Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 591
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 minutes ago, Neptune said:

Καλα 40-45 φορτηγα βαζει. κι αυτα στριμωγμενα. Δεν εχει και την Αττικη οδο σε μετρα.

50 14μετρα βάζει, δεν είναι μικρό νουμερο.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Lord said:

Ισχύει, δύσκολο να έχει μόνο αυτά τα τρία νησιά. Λογικά θα μπει και η Σαντορινη επειδή έχει πολλα φορτηγά για να εκμεταλλευτούν γκαράζ αλλά και καμπίνες.

53 αφησε ο Πρεβελης προχτες Σαντορινη μονος του...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

απλώς ανέφερε γενικά Κυκλάδες γιατί και οι Δυτικές Κυκλάδες ανήκουν στις Κυκλάδες

 

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

ώστε να είναι έτοιμο πριν την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν

 

Η εταιρεία  στις δηλώσεις δρομολόγησης για το 2023 είχε επιλέξει, Σέριφο - Σίφνο - Μήλο και επιστροφή με το Speedrunner III. Δεν γνωρίζω αν στη θέση ταχύπλοου μπορεί να βάλει συμβατικό, αλλά αν αυτό επιτρέπεται, τότε λογικά αυτή θα είναι η γραμμή του. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει κάποια σχέση αυτή η δήλωση του Speedrunner III που ακολουθεί το πλοίο εάν θέλει ο νέος πλοιοκτήτης του. Το Rosella θα είναι νέα έκτακτη δρομολόγηση στα νησιά που θα επιλέξει η νέα εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία όλα αυτά αλλά και το βαπόρι πολύ καλό αλλά το πρόβλημα είναι ότι λόγω ηλικίας δύσκολα θα μείνει εδώ πάνω από 5-6 χρόνια 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Στο επόμενο η μεθεπόμενο ΣΑΣ ενδεχομένως να έχουμε καλύτερη εικόνα για το τι ακριβώς έχει στο νου της εταιρεία. Προσωπικά έχω ένα προαίσθημα ότι θα είναι και η Σαντορίνη μέσα (κάτι τύπου Σέριφος- Σίφνος- Φολέγανδρος- Σαντορίνη)

Link to comment
Share on other sites

Εγω αν το αγοραζα 11,25μ δε θα τα ακουμπουσα στη Φολεγανδρο παντως. Δεν εχω κατι με το νησι το οποιο μ αρεσει πολυ πολυ και εχω 25% καταγωγη 😁 αλλα το λιμανι δεν κανει γι αυτο το παπορι

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική αποψη, οτι καποιο δρομολογιο ισως να παρει επέκταση μεχρι Κρητη, μιας και ειναι κατι που εχει ζητηθει απο τη Σίφνο κατα καιρους, και η εταιρεια λειτουργει ολα τα χρονια, με βασικό αξονα την εξυπηρετιση της

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, nomikos said:

Ο βαπόραρος πρέπει να ανήκει στη κατηγορία ice class με ότι αυτό συνεπάγεται.

 

Το Rosella είναι FS Ice Class 1A. Περισσότερες πληροφορίες για Ice Class, εδώ. Επί τη ευκαιρία έχει 4 κύριες μηχανές Pielstick 12PC2-2V-400, 4-χρονες και 12-κύλινδρες, όπως και 4 γεννήτριες. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον το κόστος συντήρησης.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, πως τους ήρθε στην ASL να πάρουν ένα συμβατικό, και μάλιστα ice class, ενώ μέχρι χθες ειδηκευόταν στα ταχύπλοα; Δεν έχω ουδεμία αμφιβολία για την ASL ως εταιρεία, απλώς μου κάνει εντύπωση. Θα το περίμενα άπο τον Ηλιό, αλλά όχι, από την ASL. Τέτοιο πλοίο πολύ απλά δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία της ASL, εκτός κι αν του βάλουν kamewa.  Πάντως καλώς να μας έρθει, ελπίζω να το ανεβάσει πιο ψηλά από εκεί που το είχε η Viking. 

