Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

Πιαστηκε τα ξημερωματα ενας 'μακρυχερης' που ειχε ξαφρισει τους επιβατες του πλοιου <_< Απο το www.chiospress.gr

Στη σύλληψη ενός Έλληνα προχώρησαν οι άντρες του Λιμενικού Σώματος σήμερα τα ξημερώματα για κλοπές σε επιβάτες του Πλοίου "Μυτιλήνη" που εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο του. Συγκεκριμένα, κατά την έξοδο του από το πλοίο και ύστερα από έρευνα, βρέθηκαν στην κατοχή του 960€, τρία κινητά τηλέφωνα, ένα ζευγάρι γυαλιών ηλίου, ένα πορτοφόλι και μία πιστωτική κάρτα, που είχε αφαιρέσει από επιβάτες του ανωτέρω πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τι παίζει παιδιά απόψε με το πλοίο ??? Βλέπω στο AIS ότι αναχώρησε κατά τις 20.30 από την Μυτιλήνη, και αυτήν την ώρα βρίσκεται στα βόρεια της Χίου, με σαφή δυτική πορεία η οποία αποκλείει το ενδεχόμενο προσέγγισης του στο λιμάνι της.

Link to comment
Share on other sites

Κατι αναλογο ειχε γινει και με τις μεγαλες απεργιες του 1996 λιγο πριν τα Χριστουγεννα.Τοτε ηταν στον Πειραια το ΘΕΟΦΙΛΟΣ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αναχωρησε τιγκα στα φορτηγα απο τη Μυτιληνη σπαζοντας την απεργια.Βεβαια τοτε ειχαμε και πολλα επεισοδια στον καταπελτη του πλοιου στη Μυτιληνη αλλα και η υποδοχη στον Πειραια δεν ηταν και η καλυτερη

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

1) Απορία το Μυτιλήνη, τι ευπαθή προϊόντα μετάφερε?? Γιατί εγώ σήμερα το πρωί είδα να βγαίνουν αρκετά φορτηγά με μια καρότσα πάνω στην άλλη??

Σωστος ο Π100,τον επιβεβαιωνει το emprosnet

Στις 8 το βράδυ της Κυριακής απέπλευσε από τη Μυτιλήνη το πλοίο «Μυτιλήνη» της ΝΕΛ απ’ ευθείας για τον Πειραιά, μετά από συμφωνία με την ΠΝΟ. Στο πλοίο βρίσκονταν επιβάτες και περίπου 45 φορτηγά, από τα οποία μόνο δύο μετέφεραν προϊόντα. Όλα τα υπόλοιπα κατέβηκαν στην Αθήνα για να φορτώσουν ώστε να είναι έτοιμα να έρθουν στη Λέσβο μόλις σταματούσε η απεργία.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με τις καταναλώσεις που έχει το Μυτιλήνη παντως και τον δρομο που εχει, ακομα και να αποδρομολογηθεί απο Χιο - Μυτιληνη, σιγουρα θα το βλέπουμε για καμια 10αρια χρονια ακομα

Το οτι καιει ενα κουβα πετρελαιο συμφωνω αλλα για τον δρομο(ταχυτητα),δεν νομιζω οτι ισχυει πια.Πειραιας-Χιος το κανει σε 9ωρες(αναχωρηση 19.00,αφιξη 03.50) και Πειραιας Μυτιληνη σε 13 :rolleyes: (αφιξη 07.45) - τοσες εκανε και το ΛΙΣΣΟΣ που του εχουμε σουρει τα μυρια :D

Προφανως και οι επιβατες που ταξιδευουν μαζι του,δεν ενδιαφερονται ποτε θα φτασουν-γουστο τους,αλλα το πλοιο πλεον ΛΙΣΣαριζει

και οταν εχει κοντρα τον καιρο παει με 16μιλακια...

Για το οτι θα το βλεπουμε καμια 10αρια χρονια ακομα,δεν διαφωνω,εδω ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ αν δεν ειχε την βλαβη παιζει η ΝΕΛ να τον προγραμματιζε για καμια 20ετια ακομα. :rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Για ταχύτητες ΝΕΛ σε άγονες ειναι μια χαρα ο δρομος του! Αυτό εννοούσα :). Τα 18 μίλια παντως τα έχει αρκετά συχνα, μην ξεχνάμε πως έχει και καιρό να κάνει ετησια, μισό μίλι μπορεί να παρει απο εκει. Η ΝΕΛ φαίνεται να θέλει να το αντικαταστήσει με ενα νέο πλοίο 30 ετων με δρόμο 20-21 μίλια, ωστε να έχει τις ίδιες ώρες αναχώρησης με το European.

