Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

To Θεόφιλος και το Ανθη στις Δυτικες?!

Είναι αυτά, εκτοπίσματα για αυτά τα νησιά?

Ο Θεόφιλος 1ον δεν προλαβαίνει, αλλά οι μανούβρες και οι καθυστερήσεις θα ήταν ατελείωτες..

Εκεί κανονικά ένας Πήγασος τους χρειάζεται ή η Αφροδίτη..

Η Ελλήνικ φταίει για όλα εκεί κάτω..

Τους αξίζει να έμπαινε ένας νέος παίκτης και να τους πετούσε έξω, μα ποιός αφού είναι κράτος εν κράτει.

Προτιμούν να κάνουν παλιοσίδερα τον Απόλλωνα και τα υπόλοιπα, παρά να "πέσουν" σε χέρια άλλων που θέλουν να τα δουλέψουν στις γραμμές.

Και χε....καν για τα νησιά και τους απελπισμένους κατοίκους τους..

Ποιος θα το πίστευε Μανώλη,ότι εν έτει 2006 θα ζούσαμε εποχές Ιόνιον,Νηρεύς και Αιγαίον στις Κυκλάδες, μόνο που τότε υπήρχε και μιά γοητεία..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντως γενικα για τις Δυτικες θεωρω πως ο Αγουδημος πρεπει να βαλει ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ τα Σαββατα κ Ροδανθη τις Κυριακες.

Από τη μια το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ έχει ξαναπεράσει από Δυτικές άρα δεν παίζει πρόβλημα (εκτός Κύθνου). Αλλά αυτά είναι λύσεις για 1-2 φορές όπως τότε που έγινε με τα πλοία της ΝΕΛ. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται κάθε φορά γιατί όπως λέει και ο Στράτος θα μαζεύονται οι καθυστερήσεις αβέρτα και στο κάτω κάτω δεν νομίζω ότι άμα γίνεται αυτό σε συνεχή βάση, θα είναι το πλοία συνέχεια γεμάτα. Αλλά αυτό που μάλλον δεν πολυσκεφτήκαμε είναι αυτοί οι κακόμοιροι οι ναυτικοί. Μονίμως μαντρωμένοι θα είναι;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική Δημοσίευση από Stratos

Η Ελλήνικ φταίει για όλα εκεί κάτω..

Τους αξίζει να έμπαινε ένας νέος παίκτης και να τους πετούσε έξω, μα ποιός αφού είναι κράτος εν κράτει.

1. Από πού να τους πετάξει έξω, από εκεί που έχουν φύγει από μόνοι τους?

2. Η γραμμή δεν έχει πλοίο εδώ και δέκα ημέρες, είναι πρώτο θέμα σε όλες τις ναυτιλιακές ειδήσεις και κανένας «παίκτης», ούτε παλιός ούτε νέος δεν εμφανίζεται (εκτός αν δεν διάβασες τις επιστολές της ΝΕΛ και GA Ferries που αναφέρουν πως λόγω μηδενικής κίνησης δεν ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τα δρομολόγια που είχαν ανακοινώσει πως θα κάνουν αυτό το μήνα). Πλοία προς πώληση υπάρχουν πολλά σε ολόκληρο τον κόσμο Όποιος επιθυμεί μπορεί να τα αγοράσει και να τα δρομολογήσει, απλά εγώ δεν βλέπω κανένα ενδιαφερόμενο για τις Δ. Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Tα πλοία τα έχει αυτή τη στιγμή η Ελλήνικ.

Και λιάζονται..

Αλήθεια,γιατί δεν τα πουλάει..?

Ο Αγ.Γεώργιος είναι μονοχαβάπορο,το ξέρουμε όλοι δεν έχει αντικάταστάτη στην εταιρία του,πως να το κάνουμε.

Ο κόσμος θέλει να δεί πλοία στο νησί του,να βάλει και το ιχ του και το φορτηγό του..

Τι να το κάνει το καταμαράν ο νησιώτης το καταχείμωνο?

