proud_ionian Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Na kai mia akomh photo apo shmera...Kalota3ido!!!! Άντε καλοτάξιδο!Στην πρώτη φωτό το πλοίο πριν τη καθέλκυση και στη δεύτερη η στιγμή που σπάει η σαμπάνια! Νονά η σύζυγος του υπουργού Οικονομίας Γ. Αλογοσκούφη. Απ' ότι παρατηρώ οι μισοί από τους προσκεκλημένους ήταν μέλη του shipfriends:rolleyes:...και οι άλλοι μισοί απλώς αναγνώστες του δεν ξερω αν εχει δικιο ο νηρεας ή οχι, αλλα τουλαχιστον οι δυο που δηλωσαν εμμεσως (μεσω φωτο) οτι συμμετειχαν, δεν μας λενε δυο κουβεντες παραπανω για την τελετη; yg twra pou teleiwse bebaia na pw oti synh8ws oi ka8elkyseis ginonte PSK me access dwrean sto nauphgeio anoikto se olo ton kosmo. Etsi, oi oikogeneies twn ergatwn alla kai oi katoikoi ths perioxhs, polhs h xwras klp klp , na mporoun na 8aumasoun to ergo twn topikwn tous nauphgeiwn, twn filwn tous kai thn nauphgikh texnh genikotera[...]tetoies xares 8a eprepe na mas dinei h HSW kai h ka8e HSW ektos apo ta kamaria pou rixnei sto nero... δυστυχως ο αγγελος εχει δικιο. η καθελκυση αν και ειχε δημοσιοτητα, ηταν... ψιλοprive, ενω το γεγονος οτι ηταν καθημερινη απετρεψε πολλους. δε μιλαμε να ταισουν τους παντες, αλλα εκτος δεξιωσης θα μπορουσε να ειναι ανοιχτη η τελετη. ...είναι κάπως διαφορετικό στα εξωτερικά του κατοστρώματα σε σχέση με το Μύκονος ώστε να βελτιωθούν κάποια αδύναμα σημεία του? μια συγκριτικη παρουσιαση των 2 αδελφων δε θα εβλαπτε. Κάποια φωτογραφία από την πρύμνη? ελα ντε
giorgosz Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Επειδή ήταν η πρώτη φορά που παρακολούθησα καθέλκυση, δεν έχω μέτρο σύγκισης για το γεγονός. Γενικά υπήρχε ευφορία από τα στελέχη και τους παρεβρισκόμενους, οι οποίοι ήταν ενα mixed κοινό. Μετά τον αγιασμό, ακολούθησαν οι ομιλίες και μετά τις ομιλίες η νονά έριξε την σαμπάνια στον βολβό. Λίγα λεπτά μετά το πλοίο κύλισε στη θάλασσα όπου και το "παρέλαβαν" τα ρυμουλκά. Θα συμφωνήσω ότι θα μπορούσε να είναι μια τελετή ανοιχτή στον κόσμο, αφού ουσιαστικά αποτελεί διαφήμιση για το πλοίο και την εταιρία του, αν και ο χώρος δεν νομίζω ότι επέτρεπε την παρουσία μεγαλύτερου αριθμού ανθρώπων. Αυτά από εμένα!
Stratos Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Από την εφημερίδα ΠΟΛΙΤΗΣ(www.politis-chios.gr): Καλοτάξιδο! Σε εταιρείες με πολυπληθές στόλο η ονοματοδοσία ενός νέου μέλους είναι συνήθως απόφαση της στιγμής. Στην περίπτωση του «Νήσος Χίος» οι παράγοντες της Hellenic Sea Ways σίγουρα θα το βασάνισαν λίγο. Το όνομα «Νήσος Χίος» σβήστηκε από τα κιτάπια του εθνικού μας νηολογίου με την απόσυρση για παλιοσίδερα του πρώτου και μοναδικού αποκτήματος της πάλαι ποτέ Ναυτιλιακής Εταιρείας Χίου, διατήρησε, όμως, μια μόνιμη θέση στην καρδιά του Χιώτη.
Neptune Posted November 17, 2006 Author Posted November 17, 2006 Με αφορμη αυτο που λεει ο Στρατος παραπανω θελω να ρωτησω. Αν δεν ειχε φυγει το Νησος Χιος για παλιοσιδερα, θα μπορουσε το νεοτερο να ονομαστει ετσι η θα αλλαζανε ονομα?
gpan Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Τυπικά θα μπορούσαν να συνυπάρχουν και τα δύο, εφόσον το συγχωρεμένο είχε νηολόγιο Χίου ενώ το νεότευκτο Πειραιά.
