Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
21 minutes ago, Nicksy58 said:

According Jan Hanses, CEO of Viking LIne, Rosella is not sold. https://www.nyan.ax/nyheter/hanses-hon-ar-inte-sald/

Ειναι απιστευτο το ποσο ευκολα τσιμπανε καποιοι την καθε φολα που σερβιρεται στο διαδικτυο.Σε βαθμο που απο οταν εσκασε η "ειδηση"συνασθενεις σε ομαδες του εξωτερικου φωτογραφιζαν τους ελληνες καραβολατρες και τα σχετικα ενημερωτικα site ως αναξιοπιστα.

Αν ισχυει η δηλωση του CEO της Viking θα μιλαμε για ξεβρακωμα ολκης.Αλλα οπως παντα θα ακουσουμε το περιφημο"Ηταν να κλεισει η πωληση αλλα τελευταια στιγμη κατι στραβωσε.."😎

Edited by MILTIADIS
  • Replies 664
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Και στην επίσημη σελίδα της Viking στο φεις γράφεται ότι ο Ceo της εταιρείας Jan Hanses διαψεύδει την πώληση....Τι να πούμε, ο χρόνος θα δείξει 

Για την ακρίβεια η σελίδα Viking line Nostalgi

Edited by Neptune
quote
Posted

Επειδή η Viking Line είναι εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο θα ανακοινώσει τη πώληση του πλοίου όταν πληρωθεί όλο το ποσό για την αγορά του, δηλαδή μετά που θα σταματήσει τα δρομολόγια στις 9 Ιανουαρίου. Προς το παρόν δόθηκε η προκαταβολή για την αγορά του.

Posted (edited)

Δεν μπορει η εισηγμενη να εχει εισπραξει προκαταβολη και να κανει τοσο κατηγορηματικες διαψευσεις. Μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα

Edited by proud_ionian
Aqua Myth
Posted

Από εμπειρία με εισηγμένη στη Νορβηγία , η ανακοίνωση έγινε αφότου πληρώθηκε όλο το ποσο .

Posted (edited)

Αναφέρομαι στη διάψευση και την προκαταβολή. Για να διαψεύδει δεν μπορεί να έχει εισπράξει λεφτά. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε σε πέντε εβδομάδες 

Edited by proud_ionian
Θα καταργήσω το μνημόνιο με έναν νομο και ένα άρθρο
Posted

Το πιθανότερο είναι να έτρεξαν να διαψεύσουν ότι πήραν προκαταβολή , μην τυχόν και προλάβουν και φανούν τα λεφτά στο statement του λογαριασμού της εταιρείας.

Posted

Θα εκπλαγώ αν όντως πουληθεί γιατί η γραμμή πάει καλά και δεν υπάρχει (όπως φαίνεται) αντικαταστάτης !

Στο κατω κατω πέρα από ενα ποστ του Αρχιπέλαγος, 2-3 μηνύματα εδώ και 5-10 συγκεκριμένους ανθρωπους του Πειραιά δεν ακούσαμε τίποτα επίσημο από την Ελληνική πλευρά, ακούσαμε όμως επίσημα διάψευση από την άλλη πλευρά ! 

Θυμάμαι την κουβέντα κάποιου στελέχους ακτοπλοϊκής εταιρείας (και σοβαρής) σε συνάδελφο του σε όμοια περίπτωση: "Θα απολογηθούμε εμείς ρε (είπε το μικρό όνομα του άλλου, έστω πχ "ρε Χρήστο") για την κάθε @@@ που γράφουν στο ίντερνετ και ανώνυμα κιόλας?". Ε, αυτό..... (Το Αρχιπέλαγος δεν ειναι ανωνυμο blog βέβαια, αλλά εχει γράψει και λάθος εκτός από σωστά). 

Εγω θα έλεγα ότι έχουμε κάτι όμοιο εδώ, δεν ειναι τυχαίο ότι η φήμη βγήκε μερικές μέρες μετά την αγορά του Color Viking !! Θα δείξει ! 

Δεν μπορω να πω με βεβαιότητα τι ισχύει, αλλά τι από τα δύο είναι ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ να κάνει λάθος? Ο CEO της Viking ή οι καβοδέτες του Πειραιά ; 

(προσοχή στο ερώτημα, δε λέω ποιος ΚΑΝΕΙ λάθος - δεν το ξέρουμε - αλλά ποιος είναι ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ να κάνει λάθος) 

Posted

Εγώ προσωπικά αν και όμορφο σκαρί θα ευχόμουν να ήταν ψευδής η είδηση, καθώς αναβάθμιση δεν το λες σε καμία περίπτωση, ούτε αυτό ούτε εκείνο που φέρνει η Seajets. Αναχρονιστικές αγορές που δεν ανταποκρίνονται στο σήμερα. Κάποτε φέρναμε πλοία από το Βορρά και τη Μάγχη αλλά οχι σε αυτή την ηλικια. Και ένα παραπάνω από την Aegean έχω υψηλότερα στανταρ μετά από τόσα χρόνια καλής παρουσίας στη γραμμή. 

Posted

Το όνομα του πλοίου ακουγεται αρκετό καιρό στη γραμμή.
Πιο πολύ εκπληξη θα έλεγα έκανε η κίνηση της seajets η οποία μάλλον χτύπησε σε καλό timing και βγήκε πρώτη στην επιφάνεια.

Πλήρωμα πάντως ετοιμάζεται, ό,τι είναι θα φανεί σε λίγες εβδομάδες.

Posted

Εγώ πάντως θα πόνταρα στο ότι το βαπόρι έχει αγοραστεί....Αυτό ψυχανεμιζομαι....και ας διαψεύδουν....