Αύτα είναι μόνο για τους τουρίστες,εγχώριους και ξένους..

Αλλά αυτή είναι η στρατηγική της Ελλήνικ, συμβατικά δεν έχω μου τελείωσαν καρδιά μου, θές δε θές θα μπείς στην αριθμημένη και ταχύπλοη καρέκλα μου.

Όσον αφορά τους νέους παίκτες, αυτοί δεν θα υπάρχουν γιατί κανείς μικρός παραδοσιακός δεν τα βάζει με το κατεστημένο των κυκλάδων(ελλήνικ/μπλου).

Στην Ραφήνα μόνο υπάρχουν οι εξαιρέσεις..

Γιαυτό την κατηγόρησα και σαφώς είναι μόνο η άποψή μου..

Αν και υποψιάζομαι ότι υπάρχουν και άλλοι που υιοθετούν τα παραπάνω..

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που υποστηρίζεις, στις Δ. Κυκλάδες που οι 2 εταιρίες που αναφέρεις ως κατεστημένο, έχουν ένα δρομολόγιο την ημέρα και αυτό ταχύπλοο, δεν τολμάει να μπει άλλος λόγω «φόβου», ενώ στη Ραφήνα που αυτές οι εταιρίες έχουν μέχρι και 4 δρομολόγια καθημερινά, (ενώ πέρσι είχαν 6), μπαίνουν συνεχώς νέοι ανταγωνιστές.

Αν το παραπάνω επιχείρημα σου φαίνεται λογικό, εγώ πάω πάσο. Εγώ θεωρώ πως δεν δρομολογεί κάποιος πλοίο στις Δ. Κυκλάδες επειδή η γραμμή δεν έχει ικανή επιβατική κίνηση για να του εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα της επένδυσης του. Τόσο απλά είναι τα πράγματα…

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σράτο έτσι είναι. Θες δε θες με ταχύπλοο θα πας. Και οσοι προσπάθησαν να κάνουν μια αρχή στη γραμμή δεν πρόλαβαν να κάνουν κιχ. Πήραν των οματιών τους και την έκαναν. Ποιός θα τα βάλει μαζί τους;;Κανείς γιατί πολύ απλά κανείς δεβ θέλει να φάει τα μούτρα του. Και δεν φταίνε μόνο οι ναυτιλιακές αλλά και κάποιοι άλλοι καραγκιόζηδες... Αν πάω εγώ να δρομολογήσω πλοίο θα μου έχουν άραγε τις πόρτες ανοιχτές;;Ιδού η απορία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω και με τους δύο, αλλά ταυτόχρονα έχω ενστάσεις και με τους δύο.Αφ ενός αν υπήρχε εμπορικό ενδιαφέρον στην γραμμή θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να αγοράσει ένα πλοίο και να το τολμήσει.Όλοι μας όμως λίγο ως πολύ γνωρίζουμε την έντονη εποχικότητα της γραμμής και μάλιστα για πολύ μικρότερο διάστημα από άλλες (πχ Παροναξίας).Από την άλλη όμως έστω (τελείως υποθετικά) κάποιος το τολμάει και έστω (ακόμα πιο υποθετικά) πάει καλά και "στρώνει" την γραμμή δημιουργεί δηλαδή μετά από επιμονή και υπομονή πελατεία και την ανοίγει.Ποιός μετά μπορεί να του εγγυηθεί ότι δεν θα του πεταχτεί ένας από τους "μεγάλους" και δεν θα του κοτσάρει το καλύτερό του βαπόρι για να καρπωθεί αυτά που ο πρώτος με κόπο προσπάθησε να δημιουργήσει?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ πως δεν δρομολογεί κάποιος πλοίο στις Δ. Κυκλάδες επειδή η γραμμή δεν έχει ικανή επιβατική κίνηση για να του εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα της επένδυσης του.
Ποιός μετά μπορεί να του εγγυηθεί ότι δεν θα του πεταχτεί ένας από τους "μεγάλους" και δεν θα του κοτσάρει το καλύτερό του βαπόρι για να καρπωθεί αυτά που ο πρώτος με κόπο προσπάθησε να δημιουργήσει

ολη η ιστορια πρεπει να εχει σχεση με την αλλαγη του οριου για το χαρακτηρισμο μιας γραμμης ως αγονης για εξυπηρετηση μικρονησιων.

