Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αγαπητέ φίλε Ν.ΧΙΟΣ σχετικά μέ τό ΑΡΙΑΔΝΗ γίνετε αγώνας δρόμου γιά νά τό βγάλουν τέλος Ιουλίου μέ όλο τό κόστος......Επεσαν έξω στόν προγραμματισμό.Οταν θά βγούν οί βαπόρες όμως θά ξεχαστούν όλα ! ΥΠΟΜΟΝΗ.......

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εξοπλιστηκε το ΝΗΣΟΣ με AIS κ απο δω κ περα θα ειναι υπο το αγρυπνο βλεμμα μας:D Χρειαζεται βεβαια καποιες ρυθμισεις ακομα στα χαρακτηριστικα του size...:)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ξέρω είναι ότι επίσημα η εταιρεία θα δώσει τις ίδιες ώρες στα ωράρια. Η μικρή επιπλέον ταχύτητα θα χρησιμοποιείτε στο να καλύψει τις (αρκετές) καθυστερήσεις που γίνοντε το καλοκαίρι λόγω της αυξημένης κίνησης :D

Link to comment
Share on other sites

Καλα μα τι γινεται....Αλλα ξεραμε αλλα γινονται...Εγω δεν αποκλειω να εχουμε παλι αλλαγες σκηνικου..Καλα ταξιδια να εχει,οταν βγει κ οπου παει.

Τελικα μεχρι στιγμης,που εψαξα στα δρομολογια της εταιριας,το εχουν απο 31/7 - 1/11 για Χανια....Εχω την εντυπωση πως τα φτιαχνουν εμπειρικα,ετσι για να υπαρχουν,να κλεινει ο κοσμος θεσεις.Πιστευω πως περιμενουν το πλοιο θα βγει πιο νωρις,γιαυτο ισως εχουν αφησει κενο το διαστημα 20-30/7.

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά ρε παιδιά, αλλά παρατήρησα κάτι στο openseas, που υπέθεσα ότι ήταν λάθος, αλλά τώρα το βλέπω και στο site της εταιρίας...

Υπάρχει κατηγορία καμπίνας "Τετράκλινη Εσωτερική Χωρίς Τουαλέτα"!;):eek:

Σε πλοίο ναυπήγησης 2006?

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία ;)

Πρέπει να είναι λάθος της ForthCrs, η οποία εκτός από το openseas υποστηρίζει και το site της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα κ αν υπαρχει οντως στη πραγματικοτητα,μην το θεωρεις τοσο ακραιο giorgosz.Στην ουσια ειναι σαν τα dormitores οπου σχεδον 50-δεν ξερω γω ποσα ατομα κοιμουνται στον ιδιο χωρο αλλα ολοι τους εχουν κοινη τουαλετα.Εχω κοιμηθει αρκετες φορες σε τετοια,στα SUPERFAST,οπου δεν ειναι κ τοσο παλιας εποχης,3-4 χρονια διαφορα εχουν με το ΝΗΣΟΣ.

Εδω απλα θα κοιμασε με αλλους 3 σε καμπινουλα κ απλα θα μοιραζεσαι την toilet με ολους οσους εχουν τετοιο κρεβατι.Εγω το ειχα σαν σκεψη παντως στο μυαλο μου να εφαρμοστει στο συγκεκριμενο πλοιο το στυλ dormitores,απλα στην Ελλαδα εχουμε συνηθησει σε καμπινες κ γιαυτο εβαλαν τον ορο 4κλινη χωρις WC.

Τωρα ολα αυτα εφοσον δεν εχει γινει καποιο λαθος.Παρολαυτα εμενα δεν με χαλαει καθολου,κ οχι επειδη ειναι το ΧΙΟΣ αλλα επειδη εχω συνηθησει να ταξιδευω κ ετσι;)

Να πω τωρα για το πλοιο,πως απ την ωρα που μας ειπε ο Neptune για την μεθορμηση του στον Πειραια,ειναι για δοκιμαστικο μεχρι αυτη την στιγμη που σας γραφω(μαλλον γυριζει τωρα στο μεγαλο λιμανι).Πρωτα εκανε μια κουρσα μεχρι την Υδρα κ η ταχυτητα του κυμαινονταν απο 26.5-27 κ κατι.Στον γυρισμο κ μεχρι την Σαλαμινα σχεδον,δεν επεσε κατω απ τα 27 μιλια κ το max που εφτασε ηταν 27.5. Μετα ηταν αναμεσα σε Σαλαμινα κ Αιγινα κ πηγαινοερχονταν πανω κατω με χαμηλες ταχυτητες.Αυτα απ το AIS,που θα ειδατε κ οι περισσοτεροι.Τα υπολοιπα θα τα προσθεσουν αυτοι που ξερουν απο πρωτο χερι.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με διανυκτερεύων shipfriend ο οποίος εκτελεί χρέη Α/Φ στο λιμάνι ;)το βαποράκι μπήκε 01:10 μέσα στο λιμάνι επιστρέφοντας απο δοκιμαστικό και κατευθύνθηκε στου Βασιλειάδη για να δέσει.

