Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εκδρομή στην Τήνο με το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ στις 11-12/09/2010

Για τους επιβάτες από Χίο που επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Τήνο, μπορούν να επιβιβαστούν στο πλοίο ΜΥΤΙΛΗΝΗ με ώρα αναχώρησης 04:00 και ώρα άφιξης 07:00 στην Μυτιλήνη. Το πλοίο θα αναχωρήσει την Κυριακή 12/09 στις 20:00 από Μυτιλήνη για Χίο. Στην στήλη τιμών Χίου δεν υπάρχει άλλη επιβάρυνση.

Οι εκ Χιου εκδρομεις δηλαδη θα ανεβουν μεχρι Μυτιληνη κ μετα ξανα κατω για Τηνο :huh:

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο?

αυτές οι γκρί πολυθρόνες στο μυτιλήνη που φάινονται στη φώτο του εμπρός πότε μπηκαν?,ανακαινήστηκε η αρχόντισσα και δεν το πήραμε είδηση???

Μια μικρη ανακαινηση στα σαλονια του ΜΥΤΙΛΗΝΗ πρεπει να εγινε το χειμωνα που μας περασε γιατι για να πω την αληθεια δεν το θυμομουν ετσι περυσι. Στην οικονομικη θεση εχουμε πλεον τραπεζακια και ξυλινες καρεκλες.Για να πω την αληθεια μπορει εμφανισιακα να ειναι ομορφο το αποτελεσμα αλλα δεν ειναι και οτι πιο ανετο συνανταει κανεις οταν καθεται αρκετη ωρα.Πρεπει να εχει αλλαχτει και το υφασμα στα αεροπορικα καθισματα και πλεον αυτα ειναι γκρι χρωματος.Στο σαλονι της διακεκριμενης εχουν αλλαχτες οι πολυθρονες με νεες ενω εχουν αντικατασταθει παντου οι τηλεορασεις με νεες TFT.Γενικα εσωτερικα το βαπορι μπορω να πω οτι ηταν καθαρο δειχνοτας παντως σε αρκετα σημεια τα χρονια του.Αυτο που δεν μου αρεσε ειναι οτι εχει καταργηθει το εστιατοριο και εχει γινει σαλονι καπνιστων.Ετσι σε ταξιδια με πολυ κοσμο δημιουργειται μεγαλη ουρα στο self service και καταντας να τρως σαν κυνηγημενος.Εδω μπορουμε να δουμε και το GA plan του πλοιου

Σε αντιθεση με το εσωτερικο,τα καταστρωματα του πλοιου ηταν σε αθλια κατασταση.Ηταν μεν καθαρα απο γοπες κλπ αλλα υπηρχε μια γενικοτερη αισθηση βρωμιας κυριος στις καρεκλες και στα τραπεζακια ,ενω σε πολλα σημεια το χρωμα ειχε σκασει και ειχε εμφανιστει το παλιο πρασινο που υπηρχε.Ας δουμε τον αριστερο διαδρομο που οδηγει στη γεφυρα,το χωρο της πρωην ντισκο στην οποια τωρα λειτουργει το μπαρακι ενω το βραδυ εξακολουθει και παιζει μουσικη καθως και το χωρο μπροστα απο τις τσιμινιερεςοπου υπαρχουν καθισματα και τραπεζακια.Για καποιο λογο που ποτε δεν καταλαβα υπαρχει αριθμηση σε ολες τις εξωτερικα καθισματα του βαποριου τα οποια ειναι σταθερα οπως φαινεται και στις φωτογραφιες.

Το καλο ειναι οτι στο μπαλκονακι και στην κοντρα γεφυρα η προσβαση εξακολουθει να ειναι ελευθερη με εξαιρεση το μπροστινο μερος της κοντρα γεφυρας στο οποιο εδω και καποια χρονια εχει απαγορευτει η προσβαση.