Orestis Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Ανέβηκαν αρκετές φωτογραφίες στο site της εταιρίας. Βρήκα αυτή τη λήψη εξαιρετική!
mlulurgas Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Oi filos mou kai "daskalos" Giorgos Giannakis evale wrees fotografies apo to Xios!
polman Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Thnx Ορέστη για την πληροφορία για τις foto. Μιας και δεν απάντησε κανείς για το αν έχει διαφορές με το αδελφάκι, θα μου απαντήσω εγώ (κάτι σαν την διαφημίση με τα bonus ) Συγκρίνοντας τα δεν βρήκα καμία ουσιαστική αλλαγή. Παρατηρόντας ακόμα και τα παράθυρα, ίδια είναι. Μα καμία όμως. Σίγουρα τώρα υπάρχουν αρκετές αλλά είναι διάφορα κομμάτια που θα προστεθούν (λογικά) στο μέλλον. Από μικρά όπως το μπαλκονάκι γύρω από την γέφυρα μέχρι.....το φουγάρο. Προσωπικά, μιας και έχω μπει ουκ ολίγες φορές στο Μύκονος, θα είχα κάνει κάποιες προσθήκες. Ιδιαίτερα στο 8ο και 9ο deck (νομίζω πως αυτή είναι η αριθμισή τους - τα δύο τελευταία τέσπα). Στο πλαινό κατάστρωμα του 8ου είναι πρακτικά άχρηστο όπως σημείωσα και παραπάνω. Σε περιπτώσεις που έχει πάνω από 5 μποφόρ είναι λίγο μαζοχιστικό να κάθεσε εκεί, καθώς ο αέρας είναι ανυπόφορος. Γιαυτό άλλωστε και λίγο πριν υπάρχουν τζάμια. Οπότε ουτε ως κατάστρωμα δεν βοηθάει. Αν υπολογίσουμε ότι είναι αριστερά και δεξιά, ποιάνουν 2/5 του συνολικού πλάτους. Μπορεί να το κάνουν για ομορφιά, για βάρος, για αεροδυναμικά κλπ... Κάποιος, κάπου (δεν μπορώ να το βρω τώρα) είχε πει που θα βάλουνε τις καμπίνες. Ελπίζω να μην μοιάζει με πούλμαν όπως το αδελφό του και να έχει ένα ενδιαφέρον. Τέλος, υπάρχει μια κλίση προς τα πίσω η οποία λογικά θα διορθωθεί όταν τοπεθετηθουν όλα πάνω. Μήπως έχει κανείς ιδέα τι γίνετε μέσα στο καράβι? Έχει μπει τίποτα ή είναι όλο λαμαρίνες? Υ.Γ. Κάποιο link για την ιστοσελίδα του Γιώργου Γιαννάκη?
express skiathos Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Μπορώ να βοηθήσω μόνο στο υστερόγραφο. Για δες στο www.giannakis-photo.gr
gpan Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Να απαντήσω για τις διαφορές που -φαίνεται πως- θα έχουν τα δύο αδελφά. Το βασικότερο νομίζω είναι πως στην πρόσκληση της εταιρίας για την καθέλκυση υπάρχει ένα πλευρικό σχέδιο του πλοίου στο οποίο φαίνονται δύο σωσίβιες λέμβοι για κάθε πλευρά στο ύψος της τσιμινιέρας. Οσον αφορά τα παράθυρα υπάρχουν διαφορές στο επίπεδο κάτω απο τη γέφυρα. Δείτε την παρακάτω φωτογραφία του Ν. Μύκονος. Τα παράθυρα μέσα στο κόκκινο πλαίσιο εδώ αντιστοιχούν σε κοινόχρηστους χώρους ενω στο Χίος είναι μικρότερα (σε μέγεθος παραθύρου καμπίνας). Επίσης στο πράσινο πλαίσιο είναι ο χώρος που -σύμφωνα με το σχέδιο του προσκλητηρίου- θα τοποθετηθούν οι βάρκες.
proud_ionian Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Το βασικότερο νομίζω είναι πως στην πρόσκληση της εταιρίας για την καθέλκυση υπάρχει ένα πλευρικό σχέδιο του πλοίου, στο οποίο φαίνονται δύο σωσίβιες λέμβοι για κάθε πλευρά στο ύψος της τσιμινιέρας. στις αεροφωτο που εχει το δελφινομορφο site διακρινονται καθαρα οι 4 βαρκες καθως και αλλες 2 μικροτερες(ισως αυτες πανε για το easycruise). ολες κλειστες νεου τυπου.
