Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πλέον βάφτηκαν και οι τσιμινιέρες του Ιονις με τα χρώματα του Λεβεντακη. Άραγε στις τσιμινιέρες θα βάλουν το ίδιο σινιάλο με τις υδροφόρες (Άσπρος σταυρός) ή θα κάνουν διαφορετικό για το ποσταλι???

Εάν κρίνω ότι και στη διαφήμιση της εταιρείας δεν εμφανίζει κάποιο σινιάλο στις τσιμινιέρες, θα μείνουν και στη πράξη οι τσιμινιέρες του πλοίου χωρίς σινιάλο

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως να μείνουν οι τσιμινιέρες δίχως σινιάλο; Ακόμα και των υδροφόρων το σύμβολο του σταυρού-άγκυρα εντάξει, δεν είναι και πολύ εμφανίσιμο όμως απαίσιο δεν το λες.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν έλεγα κάτι άλλο καλυτέρα!! Σήμερα βάφτηκε το σινιάλο του κ. Λεβεντάκη στις τσιμινιέρες του πλοίου, δηλαδή ο άσπρος σταυρός και η μαύρη άγκυρα. Μια ακόμα αλλαγή που πρόσεξα σήμερα είναι ότι στις δυο εισόδους των επιβατών τοποθετηθηκαν ηλεκτρονικοί πίνακες και έχει αφαιρεθεί ο ένας που ήταν πέρυσι στην αριστερή πλευρά του ανοικτού καταστρώματος. Ενώ στο ρεμετζτο αριστερά γράφτηκε από Πειραιά και στη δεξιά πλευρά από Αίγινα, που λογικά σημαίνει ότι θα κανουν από διαφορετική πλευρά την επιβίβαση στα δυο λιμάνια.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ionis departure from Piraeus. 3/7/2015.

 
Ομορφα πρωϊνα χρωματα στον Πειραια σε συνδιασμο με το καλλιγραμο ελληνικο σκαρι. Στις αρχες Ιουλιου 2015, δυο μερες πριν το δημοψηφισμα.
 
Φωτογραφια πανω απο τον Κορναρο, με τον οποιο εχουν σιγουρα ενα κοινο (αν οχι πολλα). Ποιο ειναι;

 

Link to comment
Share on other sites

Μα με την πρωτη; ;)

 

Ναι ειναι απο τα λιγα που εμειναν με τις αποκαλουμενες και ως Storkαρες και μαλιστα ειναι της ιδιας σειρας, με κοινη διαμετρο και διαδρομη, 410 mm x 470 mm .

 

Το Ιονις εχει δυο εξακυλινδρες, ο Κορναρος εχει δυο οκτακυλινδρες και μια εννιακυλινδρη.

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο με το βαποράκι αλλά οι μηχανές STORK είναι ο κύριος λόγος που το Εξπρές Αφροδίτη μας άφησε για άλλα νερά...Αρκετά προβλήματα και πανάκριβα και δυσεύρετα ανταλλακτικά.

Link to comment
Share on other sites

....και το θρυλικο ρομιλντα ειχε στορκ πηγαινε πανω κατω απο τη δυση στην ανατολη για 15 χρονια , μαλλον θα εστιασω στο ακριβα ανταλλακτικα ,πολλα απο τα οποια ως γνωστον φτιαχνονται και στα εδω μηχανουργια

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εχω ακουσει και εγω, οτι ειδικα σημερα ειναι δυσευρετα και πολυ ακριβα τα ανταλλακτικα.

 

Παντως δε νομιζω οτι ειναι φυσει προβληματικες μηχανες, αλλα οτι οι ηρωες των μηχανοστασιων προσπαθουν να τις γιατρεψουν χωρις να εχουν παντα το καλυτερο υλικο.

 

Το Ιονις αλλωστε παει μια χαρα μετα απο σχεδον 40 χρονια γιατι η εταιρια του το προσεχε πολυ μεχρι και σημερα και μαλλον οι μηχανες δεν εχουν ταλαιπωρηθει με τις απειρες ωρες λειτουργιας Ρομιλντας και Κορναρου.

Link to comment
Share on other sites

Ισως να σημαινει κατι αυτο για τη συγκεκριμενη μαρκα, ισως ομως να τις πιεζαν παρα πολυ οπως πιεζαν τα βαπορια και στο Αιγαιο τη θρυλικη εποχη και οι μηχανικοι δουλευαν υπερωριες ανεξαρτητως μαρκας...

 

Παντως για το μικρο μηκος του, που ειναι συνηθως αρνητικος παραγοντας για τη γεωμετρια επηρεαζοντας το συντελεστη οπισθελκουσας, και τους 8000 ιππους του νομιζω οτι το γεγονος πως ακομα, και παρα τα sponsons, πηγαινει ανετα 17-17.4 κομβους οταν ειναι καθαρο, δειχνει οτι ειναι σε θεση να πιεζουν σε αρκετα σεβαστο φορτιο τις μηχανες του.

 

Ειχα δει σε ενα σχεδιο πριν καν μπουν τα sponsons, αλλα μετα την πρωτη μεγαλη και ομορφη μετασκευη Τυρογαλα, οτι εχει μεγιστη ταχυτητα 19.1 κομβων. Οταν πηγαινε προ sponsons με 17.3 πρεπει να χρησιμοποιουσε περιπου (ο υπολογισμος δε μπορει να ειναι απολυτα ακριβης) το 74% της μεγιστης ισχυος του, ενω τωρα με τα sponsons η λογικη λεει οτι θα χρησιμοποιει μαλλον λιγο μεγαλυτερο ποσοστο της ισχυος του απο το παραπανω για αναλογη ταχυτητα που συχνα πηγαινε και περυσι αλλα και το 2013 στο Πατρα-Σαμη-Ιθακη.

