Jump to content
Shipfriends

Πρέβελης (ΙΜΟ 8020927)


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πιστεύω πως με μια καλή επισκευή και δεξαμενισμο, όπως του έχουν ξανακάνει, με 17-18 μιλακια, πρέπει να δρομολογηθεί στο Ρέθυμνο που είναι «πορθμειακή» γραμμή χωρίς standby κλπ. Το πλοιο θα δουλέψει σίγουρα και το καλοκαίρι μπορεί να προσεγγίζει Σαντορίνη και μήλο.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να προσεγγίζει Σαντορίνη και Μήλο και να πιάνει εκ των υστέρων Ρέθυμνο, τότε θα μιλάμε και πάλι για διάρκεια ταξιδιού στα όρια κρουαζιέρας. Κανείς δεν πρόκειται να ταξιδέψει για Ρέθυμνο με 2 ενδιάμεσα λιμάνια όταν μπορεί να είναι πολύ νωρίτερα στον προορισμό του μέσω Ηρακλείου ή Χανιών, έχει χιλιογραφτεί εδώ μέσα.

Δεν πρόκειται να επιτύχει ένα τέτοιο εγχείρημα...εξάλλου και το OLYMPUS απέτυχε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι πλάθονται όνειρα για το Ρέθυμνο! Δηλαδή θα βάλει η κοινοπραξία καράβι στο Ρέθυμνο για να χτυπήσει τον εαυτό της στα Χανιά ή στο Ηράκλειο; Για να χτυπήσει τον Γκριμάλντι στο Ηράκλειο; Αλλο που δεν είχε να φοβηθεί τον γερο Πρέβελη ο Ιταλός!

Οπως και να το κανουνε η γραμμή του Ρεθύμνου δεν είναι για απευθείας σύνδεση με Πειραιά. Είναι βιώσιμη για μια εταιρεία μονο με ενδιάμεσες στάσεις, πράγμα που σημαίνει ότι αν μπει συμβατικό πλοίο θα έχουμε μια mini κρουαζιέρα και αν μπει ταχύπλοο δεν θα εξυπηρετούνται τα φορτηγά! 

Αυτή είναι η γνώμη μου εμένα! Εχει πολλά ακόμα να δώσει το βαπόρι και εύχομαι να το βλέπουμε για καιρό...αλλα για Ρέθυμνο μην περιμένετε!

Link to comment
Share on other sites

Βραδυνο Ικαροσαμιας ή Παροναξιας αλλα με τουλαχιστον 18 μεση θα ψιλομπορουσε..Θα μου πεις...και το Μυκονος τι θα κουβαλαει το πρωι? Και το BS 1? Οποτε η εκπληξη θα ειναι Σ-Τ-Μ...Φυσικα αστειευομαι...

 

Link to comment
Share on other sites

οπως πανε τα πραγματα και μεχρι να  υπαρξει σταθεροτητα . βλεπω το πρεβελη να σκατζαρει τα παντα ολο τον χειμωνα (οικονομικο ειναι) . το καλοκαιρι ολο και καπιο εκτακτο θα κανει. δουλεια υπαρχει γι αυτο το πλοιο οσο δεν  υπαρχει αμεσο πλανο για ανανεωση στολου. μπενει παντου , το ξενοδοχειο του καλα κρατει., μηχανικα δεν εχει βγαλει κατι το σοβαρο . δεν θα σταματησει ολο τον χειμωνα , μεχρι και παροναξια θα το δουμε αν χρειαστει!!!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Annivas said:

Σε γραμμή έκπληξη πιθανότατα να δούμε το βαποράκι για περίπου ένα μήνα.

Ε...ας το "πάρει το ποτάμι"😊

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, emvolos said:

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι πλάθονται όνειρα για το Ρέθυμνο! Δηλαδή θα βάλει η κοινοπραξία καράβι στο Ρέθυμνο για να χτυπήσει τον εαυτό της στα Χανιά ή στο Ηράκλειο; Για να χτυπήσει τον Γκριμάλντι στο Ηράκλειο; Αλλο που δεν είχε να φοβηθεί τον γερο Πρέβελη ο Ιταλός!

Οπως και να το κανουνε η γραμμή του Ρεθύμνου δεν είναι για απευθείας σύνδεση με Πειραιά. Είναι βιώσιμη για μια εταιρεία μονο με ενδιάμεσες στάσεις, πράγμα που σημαίνει ότι αν μπει συμβατικό πλοίο θα έχουμε μια mini κρουαζιέρα και αν μπει ταχύπλοο δεν θα εξυπηρετούνται τα φορτηγά! 

Αυτή είναι η γνώμη μου εμένα! Εχει πολλά ακόμα να δώσει το βαπόρι και εύχομαι να το βλέπουμε για καιρό...αλλα για Ρέθυμνο μην περιμένετε!

