Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απλώς να αναφέρουμε ότι και να φύγει τελικά το πλοίο, αν αληθεύουν τα γραφόμενα, κανείς δε βεβαιώνει ότι το όποιο πλοίο αντικαταστάτης θα έχει μειωμένα τιμολόγια.

Άρα και κερατάς και δαρμένος. Και οι υπηρεσίες μάλλον θα χειροτερέψουν και το κόστος θα παραμείνει (πιθανόν) ψηλό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πράγματι, καλό είναι να περιμένουμε να δούμε μέχρι να επιβεβαιωθεί η πώληση. Τόσα χρόνια εδώ μέσα έχουμε συνηθίσει σε οργιάζουσες φήμες που εξυπηρετούν σκοπιμότητες, είτε εκπορεύονται από τις ίδιες τις εταιρείες είτε από τους ανταγωνιστές. Το σίγουρο είναι ότι κάτι τρέχει με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ και την Ικαροσαμία και απομένει να δούμε τι ακριβώς είναι αυτό.

Από εκεί και πέρα, μιλώντας γενικότερα, το ενδεχόμενο πώλησης του πλοίου δεν είναι τραγικό. Τραγικό ήταν το Σαμίνα. Ας μην μπερδεύουμε τις έννοιες των λέξεων. Ούτε ο «Homo Shipfriend» είναι ένα ον αποκομμένο από το περιβάλλον που ζει. Δυσάρεστη εξέλιξη θα ήταν ο πιο λογικός χαρακτηρισμός. Όπως δυσάρεστη εξέλιξη είναι το κλείσιμο κάθε παραγωγικής μονάδας ενός ομίλου. Και οι ναυτιλιακές δεν είναι τίποτε παραπάνω από έναν επιχειρηματικό όμιλο που οι παραγωγικές του μονάδες είναι τα πλοία. Ούτε έχει ιδιαίτερη σημασία εάν το πλοίο με μειωμένη ταχύτητα και μειωμένα δρομολόγια είναι κερδοφόρο σαν μονάδα. Σημασία έχει η συνολική οικονομική κατάσταση του ομίλου.

Link to comment
Share on other sites

ενα αλλο θεμα που πιστευω εχει κ αυτο λιγη σημασια αν κ δεν πανε στην τσεπη μας τα λεφτα ειναι κ ποσο πουληθηκε :o γιατι αλλο πουλαω οταν εχω καλει προταση κ αλλο σκοτωνω για να κλεισω τρυπες <_<

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να κολλάμε στις λέξεις ("τραγικό"), να αρχίσω κι εγώ να διορθώνω στο μέλλον κανονικά λάθη εδώ μέσα. Δε χρησιμοποιήσα τη λέξη με την κυριολεκτική της έννοια, γίνεται κι άλλη, πιό light χρήση στην argo από τους νέους. Εννοώ είναι πολύ άσχημο ενώ η ναυπηγική τέχνη και η τεχνολογία εξελίσσεται, κάποιες αρκετά σημαντικές γραμμές να επιστρέφουν ενδεχομένως στα ξεπερασμένα, ενώ ήδη εξυπηρετούνταν από πλοία σχεδόν άψογα. H πλάκα θα είναι να μην πουλήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

από οτι θυμάμαι ΜΥΚΟΝΟΣ-ΧΙΟΣ δεν ανήκουν στην ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ αλλα στην ΑΝΕΚ.Τα ΚΡΗΤΗ ανηκουν στην ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ.Είναι αλήθεια ???

Edited by KOGI
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν ΔΕΝ πωλήθηκε και σκοπεύουν να το επαναδρομολογήσουν τέλη Μαρτίου ξανα στην Ικαροσαμία, καλά θα κάνουν πρώτα να ακούσουν και τους παραγωγικούς φορείς του νομού και να προσαρμόσουν τα ωράρια του πλοίου στις πραγματικές ανάγκες των νησιωτών. Γιατί το περασμένο καλοκαίρι η εταιρία έκανε χοντρό λάθος με τα ωράρια.

Link to comment
Share on other sites

ενα αλλο θεμα που πιστευω εχει κ αυτο λιγη σημασια αν κ δεν πανε στην τσεπη μας τα λεφτα ειναι κ ποσο πουληθηκε :o γιατι αλλο πουλαω οταν εχω καλει προταση κ αλλο σκοτωνω για να κλεισω τρυπες <_<

Όντως, αντιστρέφοντας το ερώτημα αφού η πώληση δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, στα πόσα θα είμασταν ικανοποιημένοι να το πουλήσουμε;

Link to comment
Share on other sites

Για να πουληθεί ένα πλοίο πρέπει πρώτα από όλα να επιθεωρηθεί, να γίνει επίσημη πρόταση στην εταιρεία του και να την κάνει αποδεκτή το ΔΣ της εταιρείας. Ευειδή δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο ακόμα, καλό θα είναι σταματήσουν οι φημολογίες ότι το πλοίο πουλήθηκε!!! Το πλοίο δένει προς το παρών για την ετήσια ακινησία του.