 

Επισης ολα αυτα τα χρονια στην εποχη Τυρογαλα δε θυμαμαι βλαβες και αβαριες, σχεδον ποτε.

 

Ισως ολα αυτα να ειναι μια ενδειξη οτι ειναι μηχανες που αντεχουν στο χρονο αν συντηρηθουν σωστα, ισως να μη σημαινει και τιποτα. ;)

post-2047-0-66350700-1456505749_thumb.jp

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

εκτος απο την καλη συντηρηση, επι τυρογαλα δεν ζοριστηκε μηχανολογικα, οπως την εποχη που πηγαινε brindisi.

ουτε το πιεζαν να πιανει 18.5 κομβους σε συνεχη βαση, ουτε ηταν οι μηχανες του αναμενες 20 ωρες το 24ωρο

Link to comment
Share on other sites

εκτος απο την καλη συντηρηση, επι τυρογαλα δεν ζοριστηκε μηχανολογικα, οπως την εποχη που πηγαινε brindisi.

ουτε το πιεζαν να πιανει 18.5 κομβους σε συνεχη βαση, ουτε ηταν οι μηχανες του αναμενες 20 ωρες το 24ωρο

 

Αυτο που γραφεις τα συνοψιζει ολα.

 

Ο Τυρογαλας οπως φαινεται τις συντηρουσε καλα, τις δουλευε γυρω στο 70-75% της ισχυος (δεν ειναι λιγο αλλα ουτε και πολυ αν τις συντηρεις σωστα) και δεν εγραφαν τρελες ωρες λειτουργιας ανα 24ωρο.

 

Για βαπορι με μεγιστη ταχυτητα τα 19.1 ισως και κατι παραπανω, τα 18.5 ειναι κοντα στο 90% της ισχυος του.

 

Αν τις συγκρινουμε με αλλα πλοια, με αλλη μαρκα μηχανων δεν πιστευω οτι ειναι χειροτερες σε αξιοπιστια λογω κατασκευης-σχεδιασης-ποιοτητας, αυτο υποθετω απο τα παραπανω μιας και οσα βαπορια ειναι σε καλη κατασταση σημερα σε παρομοιες συνθηκες τα δουλευαν. 

Link to comment
Share on other sites

Χθες το απόγευμα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του Ιονις για λογαριασμό της Leve Ferries στο λιμάνι. Το πλοίο ήταν φωταγωγημένο και σημαιοστολισμένο. Στο ρεμέτζο του πλοίου υπήρχαν μπαλόνια στα χρώματα της εταιρείας, καθώς και στην είσοδο του καταπέλτη (δεξιά και αριστερά). Το πλήρωμα παρόν με τις νέες στολές του με τα διακριτικά της Leve Ferries.

Στην εκδήλωση παραβρεθήκαν γύρω στα 200 άτομα στο κεντρικό σαλόνι στο κατάστρωμα Νο 4 και έγινε καθιερωμένος αγιασμός. Τη διασκέδαση είχαν αναλάβει δυο Κουβανοί μουσικοί με ζωντανή μουσική και με playlist. Υπήρχε πλούσιος μπουφές με εδέσματα για τους καλεσμένους της και στο μπαρ κερνούσαν τους καλεσμένους τους με ποτά και αναψυκτικά. Η εκδήλωση κράτησε μέχρι αργά το βράδυ.

Πέρα από την οικογένεια του κ. Λεβεντάκη και τις οικογένειες του πληρώματος, παραβρέθηκαν οι πλοιοκτήτες ο κ. Θεοδόσης της Levante Ferries, ο κ. Κουφάκης της Aegean Flying Dolphins. Αναγνώρισα κάποια στελέχη από την Aegean Flying Dolphins, την Seajet, την Golden Star Ferries, την Cretan Cargo Lines, την Celestyal Cruises και ένας πράκτορας από την κοινοπραξία του Σαρωνικού. Ο πρόεδρος και ο γραμματέας της ΠΕΠΕΝ. Κάποια πληρώματα από την Hellenic Seaways και την Aegean Speed Lines. Συνεργάτες της εταιρείας από την επισκευαστική ζώνη. Από το καλλιτεχνικό τομέα παρούσα ήταν Άντζελα Δημητρίου και η Έφη Θώδη. 

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από την εκδήλωση των εγκαινίων του Ιονις στο Πειραιά, από τη σελίδα της κ. Ευδοκίας Στάθη, που έχει την πρακτόρευση του πλοίου στην Αίγινα. Επίσης έχει ανεβάσει μια φωτογραφία από την άφιξη του πλοίου χθες στην Αίγινα.

post-1850-0-75727200-1456739602_thumb.jp

post-1850-0-37594500-1456739608_thumb.jp

post-1850-0-53126700-1456739613_thumb.jp

post-1850-0-69201500-1456739621_thumb.jp

post-1850-0-83934900-1456739630_thumb.jp

post-1850-0-60775800-1456739633_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΟΝΙΣ σημερα εφτασε μεχρι τη Βουλα για να γυρισει και να ανεβει προς Πειραια.Να φανταστω λογω καιρου αν και τα υπολοιπα ψηλωσαν αλλα οχι τοσο πολυ

attachicon.gifCapture5.JPG

τα ιδια λεμε καθε φορα. απο τοτε που μπηκαν τα sponsons συμπεριφερεται σα φουσκα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...