Link to comment
Share on other sites

Κ οι πρωτες φωτο στον Πειραια,απο ποιον αλλο,τον Αποστολο!

http://apostolossphotos.fotopic.net/p42891363.html

Κ μια λεπτομερεια που φαινεται,κ το διαφοροποιει απ το αδελφο του.Τα 2 τελευταια deck στην πρυμνη,δεν καταληγουν σε στρογγυλο κομματι αλλα επεκτεινονται σε ολο το πλατος του βαποριου:)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μεχρι στιγμης,που εψαξα στα δρομολογια της εταιριας,το εχουν απο 31/7 - 1/11 για Χανια....Εχω την εντυπωση πως τα φτιαχνουν εμπειρικα,ετσι για να υπαρχουν,να κλεινει ο κοσμος θεσεις.Πιστευω πως περιμενουν το πλοιο θα βγει πιο νωρις,γιαυτο ισως εχουν αφησει κενο το διαστημα 20-30/7.

Για να ανοίξουν τα πλάνα από 1η Αυγούστου προφανώς και είναι βέβαιοι ότι εκείνοι την ημέρα το πλοίο θα είναι σε θέση να κάνει δρομολόγιο.Αλλιώς δεν θα ρισκάριζαν μια τέτοια δυσφήμιση χώρια που θα είχαν προβλήματα και με την διακαιοσύνη. Το κενό διάστημα που έχουν αφήσει είναι αυτό που λες γιατι το πλοίο ενδέχεται να είναι νωρίτερα ετοιμο οπότε ανάλογα με την προόδο των εργασιών μπορεί να μπουν δρομολόγια και νωριτερα.

Γι αυτο και στο Χάισπιντ 5 υπάρχει και σε αυτό ενα κενό διάστημα στο τελευταίο 10ήμερο του Ιουλίου.Ούτως ή αλλώς και αύριο να μπουν τα πλάνα για τελος ιουλίου στο 5 θα γεμίσει επί τόπου.

Link to comment
Share on other sites

Εμπειρικα εννοουσα τα δρομολογια για Σεμπτεμβριο-Οκτωβριο,που υπαρχουν ηδη στο site της εταιριας,κ φανταζομαι σ αυτα θα 'πατησει' το ΑΡΙΑΔΝΗ...Γιατι αν δεν ειναι ετοιμο μεχρι κ τοτε,μαλλον δεν θα ειναι ποτε.

Παντως τις τελευταιες μερες μου εχει κολλησει η ιδεα πως το Ν.ΧΙΟΣ θα μεινει σ αυτη τη γραμμη forever κ ανησυχω...:)Κ το λεω γιατι θα τριβουν τα χερια τους με την κινηση που θα εχει τους 2 μηνες τωρα κ μετα που αρχιζει η μη τουριστικη περιοδος,λογω του μεγεθους κ της χωριτικοτητας του,παλι γεματο το βλεπω...Ενω η ΑΡΙΑΔΝΗ,θα γεμιζει???Ασε που μπορει να την στειλουν κ για αλλες πολιτειες....Φτου φτου φτου τετοια ασχημα σεναρια,μακρια απο μας;)

Παρεπιπτοντως,γιατι το Ν.ΧΙΟΣ το πηγαν Νεο μολο??? Μηπως φοβηθηκαν πως θα το ματιασουν τα πολλα ματια του Πειραια...:D

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίον είναι όντως στον ΝΜΔ,σέ περίοπτη θέση που φαίνεται και από το λιμάνι καθώς βγαίνουμε (τό είδα ενώ ήμουν επί τού ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2 καθ'οδόν πρός Πόρο,και ενώ διασταυρωνόμασταν μέ το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ που ερχόταν από Μυτιλήνη).Απ'έξω και από μακρυά,φαίνεται τελείως έτοιμο πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Εμπειρικα εννοουσα τα δρομολογια για Σεμπτεμβριο-Οκτωβριο,που υπαρχουν ηδη στο site της εταιριας,κ φανταζομαι σ αυτα θα 'πατησει' το ΑΡΙΑΔΝΗ...Γιατι αν δεν ειναι ετοιμο μεχρι κ τοτε,μαλλον δεν θα ειναι ποτε.

