Jump to content
Shipfriends

john fox

eMembers
  • Posts

    61
  • Joined

  • Last visited

About john fox

  • Birthday 05/29/1969

Contact Methods

Uncategorized

  • Location
    Αθηνα
  • Interests
    πολλα και διαφορα
  • Occupation
    Satcomms

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Λες να υπερβάλω ? μάλλον όχι , γενικά ούτε για την καθαριότητα τους , αλλα ούτε και για τις υπηρεσίες τους είναι γνωστά , α, και το θέμα ταχύτητας μήν το θίξω . Είναι θεμιτό πιστεύω να κόψεις ένα μίλι το χειμώνα όταν είσε άδειος για να γλυτώσεις καύσιμα και φθορά αλλά όχι να πάς με 12-15 όλο τον καιρό ... "Κάθε ταξίδι και μια Κρουαζιέρα" Και φυσικά δεν φταίει ο κόσμος που δουλεύει μέσα !
  2. Τελικά γύρισε ο τροχός , κρίμα στις οικογένειες που δούλεβαν μέσα . Στον ίδιο τον Αγούδημο μπορεί να του έκαναν και χάρη . Μια εταιρία που χαροπαλευει πάνω απο μια δεκαετια , με βρώμικα πλοία , που έχουν την ελάχιστη δυνατή συντήρηση, που πιθανόν να τα καθιστούσε αναξιόπλόα , μόνο καλό δεν κάνει στην αγορά. Ειναι τουλάχιστον τραγικό να χρωστάει παντού και να απαιτεί να πάρεί άγονες για να σωθεί , και απο την άλλη εταιρίες που "τα χώνουν" και τα πλοία τους είναι διαμάντια να χάνουν κάτω απο αδιαφανείς διαδικασίες απο την GA Ferries ή την SAOS , ή την Καλίστη. Οταν μια αγορά περνάει κρίση , χρειάζονται μόνο σοβαρές και δυνατές εταιρίες . Χρειάζονται πλοιοκτήτες με σύνεση που νοιάζονται για τον "πελάτη τους" και προσέχουν τα πλοία τους.Οι τυχοδιώκτες και οι παπατζήδες χαίρονται λίγο (αλλά η ζημιά που κάνουν στην αγορά είναι μόνιμη !) Ο αγούδημός εάν "μάζευε" το μαγαζί του , πλήρωνε τον κόσμο του , πρόσεχε τα πλοία του , θα κράταγε 3-4 πλοία και θα είχε και κέρδη . Και το βασικότερο θα είχε και 500 θέσεις εργασίας . Τελικά το καλάμι οταν το καβαλάς κάνει κακό , αλλα΄πιο κακό είναι να κάτσεις στην κορυφή του και να κοιτάς απο ψηλά ...
  3. Το χειμώνα στην γραμμή με το ζόρι αντέχει ένα συμβατικό . Εάν μπει και δεύτερο θα πεινάσουν και οι δύο. και καθότι καμία εταιρία δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα... (καλά δεν πέρνω και όρκο για το ..... ίδρυμα) θα φύγει νύχτα ένας απο τους δύο. Και εμένα μου αρέσει να έχει κάθε μέρα πλοίο για ένα προορισμό , αλλά με 100-150 επιβάτες στην καλύτερη το χειμώνα σε μία γραμμή ούτε ένα πλοίο βγαίνει , για μοίρασε τους σε 2 .... . Εκτός εάν η γραμμή "ξεχυλώσει" και πάρει 3-4 νήσια ακόμα και τότεμπορεί δύσκολα να "χωρέσουν" δύο συμβατικά σε "απέναντι" δρομολόγια.
  4. Ε μια και είσαι μέσα κάνε ένα φωτορεπορτάζ ! Hint , Κάνε μία βόλτα στο δίαδρομο που είναι οι καμπίνες (νέο πάτωμα,ταβάνι ,ταπετσαρίες,φώτα ) πιό καλό και απο νεότευκτό .
  5. Πολλές αλλαγές .... , Νέοι καναπέδες στην οικονομική , κλιματιστικά α θέση και οικονομική , νέα δάπεδα στους διαδρόμους των καμπινών , νέα ταβάνια , νέα φώτα ,νέες ταπετσαρίες. και γενικά τρομερές αναβαθμίσεις .. Μακάρι όλα τα πλοία της "γενιάς του" να τ πρόσεχαν έτσι !