Υ.Γ. Σαφέστατα θα γίνει κάποια μετατροπή, δεν νομίζω ότι στην Ελλάδα χρειάζεται κάποιο ice class, τουλάχιστον όχι χωρίς να μετατραπεί σε κανονικό, μιας και το κλίμα μας είναι ζεστό μεσογειακό. Που θα δούλευε ice class? Στα ανύπαρκτα ποτάμια της Φλώρινας;

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάμε πως ενώ αναφέραμε όλοι ASL έχουν υπογράψει τις ανακοινώσεις ως Όμιλος Ευγενίδη. Ο Ευγενιδης και πλοία και ρορο είχε που είχαν ice class αν δεν κάνω λάθος . Το πλοίο για να δώσουν 11,25 εκ ευρώ θα το δανε και θα το ξαναειδανε πριν τα δώσουν . 
Τοσα χρόνια ένα η δυο ice class είχαν θέματα μέχρι να τα στρώσουν στα δικα μας νερά και αυτά γιατί δεν είχαν και το καλύτερο support team 

Link to comment
Share on other sites

Εχει kamewa. Η οποια δεν εχει σχεση με το ice class. Απλα στα ice class ειναι αλλο υλικο η προπελα. 
Αληθεια γιατι ειναι τοσο μεγαλο προβλημα το ice class? 🤔

Πιο ενισχυμενη κατασκευη ειναι ισα ισα 

Link to comment
Share on other sites

CPP είναι το βαπόρι κανονικά με σύστημα kamewa  . 
 

Επίσης όταν λέμε IC εννοούμε την κατασκευή της γάστρας που είναι πιο ενισχυμένη και ειδικά στην πλώρη για να ταξιδεύει σε πάγους και διαφορετικού κραματος προπελα και τίποτα παραπάνω . Γι αυτό τον λόγο τα IC πλοία έχουν αρκετά μεγαλύτερο light weight απο άλλα ομοίου μεγέθους που δεν είναι . Δεν εχει σχέση με ψύξεις μηχανημάτων , μηχανών η απόδοσης κλιματισμού η τίποτα άλλο .
 

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Petros P said:

Μη ξεχνάμε πως ενώ αναφέραμε όλοι ASL έχουν υπογράψει τις ανακοινώσεις ως Όμιλος Ευγενίδη. 

Δηλαδή υπάρχει μια πιθανότητα να μην το δούμε με τα χρώματα της Aegean Speed Lines? Λέτε να γίνεται σκέτο Aegean Lines ή Eugenidis Lines? 

1 hour ago, proud_ionian said:

αι τα Fossen των μινωικών ήταν IC

Didin't know that. Ξέρω, πάντως ότι το σχέδιο των Superfast XI και XII πάτησε πάνω στα Superfast της Βαλτικής (VII, VIII, IX και X), που ήταν ice class, απλώς έγιναν κάποιες μετατροπές για τα δεδομένα της Αδριατικής και των Μεσογειακών νηογνομόνων εν γένει, εξ ου και οι τέσσερις λέμβοι στην πρύμνη, κάτω από την τσιμινιέρα. Φαντάζομαι ότι κάτι τέτοιο θα γίνει και τώρα.

38 minutes ago, Neptune said:

Εχει kamewa. Η οποια δεν εχει σχεση με το ice class. Απλα στα ice class ειναι αλλο υλικο η προπελα. 
Αληθεια γιατι ειναι τοσο μεγαλο προβλημα το ice class? 🤔

Πιο ενισχυμενη κατασκευη ειναι ισα ισα 

Κανένα απολύτως πρόβλημα. Απλώς -λαμβάνωντας υπόψιν το κλίμα της Ελλάδας - νόμιζα ότι είναι περιττή πολυτέλεια. Όσο για την kamewa δεν το ήξερα, εγώ νόμιζα ότι βάζουν μόνο τα πλοία που είναι εναρμοσμένα με highspeed crafts code. (Κοινώς: Τα ταχύπλοα). Μάλλον τουρμπίνα έπρεπε να πω. 