Το πληρωμα μπορω να πω οτι ηταν ευγενικο μακρια απο τις παλιες κακες συνηθειες προ ανταγωνισμου

Απο ταχυτητα ειναι δεδομενο οτι δεν ειναι οπως παλια.8.45 για Χιο και συνολικος χρονος κοντα στις 13 ωρες

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Απο ταχυτητα ειναι δεδομενο οτι δεν ειναι οπως παλια.8.45 για Χιο και συνολικος χρονος κοντα στις 13 ωρες

Δηλαδή ούτε καν 17.8-18.0 μέση ταχύτητα? Κρίμα γιατί το πλοίο μάς είχε συνηθίσει αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έρχετε κάθε μέρα γύρω στις 03:35 (+-10 λεπτά max). Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι στον Πειραιά δένει με το κεφάλι μέσα τον τελευταίο καιρό (γιατί γίνετε αυτό δεν έχω καταλάβει), δεν είναι και πολύ σβέλτο στο να γυρίσει, οπότε 10-15 λεπτά τα χάνει στον Πειραιά. Άλλα 10 λεπτά να δέσει Χιο, μας μένουν 8 ώρες και 15 λεπτά καθαρό χρόνο. 18-18,5 μίλια πηγαίνει συνήθως.

Link to comment
Share on other sites

Για καποιο λογο που ποτε δεν καταλαβα υπαρχει αριθμηση σε ολες τις εξωτερικα καθισματα του βαποριου τα οποια ειναι σταθερα οπως φαινεται και στις φωτογραφιες.

Η αρίθμηση καλά έκανε που υπήρχε, αφού έστω και ο επιβάτης που έκοβε ντεκ μπορούσε να βρει την θέση του στο κατάστρωμα. Βέβαια αν τώρα κόψεις κατάστρωμα και πας να βρεις την θέση,μάλλον την έκατσες, αφού όπως βλέπουμε δίπλα στο 1600 είναι το 1103, μετά το 1225 και τέλος το 1089...

Το καλο ειναι οτι στο μπαλκονακι και στην κοντρα γεφυρα η προσβαση εξακολουθει να ειναι ελευθερη με εξαιρεση το μπροστινο μερος της κοντρα γεφυρας στο οποιο εδω και καποια χρονια εχει απαγορευτει η προσβαση.

Παλιά η κόντρα γέφυρα ήταν πλήρως ανοιχτή, στη συνέχεια κλείστηκε ένα κομμάτι απο τον ιστό και πλώρα/δεξιά και σήμερα είναι όλο το κομμάτι ακριβώς μπροστά από τον ιστό κλειστό.

Link to comment
Share on other sites

Παντως θα υπαρχει προβλημα στο λιμανι της Τηνου με το πλοιο διοτι τα μεσσημερια το highspeed 6, superferry ii και blue star ithaki θα αραζουν ενα ενα αφου υπαρχει μονο μια κενη θεση.

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχείς, Κυριακή πρωί 11.00 το ΜΥΤΙΛΗΝΗ φεύγει για Μυτιλήνη, δεν θα ενοχλήσει καθόλου τα πλοία που έτσι κι αλλιώς φτάνουν αργότερα στην Τήνο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που δεν μου αρεσε ειναι οτι εχει καταργηθει το εστιατοριο και εχει γινει σαλονι καπνιστων.Ετσι σε ταξιδια με πολυ κοσμο δημιουργειται μεγαλη ουρα στο self service και καταντας να τρως σαν κυνηγημενος.

Δεν είναι λιγάκι παράξενο αυτό για ένα φέρρυ που κάνει ταξίδια 12-13 ωρών και φεύγει νωρίς το βραδάκι από τα λιμάνια, μένουν δηλαδη πολλές ώρες για να δειπνήσει ο κόσμος. Δεν θυμάμαι να το έχω ξανακούσει αυτό, δηλαδή στη γραμμή αυτή δεν τρώνε στο a la carte? Η μήπως η κατάργηση του εστιατορίου συνεπάγεται και μειωμένη σύνθεση, οπότε γλιτώνουμε κόστος από το πλήρωμα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι παράξενο απλά, είναι αυτή η κακή συνήθεια που απέκτησε η ΝΕΛ όταν η κρίση της χτύπησε (για την ακρίβεια της γκρέμισε) την πόρτα. Φυσικά και η εταιρεία κερδίζει από αυτό αλλά είναι άσχημο για μας και για όσους θέλουν να φάνε πιο χαλαρά και όχι στο self service. Κακώς έχουν την τραπεζαρία κλειστή, εδώ και χρόνια κιόλας, (εγώ το θυμάμαι ήδη από τότε που ο Θεόφιλος ήταν στην κλασσική του γραμμή, άρα δυο ή και παραπάνω χρόνια τουλάχιστον πριν το ατυχημά του). Ελπίζω μόνο μήπως τυχόν αυτό αλλάξει σύντομα (αν και κάτι μου λέει ότι με την ελπίδα θα μείνω :rolleyes: )

Όσον αφορά σ αυτη τη μικρή ανακαίνιση ευπρόσδεκτη φυσικά, αν και οπτικά στο σαλόνι της διακεκριμένης αυτό το χρώμα στις πολυθρόνες σε συνδυασμό με τη μοκέτα μου κάθεται κάπως αλλά τέλος πάντων.