Παντως τις τελευταιες μερες μου εχει κολλησει η ιδεα πως το Ν.ΧΙΟΣ θα μεινει σ αυτη τη γραμμη forever κ ανησυχω...:mad:Κ το λεω γιατι θα τριβουν τα χερια τους με την κινηση που θα εχει τους 2 μηνες τωρα κ μετα που αρχιζει η μη τουριστικη περιοδος,λογω του μεγεθους κ της χωριτικοτητας του,παλι γεματο το βλεπω...Ενω η ΑΡΙΑΔΝΗ,θα γεμιζει???Ασε που μπορει να την στειλουν κ για αλλες πολιτειες....Φτου φτου φτου τετοια ασχημα σεναρια,μακρια απο μας:confused:

Παρεπιπτοντως,γιατι το Ν.ΧΙΟΣ το πηγαν Νεο μολο??? Μηπως φοβηθηκαν πως θα το ματιασουν τα πολλα ματια του Πειραια...:mad:

Η πληροφόρηση μου από σοβαρότατη πηγή λέει:Τό ΑΡΙΑΔΝΗ έως τό τέλος τού μήνα θά είναι έτοιμο καί πάει Χανιά τό ΧΙΟΣ πάει Χίο Μυτιλήνη καί τό ΜΥΚΟΝΟΣ

Σύρο Τήνο Μύκονο Ικαρία Σάμο.Σχετικά μέ τήν μετακίνηση του έχει δίκιο ο ΕARL granvile.Eγκαίνεια τού ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τήν Δευτέρα 16 Ιουλίου στίς 20:00

Link to comment
Share on other sites

:mad:

Η πληροφόρηση μου από σοβαρότατη πηγή λέει:Τό ΑΡΙΑΔΝΗ έως τό τέλος τού μήνα θά είναι έτοιμο καί πάει Χανιά

Το Αριάδνη το είδα προχθές και δεν νομίζω ότι στο τέλος του μήνα θα είναι έτοιμο.Θέλει δουλίτσα ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Η πληροφόρηση μου από σοβαρότατη πηγή λέει:Τό ΑΡΙΑΔΝΗ έως τό τέλος τού μήνα θά είναι έτοιμο καί πάει Χανιά τό ΧΙΟΣ πάει Χίο Μυτιλήνη καί τό ΜΥΚΟΝΟΣ

Σύρο Τήνο Μύκονο Ικαρία Σάμο.Σχετικά μέ τήν μετακίνηση του έχει δίκιο ο ΕARL granvile.Eγκαίνεια τού ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τήν Δευτέρα 16 Ιουλίου στίς 20:00

Οι πήγες σου βλέπω ότι είναι αρκετά αισιόδοξες!!

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξαν τα πλάνα του πλοίου, πρώτο δρομολόγιο την Τετάρτη 1η Αυγούστου.

16:00 από Πειραιά, 23:45 από Χανιά

Να κάνω μερικές παρατηρήσεις-ερωτήσεις?

Γιατί αυτό το δρομολόγιο, έχει τα φόντα να πάει καλύτερα απ'ότι είχε πάει η BlueStar στην ίδια γραμμή;

H BlueStar, αν δε με απατά η μνήμη μου είχε σχεδόν το ίδιο schedule (ίσως και λίγο καλύτερο). Ταυτόχρονα είχε και το πλεονέκτημα του 1ου γρήγορου στην Κρήτη σε καθημερινή βάση. Αυτό το πλεονέκτημα τώρα έχει χαθεί, αφού στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, άλλα και στην Πειραιάς-Ρέθυμνο, έχουν καλομάθει με ακόμα πιο γρήγορα πλοία (HighSpeed 4 & 5, Αίολος Κεντέρης).

Γιατί έχω την εντύπωση ότι η HSW, θα φύγει με κατεβασμένα τα παντελόνια, από τη γραμμή, όπως και η BlueStar παλαιότερα; Ή τουλάχιστον με καράβια όπως Αριάδνη & Νήσος Χίος, σε αυτό το πρόγραμμα! Βέβαια, η επιστροφή των HighSpeed παραμένει ως εναλλακτική λύση για την εταιρία, αν δει τα σκούρα!