@Annivas εγώ ήξερα ότι τα IC έχουν μια υπερκατασκευή στην πλώρη, λίγο πιο πάνω από την ίσαλο γραμμή για να μπορούν να σπάνε πάγους-σαν βολβό αλλά όχι ακριβώς. Νομίζω ότι το είχα δει στο 2ο Αλκμήνη της GA Ferries -αυτό που δεν ταξίδεψε ποτέ. Εάν υπάρχουν/υπήρξαν κι άλλα ice class στην ακτοπλοϊα μας, φαντάζομαι ότι δεν είχαν την εν κόγω υπερκατασκευή στην πλώρη ή αφαιρέθηκε-εάν επρόκειτο για μεταχειρισμένα. 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ για ice class .

Aυτο που λες ήταν βάση για τον πλωριό καταπέλτη, για να κουμπώνει στο linkspan.

Γενικώς έχεις μπλέξει πολλά πράγματα. Ας μην τα συζητήσουμε στο τοπικ του πλοίου, αλλά στα τεχνικά ζητήματα.

Link to comment
Share on other sites

Το rigel 3 που είναι αδερφό του δεν έχει αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στο κλίμα μας οπότε πιστεύω ανάλογος δεν θα υπάρξει θέμα και με αυτό

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JTEDimandix said:

 Όσο για την kamewa δεν το ήξερα, εγώ νόμιζα ότι βάζουν μόνο τα πλοία που είναι εναρμοσμένα με highspeed crafts code. (Κοινώς: Τα ταχύπλοα). Μάλλον τουρμπίνα έπρεπε να πω.  

Ούτε τουρμπίνα είναι αυτό που εννοείς. Water jet θα πρέπει να πεις. KaMeWa είναι εταιρεία που κατασκευάζει συστήματα πρόωσης (μεταβλητού βήματος προπέλες όπως έχει το Rosella, water jet όπως έχει παράδειγμα το Highspeed 4). 

Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2022 at 12:05 PM, Neptune said:

Απ οτι βλεπω εδω δεν εχει πολλα αεροπορικα και εχει μεγαλα μαγαζια που μαλλον δε χρειαζονται.

Έχει ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ γιατί εκεί με τα νησιά  Άλαντ (ειδικό καθεστώς) δουλεύουν τα αφορολόγητα Αυτός ο χώρος βλέπω να αλλάζει χρήση

 

6 hours ago, JTEDimandix said:

 

Υ.Γ. Σαφέστατα θα γίνει κάποια μετατροπή, δεν νομίζω ότι στην Ελλάδα χρειάζεται κάποιο ice class, τουλάχιστον όχι χωρίς να μετατραπεί σε κανονικό, μιας και το κλίμα μας είναι ζεστό μεσογειακό. Που θα δούλευε ice class? Στα ανύπαρκτα ποτάμια της Φλώρινας;

Σοβαρά;;  ¨Εχεις δει πολλά ice class να μετατρέπονται σε ....κανονικά;;  Στα υπέρ του είναι κ ας μην έχει κάπου να δουλέψει όπως λες  Μάλλον δεν ΄έχεις καταλάβει περί τινος πρόκειται.

 

4 hours ago, kostas02 said:

Το rigel 3 που είναι αδερφό του δεν έχει αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα στο κλίμα μας οπότε πιστεύω ανάλογος δεν θα υπάρξει θέμα και με αυτό

Γιατί να αντιμετωπίζει;; Τόσα ice class μας έχουν έλθει από Βαλτική.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Μια άλλη πρόταση είναι να μην αλλάξει όνομα, αν φυσικά δεν υπάρχει κάποια σχετική συμβατική υποχρέωση. Ομορφότατο, εύηχο και μοντέρνο. Ελπίζω να μην δούμε κάτι ανάλογο των ηλιθιοτήτων τύπου Carnival Masturbation :D.

Link to comment
Share on other sites

Όντως και εύηχο είναι και ωραίο είναι !!! Αλλά πιστεύω ότι θα αλλάξει και το νέο όνομα θα έχει σημείο αναφοράς τιμής ενεκεν το νησί της Σίφνου …. 
Απλά καλό θα ήταν να μην κοτσαρουν πριν η μετά κανένα εξπρές , super , star ,turbo, ,fast , high (lux)….έχουμε πήξει με αυτά τα υπερθετικά επίθετα !!!

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...