Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχουμε πια και τις λεπτομέρειες της εν λόγω κράτησης. Ούτε λίγο, ούτε πολύ, στο πλοίο βεβαιώθηκαν 21 παρατηρήσεις εκ των οποίων η μία για τον ISM ήταν αρκετή για να το κρατήσει 4 ημέρες εκτός δράσης. Διαβάστε και τις υπόλοιπες, δίνουν μια πολύ άσχημη εικόνα. Επάνω δεν είμαστε αλλά όπως και να έχει το πράγμα η συνολική εικόνα δεν περιποιεί τιμή ούτε στην Blue Star Ferries, ούτε και σε αυτούς που το ταξιδεύουν. Μιλάμε για επίπεδα Μιλένα και Νταλιάνα όταν είχαν πάει τελευταία φορά στο Brindisi.

 

Να πούμε επίσης πως είναι τυχεροί στην Blue Star που η Ελληνική σημαία είναι στην άσπρη λίστα του Paris MOU. Αν δεν ήταν, νομίζω πως με τρίτο detention μέσα σε 24 μήνες θα είχε πολύ σοβαρά θέματα.

Blue Star 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος της κράτησης δε μας ενδιαφέρει;

Δηλαδή, όταν ένα δικό μας πλοίο γυρίσει πίσω, ξαφνικά, ως διά μαγείας, είναι πάλι σε άριστη κατάσταση;

Ή απλώς εδώ δε μας ενδιαφέρει σε τι πλοίο ανεβαίνουμε; 

Υ.Γ. 1: Τα παραπάνω τα εννοώ γενικά, δεν έχω κάτι εναντίον του ΜΣ1. Απεναντίας, που είναι και ένα από τα πιο αγαπημένα μου πλοία και ανυπομονώ να ταξιδέψω ξανά μαζί του :) 

 

Υ.Γ.: Με πρόλαβε ο Nick :D 

Link to comment
Share on other sites

Τον έχουν ταράξει στις επιθεωρήσεις το βαπόραρο.Άλλα πλοία εκεί πάνω επιθεωρούνται;Η επειδή είναι κάτι ξένο για αυτούς(βλ ελληνική σημαία) βρήκανε δουλειά να ασχολούνται μερικοί;Μου θυμίζει τη περίπτωση των Κρήτη στη Βενετία που οι ιταλοί ήταν κάθε μέρα πάνω για επιθεωρήσεις.

Όλες αυτές οι παρατηρήσεις διορθώνονται,με θέληση της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Μλας σοβαρα τωρα;

Παρε το αλλιως @nomikos 

Η σωστη ερωτηση ειναι γιατι οταν τα ferries βγαινουν εκτος Ελλαδος, μαζευουν τοσες πολλες παρατηρησεις.

Το BS1 δεν εχει παει ανταγωνιστικα. Ναυλωμενο απο εναν ισχυρο παικτη της περιοχης ειναι. Ασε που εχει ξαναπαει δυο χρονια στο εξωτερικο και δεν ειχε απασχολησει τοτε.

Αν διαβασεις τις παρατηρησεις, δεν λεει οτι ειναι ενα κουρελι που πρεπει να παει για κοψιμο. Οι περισσοτερες εστιαζουν στις συνθηκες υγειινης και αναπαυσης του πληρωματος, καθως και στην ετοιμοτητα του να ενεργησει υπο πιεση (χειρισμος σωστικων κλπ).

Εμεις εδω οι εξυπνοι, αυτα τα γραφουμε στα π@π@ρια μας, αλλα οι κουτοφραγκοι εκει περα δινουν σημασια, για να μην χαθει κοσμος.

Γι'αυτο και μας το γυρνανε. Δεν περισσευουν πλοια στην Irish.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

On 12/14/2022 at 6:51 AM, proud_ionian said:

Μλας σοβαρα τωρα;

Παρε το αλλιως @nomikos 

 

Και για πες μου εσύ φίλε μου, με ποια ιδιότητα κρίνεις ένα πλοίο , μια εταιρία και το πιο βασικό το πλήρωμα του . Μήπως ήσουν μέσα στην επιθεώρηση και μιλάς για ελλιπή θέματα ασφαλείας; Ή μήπως είσαι στέλεχος της IRISH FERRIES και ξέρεις ότι δεν το θέλουν το πλοίο και σταματάνε τη ναύλωση; 

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

On 12/13/2022 at 10:11 PM, Nick the Greek said:

Έχουμε πια και τις λεπτομέρειες της εν λόγω κράτησης. Ούτε λίγο, ούτε πολύ, στο πλοίο βεβαιώθηκαν 21 παρατηρήσεις εκ των οποίων η μία για τον ISM ήταν αρκετή για να το κρατήσει 4 ημέρες εκτός δράσης. Διαβάστε και τις υπόλοιπες, δίνουν μια πολύ άσχημη εικόνα. Επάνω δεν είμαστε αλλά όπως και να έχει το πράγμα η συνολική εικόνα δεν περιποιεί τιμή ούτε στην Blue Star Ferries, ούτε και σε αυτούς που το ταξιδεύουν. Μιλάμε για επίπεδα Μιλένα και Νταλιάνα όταν είχαν πάει τελευταία φορά στο Brindisi.