ασφαλως και οι δυτικες δεν ειναι παροναξια ή συρος τηνος μυκονος, ασφαλως και ειναι υπερβολη η καθημερινη προσεγγιση ταχυπλοου στην κυθνο, ομως δεν μπορω να πιστεχω οτι η μηλος που εχει και βιομηχανια πανω δεν εχει φορτηγα καθολου ή οτι σιφνος και μηλος που αναπτυσσονται τουριστικα δε χρειαζονται οικοδομικα υλικα ή δεν χρειαζονται τροφιμα και αλλα αναλωσιμα. αληθεια η σεριφος με τα ιχθυοτροφεια που εχει δεν εχει εμπορικη κινηση;

τα 2 συμβατικα το χειμωνα ειναι υπερβολη. χρειαζεται ενα συμβατικο σε μονιμη βαση, ενα ταχυπλοο το καλοκαιρι (τα 2 μαλλόν ειναι πολλα) και καποιες επιπλεον προσεγγισεις (ΛΑΝΕ, GA). δεν νοειται ομως το μοναδικο συμβατικο να κανει ετησια και να μην αντικαθισταται.

πιστευω οτι τις δυτικες οι ακτοπλοοι θα ηθελαν να τις δουν ειτε επιδοτουμενες (εκτος μηλου και ισως σιφνου) ειτε με αποκλειστικη εκμεταλλευση. σε τετοιο ενδεχομενο δε θα διετρεχαν τον κινδυνο να μπει ανταγωνιστης.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη ειναι με τα μπουνια εποχιακη. Εκει που μεχρι το Σαββατο του Λαζαρου τα 2 ταχυπλοα ειχανε μεσο ορο 70 ατομα για 2 βδομαδες δεν ειχανε θεση... Τωρα παλι Παρασκευες και φευγουν αδεια. Μεχρι να πιασει ο Ιουνιος. Το καλοκαιρι θελει 2 συμβατικα (αλλα οχι το ενα πισω απο το αλλο) και 2 ταχυπλοα (παλι οχι το ενα πισω απο το αλλο) Να κανουν διπλα δρομολογια και τα 2 ταχυπλοα ειναι υπερολη ακομα και το καλοκαιρι. Και βεβαια οι βοηθειες απο ΛΑΝΕ και GA καλοδεχουμενες. Βεβαια με τις διαμαρτυριες φετος δεν ξερω μηπως εκνευριστει και ο Βεντουρης και παρει τελειως το Αγιος Γεωργιος απο του χρονου. Γιατι να μην σκεφτει δηλαδη οτι εξυπηρετει το χειμωνα τη γραμμη και τρωει το λουκι για να ερθει το καλοκαιρι ο καθενας να του φαει τη μεριδα του λεοντος... Και να δω μετα τι εχει να γινει κατω. Καλως η κακως το Αγιος Γεωργιος πρεπει να στηριχτει κι ας εχει ο κοσμος καποια παραπονα απο τις βλαβες του χειμωνα. Ακουσα οτι καποιος εταξε στις Δυτικες το Ιθακη... Ακομα με ποναει το στομαχι μου απο τα γελια :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να γράψω ότι τη Πέμπτη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, έπαιζε η διαμαρτυρία της Κίμωλου!! Θέλανε και αυτή ένα συμβατικό και ένα ταχύπλοο για το καλοκαίρι καθημερινώς.:eek::P

Τα μόνα νησιά του συμπλέγματος που ακόμα δεν έχει παίξει η διαμαρτυρία στα δελτία ειδήσεων είναι η Σίφνος και η Μήλος:confused::D