pie Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Μια ψιλοχαζή ερώτηση....πώς και αποφασίσανε να βάλουν σωστικές λέμβους σε αντίθεση και με το Νήσος Μύκονος αλλά και με τα κορεάτικα???
gpan Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Τα κορεάτικα+Μύκονος είναι ημερόπλοια (δηλ με μικρό αριθμό κλινών σε σχέση με την συνολικη χωρητικότητα) ενώ το Χίος αλλάζει κατηγορία και παίζει στην ίδια λίγκα με τον αντίστοιχου μεγέθους Διαγόρα ή και με τα μεγάλα bStar αν θέλετε.
nautikos Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 στην πρόσκληση της εταιρίας για την καθέλκυση υπάρχει ένα πλευρικό σχέδιο του πλοίου Οριστε και το σχεδιο αυτο για να το δουνε και οι υπολοιποι φιλοι.Οντως οι διαφορες ειναι ελαχιστες. ΥΓ Ενα μπραβο στην Hellenic Seaways που σκεφτεται και εμας τους καραβολατρες με το να ανεβασει πολλες αεροφωτο απο την τελετη.
proud_ionian Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 γιατι ανεβηκε δεξαμενη; δεν αντεχει τη θαλασσα ή για να αφαιρεθουν τα στηριγματα της "κλινης" και να φορεθουν τα φτερα στις προπελλες;
cpt_hcp Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Μαλλον για να αφαιρεθουν τα στηριγματα οπως γινεται παντα σε αυτες τις περιπτωσεις.Οι προπελες δεν θα μπουν απο τωρα λογικα.
miko mission Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 οριστε λοιπον και μια φωτο απο τον miko misson
Nick the Greek Posted November 23, 2006 Posted November 23, 2006 ΥΓ Ενα μπραβο στην Hellenic Seaways που σκεφτεται και εμας τους καραβολατρες με το να ανεβασει πολλες αεροφωτο απο την τελετη. Σωστη παρατηρηση, ειδικα οι αεροφωτο μαλιστα ειναι κατι το οποιο δεν βλεπει κανεις καθε μερα. Για οποιον εχει επισκεφθει ενα οποιοδηποτε ναυπηγειο, γνωριζει οτι ο χωρος ειναι στριμωγμενος και επικινδυνος για οσους ασχετους μπορει να κυκλοφορουν εκει μεσα ενεκα μιας καθελκυσης σαν αυτην για την οποια συζηταμε. Επομενως μπορω να δικαιολογησω την αποφαση να γινει η καθελκυση χωρις να ειναι ανοιχτη στο ευρυ κοινο. Θα ηθελα παρα πολυ ομως να υπαρξει μια διαφοροποιηση σε σχεση με το τι ακολουθηθηκε με το Νησος Μυκονος και τα εγκαινια του στον Πειραια. Τα εγκαινια εγιναν στην Παγοδα και με αυστηροτατη διανομη προσκλησεων, ενω ουδεποτε ανοιξε το πλοιο για επισκεψη στο ευρυ κοινο. Γενικα η ολη διαδικασια εγινε τοτε σε κλιμα μυστικοπαθειας και μακρια απο αδιακριτα ματια στον Πειραια. Αντιθετα κατα την εορταστικη επισκεψη του στη Χιο και τη Μυτιληνη η εταιρεια καλοδεχτηκε ολους οσους το επισκεφθηκαν στα δυο νησια. Μηπως λοιπον θα επρεπε να καθοριστει και μια μερα/ωρα που το Νησος Χιος να ειναι επισκεψιμο και στον Πειραια οταν με το καλο εγκαινιασθει? Η πρεπει να περιμενω να παω στη Μυτιληνη να δω την Αιολικαρα για να το δω?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Να κάνω μια πρόβλεψη ότι το Νήσος Χίος θα είναι πολύ δύσκολα έτοιμο τον Ιούνιο, παρόλο που υπολογίζει η εταιρεία. Από καλωδίωσης δεν έχει γίνει τίποτα. Ακόμα και ο σχεδιασμός για το ξενοδοχειακό δεν έχει γίνει. :P