Με τα σημερινά δεδομένα της ακτοπλοιας παντως και όταν βλέπουμε πλοία τύπου Πηνελόπη να κυκλοφορούν, σίγουρα μπορεί να βρει και αυτό ρόλο. Μια δρομολόγηση σε Ικαρία - Σάμο με πιθανή προέκταση προς Χίο θα ήταν ιδανική για το πλοίο κατά την γνώμη μου, αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι επιτυχές ενα μοναχοβαπορα στην γραμμή.. Α

Link to comment
Share on other sites

Πιστευετε οτι θα πηγαινε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην αγονη και θα ταξιδευε με 18μιλια? Η μηπως σε 6μηνες δεν θα ηταν παρατημενο απο ολες τις πλευρες και με μειωμενο πληρωμα?

Link to comment
Share on other sites

Το οτι καιει ενα κουβα πετρελαιο συμφωνω αλλα για τον δρομο(ταχυτητα),δεν νομιζω οτι ισχυει πια.Πειραιας-Χιος το κανει σε 9ωρες(αναχωρηση 19.00,αφιξη 03.50) και Πειραιας Μυτιληνη σε 13 :rolleyes: (αφιξη 07.45) - τοσες εκανε και το ΛΙΣΣΟΣ που του εχουμε σουρει τα μυρια :D

Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ σταδιακα εχει χασει το δρομο που ειχε εδω και κανα δυο χρονια.Το καλοκαιρι εκανε το Πειραιας-Χιος σε 8.35 ενω λιγο καλυτερα ηταν προπερσυ.Αρκετα μακρια δηλαδη απο το 7.50-8 που εκανε παλια.Το θεμα ειναι οτι δυστυχως με τις υπαρχουσες συνθηκες στην ακτοπλοϊα του Β.Αιγαιου ακομα και ετσι ειναι απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν.Το ΛΙΣΣΟΣ εκανε παντως αρκετα παραπανω απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δυσκολα θα μπορεσει η ΝΕΛ να το αλλαξει μεχρι το καλοκαιρι.Συμφωνω παντως οτι αν παει ποτε σε αγονη 16 μιλια με το ζορι θα πηγαινει

Link to comment
Share on other sites

Άρα το συμπέρασμα είναι οτί οι εταιρεία έχει δωσει την εντολή στα πλοία της που κάνουν άγονες να μην πηγαίνουν με ταχύτητα άνω των 16 μιλίων (Που και τόσο να πηγαίναν καλά θα ήταν ):angry:

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Για μένα το συμπέρασμα είναι να πάει πρώτα το Μυτιλήνη για ετησία για να φρεσκαριστεί (εσω-εξω) και για την άγονη βλέπουμε... ;)

Link to comment
Share on other sites

Οτι να ναι :rolleyes:

Θύμα κλοπής των προσωπικών του ειδών έπεσε συντοπίτης μας που ταξίδεψε χθες από Πειραιά για Χίο με το Πλοίο "Μυτιλήνη". Συγκεκριμένα άγνωστος μπήκε στην τετράκλινη καμπίνα του εν απουσία του ίδιου και των άλλων επιβατών που είχαν την ίδια καμπίνα, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι στο πλοίο "Μυτιλήνη" δε δίνουν κλειδιά στις 4κλινες καμπίνες και έτσι οι επιβάτες δεν μπορούν να προστατέψουν τις αποσκευές τους όταν λείπουν από τις καμπίνες τους. Πάρα το γεγονός ότι το θύμα αντιλήφθηκε την κλοπή των προσωπικών του ειδών πριν το πλοίο καταπλεύσει στο λιμάνι της Χίου και παρά το γεγονός ότι όταν επέστρεφε στην καμπίνα του είδε κάποιον αλλοδαπό να βγαίνει από αυτή και με περισσό θράσος τον ρώτησε κιόλας με σπαστά ελληνικά αν έχουν φτάσει, δεν κατορθώθηκε από τις αρχές να εντοπιστεί.

http://www.chiospress.gr

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλα πλοία δίνουν κλειδιά στις 4κλινές που δεν κλείνονται ολόκληρες αλλά χωριστά τα κρεβάτια? Δηλαδή υπάρχουν 5 κλειδιά για κάθε τετράκλινη, 1 για κάθε κρεβάτι και ένα ακόμα να μένει στη reception? <_<

Link to comment
Share on other sites

Η τεχνολογια εχει προχωρησει Alcaeos,μην κοιτας που δινουν/δεν δινουν κλειδια για καμπινες σε ορισμενα παλια πλοια :rolleyes: Στα Superfast μπαινεις με την μαγνητικη ταινια της boarding card,στα fossen της ΑΝΕΚ σου δινουν μια πλαστικη καρτουλα που εχει ειδικες υποδοχες για την καμπινα που σου αντιστοιχει.