Link to comment
Share on other sites

Τα μόνα νησιά του συμπλέγματος που ακόμα δεν έχει παίξει η διαμαρτυρία στα δελτία ειδήσεων είναι η Σίφνος και η Μήλος:P:confused:
Έπρεπε να περιμένεις τα αποψινά δελτία..βιάστηκες :D Απόψε Μήλος λοιπόν..:eek:
Link to comment
Share on other sites

ΥΕΝ: Πολιτικές σκοπιμότητες πίσω από τα προβλήματα με τη σύνδεση των δυτ. Κυκλάδων

Απο τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Τη συνεργασία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των βουλευτών για την καλύτερη ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των δυτικών Κυκλάδων ζήτησε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Π. Ρήγα σχετικά με την αποδρομολόγηση πλοίου, που εξυπηρετούσε τα νησιά Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο- Μήλο.

Όπως επισήμανε ο κ. Κεφαλογιάννης, τη συγκεκριμένη γραμμή καλύπτουν εννέα πλοία και επειδή –όπως παρατήρησε- βγήκε ένα πλοίο, για ένα μόνο μήνα, «γίνεται όλη αυτή η φασαρία στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και υπάρχει ένα καρτέλ το οποίο δεν ξέρω για ποιο λόγο γίνεται». «Καταλαβαίνω να υπάρχουν θέματα στις δημοτικές εκλογές, αλλά δεν καταλαβαίνω το γεγονός να κάνουν κάποιοι λευκή απεργία» και δεν μπαίνουν στα πλοία που δρομολογήθηκαν εκτάκτως, παρατήρησε ο υπουργός, παρουσιάζοντας μάλιστα επιστολές των ναυτιλιακών εταιρειών που κλήθηκαν να δρομολογήσουν πλοία σε αντικατάσταση του πλοίου που βγήκε από τη γραμμή, με τις οποίες διαπιστώνεται «αποχή» των κατοίκων.

«Αν δεν υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες λόγω των δημοτικών εκλογών ή αν δεν υπάρχουν άλλες σκοπιμότητες εκεί στην περιοχή, αυτό που θέλουμε είναι να συνεργαστούμε και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και με τους συναδέλφους βουλευτές της συγκεκριμένης περιοχής να εξυπηρετηθεί η συγκεκριμένη περιοχή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και βεβαίως να καλυφθούν όλες οι ανάγκες στον ένα μήνα -μιλάμε για ένα μήνα- που έχει αποδρομοληγηθεί το πλοίο για να κάνει την έκτακτη επιθεώρηση», πρόσθεσε ο κ. Κεφαλογιάννης.

Από την πλευρά του, ο κ. Ρήγας χαρακτήρισε «πρόκληση» να κατηγορούνται για πολιτικές σκοπιμότητες οι κάτοικοι των νησιών. Σύμφωνα με τον κ. Ρήγα, μόνο η Μήλος εξυπηρετείται από συμβατικό πλοίο, ενώ τα υπόλοιπα νησιά δεν εξυπηρετούνται και ειδικότερα η Κίμωλος, η Κύθνος και η Σέριφος βρίσκονται σήμερα πραγματικά απομονωμένες.

Εξάλλου, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας είχε συνάντηση εργασίας με τον υπουργό Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, Σάββα Τσιτουρίδη, κατά την οποία συζητήθηκαν θέματα συναρμοδιότητας των δύο υπουργείων. Όπως αποφασίστηκε, στο προσεχές διάστημα θα προχωρήσουν οι διαδικασίες για την ίδρυση φορέα επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης των ναυτικών.

Με συχωρείται κύριε Υπουργέ που βρήκατε τα 9 πλοία [1) Μακεδών, 2) Μυρίνα Εξπρές, 3) Βιτσεντζος Κορνάρος, 4) Δημητρουλα, 5) Speedrunner 1, 6) Highspeed 1 & 7) Superjet]!! Εάν περνάει ένα πλοίο σε ένα από τα λιμάνια της γραμμής δε σημαίνει ότι εξυπηρετεί όλα τα νησιά!!