Επίσης... μην ξεχνάμε τον Κεντέρη! Σε λίγο καιρό, θα είναι το μοναδικό πραγματικά ταχύπλοο σε όλη την Κρήτη, σε απόσταση 55 χιλιομέτρων από τη Σούδα, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, στο μερίδιο της επιβατικής αγοράς.

Αυτή την περίοδο, στα Χανιά λόγω της μεγάλης κίνησης και κυρίως λόγω της μικρής χωρητικότητας του Πρέβελη, υπάρχει πρόβλημα στα φορτηγά. Σίγουρα η HSW, θα τσιμπήσει καλό μερίδιο. Ομως, της το έχει κάνει δώρο η ΑΝΕΚ με τη ναύλωση του Λατώ. Το χειμώνα πως θα τα κρατήσει; ειδικά με τους "όρους πίστωσης" της ΑΝΕΚ;

Δεν ξέρω... αλλά πιστεύω ότι, αν η HSW δεν κρύβει πολλούς άσσους στο μανίκι της, θα έχει πρόβλημα!

Link to comment
Share on other sites

...Το χειμώνα πως θα τα κρατήσει; ειδικά με τους "όρους πίστωσης" της ΑΝΕΚ;

Δεν ξέρω... αλλά πιστεύω ότι, αν η HSW δεν κρύβει πολλούς άσσους στο μανίκι της, θα έχει πρόβλημα!

Κατά την γνώμη μου δεν τίθεται ζήτημα μόνο για τους "όρους πίστωσης" της ΑΝΕΚ, αλλά και για το πόσο θα το προτιμήσει ο κόσμος αντί για την "δικιά τους" ΑΝΕΚ, δες πχ. την πληρότητα που έχει το Νήσος Μύκονος για Μυτιλήνη. Αν συμβεί κάτι τέτοιο και η ΑΝΕΚ συμπεριφερθεί σωστά η HSW θα δυσκολευτεί να κρατήσει την γραμμή ακόμα και τους πρώτους φθινοπωρινούς μήνες. Λέω αν συμπεριφερθεί σωστά για σίγουρα η ΑΝΕΚ μπορεί να προσφέρει στο κοινό για να αντιμετωπίσει την HSW πού περισσότερα από ότι η ΝΕΛ. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να ήθελαν να βάλουν τίποτα οξυγόνα ακόμα οπότε μιας και δεν επιτρέπεται στο λιμάνι να κάνουν χρήση το πηγαν νεο μόλο.

Μπά, μάλλον είχε χτυπήσει πρωτόκολλο το γκαράζ από τα αυτοκίνητα των συνεργείων που δούλευαν μέσα :eek:. Φωτογραφία το Σάββατο 7 Ιουλίου το πρωί με απίθανο traffic jam στον Νέο Μώλο.

ΥΓ. Παρεπιμπτόντως, ένα Lexus LS600 (και Βάλε...) ποιού να ήταν άραγε?

post-186-128326966371_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αυτό το δρομολόγιο, έχει τα φόντα να πάει καλύτερα απ'ότι είχε πάει η BlueStar στην ίδια γραμμή;

H BlueStar, αν δε με απατά η μνήμη μου είχε σχεδόν το ίδιο schedule (ίσως και λίγο καλύτερο). Ταυτόχρονα είχε και το πλεονέκτημα του 1ου γρήγορου στην Κρήτη σε καθημερινή βάση. Αυτό το πλεονέκτημα τώρα έχει χαθεί, αφού στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, άλλα και στην Πειραιάς-Ρέθυμνο, έχουν καλομάθει με ακόμα πιο γρήγορα πλοία (HighSpeed 4 & 5, Αίολος Κεντέρης).

Γιατί έχω την εντύπωση ότι η HSW, θα φύγει με κατεβασμένα τα παντελόνια, από τη γραμμή, όπως και η BlueStar παλαιότερα;

Δεν ξέρω... αλλά πιστεύω ότι, αν η HSW δεν κρύβει πολλούς άσσους στο μανίκι της, θα έχει πρόβλημα!

Δεν χρειάζεται κανένα ιδιαίτερο άσσο στο μανίκι. Αρκεί να προσεγγίσει τα φορτηγά με καλές τιμές. Όταν μπήκε το blue star 2 στα Χανιά, πηγαινοερχόταν με πάρα πολύ κόσμο, αλλά από φορτηγά δεν έκανε και ιδιαίτερα πράματα, αφενός γιατί ήταν ακριβότερο, αφετέρου γιατί έκανε προσφορές η ΑΝΕΚ και το αποτελείωσε. Είναι όλα μάλλον θέμα τιμολογιακής πολιτικής!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...