Link to comment
Share on other sites

Αφου ζητησω την αδεια απο τον Π100 :D να συνεχισω την σεναριολογια για το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,να θυμισω ενα δημοσιευμα κυριακατικης εφημεριδας,περι πωλησης του ΧΙΟΣ,που η HSW την επομενη μερα κιολας,το ειχε διαψευσει.Να περιμενουμε και τωρα κατι αναλογο η μηπως οχι...

Κατηγορηματικά διαψεύδει η Θ. Ρήγα υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Hellenic Seaways το δημοσίευμα της κυριακάτικης εφημερίδας «Καθημερινή» στο οποίο η εταιρεία φέρεται να προωθεί μεταξύ άλλων την πώληση του «Νήσος Χίος» προκειμένου να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της.

http://www.politis-chios.gr

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι το εχουμε παρει σαν δεδομενο οτι το πλοιο εχει πουληθει?

Βλεποντας ολη αυτη τη σεναριολογια πιστευω οτι απλα εχει πεσει η ιδεα στο τραπεζι για πωληση,ισως να εχουν γινει και καποιες συζητησεις,αλλα ακομα τιποτα δεν ειναι σιγουρο.Με λιγα λογια ειναι πιθανον ουτε στην HSW να μην ξερουν τι γινεται.

Το οτι μια πληροφορια, αναπαραγεται απο εφημεριδες μεχρι πολιτικους δεν μου λεει κατι.Ειναι πολλες φορες που εχει γραφτει καπου μια πληροφορια και ξαφνικα αναπαραγεται απο ολους λες και ειναι σιγουρο.

Link to comment
Share on other sites

.Να περιμενουμε και τωρα κατι αναλογο η μηπως οχι...

Πολλά ζητάς αδελφέ. Εδώ έχει ξεσηκωθεί όλη η Ικαροσαμία και δεν βγαίνουν να ξεκαθαρίσουν την θέση τους, για την φήμη για πώληση θα βγάλουν ανακοίνωση, που δεν την έγραψε δα και καμιά έγκυρη εφημερίδα? Εξάλλου κοντός ψαλμός αλληλούια. Έρχεται η μέρα του Ιεράπετρα και τα ενδεχόμενα για το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι: ετησία και επιστροφή...πώληση...μετάθεση σε άλλη γραμμή...ετησία και μετάθεση σε άλλη γραμμή.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Με όλο τον προσήκοντα σεβασμό :D στον φίλο ΝΗSOS XIOS, να πω ότι το παράδειγμα του ήταν λίγο (έως και πολύ) ατυχές. Άλλη η αντιμετώπιση δημοσίευσης μίας ανακριβούς είδησης που γράφτηκε σε μία κυριακάτικη εφημερίδα με χιλιάδες αναγνώστες, και άλλη σε μία παρόμοια είδηση που γράφτηκε σε ένα ερασιτεχνικό site, blog ή φόρουμ που το επισκέπτονται απείρως λιγότεροι. Δηλαδή αν γράψουμε αύριο εγώ ή εσύ, εδώ στο φόρουμ, ότι πωλείται στο ...Τατζικιστάν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, θα πρέπει να βγει η HSW να μας διαψεύσει επίσημα ???

Αλήθεια, έχει υπάρξει κάποια διασταύρωση της φήμης πώλησης του ΜΥΚΟΝΟΣ, ή η μόνη πηγή αυτής είναι το -καθ΄όλα σεβαστό ούτως ή άλλως- site "Ελληνική Ακτοπλοία", το οποίο βέβαια έκανε λόγο για ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ???

Link to comment
Share on other sites

ΣΕΙΡΙΕ το διαβασες το συγκεκριμενο αρθρο,γιατι το οτι γραφτηκε σε μια εφημεριδα μεγαλης κυκλοφοριας δεν σημαινει οτι ειναι εγκυρο η πιο σοβαροφανες απο ενα που γραφεται σε ενα μπλογκ η ενα site(ριξε μια ματια στο συγκεκριμενο αρθρο και θα με θυμηθεις,ξεκιναει με την φραση 'συμφωνα με πληροφοριες' και αραδιαζει μια θαλασσα απο ferries που υποτιθεται οτι πωλουνται :wub: ).