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Στις 16-11-06 είχα εκφράσει μία αμφιβολία μου: Το περίεργο όμως είναι ότι η εταιρεία στο δελτίο τύπου για την καθέλκυση του Νήσος Χίος, ενώ αναφέρει τα πάντα...από την νονά μέχρι και τον τελευταίο τεχνίτη (που λέει λόγος)...όλως περιέργως δεν κάνει καμιά αναφορά σε ποιά γραμμή θα δρομολογηθεί! Παράλειψη? Πρόθεση αιφνιδιασμού?Πάντως δεν είναι απίθανο αφού το Μύκονος ρίζωσε στο Βόρειο Αιγαίο έστω και χωρίς καμπίνες, να παραμείνει εκεί...και το νεότευκτον και καμπινάτο Χίος να πάει να ανοίξει καμιά νέα γραμμή για την εταιρεία πχ Χανιά ή μάλλον Δωδεκάνησα... Και στις 19-11-06 είχα επαναλάβει την αμφιβολία μου: (Παρένθεση: λέω ενδεχομένως το Νήσος Χίος, γιατί δεν είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα πάει τελικά Χίο-Μυτιλήνη. Παρόλες τις περί του αντιθέτου ενδείξεις και παρ’ όλες τις φιλικές συμβουλές να μην λέω τέτοια πράγματα και εκτίθεμαι ανεπανόρθωτα…εγώ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου (αν και προσωπικά πολύ το επιθυμώ ) κατά πόσον η δρομολόγηση του Ν. Χίος στο Β. Αιγαίο θα έχει την βέλτιστη αποδοτικότητα για την HSW. Σε αντίθεση βέβαια με το Ν. Μύκονος, το οποίο φαίνεται να δικαιώνει το ρίσκο της εταιρείας να βάλει ένα ημερόπλοιο σε γραμμή παραδοσιακά καμπινάτη. Αμφιβάλλω, λοιπόν, και εδώ θα είμαστε να κριθούμε. Εξάλλου, και έξω να πέσω, τι έχω να χάσω? ) Μπορεί τότε να ήμουν ο πρώτος που την εξέφρασε, αλλά πλέον δεν είμαι και ο μόνος: ΆΣΧΗΜΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΟΛΟΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑΘα πιάσει ή όχι Μυτιλήνη, το «Νήσος Χίος»; Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ 11/1/2007 Θα έρθει ή όχι το «Νήσος Χίος» στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, όπως έχει ανακοινώσει η Hellenic Seaways; Κι αν δεν έρθει αυτό το πλοίο, θα παραμείνει το «Νήσος Μύκονος» ή θα φύγει για τις γραμμές των Κυκλάδων, για τις οποίες έχει σχεδιαστεί; Τα παραπάνω ερωτήματα προκύπτουν από τα δημοσιεύματα οικονομικών εφημερίδων που αναφέρουν ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways Γεράσιμος Στρίντζης, μελετάει το ενδεχόμενο της δρομολόγησης του «Νήσος Χίος» στη γραμμή Πειραιάς-Κως-Ρόδος. Μάλιστα, το πλοίο είχε δηλωθεί για αυτό το δρομολόγιο στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας... http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2007011132498
Orestis Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Πολύ ενδιαφέρον, αξιόπιστο και πρωτότυπο το παραπάνω άρθρο… διαβάζοντας το, μου θύμισε κάτι… και δεν δυσκολεύτηκα να βρω τι… ας δούμε λοιπόν τα δημοσιεύματα του οικονομικού τύπου στα οποία αναφέρεται….
Earl Granville Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Εγώ πάλι δεν το βρίσκω και ιδιαίτερα ενδιαφέρον μιας και δεν λέει κάτι το διαίτερο απλά εκφράζει πιθανές ανυσηχίες των ιδίων και των κατοίκων οι οποίες δεν ξέρω και δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτουν.. Εγώ είμαι βέβαιος ότι το πλοίο θα πάει Χίο Μυτιλήνη. Η γραμμή της Κω Ρόδου φέτος εχει αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα και μετά την είσοδο του ΔΙΑΓΟΡΑ οι ανάγκες τις γραμμής υπερκαλύπτονται.Από την άλλη η εταιρία έχει αρχίσει να εδραιώνεται για τα καλά στην Χίο Μυτιλήνη και δεν νομίζω να θέλει να την αφήσει κάτι που αποδεικνύεται από την κίνησή της να αντικαταστήσει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ σε μια περίοδο νεκρή.Αν είχε σκοπό να την παρατήσει θα την παράταγε και τώρα για όσες ημέρες θα έλειπε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ. Δεν βλέπω λοιπόν τον λόγο οι κάτοικοι της Χίου και της Μυτιλήνης να ανυσηχούν,το Ν.ΧΙΟΣ θα έρθει στην γραμμή και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θα μεταδρομολογηθεί σε γραμμή η οποία θα ανακοινωθεί από την εταιρία πολύ σύντομα πιθανόν κι αρχές της επόμένης εβδομάδας.