 

Να πούμε επίσης πως είναι τυχεροί στην Blue Star που η Ελληνική σημαία είναι στην άσπρη λίστα του Paris MOU. Αν δεν ήταν, νομίζω πως με τρίτο detention μέσα σε 24 μήνες θα είχε πολύ σοβαρά θέματα.

Blue Star 1.jpg

 

39 minutes ago, MAJESTIC said:

Και για πες μου εσύ φίλε μου, με ποια ιδιότητα κρίνεις ένα πλοίο , μια εταιρία και το πιο βασικό το πλήρωμα του . Μήπως ήσουν μέσα στην επιθεώρηση και μιλάς για ελλιπή θέματα ασφαλείας; Ή μήπως είσαι στέλεχος της IRISH FERRIES και ξέρεις ότι δεν το θέλουν το πλοίο και σταματάνε τη ναύλωση; 

τον παραπάνω πίνακα του @Nick the Greek τον ειδες ;

Link to comment
Share on other sites

Καποιες ειναι γενικες και δε μπορεις να βγαλεις συμπερασμα. Το public address και το signal light ας πουμε που λεει οτι δε δουλευουν ειναι ξεκαθαρη. Τα αλλα για τα γυμνασια ας πουμε ειναι μεν πολυ σοβαρα αλλα δεν ειμασταν και μπροστα. Εχω παραδειγμα φορτηγου πλοιου που σε psc ανα τον κοσμο επαιρνε 0-2 μαξ παρατηρησεις και στην τουρκια λογω ελληνα πλοιοκτητη αρπαξε 25 απο τις 35 που «βρηκαν» 

Link to comment
Share on other sites

Η παρατήρηση για την public address ήταν μια ξεκλειδωτη πόρτα στο κατάστρωμα με το κοινόχρηστο χώρο του πληρώματος!! Άλλη παρατήρηση ήταν ότι δεν ήταν δεμένα τα ψυγεία στα μπαρ και τα βαρέλια για την draft μπύρα! Άλλα παρατήρηση ότι δεν δούλευε ένα μεγάφωνο στο κατάστρωμα. Άλλη παρατήρηση ήταν ότι στον έντυπο χάρτη είχαν χαραγμένη και άλλη πορεία πέρα από τη πορεία του δρομολογίου τους!! Μερικές παρατηρήσεις που ήταν αρκετές για να ξεπεράσουν τον αριθμό που απαιτείται για να σταματήσει το πλοίο Παρασκευή απόγευμα, με αποτέλεσμα να περιμένουν μέχρι τη Δευτέρα για να έρθει ο επόμενος επιθεωρητής για να ελέγξει την αποκατάσταση των τόσων σημαντικών παρατηρήσεων!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε ΜΜΕ της Ρόδου φιλοξενούνται  δηλώσεις του κεντρικού πράκτορα της Blue Star Ferries για την επικείμενη λήξη της ναύλωσης του πλοίου στην Ιρλανδία και την επιστροφή του στα Δωδεκάνησα, κάτι που ήδη έχει αναφέρει ο @Panagia Ekatontapilianiαπό τις 13 Δεκεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Η είδηση, πιστεύω, πως είναι η μεταδρομολόγηση του Αριάδνη στην Αδριατική τελικά και όχι η επιστροφή του στο Αιγαίο. Μέχρι τελευταία στιγμή ελπίζουμε βέβαια, αλλά για να το ξεφουρνίζει ο πράκτορας, μάλλον κάτι παραπάνω ξέρει. 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Strofalos said:

Η είδηση, πιστεύω, πως είναι η μεταδρομολόγηση του Αριάδνη στην Αδριατική τελικά και όχι η επιστροφή του στο Αιγαίο. Μέχρι τελευταία στιγμή ελπίζουμε βέβαια, αλλά για να το ξεφουρνίζει ο πράκτορας, μάλλον κάτι παραπάνω ξέρει. 

Είναι κάτι που έχουμε ήδη αναφέρει για μεταδρομολογηση του στην Αδριατική με τη προϋπόθεση της επιστροφής του Blue Star 1 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 minute ago, proud_ionian said:

Στο ferries! δημοσιευεται αναρτηση του ιρλανδικου independent,[...]