Για να μην το παμε ομως εκει(εγω τουλαχιστον δεν ηθελα εκει να παει η συζητηση),αρκει να σκεφτεις ποσος ντορος δημιουργηθηκε τοτε(ελαχιστος μπροστα στον σημερινο)και υπηρξε μια τυπικη διαψευση.

Αντιθετα,απο την Δευτερα που σερνεται το θεμα του ΜΥΚΟΝΟΣ,εχουν γινει ερωτησεις απο πελατες της HSW στο facebook της εταιριας 'θα βγαλετε το Ν.Μ.,το πουλατε,φερνετε το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ?' ΑΛΛΑ και ολα τα τοπικα ΜΜΕ των 2 νησιων μιλανε για το συγκεκριμενο θεμα,χωρις ομως να υπαρχει εστω κ ενα σχολιο απο καποια επισημα χειλη οχι μονο για το αν πωλειται το πλοιο αλλα και για το κυριοτερο,αν θα το αποσυρουν απο την γραμμη.

Οταν λοιπον 'αφηνεις' να καλλιεργειται ενα τετοιο κλιμα,ο NHSOS XIOS και ο Χ,Ψ,Ω θα επικαλουνται αυτα που ακουσαν και διαβασαν εδω μεσα η παρα διπλα,για να πουν την γνωμη τους σχετικα με το θεμα.

Για να κλεισω,αυτο που ηθελα να πω με το παραπανω ποστ μου ηταν οτι αφου δεν υπαρχει κατι επισημο ακομα,ο καθενας μπορει να σεναριολογει χωρις φοβο αλλα με πολυ παθος ;)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μπερδευτήκαμε, καθώς πρόκειται για δύο διαφορετικά ζητήματα.

Το ένα είναι η (μάλλον οριστική) αποχώρηση του Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ από την Ικαροσαμία και που η εταιρεία (HSW/ΑΙΓΑΙΟΝ) έπρεπε να απαντήσει στις αντιδράσεις των κατοίκων και να ξεκαθαρίσει την θέση της για το μέλλον. Νομικά δεν έχει καμιά τέτοια υποχρέωση, αλλά υπάρχουν και οι ηθικές υποχρεώσεις.

Και το δεύτερο είναι η φημολογία περί πώλησης του πλοίου που γράφτηκε σε κάποιο σάιτ στο ιντερνέτ και απ' ό,τι μαθαίνω δεν έχει καμία βάση. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να βγάλει ανακοίνωση, επειδή κάποιος, κάπου, είπε κάτι. Αλλοίμονο εάν η κάθε εταιρεία βγάζει ανακοινώσεις για κάθε τι που γράφεται ατο ιντερνέτ. Με τα δημοσιεύματα όμως των (κατά τεκμήριο) έγκυρων εφημερίδων (εντύπων και ηλεκτρονικών) είναι διαφορετικά, καθώς έχουν εν μέρει και θεσμική θέση και σε σοβαρά ζητήματα οφείλουν να απαντήσουν σε δημοσιεύματα. Και γι' αυτό εάν σφυρίζουν αδιάφορα τους στέλνει επιστολή το ΧΑΑ και απαντούν επίσημα.

Και φυσικά εάν γράψω εγώ τώρα εδώ στο φόρουμ ότι η τάδε εισηγμένη ακτοπλοϊκή πουλάει όλο της τον στόλο και κατεβάζει ρολά...φυσικά και δεν θα ασχοληθεί ούτε η εταιρεία ούτε το ΧΑΑ ούτε και κανένας άλλος. Εάν όμως το γράψει μια (κατά τεκμήριο) έγκυρη εφημερίδα θα γίνει η συντέλεια του κόσμου.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα ενα σχετικο δημοσιευμα λεει: "ΔΕΝ παει πουθενα απλα δεξαμενιζεται αυτην την φραση ειπε σε συντακτη μας στελεχος της Hellenic Sea Ways αναφορικα με τα οσα ακουγονται τις τελευταιες ημερες γυρω απο το μελλον του πλοιου. Να βαλουμε καποια πραγματα στην θεση τους το πλοιο στις 8/12 θα κανει τον ετησιο δεξαμενισμο του οπως προβλεπεται απο τον Νομο, οταν τελειωσει το πλοιο θα ανηφορίσει στην γραμμη Πειραια-Χιο-Μυτιληνη για ενα μηνα ωστε να βγει για δεξαμενισμο το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ το οποιο αναμενεται να επιστρεψει μεσα Φλεβαρη στην γραμμη,οποτε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αναμενεται να επιστρεψει στην γραμμη του. Στο σημειο αυτο να πουμε οτι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ δεν ανηκει στην ΗSW αλλα ειναι ναυλωμενο απο την ΑΝΕΚ. Mαλιστα αποκαλυπτουμε οτι η εταιρια ειχε ζητησει απο το κρατος και 4 επιδοτουμενο δρομολογιο στο οποιο το κρατος απαντησε αρνητικα.Οποτε με βαση τα δεδομενα μεχρι τωρα το πλοιο δεν πουλιεται αλλα απλα ξεκουραζεται".