1. Τα "όνειρα" "πλάθονται" επειδή η γραμμή έχει μείνει κενή εδώ και 10+ χρόνια, είμαστε 85k άνθρωποι+επισκέπτες+φοιτητές που βασίζονται σε ένα άθλιο οδικό δίκτυο. (Το οποίο ναι μεν θα φτιαχτεί κάποτε, αλλά μάλλον θα αργήσει πολύ)

2. Ούτε τους εαυτούς τους έχουν να χτυπήσουν, ούτε τον Μανωλιό. Γιατί; Γιατί απλά στο Ρέθυμνο αυτήν την στιγμή δεν είναι ΚΑΝΕΊΣ. Δεν έχουν ΚΑΝΈΝΑΝ να χτυπήσουν. Άντε να χτυπούσαν τον Ηλιό, αλλά ποιος σχιζοφρενής κάνει μετεπιβίβαση στην Σαντορίνη;

3. Μια χαρά βγαίνει απ' ευθείας. Απλώς επειδή δεν έχει την κίνηση των γύρω Νομών (προφανώς) χρειάζεται μόνο ένα πλοίο με συγκεκριμένο πρωτόκολλο για να βγει η κίνηση. Η Πρεβελάρα των 1600 (σύμφωνα με faktaomfartyg) είναι ότι πρέπει. 

Άλλωστε και η γραμμή της Λεμεσού ήταν κενή και μάλιστα για τα διπλάσια χρόνια, αλλά ξαναείδε πλοίο και πήγε και καλά.

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν ξέρεις😅 Δεν ξέρουμε ποια είναι η γραμμή έκπληξη που έλεγε ο @Annivas.

ΥΓ Ναι, το ξέρω ότι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πάει Ρέθυμνο. Απλώς υποθέτουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ας τελειώνει η σεναριογραφία με το Ρέθυμνο: έχει αναλυθεί, έχει  δοκιμασθεί εν τοις πράγμασι και έχει αποτύχει. Με το ζόρι, επειδή εμάς εδώ μέσα μας αρέσει το βαπόρι,  δουλειά δεν γίνεται. It is the economy stupid. 

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά ρε @JTEDimandix η κάθε συζήτηση πρωτον για το Πρεβελης και δευτερευόντως γενικότερα για δρομολόγηση πλοιου στο Ρέθυμνο είναι ουτοπική. Δηλαδή, όπως ισχυρίζεσαι, αν μπει πλοιο για Ρέθυμνο θα δημιουργηθεί κίνηση που δεν υπήρχε; Αν δρομολογηθεί το Πρεβελης στο Ρέθυμνο δεν θα ανταγωνιστεί την ίδια του την εταιρεία στα Χανιά; Ατυχές το παραδειγμα με την Λεμεσό καθώς δεν υπήρχε ακτοπλοϊκή συνδεση ολόκληρης της Κυπρου με την Ελλάδα. Εδώ μιλάμε -για πολλοστή φορά- για έναν νόμο που εξυπηρετείται από τα Χανιά και δεν υπάρχει ανάγκη συνδεσης, και όταν υπήρχε συνδεση απετυχε. Κάθε τόσο συζητάμε για το Ρέθυμνο ανακυκλωνοντας τα ίδια δεδομένα. 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θα τοποθετηθώ τελείως φιλικά αν και off topic. Τα σχόλια κάποιων συγκεκριμένων μελων είναι κατ εξακολούθηση οριακά τοξικά και γεμάτα εμπάθεια. Εντέλει ας μην δρομολογηθεί ποτε το βαπόρι στο Ρέθυμνο , δεν έχουμε μετοχές στην ΑΝΕΚ προς θεού. 

Link to comment
Share on other sites

@togias_k κίνηση υπάρχει, είναι αυτοί που πάνε δίπλα. Αν μπει πλοίο στο Ρέθυμνο απλά δεν θα χρειάζεται να πας δίπλα. Για να μην μιλήσω για επισκέπτες και φοιτητές. Αν εξυπηρετείται το Ρέθυμνο από τα Χανιά, ας εξυπηρετούνται και τα Μεστά από την πόλη της Χίου και και το Σίγρι από την Μυτιλήνη. Και φυσικά ας κάτσουμε 6:30 το πρωί στο λιμάνι να περιμένουμε το λεωφορείο ενώ βρέχει, ας διασχήσουμε έναν κατσικόδρομο χωρίς νησίδα χωρίς τις βασικές προδιαγραφές για ευρωπαίκούς δρόμους βάζοντας και την ζωή μας σε κίνδυνο και τους πεζούς που διασχίζουν τον δρόμο στην Γεωργιούπολη και τον Καβρό γιατί ο δρόμος έχει είναι στο λάθος σημείο με τα λάθος χαρακτηριστικά. Αυτοί που πάνε Χανιά είναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ να πάνε Χανιά γιατί δεν έχουν εναλλακτική. Δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού. Ο μόνος λόγος που απέτυχαν όσοι πήγαν ήταν γιατί πήγαν με λάθος πλοία, στραβά δρομολόγια και κακή εκμετάλλευση. Κι αν δεν έχει κίνηση όπως λένε κάποιοι, υπάρχουν και οι επιδοτούμενες άγονες γραμμές. 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Annivas said:

Σε γραμμή έκπληξη πιθανότατα να δούμε το βαποράκι για περίπου ένα μήνα.

Οπως καταλαβαινεις απο ολα τα παραπανω ποστ μαλλον πρεπει να τους πεις και τη συνεχεια..

Link to comment
Share on other sites

Αν πας σε ένα καινούριο εστιατόριο που μόλις άνοιξε, παραγγείλεις σουβλάκια και αντ' αυτού σου έρθουν μπάμιες ε απλά δεν ξαναπατάς 😀 Κι ας πουν "ειστε πελατης μας, μη σας αφησουνε νηστικό" 😅

Ας σκεφτούν τη δυσφήμιση μπαίνοντας στη θέση του ταξιδιώτη πριν αντικαταστήσουν το Άνεμος με το Πρέβελης. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...