Α, μην ξεχασω, γινεται εκτενης αναφορα και στις προσφατες επιθεωρησεις του BS1

 

On 12/10/2022 at 8:40 PM, Nick the Greek said:

Μα στου δρόμου τα μισά, σβήσαν τ' άστρα τα χρυσά, ξαφνικά από τον ουρανό μας. Και το λέω αυτό γιατί μετά το αρχικό ζερό σε deficiencies, έγινε μάλλον το αναμενόμενο.

6 Απριλίου 2021, 4 παρατηρήσεις

7 Δεκεμβρίου 2021, 9 παρατηρήσεις

23 Φεβρουαρίου 2022, 2 παρατηρήσεις

26 Μαίου 2022, 9 παρατηρήσεις

13 Ιουνίου 2022, 13 παρατηρήσεις και detention.

Εδώ να πούμε πως μάλλον για επαναληπτική επιθεώρηση από τις 26 Μαίου ήταν αυτή, και είχαμε παραπάνω παρατηρήσεις και detention για τρείς ημέρες. Οι 3 παρατηρήσεις που οδήγησαν σε detention είχαν να κάνουν με τον ISM αλλά και την ελλιπή γνώση του πληρώματος(όπως λέει η σχετική σημείωση) τόσο σε γυμνάσιο εγκατάλειψης, όσο και σε γυμνάσιο πυρόσβεσης. Οπότε εδώ μιλάμε για πάρα πολύ σοβαρά παραπτώματα.

 

Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθουμε όταν γίνει ανανέωση του συστήματος τους λόγους της καινούριας κράτησης.

 

On 12/13/2022 at 10:11 PM, Nick the Greek said:

Έχουμε πια και τις λεπτομέρειες της εν λόγω κράτησης. Ούτε λίγο, ούτε πολύ, στο πλοίο βεβαιώθηκαν 21 παρατηρήσεις εκ των οποίων η μία για τον ISM ήταν αρκετή για να το κρατήσει 4 ημέρες εκτός δράσης. Διαβάστε και τις υπόλοιπες, δίνουν μια πολύ άσχημη εικόνα. Επάνω δεν είμαστε αλλά όπως και να έχει το πράγμα η συνολική εικόνα δεν περιποιεί τιμή ούτε στην Blue Star Ferries, ούτε και σε αυτούς που το ταξιδεύουν. Μιλάμε για επίπεδα Μιλένα και Νταλιάνα όταν είχαν πάει τελευταία φορά στο Brindisi.

 

Να πούμε επίσης πως είναι τυχεροί στην Blue Star που η Ελληνική σημαία είναι στην άσπρη λίστα του Paris MOU. Αν δεν ήταν, νομίζω πως με τρίτο detention μέσα σε 24 μήνες θα είχε πολύ σοβαρά θέματα.

Blue Star 1.jpg

να δουμε και τι λενε οι συντακτες του ιρλανδικου independent

Quote

The Greek passenger ferry, with capacity for 1,500 passengers, 100 freight vehicles and up to 700 cars, was chartered by Irish Ferries in March of 2021. The company has faced a number of issues with the ship and it was detained by the Maritime and Coastguard Agency (MCA) as recently as December after failing a safety inspection.

 

On 12/13/2022 at 8:41 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακούγεται ότι δεν θα συνεχιστεί η ναύλωση του Blue Star 1 μετά τον Μάϊο και θα επιστρέψει στην Ελλάδα 

 

4 minutes ago, proud_ionian said:

Με αφορμη το οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα κρατησεων μετα την 31.05.2023, εχει ξεκινησει η παραπανω φημολογια,

Καλά δεξίματα :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ελπίζω τουλάχιστον οι φίλοι μας οι Ιρλανδοί να το πρόσεχαν σαν τα μάτια τους. Εδώ το Έλυρος στην Αλγερία όταν γυρνούσε δεν ήταν δα και λες και έγινε διαδήλωση μέσα-μόνο το ομοιωματάκι του πλοίου στην Ρεσεψιόν αφαίρεσαν. Για να δούμε, με τόσα detensions θα είναι σε καλή κατάσταση το παπόρο ή θα το δουν οι "Αττικοί" και θα τραβούν τα μαλλιά τους;

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι για πρώτη φορά μετά από αρκετό καιρό όσο ήταν στην Ιρλανδία λειτούργησε ο καταπέλτης της πλώρης. 

Link to comment
Share on other sites

Άλλο Ιρλανδία άλλο Αλγερία.

Οι Ιρλανδοί μάλλον με τόσα detentions τραβούσαν τα μαλλιά τους εξαιτίας των στελεχών της Attica.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...