Posted

Η τιμή πώλησης ανέρχεται στα 11,25 εκ ευρώ και τελευταίο δρομολόγιο για τη Viking Line στις 8 Ιανουαρίου. Το τίμημα είναι αρκετά ψηλό κατά τη γνώμη, όταν σχεδόν το Color Viking κόστισε περίπου τα μισά λεφτά!!

Posted

Π100 απίστευτα υψηλό ποσό για πλοίο αυτής της ηλικίας(42 ετών) σε ότι κατάσταση κι αν είναι!!! Ξέρω ότι έχεις παρά πολύ  καλές πηγές αλλά είσαι σίγουρος για το ποσό;(μου φαίνεται εξωφρενικό)

Posted
24 minutes ago, Takisg said:

Π100 απίστευτα υψηλό ποσό για πλοίο αυτής της ηλικίας(42 ετών) σε ότι κατάσταση κι αν είναι!!! Ξέρω ότι έχεις παρά πολύ  καλές πηγές αλλά είσαι σίγουρος για το ποσό;(μου φαίνεται εξωφρενικό)

Καταρχήν να αναφέρουμε κάποια δεδομένα για να δούμε αν τελικά τα χρήματα που δαπανήθηκαν είναι πολλά.

1) Ομοίως με την αγορά του αυτοκινήτου οι ιδιαίτερα υψηλές τιμές για την ναυπήγηση ενός πλοίου λόγω εκτίναξης των τιμών των πρώτων υλών και των εξοπλισμών του συμπαρασύρει και τις τιμές των second hand.  Όπως αυτοκίνητα 4ετίας πωλούνται πλέον σχεδόν όσο αγοράστηκαν , ένα ανάλογο πράγμα συμβαίνει και στα πλοία με τα μεταχειρισμένα να έχουν φάει ένα καπέλο γερό.

2) Έπειτα μιλάμε για την ιδιαιτέρως σπανίζουσα στη διεθνή αγορά ,κατηγορία των 120μ -140μ . Ένα πουλιόταν και αναγκαστικά θα φας το καπέλο της έλλειψης επιλογών αν θες απαραίτητα να αγοράσεις βαπόρι ανάλογου μεγέθους. Προσφορά και ζήτηση είναι κι άμα είναι η ζήτηση είναι επιπλέον της προσφοράς έχει και το ανάλογο τίμημα.

3) Έπειτα είναι ένα πλοίο το οποίο ανεξάρτητα από την ηλικία του είναι ευρωπαικό συμμορφωμένο με όλους τους κανονισμούς, με καταπέλτες οχημάτων πρύμα πλώρα και σε θεωρητικό πλαίσιο είναι πάρτο βάλτο. Τώρα αν θα κάνει η εταιρεία του κάποια μετασκευή θα είναι δικό της option.

4) Επειδή ανήκει σε μια παραδοσιακή και μεγάλη ευρωπαική εταιρεία η οποία το εκμεταλλεύεται ακόμη και τώρα θεωρώ ότι θα είναι σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς να χρειαστούν να δαπανηθούν άλλα 3-4 εκατ. για συντηρήσεις και επισκευές.

Με λίγα λόγια λοιπόν η τιμή τιμή δεν έχει γιατί όλα αυτά πάνε σε συνάρτηση πολλών παραγόντων που εμείς οι απέξω πολλές φορές είναι δύσκολο να κρίνουμε.

 

Posted

Μόλις είδα το δελτίο τύπου της Aegean Sea Lines.....εντύπωση μου έκανε ότι αναφέρει δρομολόγηση στις "Κυκλάδες" γενικώς (όχι "Δυτικές Κυκλάδες").  Ξέρω ότι μπορεί να φαίνεται ότι παίζουμε με τις λέξεις, αλλά μήπως η εταιρεία έχει και plans b (ή και c ) όσον αφορά τη δρομολόγησή του?

Posted

Η απλώς ανέφερε γενικά Κυκλάδες γιατί και οι Δυτικές Κυκλάδες ανήκουν στις Κυκλάδες🙄!! Από την ανακοίνωση της Eugenides Group  βλέπουμε ότι όταν θα έρθει στην Ελλάδα θα υποστεί κάποιες μικρές μετατροπές, που πιθανολογώ ότι είναι η τοποθέτηση κυλιομένης σκάλας στη μια πλευρά του πλοίου, κάποια ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό, συντηρήσεις στο μηχανολογικό και στα καταστρώματα, έτσι ώστε να είναι έτοιμο πριν την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν (του Αγίου Πνεύματος).

Posted

Απ οτι βλεπω εδω δεν εχει πολλα αεροπορικα και εχει μεγαλα μαγαζια που μαλλον δε χρειαζονται.

Posted

Πάντως ένα τόσο μεγάλο πλοίο με τόσες πολλές καμπίνες δεν μπορεί να δουλέψει με το Σέριφος - Σίφνος - Μήλος μόνο! 

Posted

Ισχύει, δύσκολο να έχει μόνο αυτά τα τρία νησιά. Λογικά θα μπει και η Σαντορινη επειδή έχει πολλα φορτηγά για να εκμεταλλευτούν γκαράζ αλλά και καμπίνες.

Posted

Καλα 40-45 φορτηγα βαζει. κι αυτα στριμωγμενα. Δεν εχει και την Αττικη οδο σε μετρα.

Posted

Και κυρίως με τόσες καμπίνες, σε τι δρομολόγιο θα μπεί ,ωστε να τις εκμεταλλευτεί.Μεσημεριανόαπογευματινό η πρωινό και οποιος θελει χρησιμοποιει καμπινα?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...