Link to comment
Share on other sites

Στο "Βήμα" της 26-05-2006, περιέργως, υπάρχει λεπτομερέστερη αναφορά στα περί καρτέλ. Αναφέρεται ότι ο Κεφαλογιάννης κατηγόρησε την Τοπική Αυτοδιοίκηση ότι συμπράττει με την HSW και δημιουργεί μεγάλο θόρυβο, επειδή ο Γ. Στρίντζης τους υποσχέθηκε ένα ακόμη πλοίο για το καλοκαίρι αλλά με την προϋπόθεση να πιέσουν οι ίδιοι οι νησιώτες το ΥΕΝ να αρθεί η προϋπόθεση της 10μηνης δρομολόγησης. (Ήτοι, Βεντούρης/Άγιος Γεώργιος κορόιδα που ταξιδεύουν όλο το χρόνο, κλπ). Οι γνώστες του θέματος τι λένε επ΄ αυτού; Διότι άν είναι αλήθεια, τότε ο Μανώλης (ενίοτε) λέει αλήθειες που μάλλον δεν τις αντέχει το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Η βιωσιμότητα μιας επένδυσης σε μια γραμμή κρίνεται από το κόστος της επένδυσης και συνεπώς από το κατά πόσο θα είναι σωστή η επιχειρηματική κίνηση από πλευράς επιχειρηματία.

Αν φτιάξεις ένα pont aven και το βάλεις στην Κίμωλο και στην Σέριφο ασφαλώς και δεν είναι βιώσιμη η επένδυση.

Αλλά να βγαίνει για επισκευή ένα συμβατικό και να μην αντικαθίσταται από άλλο ανάλογης επένδυσης όπως π.χ το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ επειδή δεν βγαίνει οικονομικά μου φαίνεται απίθανο.

Τότε ο Σταθάκης 10 χρόνια με το ΜΗΛΟΣ θα έπρεπε να είχε πάει φυλακή από τα χρέη ή ο Βεντούρης την δεύτερη χρονιά να μάζευε τον ΠΗΓΑΣΟ και να την έκανε από τις δυτικές.

Η γραμμή έχει το κακό ότι έχει φτηνό ναύλο αλλά από την άλλη εξαιτίας του μικρού ναύλου τις περιόδους αιχμής έχει πολυ ΙΧ και χύμα κόσμο.

Πιστεύω ότι το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα ήταν ότι έπρεπε για την επισκευή του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.

Μήπως στην παροναξία κουβαλάει τίποτα το ιδιαίτερο αυτή την στιγμή?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το σαιτ του ΥΕΝ

Από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες NEL A.E. και HELLENIC SEAWAYS κατατέθηκαν στο ΥΕΝ αιτήσεις για ετήσια δρομολόγηση των πλοίων τους Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ και Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ αντίστοιχα, στις ακόλουθες γραμμές των Κυκλάδων.

Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΧ ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ

ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ

ΤΡΙΤΗ ΜΗΛΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ

ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΗΛΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ

ΠΕΜΠΤΗ ΜΗΛΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΗΛΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΘΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΣΙΦΝΟ-ΜΗΛΟ-ΣΙΦΝΟ-ΣΕΡΙΦΟ-ΚΥΘΝΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου φαίνονται λίγο περίεργα τα δρομολόγια!! Να διανυκτερεύει από Δευτέρα έως Πέμπτη στη Μήλο?? Δε ξέρω κατά πόσο ασφαλές είναι το λιμάνι της Μήλου για να παραμένει ένα ταχύπλοο στο λιμάνι?? Θα μου πείτε πως έμενε στο Βαθύ ο Αίολος Εξπρές και το Παναγία Θαλασσινή στο Ηράκλειο, αλλά τα παραπάνω δυο λιμάνια είναι σαφώς ασφαλέστερα από της Μήλου.