Link to comment
Share on other sites

Στο σημειο αυτο να πουμε οτι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ δεν ανηκει στην ΗSW αλλα ειναι ναυλωμενο απο την ΑΝΕΚ.

Θα συνεχίσει άραγε να είναι ναυλωμένο στην ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ (θυγατρική της ΑΝΕΚ) ή θα απεπλακεί από την άγονη, θα σταματήσει η ναύλωση και θα ταξιδεύει (όπου και εάν πάει) για λογαριασμό της HSW?

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι τις 13-12-11 θα ειναι το ν.Μυκονος στην γραΜΜη Πειραιας-σαΜος αΠο της 15-12-11 ξεκιναει το ιεραΠετρα... εΠισης ενα δηΜοσιευΜα σηΜερινο γραφει οτι σταΜαταει στις 20/12/11 τα δροΜολογια το ν.Μυκονος αλλα τα Πρακτορεια εισιτήρια κοβουν Μεχρι στις 13.....τελικα οι φηΜολογιες ερχονται και Παρερχονται...τα αναφερει το samostimes... Που γραφει τα εξης: θετικές είναι οι Πληροφορίες σε ότι αφορά στο «νήσος Μύκονος».καταρχήν το Πλοίο θα συνεχίσει τα ταξίδια του στη γραΜΜή Μας Μέχρι τις 20 δεκεΜβρίου ΠερίΠου. συνέχεια και σύΜφωνα Με Πληροφορίες του samostimes.gr το Πλοίο θα κάνει την καθιερωΜένη ετήσια συντήρηση του ( διάρκειας ΠερίΠου 1,5 Μήνα) και στη συνέχεια θα αντικαταστήσει Πλοίο της ίδιας εταιρείας στην γραΜΜή της χίου, ΠροκειΜένου να κάνει και αυτό την ετήσια συντήρηση του.Πρόκειται για την ίδια διαδικασία Που γίνεται κάθε χρόνο και η αΠουσία του «νήσος Μύκονος» αΠό τη γραΜΜή της σάΜου θα διαρκέσει έως τα Μέσα φεβρουαρίου ΠερίΠου.το αν θα διαψευθούν οι Πληροφορίες αυτές θα το ξέρουΜε Μετά το τέλος της συνάντησης Με τον αρΜόδιο υφυΠουργό κ. γεωργιάδη και τους υΠεύθυνους της εταιρείας σήΜερα το ΜεσηΜέρι.

Link to comment
Share on other sites

samos ριχνε και μια ματια παντα στο θεμα της γραμμης που συνηθως τα βαζουμε αυτα τα δημοσιευματα.

μάλλον ο λόγος είναι ότι φέτος το νήσος μύκονος έχει να περάσει 5ετες special survey!!

αφου του 2005 το μυκονος,το γεναρη δεν επρεπε να περασει την 5ετια? ασε που δεν νομιζω οτι χρειαζονται και 2μηνες για να του κανουν το special.περισσοτερο 'σαλτσες' μου μοιαζουν αυτα,παρα η ουσια.

Link to comment
Share on other sites

επισημαίνεται, όπως έχει αναφέρει η «ν», ότι η δρομολόγηση του «νήσος μύκονος» στοίχισε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ανεκ, που το έχει δρομολογήσει, ζημιές ύψους 650.000 ευρώ τον προηγούμενο μήνα, λόγω υψηλού κόστους καυσίμων και μειωμένης κίνησης. το «ιεράπετρα» έχει κόστος καυσίμων στο 50% αυτού του «νήσος μύκονος».

διάβασα τα παραπάνω στη Nαυτεμπορική (και αλλού) και μου κάνει εντύπωση πως είναι δυνατόν τον προηγούμενο μήνα με 3 δρομολόγια την εβδομάδα και με πολύ μειωμένη ταχύτητα να μπήκε τόσο πολύ μέσα...παίρνοντας μάλιστα και κάποια επιδότηση. προσωπικά μου φάνηκαν υπερβολικά αυτά τα 650 χιλ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...