Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

...Περιμενα περισσοτερο κοσμο να το υποδεκτει αλλα δεν ηταν κανενας.Η υποδοχη ηταν υποτονικη...(

Μην λησμονείτε ότι προ δεκαετίας (ίσως και λιγότερο) τα Superfast (τα οποία ο Π. Παναγόπουλος είχε απειλήσει (:mad:) να δρομολογήσει στο Ηράκλειο) ανεμένοντο από Μοίρες Επάκτιου Πυροβολικού στελεχωμένες από υπερήφανους μικρομετόχους των Μινωϊκών και τοποθετημένες καταλλήλως στην Ντία, ώστε κόκκινο πλοίο να μην προσεγγίσει τον Κούλε. Άρα τώρα που απλώς η υποδοχή ήταν υποτονική, συνεπάγεται ότι έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου στον ακτοπλοϊκό μας πολιτισμό :confused:.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

απο πληροτητες πως παει? παντως μου αρεσε πολυ η κινηση της εταιρειας να ονομασει τα σαλονια της με ονομασιες τοποθεσιων της Χιου. (Καμπος, Βενετικο). Το προτιμαω απο της ονομασιες του Νησος Μυκονος (Central, Rainbow)

Link to comment
Share on other sites

Να και μερικες εξωτερικες και εσωτερικες φωτογραφιες απο τον παρθενικο καταλπου του Νησος Χιος στη Σουδα.Το πλοιο φυσαει εσωτερικα,αν και οπως και να το κανουμε δεν ειναι αυτο που λεμε βαποραρος.:mad:

post-707-128326966565_thumb.jpg

post-707-128326966568_thumb.jpg

post-707-12832696657_thumb.jpg

post-707-128326966573_thumb.jpg

post-707-128326966576_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τη πύλη απο την οποία θα αναχωρεί το πλοίο. Στη σελίδα της εταιρείας λέει οτι είναι η Ε2. Επειδή πέρυσι είχα πάει με το Highspeed και ήταν δίπλα απο τον σταθμο του ηλεκτρικού ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος μετάβασης απο το σταθμό του ηλεκτρικού στη πύλη Ε2 ?

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να πας είτε με ταξί είτε με το εσωτερικό λεωφορίο του ΟΛΠ το οποίο λογικά θα κάνει δρομολόγια μέχρι και την ώρα του απόπλου του πλοίου.

Η στάση του είναι μέσα στο λιμάνι, στα δεξιά από το σημείο που δένει το highspeed και τα Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Μην λησμονείτε ότι προ δεκαετίας (ίσως και λιγότερο) τα Superfast (τα οποία ο Π. Παναγόπουλος είχε απειλήσει (:rolleyes:) να δρομολογήσει στο Ηράκλειο) ανεμένοντο από Μοίρες Επάκτιου Πυροβολικού στελεχωμένες από υπερήφανους μικρομετόχους των Μινωϊκών και τοποθετημένες καταλλήλως στην Ντία, ώστε κόκκινο πλοίο να μην προσεγγίσει τον Κούλε. Άρα τώρα που απλώς η υποδοχή ήταν υποτονική, συνεπάγεται ότι έχουν γίνει τεράστια βήματα προόδου στον ακτοπλοϊκό μας πολιτισμό :D.

Φίλε Γεώργιε Εξπρές, οι καιροί έχουν αλλάξει από τότε!! Πως έγινε θερμή υποδοχή στο Ρέθυμνο του Αίολου Κεντερη Ι. :)

Απλώς η εταιρεία μάλλον αποφάσισε να μην το ανοίξει το πλοίο γιατί δεν ήθελε να χάσει ακόμα μια μέρα του καλοκαιριού, αλλά και επειδή προορίζει το Αριάδνη για να είναι μόνιμο πλοίο στη γραμμή.:rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο ταξίδι χθες με το Χίος (Χανιά-Πειραιάς). Πρώτες εντυπώσεις άριστες καθώς το πλοίο είναι ακόμα με τις ....ζελατίνες και μυρίζει καινούριο σε κάθε γωνιά. Ωραίοι και φωτεινοί χώροι που δίνουν αίσθηση άνεσης.

Από κόσμο είχε μέσα περίπου 250 άτομα, 25 περίπου φορτηγά και καμιά 50αριά αυτοκίνητα. Λίγη κίνηση δηλαδή (για τέλος Ιουλίου) αλλά μην ξεχνάμε ότι τα πλάνα του άνοιξαν μόλις προχθές και ακόμα ο κόσμος δεν το έχει μάθει. Εδώ καλά καλά δεν το χει μάθει ούτε το πλήρωμα...

Από ταχύτητα πήγαινε απο 25,9 έως 26,4. Αναχώρηση 23.45 ακριβώς, άφιξη στα φανάρια του Πειραιά 05.45, λίγη αναμονή έξω και δέσιμο στις 06.10.