Δεύτερον το πλήρωμα που θα τους κοιμίζει?? Στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο?? Δε ξέρω ποσά κρεβάτια έχει για το πλήρωμα??

Link to comment
Share on other sites

Αρπαχτή μυρίζομε ......

Πάνε να πάρουν το χαρτί τώρα που έχει πελατεία και μετά ... τρεχάτε ποδαράκια μου ....

Θα ήθελα να δώ την αντίδραση στα δρομολόγια του Αγ Γεώργιος που είναι στην γραμμή και όλο τον χειμώνα έκανε δρομολόγια , ακόμα και άδειο . Θα αφήσει χώρο έτσι στους "πονηρούς" ?

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα τα τρια ταχυπλοα φαινονται υπερβολη.Η διαφορα ομως του ΑΙΟΛΟΥ ειναι οτι θα φευγει απο την Μηλο πρωι και οτι θα περναει και απο Κυθνο πραγμα που δεν κανει κανενα αλλο ταχυπλοο.Θα ικανοποιηθει και το αιτημα των κατοικων της Κυθνου να εχουν καθε μερα ταχυπλοο

Ο ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ νομιζω οτι εχει λιγες καμπινες για να μενουν τα μελη του πληρωματος

Link to comment
Share on other sites

Η ανάπαυση του πληρώματος πιστεύω θα γίνεται σε ράντζα ανάμεσα στις αεροπορικές.Έτσι κάπως γινόταν σστο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ επί ΝΕΛ όταν έκανε Ικαρία Σάμο και είχε διανυκτέρευση στο Βαθύ.

Πιστεύω ότι το ΑΙΟΛΑΚΙ θα το βάλουν να πηγαίνει 25 μιλάκια με τιμή εισιτηρίου τύπου ΙΘΑΚΗ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στην Χίο πήγαινε πάνω από τα 30 μίλια.

Τώρα τι θα κάνει στις Δυτικές δεν το γνωρίζω, αλλά μου φαίνεται πολύ καλή η αντίστροφη πρωινή δρομολόγηση.

Και βεβαίως για αρπαχτή πρόκειτε γιατι δεν μπορώ να πιστέψω Αίολος να καίει πετρέλαια χειμωνιάτικα για να κάνει το πάνω-κάτω της γραμμής σχεδόν άδειος.

Οσο για την θερινή περιόδο, γι αυτό υπάρχει και η τίμια πρόταση του Αγ.Γεώργιος, κάτι που εγώ προσωπικά θα προτιμούσα για τις διακοπές μου.

Δεν καταλαβαίνω εκτός του τουρισμου του Σαββατοκύριακου, έχωντας μπροστά μου αρκετές μέρες διακοπών να θέλω να εξοικονομήσω λίγες ώρες και όχι χρήμα που αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντικό.

Ο κόσμος πλέον δεν κοιτάει μόνο λογικές τιμές στο δωμάτιο αλλά και λογικά ναύλα,είναι πλέον συνδιασμός.

Τουλάχιστον πάντως με τα τρία ταχύπλοα και το συμβατικο, θα υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα σε εισητήρια και χωρητικότητα σε ΙΧ και έτσι το καλοκαίρι ο κόσμος θα μπορεί να πάει στους συγκεκριμένους προορισμούς χωρίς άγχος για την εύρεση εισητηρίων.

Τώρα βέβαια ξέρω και νησίωτες από κεινα τα μέρη, που ένας Πήγασος δεν θα τους χάλαγε καθόλου..! :)

Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο Στρατος. Ταχυπλοο απο Μηλο το πρωι δεν υπαρχει ουτε και συμβατικο. Τωρα απο ταχυτητα εγω βλεπω 28-30 οποτε θα δικαιολογησει το διπλο εισητηριο. Αλλωστε και το Σπιντρανερ φετος πανω απο 28-29 δεν εχει παει. Το Χαισπιντ ειναι σταθερο στους 31.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...