Nick the Greek Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Εγω θα ηθελα να σχολιασω συντομως το δημοσιευμα στο οποιο αναφερεται ο Ορεστης. Σε αυτο παρουσιαζεται φημολογια που φερνει το Αριαδνη σχεδον οπουδηποτε μπορει να χωρεσει(Ροδο, Κρητη, Αδριατικη). Αν χωραγε και στη Χιο, ακομη και για εκει θα αναφεροταν μια φημη. Η εφημεριδα που το δημοσιευσε δηλαδη, ειναι δικαιωμενη οπου και να καταληξει το πλοιο("εμεις τα λεγαμε" κλπ). How convenient...
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 12, 2007 Posted January 12, 2007 Clopy paste ή κάτι άλλο...??? Πολύ ενδιαφέρον, αξιόπιστο και πρωτότυπο το παραπάνω άρθρο… διαβάζοντας το, μου θύμισε κάτι… και δεν δυσκολεύτηκα να βρω τι… ας δούμε λοιπόν τα δημοσιεύματα του οικονομικού τύπου στα οποία αναφέρεται…. Χωρίς να έχω καμιά πρόθεση και διάθεση να υπερασπισθώ την αξιοπιστία των άρθρων του ΕΜΠΡΟΣ και πολύ περισσότερο του marinews (το δημοσίευμα του οποίου ειλικρινά αγνοούσα, καθότι δεν είμαι τακτικός αναγνώστης του), θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση. Η όλη σου προσπάθεια – όντως έξυπνη και πολύ επιτυχημένη- ήταν να πλήξεις την αξιοπιστία των αρθρογράφων και με τον τίτλο «Clopy paste ή κάτι άλλο...???» να υπονοήσεις ότι τα γραφόμενα πιθανόν να εκπορεύονται από κάπου αλλού. Διόλου απίθανο, καθώς το marinews έχει το στίγμα του ημιεπίσημου site της ΝΕΛ και την γνώμη μου περί αυτού την έχω ήδη εκφράσει παλαιότερα . Όμως ανεξάρτητα από το ποιος υπογράφει τα δημοσιεύματα –ακόμα και εάν τα υπέγραφε…ο Απόστολος Βεντούρης- σε αυτά υπάρχει και μια ουσία. Και για την ουσία δεν άκουσα τίποτα. Θα μου πείς τι θα μπορούσε να πεί κάποιος? Θα μπορούσε να διαψεύσει κατηγορηματικά τις φήμες, όπως έγινε με την φήμη της δρομολόγησης του Μύκονος στο Λίβανο. Αν και προσωπικά θα προτιμούσα μια διάψευση σε «αγοραία» γλώσσα, όπως έκανε ο Γεράσιμος Στρίντζης όταν κυκλοφόρησε παρομοίως η φήμη ότι ξεπουλάει τα Highspeed: «αυτά είναι μ….ες!». Νομίζω ότι τώρα που το ζήτημα απασχόλησε και τα τοπικά μέσα της Μυτιλήνης, η εταιρεία θα πρέπει να ξεκαθαρίσει κατηγορηματικά την θέση της. Διαφορετικά, εάν αφήσει να σέρνεται η παραφιλολογία…μόνο κακό θα της κάνει στις τοπικές κοινωνίες. ΥΓ Με μεγάλη μου και ειλικρινή χαρά διάβασα αυτό που γράφει –επί της ουσίας- ο Earl Granville: «το Ν.ΧΙΟΣ θα έρθει στην γραμμή και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ θα μεταδρομολογηθεί σε γραμμή η οποία θα ανακοινωθεί από την εταιρία πολύ σύντομα πιθανόν κι αρχές της επόμένης εβδομάδας.». Αναμένω, λοιπόν, με ανυπομονησία την ανακοίνωση και –κυρίως- την δρομολόγηση.
Neptune Posted February 8, 2007 Author Posted February 8, 2007 Σημερα εβαλα τα καλα μου και εκανα μια βολτα στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Εξωτερικα εχει προχωρησει αρκετα. Απο αριστερα εχουνε μπει και τα καπονια για τις βαρκες. Το deck με τους ανεμοθωρακες ερχεται μεχρι λιγο ποιο πρυμα απο του ΜΥΚΟΝΟΣ. Μεσα ομως ακομα δε θυμιζει βαπορι που βγαινει οπου να ναι στην καταναλωση . Λογικα θα εχει μια καθυστερηση αλλα δε μπορω να υπολογισω ποσο. Ο καταπελτης ειναι σχεδον ετοιμος και μολις τελειωσουν και τα πεδιλα του θα μπει στο πλοιο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now