Μιας και φωτο εσωτερικού έχει βάλει ο Captain Nionios, σας βάζω 2 από το γκαράζ και μια από τον Πειραιά στην πρωινή έξοδο.

Καλά του ταξίδια.

post-147-128326966846_thumb.jpg

post-147-12832696688_thumb.jpg

post-147-128326966884_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη η παρατηρηση σου Neptune,βλεποντας τους 2 βολβους εχουν οντως καποια διαφορα.Του ΜΥΚΟΝΟΣ ειναι πιο αποτομος απο κατω προς τα πανω ενω του ΧΙΟΣ ειναι πιο ομοιομορφος,σαν 'τορπιλη' ας πουμε.Φαινεται καλα αν κοιταξετε τις φωτο κ των 2 οταν ειναι εξω απο τη θαλασσα.(στο http://www.faktaomfartyg.se/nissos_mykonos_2005_b_3.htm για το πρωτο κ στις φωτο της καθελκυσης για το δευτερο) Ετσι εξηγηται ισως κ το ενα μιλι παραπανω που εχει το Ν.ΧΙΟΣ,με βαση την υδροδυναμικη:P.Ας μας διαφωτισουν καλυτερα οι ναυπηγοι shipfriends.

Link to comment
Share on other sites

Σωστα. Εχει αλλο σχημα και μηκος. Επισης το δεσιμο του πανω στη γαστρα του βαποριου ειναι διαφορετικο. Ποιο ομαλο στο Μυκονος καπως ποιο αποτομο στο Χιος. Προφανως καποια μετατροπη εχει γινει. Σε παλια φωτο του Miko Mission εδω απο την καθέλκυση ειναι φανερο απο τις ραφες στο χαλυβα οτι ο βολβος εχει επιμηκυνθει περιπου 1,5 μετρο. Αρα πιθανολογω οτι εγινε καποια μελετη και προχωρησανε σ αυτη τη μετατροπη. Παντως για να επιτευχθει ακομα μεγαλυτερη ταχυτητα παιζει ρολο και το σαβουρωμα του πλοιου και η διαγωγη του την ωρα που ειναι εν πλω. Αλλα αυτο απαιτει ψαξιμο και πολυ μελετη.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εν πλώ η θάλασσα που ανεβάζει η πλώρη του Χίος δέν εχει σχέση με αυτήν του Μύκονος. Ανεβαίνει πολύ ψηλά και απορώ όταν θα έχει θαλασσίτσα αν θα ανεβάζει ευκολότερα τα νερά στην πλώρη. Γιατι στο Μυκονος που το έχω δεί με ένα γεμάτο 6αρη δέν ανέβαζε τίποτε...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τις βαρδιόλες που έχει το Χίος και δεν τα έχουν το μυκονος.το πάρος,νάξος και Ιθάκι?Αυτό πάλι πως προέκυψε και δε το κάνανε όπως τα άλλα που έχουν αυτές τις πλάγιες θυρες που ανοίγουν?

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΑ ΞΑΔΕΛΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΡΔΙΟΛΕΣ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΑΝΕ Σ' ΑΥΤΟ.ΣΤΟ ΠΑΡΟΣ Η ΒΑΡΔΙΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ Κ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΣΑ Κ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ.ΕΧΩ ΤΥΧΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΡΕΜΕΤΖΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΟ ΦΟΡΤΗΓΑ.ΣΧΕΔΟΝ ΓΕΜΑΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ BLUE STAR.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα,συμφωνα με τον Εφοπλιστη Αυγουστου,η αυξημενη ταχυτητα του σε σχεση με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ προερχεται απο μια τροποποιηση της πρυμης.Ελπιζω να μην εχουν κανει τυπογραφικο λαθος κ να εννοουσαν την πλωρη,κ να μας επαληθευσουν για τον διαφορετικο βολβο:rolleyes:.

Φιλε naxos ειναι λογικο να εχει πολυ καλη κινηση το Ν.ΧΙΟΣ αφου τα πλοια που εμειναν απ την ΑΝΕΚ στην ιδια γραμμη δεν επαρκουν για την κινηση του καλοκαιριου.Κ επισης σου φαινεται σαν γκαραζ να πηγαινει καλυτερα απο την Blue Star γιατι το γκαραζ του ειναι μισο απο εκεινο του Blue Star 2 οποτε γεμιζει πιο ευκολα:D

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχει σχέση και το flap για τα απόνερα στη πρύμνη η να έχουν κάνει καμιά αλλαγή στη σχεδίαση με αποτέλεσμα να υπάρχει καλύτερη ροή και κατανομή του ομμόρου κοντά στις έλικες σε συνδυασμό με έναν αποτελεσματικό βολβό η αντίσταση βελτιώνεται πάρα πολύ

Link to comment
Share on other sites

Σε αλλο thread εχω γραψει πως το βαπορι θα ερχονταν γυρω στις 20/8 στη γραμμη Χιου-Μυτιληνης.Σημερα με ενημερωσαν πως παει για Σεπτεμβριο η αφηξη του.:((οποτε καταλαβαινετε τα περι ΑΡΙΑΔΝΗΣ...)