Link to comment
Share on other sites

Εργασίες βαψίματος σήμερα το πρωί στο βαπόρι !!!Και οι δύο μπάντες φρεσκοβαμένες .Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι οτί φέτος το βαπόρι δεν θα δέσει για επισκευή παρα μόνο για ένα δεξαμενισμό όπως και το Αραμπίαν :P
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ποτε εχει προγραμματιστει να κανει δεξαμενισμο το πλοιο? Κοιταξα στο προγραμμα και δεν υπαρχει πουθενα.Με τα 16 η τα 17 μιλια που παει παντως,φωναζει για μηχανικη επισκευη,εκτος αν το πανε 'κομμενο'.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει κομμένο, απλά θέλει επισκευή το πλοίο. Και το Θεόφιλος μετά το ατύχημα στην Σάμο που πήγαινε τα γνωστά, ίδια κατανάλωση είχε. Απλά το πλοίο δεν πρόλαβα.

Στην ΝΕΛ δεν έχουν και τόσο την λέξη επισκευή στο λεξιλόγιο τους...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον οι συνεχόμενες αναβολές της δρομολόγισης του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ λόγω νηογνώμονα θα έχει ως αποτέλεσμα τη ΜΗ ετήσια επισκευή συντήρηση των ΜΥΤΙΛΗΝΗ/ΤΑΞΙΑΡΧΗ (μόνο δεξαμενή). Είναι μεγάλο λάθος της ΝΕΛ αν γίνει κάτι τέτοιο και ελπίζω να μην της βγει καμιά βλάβη στη φουλ σεζόν και ψάχνονται καλοκαιριάτικα χιλιάδες επιβάτες..

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως έχουμε πει και αλλού πως έτσι κι αλλιως η συντήρηση ή οι επισκευές (τουλάχιστον ως ένα βαθμό) μπορούν να γίνονται και χωρίς το βαπόρι να είναι σε ακινησία. Συνεπώς (πέραν του δεξαμενισμού που είναι απαραίτητος για να καθαριστεί το βαπόρι και να τσιμπήσει λίγο δρόμο παραπάνω, αλλά και όχι μόνο γι αυτό) κάποιες συντηρήσεις μπορούν να γίνουν και ενώ το βαπόρι είναι δρομολογημένο. Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο είχε γίνει και με το Λισσός όσο ήταν στα μέρη μας έτσι δεν είναι;

Άλλο θέμα το αν θα γίνουν τελικά, ;) πάντως επειδή δεν νομίζω ότι είμαστε σε θέση να ξέρουμε το ΑΝ το ΠΟΤΕ και το ΤΙ χρειάζεται το βαπόρι, ας περιμένουμε και θα δούμε. Ομολογώ βέβαια ότι θα μου κάνει αίσθηση να μη σταματήσει καθόλου όλη τη χρονιά.

Ιδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το συμπέρασμα είναι να πάει πρώτα το Μυτιλήνη για ετησία για να φρεσκαριστεί (εσω-εξω) και για την άγονη βλέπουμε... ;)

Αγαπητε kyr1,εσυ παντως ανυπομονουσες να κανει ετησια :D

Το ΛΙΣΣΟΣ πηγαινε ξεχωριστα 2-3 μερες δεξαμενη και ξεχωριστα 2-3 βδομαδες για ετησια.Το πλοιο θελει και παρα θελει service,ταξιδευει απο περσι ασταματητα,το καλοκαιρι πηγαινε μεχρι Θεσσαλονικη ενω οτι τρυπες αφηνε ο ΤΕΟ,τις μπαλωνε αυτο.Τωρα αμα το κοιταξεις καμια φορα,στην ανηφορα(κοντρα στον καιρο)παει με 15-16 και η ωρα του ταξιδιου εχει αυξηθει-χωρις να ειναι απαραιτητα κακο αυτο για καποιους επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

Επισκευή σε πλοίο που κανει δρομολόγια μπορεί να κάνεις όταν αυτό έχει μεγάλες παραμονές (το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει) κι όταν δεν έχει χοντρές δουλειές.

Παραταύτα το ορθόδοξο είναι να σταματήσει κάποιο διάστημα και να γίνουν αυτά που χρειάζονται.Αυτό το κάνουν ακόμη και τα νεότευκτα που έχουν πολύ μικρή συντήρηση όχι πλοία μεγάλης ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...