Για την ταχύτητά του εγώ απ όσο βλέπω απ το ais το βλέπω από 18 μέχρι και 19,5 ανάλογα με τα κέφια του :D δηλαδή με μια μέση γύρω στα 18, 18,5...Τι να πεις, μεγάλωσε κι αυτό το δόλιο... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Αν και το θυμάμαι από μικρός, τότε που ήταν λευκό, νέο κι εντυπωσιακό, πρώτη φορά το ταξίδεψα χθες. Σίγουρα είναι αισθητή η ηλικία του, μα τα καταστρώματά του είναι πραγματική απόλαυση. Mια φώτο χθεσινή και μια πριν 15+ χρόνια.

gallery_2195_108_130968.jpg

gallery_2195_108_129682.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ως γνωστόν είχα την τιμή να ταξιδέψω με την Βαπόρισα στην εκδρομή που έκανε στο νησί της Μεγαλόχαρης ....

Οι εντυπώσεις μου?:Μάλλον απογοητευτικές σε μεγάλο βαθμο,το βαποράκι πάσχει από καθαριότητα σε όλους τους τομείς .Τι θέλω να πώ ??Κοινόχρηστες τουαλέτες μια απ 'τα ίδια σαν του Θεόφιλος βρώμικες και χωρίς ουσιαστικό καθάρισμα από τα μέλη του ξενοδοχειακού.

Το πλοίο χρειάζεται μια ανακαίνηση στο ξενοδοχειακο του ,υπάρχουν αρκετές φθορές και είναι απαράδεκτο να μην τα δίνουν σημασία .

Ο νόμος του καπνίσματος αλήθεια δίνει άφεση αμαρτιών στα μέλη του πληρώματος του ξενοδοχειακού να καπνίζουν μέσα στην ρεσεψιόν???Και όμως η βάρδια ντουμάνιαζε όλο τον χώρο ,,και μετά οι ίδιοι αν δούν κάποιον να καπνίζει μέσα έχουν το θράσσος και του κάνουν παρατήρηση να βγεί έξω η να πάει στο καπνιστήριο να καπνίσει ..Μπράβο ωραίο παράδειγμα δίνουν θέλουν να λέγονται και επαγγελματίες .Υπάρχουν και αποδεικτικές φωτό που τράβηξα.

Και κάτι άλλο :Ο νέος νόμος του καπνίσματος δικαιολογεί να έχουν καπνιστήριο τα βαπόρια με ορθάνοιχτες τις πόρτες να ντουμανιάζει ο διάδρομος και να το αναπνέουμε όλοι??Αν κάνω καταγγελία αλήθεια τι θα γίνει?

Οι τιμές στα μπάρ φαρμακείο και άκρως απαράδεκτες ::Σάντουιτς γαλοπούλα 4ευρω ,ενα πακετο BAKE ROLS 3 ευρώ !!Καταλαβαίνετε και τα υπόλοιπα.. Ευτυχώς που πήρα νερό και φαγητό από το σπίτι μου κάθισα στην καμπινούλα μου έφαγα με την ησυχία μου και μέσα στο πλοίο δεν έδωσα ούτε ευρώ!!!!Σιγά μην ανέχομαι να με κλέβουν και να μου τα παίρνουν κιόλας!Μα καλά πώς δεν τους ελέγχει κανένας ρε παιδιά??? απορώ δηλ τόσα χρόνια.

Tα εξωτερικά ντέκ χειρότερα απο ποτέ όσον αφορά στο θέμα σκουριάς ,παρατημένα και εγκατελειμένα χρειάζονται άμεσα μια μεγάλη και καλή συντήρηση αν έχουν σκοπό να το κρατήσουν το πλοίο.