Link to comment
Share on other sites

Στις 26/7 ταξιδεψα απο Σουδα για Πειραια με το βαπορι.Εσωτερικα το ειχα δει οπως εχω ξαναγραψει και στον παρθενικο καταπλου του στη Σουδα.Κατα τη διαρκεια του ταξιδιου δεν ειχε τιποτα το ιδιαιτερο σε θαλασσα οποτε δεν μπορω να κρινω τη συμπεριφορα του.Η καθαρη ωρα ταξιδιου ηταν 6:10 ωρες :(.Βεβαια μπορω να πω πως πισω ειχε αρκετο vibration που δεν ηταν τοσο αισθητο εσωτερικα αλλα ηταν αρκετα αισθητο στους εξωτερικους χωρους με τους ανεμοθωρακες.Οι τελευταιοι ταλαντωνονταν αρκετα.Παντως περισσοτερα ηταν τα θετικα απο τα αρνητικα.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια μπορω να πω πως πισω ειχε αρκετο vibration που δεν ηταν τοσο αισθητο εσωτερικα αλλα ηταν αρκετα αισθητο στους εξωτερικους χωρους με τους ανεμοθωρακες.Οι τελευταιοι ταλαντωνονταν αρκετα.Παντως περισσοτερα ηταν τα θετικα απο τα αρνητικα.

Ψιλοάσχετο, αλλά... το ίδιο vibration έχει και το Νήσος Μύκονος ή μόνο στο Χίος? Θυμάμαι πάντως, ότι την εποχή που το Blue Star κατέβαινε Χανιά και ταξίδευσα 1-2 φορές με αυτό, το vibration, στο πρυμνιό bar, ειδικά στη μανούβρα, έριχνε ποτήρια από τα τραπεζάκια και spotάκια από το bar.

Ηταν το vibration τόσο έντονο?

Link to comment
Share on other sites

Το Ν Μύκονος έχει πολύ έντονο και συνεχές vibration παντού,ειδικά στο σαλόνι rainbow είναι αρκετα ενοχλητικό.Με το Νησος Χιος δεν έχω ταξιδέψει για να τα συγκρίνω αλλά πιστεύω πως τα δεύτερα αδερφάκια βελτιώνονται πάντα σε αυτούς τους τομείς

Link to comment
Share on other sites

Ναι ακριβως το ιδιο vibration εχει κ το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,κυριως βασικα το τρανταγμα των ανεμοθωρακων που βρισκονται ακριβως κατω απ την τσιμινιερα.Παντως το φαινομενο ειναι υπαρκτο σε ολα τα πλοια κ επειδη ανεφερες για ποτηρια που πεφτουν απο τραπεζια:mad:,στα SUPERFAST k SPIRIT k CHAMPION της ΑΝΕΚ,αν θες στα σαλονια να πιεις ενα καφε,θα πρεπει να τον προσεχεις γιατι προχωραει μονος του:mad:.Κ μιλαμε για πλοια κλασης αλλα το vibration δεν κανει διαχωρισμους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tαξιδι με το πλοιο στισ 7/8 για Χανια και στις 13/8 επιστροφη. Σε γενικες γραμμες οι εντυπωσεις μου ηταν θετικοτατες. Το πλοιο εσωτερικα ειναι πολυ ομορφο.Ομορφα χρωματα ,φωτεινοι χωροι και πολυ ανετα καταστρωματα. Στο συγκεκριμενο πλοιο πραγματικα κανεις ανετο καραβισιο ταξιδεμα.Σε ενα γεματο 6αρακι που επιασε στο Κρητικο στο γυρισμο εκανε 2-3 καλες βουτιες ,αλλα σε γενικες γραμμες τιποτα το ιδιαιτερο. Στην επιστροφη επισης λιγο εξω απο τον Πηραια προσπερασαμε το Ανθη Μαρινα , το Μυρτιδιωτισσα και το Λισσος (το οποιο ειχε φυγει 3 ωρες σχεδον νωριτερα) και μπηκαμε ακριβως στα απονερα του ΚΡΗΤΗ που σταθηκε τυχερο και προλαβε;)

Link to comment
Share on other sites

Στη γραμμή των Χανίων το πλοίο έχει πρωτόκολλο 1.300 ατόμων λόγω κριτηρίων που εφαρμόζονται σε πλόες κατηγορίας α. Με αυτό το πρωτόκολλο μέσα στο κατακαλόκαιρο, θεωρώ πως το πλοίο προσφέρει στους επιβάτες του ένα πραγματικά πολύ άνετο ταξίδι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...