μερα θα το εβαζες στα Χανια εσυ;

Μη ξεχνας οτι κανουν κ οικονομια κ στα πετρελαια κ στα πληρωματα καθως  το Paros δεν κανει τα εξπρες βραδυ παρα βραδυ για Παρο οπως καθε χρονο!

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, margaritis24 said:

Μη ξεχνας οτι κανουν κ οικονομια κ στα πετρελαια κ στα πληρωματα καθως  το Paros δεν κανει τα εξπρες βραδυ παρα βραδυ για Παρο οπως καθε χρονο!

Ακριβώς εδώ είναι η συνταγή της δρομολόγησης του πλοίου στη γραμμή αυτή.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...