Αυτό που κρατάει το πλοίο είναι η ταχύτητα του αφού σε κάποια σημεία πιάσαμε ακόμη και 19,5 κομβους .Με μια καλή συντήρηση στις μηχανές το πλόιο θα πετάει και να σταματήσουν το vibration το ρημάδι ,δεν μπορείς να κλείσεις μάτι εν πλώ

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Επειδη με το πλοιο ταξιδεψα ξανα πριν απο μια βδομαδα η αποψη μου ειναι οτι η κατασταση στο ξενοδοχειακο του δεν ειναι τοσο τραγικη.Μια μινι ανακαινηση οπως ειχα ξαναναφερει εχει γινει ηδη.Στα σαλονια εχουν αλλαχθει καρεκλες και τραπεζια και αν κατι θελει αλλαγη ειναι η μοκετα η οποια νομιζω οτι δεν εχει αλλαχθει ποτε.Βρωμικο παντως εσωτερικα δεν θα το ελεγες σε καμια περιπτωση.

Σιγουρα δεν μπορεις να το συγκρινεις με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ουτε υποστηριζω οτι το βαπορι ειναι παλατι αλλα ας μην ξεχναμε οτι ειναι 37 χρονων και οχι νεοτευκτο

Οι τιμες στα μπαρ συμφωνω οτι ειναι τσιμπιμενες αλλα ετσι κι αλλιως βρειτε μου ενα βαπορι που δεν ειναι ακριβο.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν συγκρίνεται με το Χίος και πολλά νεότευκτα .Χρειάζεται όμως μια παραδοσιακή και γνήσια ανακαίνηση με καλά υλικά όπως έγινε και με το European ειδικά στις καμπίνες .Όσον αφορά το θέμα της καθαριότητας δεν νομίζω ο΄τι έχει να κάνει με την ηληκία του πλοίου ,χρειάζεται περισσότερη προσοχή.

Αν είναι παραβάτες του νόμου του καπνίσματος το ίδιο το πλήρωμα μέσα στο κόσμο και υπάρχει καπνιστήριο στο χώρο της τραπεζαρίας στο πλοίο με ορθάνοιχτες τις πόρτες και να έρχεται η μπόχα μέχρι το σαλόνι και την αναπνέοουμε τότε πώς θές να αντιδράσω? Λίγη παιδεία και ένα παράδειγμα να δείχναν πρός τον επιβάτη δεν θα έβλαπτε .Ο νόμος λέει καθολική απαγόρευση του καπνίσματος από 1 Σεπτεμβρίου σε όλους τους δημόσιους και κλειστούς εσωτερικούς χώρους σύμφωνα με το άρθρο 3868 και όχι να υπάρχουν καπνιστήρια στα πλοία με ορθάνοιχτες τις πόρτες .Στο Λισσός και στην ΑΝΕΚ και στο Νήσος Χίος γιατί εφαρμόζεται δηλ?Τι περιμένουν στην Νελ και δεν το εφαρμόζουν δεν τους έχουν στείλει χαρτί από τα γραφεία ??

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου εξωτερικα,απο τα 2 αδερφια το ΡΟΔΑΝΘΗ ειναι πολυ πιο ομορφο και πιο 'αρσενικο' στο ματι.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς τους fan του πλοίου. Το πλοίο στο γκαράζ εκτός από τα πατάρια στη μέση, έχει πουθενά αλλού?? Γιατί νομίζω ότι χθες είδα να έβγαζαν κάποια πατάρια από το γκαράζ!!! Αυτά τα πατάρια τα βάζουν για το καλοκαίρι που έχει αυξημένη κίνηση στα ΙΧ και τα αφαιρούν όταν μειωθεί έτσι ώστε να αυξήσουν τη χωρητικότητα στα φορτηγά (5-6 φορτηγά επιπλέον)

Link to comment
Share on other sites

Και γω νομιζω οτι δεν υπαρχουν αλλου παταρια.Εχω ταξιδεψει και κατακαλοκαιρο με το βαπορι φισκα αλλα και τοτε μονο στο κεντρο υπηρχε παταρι

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς τους fan του πλοίου. Το πλοίο στο γκαράζ εκτός από τα πατάρια στη μέση, έχει πουθενά αλλού?? Γιατί νομίζω ότι χθες είδα να έβγαζαν κάποια πατάρια από το γκαράζ!!! Αυτά τα πατάρια τα βάζουν για το καλοκαίρι που έχει αυξημένη κίνηση στα ΙΧ και τα αφαιρούν όταν μειωθεί έτσι ώστε να αυξήσουν τη χωρητικότητα στα φορτηγά (5-6 φορτηγά επιπλέον)

αγορι μου...δεν ειναι παταρια ειναι οι ραμπεσ για να μπαινουν ι.χ.περισσοτερα(καλοκαιρινο πρωτοκολο)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...