Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
2 hours ago, gpap2006 said:

H παρατεταμένη ακινησία του Μύκονος φέτος τίναξε το rotation στον αέρα. 

 

On 4/3/2024 at 8:10 PM, Annivas said:

Εχει παρει παράταση !!!

 

15 hours ago, polmyt said:

Παει για 26 Απριλιου η επαναφορα του στην ενεργο δραση

Θα αγγίξει τις 50 μέρες ακινησίας εκ των οποίων 20+ στη δεξαμενή. Πραγματικά απορώ σε τί κατάσταση ήταν το πλοίο και τι προβλήματα είχαν βγει. 

Αν για το τ.Olympic Champion, υπάρχει η δικαιολογία ότι η ΑΝΕΚ δεν έκανε ούτε τα απαραίτητα λόγω της οικονομικής της κατάστασης, για το Μύκονος, που ανήκει στην Attica σχεδόν 6 χρόνια, δεν υπάρχει δικαιολογία.

Posted (edited)
21 hours ago, Strofalos said:

Αυτή η ρημάδα η μηχανή, ακόμα πονάει... 

Μετά το δοκιμαστικό που έκανε το Σάββατο πήγε πίσω η επιστροφή του. Οπότε, μάλλον κάτι δεν πήγε καλά.

Edited by Blue Star Delos
Posted

Με 35 λεπτά καθυστέρηση η αναχώρησή του, αρκετό άσπρο καπνό από το φουγάρο και έντονο ήχο vibration από τις μηχανές. Τον ακούει κανείς και με κλειστά διπλά τζάμια, για να δώσω μια τάξη μεγέθους.

Posted

Αυτός ο ήχος επειδή έχει αναφερθεί ξανά στο παρελθόν, υπήρχε πάντα ή προέκυψε μετά τα scrubbers;

  • 2 weeks later...
Posted

Παρά τη μεγάλη σε διάρκεια επισκευή του και παρά το γεγονός ότι στο πρώτο δρομολόγιο ήταν σε υψηλές ταχύτητες, πάλι πρέπει να έχει κάποιο θέμα κι έχει μαζέψει καθυστέρηση σήμερα.

Posted

Λογικό. Αφού από Δευτέρα μπαίνουμε σε κανονικούς ρυθμούς για τους επόμενους σχεδόν δύο μήνες. Είναι και οι επιστροφές των εκδρομέων από το Πάσχα. Θα έχει αρκετή κίνηση προς και από Θεσσαλονίκη.

Posted

Η αναχώρηση απο Θεσσαλονίκη σήμερα πάει ένα τρίωρο πιο πίσω , αναχωρώντας μεσάνυχτα αντί για τις 21:00 . Ομοίως και το δρομολόγιο απο Θεσσαλονίκη προς Πειραια καθώς και οι προσεγγίσεις στους λιμένες πάνε και αυτές ένα τρίωρο πίσω .

Εκτός απο κίνηση , είχε και χοντρό καιρό στο βόρειο Αιγαίο .

Posted

Το πρόβλημα δεν είναι ούτε οι ταχύτητες, ούτε ο καιρός. Εστιάζεται κυρίως στο δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης, καθώς οι παραμονές στα λιμάνια είναι πολύ πάνω από τον προγραματισμένο χρόνο. Ενδεικτικά χτες στο Καρλόβασι η παραμονή ήταν 1 ώρα και στην Μυτιλήνη σχεδόν 2 ώρες. Μέχρι το Βαθύ, είχε ήδη μαζέψει πάνω από 1 ώρα καθυστέρηση και έφυγε στις 0330 αντί την 0215. Και αυτά γίνονται από τις μεταφορικές που πάνε με 1 τράκτορα να βγάλουν έξω ή να φορτώσουν 5 καρότσες. Αν το προσεξετε, συμβαινει στα λιμάνια που έχουν κίνηση φορτηγών. 

Posted

Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο στην Ικαρία προχτές είχε γεμάτο 8άρι συν οι όποιες καθυστερήσεις λόγω αυξημένης κίνησης. Επειδή η κίνηση των φορτηγών έχει αυξηθεί γιατί πλέον δε προτιμάνε το Πελαγίτης μερικές μεταφορικές από και προς τη Θεσσαλονίκη ή άλλες μεταφορικές βάζουν και στα δύο πλοία τις καρότσες τους γενικότερα υπάρχει ένα αλαλούμ με τους τράκτορες. Άλλες μεταφορικές ανεβαίνουν τις Τετάρτες μέσω Καβάλας και φεύγουν με το Πελαγίτης ή με το Μύκονος και άλλες μεταφορικές ανεβαίνουν με το Πελαγίτης και φεύγουν την άλλη μέρα με το Μύκονος.

Posted
On 5/11/2024 at 1:45 PM, Blue Star Delos said:

Παρά τη μεγάλη σε διάρκεια επισκευή του και παρά το γεγονός ότι στο πρώτο δρομολόγιο ήταν σε υψηλές ταχύτητες, πάλι πρέπει να έχει κάποιο θέμα κι έχει μαζέψει καθυστέρηση σήμερα.

Δίκιο έχεις έχει ένα θεματακι αλλά έχει προγραμματιστεί να λυθεί 

Posted

Πάλι τα ίδια σήμερα! Καθυστερημένη άφιξη στη Θεσ/νικη, άνευ αιτιολογίας αυτή την φορά, καθυστερημένη κατά 2 ώρες η αναχώρηση (2300 αντι 2100) και το υπόλοιπο πρόγραμμα του βαποριού.

Μέχρι το Βαθύ είχε μαζέψει μισή ωρα καθυστέρα.

Posted

Από Θεσσαλονίκη θα φορτώσει πολύ κόσμο, όπως και αυτοκίνητα και μάλλον θα μείνουν απ'έξω φορτηγά.

Posted (edited)
7 hours ago, Nick the Greek said:

εκτός από το Μύκονος, του οποίου όμως τα προβλήματα επί Attica ξεκίνησαν. 

Το Μύκονος είχε ήδη προβλήματα από εποχής Hellenic. Συνεχείς βλάβες στις μπουκάλες του καταπέλτη, πρόβλημα με τα πτερύγια ευστάθειας (για κρακ μίλαγαν τότε και αντικατάστασή τους από τον κατασκευαστή μετά από πολύ παρασκήνιο και αφού είχαν μείνει τα αδερφά χωρίς φτερά για πολύ καιρό), κρακ στο βολβό (γι' αυτό μπήκε και το πτερύγιο μετά), πυρκαγιά στην τσιμινιέρα, ενώ το πλοίο ήταν εν πλώ, μηχανικές βλάβες ήδη σε νεαρή ηλικία και πολλά άλλα.

Θεωρώ ότι είναι το πιο... απρόβλεπτό, για να μην πω κάτι χειρότερο, από τα πλοία που παρέλαβε η Attica από τη HSW. Η υπερεκμετάλλευση, η οποία είχε ξεκινήσει από η HSW, τα ίδια δρομολόγια κάνει περίπου, το έχει ξεκάνει.

Edited by proud_ionian

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...