  6. Στα τέλη της δεκαετίας του 80, Σε ταξιδάκη προς τήν Ιο πέρασα "μαγικά τις 12 ώρες σε μία τρομερή καμπίνα στο ντέκ 1 , ας σκευτούμε ότι το γκαράζ είναι το ντέκ 3 ...lol τρελός θόρυβος , ζέστη επιπέδου σάουνας και φυσικά ούτε λόγος να κλείσεις την πόρτα ... lol . Μια πιο τρομακτική εμπιρεία είχα το 98 , που πήγα την κλασική 7 ήμερη κρουαζιέρα της τότε ROC , ενώ έμενα σε σούπερ λούξ εξωτερική (τεράστια καμπίνα, με μαρμάρινη μπανιέρα παρακαλώ και 3 παράθυρα) , έκανα το λάθός να επισκευτώ μια φίλη ποιοσυνοδό στην καμπίνατης στο ... -3 , ή -4 , Τραγική κατάσταση σκουριές παντού, τριξίματα , υγρασία , 2 κρεβάτια μέσα και ντουζιέρα , με κουρτίνα !, ούτε για "καφέ" δεν έκατσα !
  7. Καμια σχέση και καμία σύγκριση δεν μπορει να γίνει ανάμεσα στα 2 .. το ένα είναι limo , και το άλλο φτηνή ιταλική αντιγραφή . Φυσικά και τα κόκκινα σκαρία απο τεχνικής πλευράς είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί . Πάντως μεγάλο ρόλο παίζει και το τι δίνει η εταιρία για την συντήρηση και το πόσο το φροντίζει το πλήρωμα , και εδώ τα κόκκινα είναι που υπερτερούν .
  8. @sylver, Γιατι ζούμε στην Ελλάδα , και εάν η κατσίκα μας δεν κάνει γάλα , θέλουμε να πεθάνεικαι η κατσικα του γείτονα . Μπορεί η εταιρεία που "τρέχει" τα 2 πλοία να είναι η πιο κακή (που δεν είναι) αλλά το να κοιτάμε το ταβάνι και να φτύνουμε δεν βοηθάει κανέναν . Στην τελική ,μήν κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
  9. Καλή του τύχη λοιπόν εάν πάει δυτικές .... Σίγουρα θα είναι αναβάθμιση σε σχέση με την Π Χ που έκανε τις άγονες... αλλά δεν ξέρω πώςθα τα πάει με τον καιρό εκεί και τι δρομολόγια θα πάρει ... Σίγουρα η γραμμή των Δυτικών δεν μπορεί να αντέξει 2 συμβατικά σε τακτικά δρομολόγια το χειμώνα .
  10. Για να μήν λέμε ανακρίβιες .....Κανένα φορτηγό δεν πήγε επάνω! Απλά όταν βάζεις σε ένα λιμάνι τόσα κομμάτια και μάλιστα ξεκοτσάριστα (το 90%) πών να φύγεις στην ώρα σου ? Α και μια ματιά στο http://syros.observer.aegean.gr θα αποκαλύψει ότι το πλοίο χτές πήγε μέχρι πάνω απο 17,5 σε μεγάλο κομμάτι της διαδρομής
  11. Στο Παρθενικό ταξίδι τα πήγε μια χαρά . Πολύ άνετο μέσα , τα αεροπορικά του άνετα ,πεντακάθαρα , ολοκαίνουργια . Οι καμπίνες πεντακάθαρες , καλοσυντηρημένες όλες μασεμένες σε 2 ντέκ . Τεράστιο γκαράζ , ολοκαίνοργιο "ρομαντικό" ασανσέρ . Το πλήρωμα πολύ καλό , φιλικό και όσο αφορά τον κόσμο στην γέφυρα , πολύ γνώστες της γραμμής , καλή μανούβρα και μεγάλο χαμόγελο ! Καλά ταξίδια λοιπόν και πάντα γεμάτο ! ΥΓ. Σχετικά με το χτεσινό του δέσιμο ... και την αργοπορία (superferry) Καλύτερα μήν κάνω κανένα σχόλιο ...., Θέλησαν αρχικά να το βάλουν να δέσει πάνω στην λεντία του aegean glory (ανάμεσα στο aegean glory και το Δημητρούλα, 243 -244) . Πραγματικά θαύμασα την υπομονή και τον επαγγελματισμό απο τα μέλη της γέφυρας . :mad: ενημέρωσαν το traffic για το άτοπο της εντολής τους , και βγήκαν έξω μέχρι να αναχωρήσει το Δημητρούλα και να πάρουν την θέση του . Και όλα αυτά τώρα που καλά καλά δεν έχει πιάσει η φούρια στο λιμάνι .
  12. Μια και το έφερε η κουβέντα ... την Πέμπτη ταξίδευα με το Speedrunner2 πρός Πειραια , όλοι παρακολούθησαν μια θεαματική προσπέραση στο πρέβελης και πάνω που χαρήκαμε ...(Παρά τα 24-25 μίλια που πήγέναμε όλο το ταξίδι , χωρίς καμία ανακοινωση για βλάβη κτλ , και την μία ώρα καθυστέρηση ...) ώς εκ θαύματός λίγα λεπτά μετά (αφού έγινε η ανακοίνωση για την μειωμένη ταχύτητα ,λόγω κανονισμού λιμένα) το Πρέβελης πήρε το αίμα του πίσω , και μας πέρασε και έδεσε πρώτο και σχεδόν είχε αδειάσει μέχρι να καταφέρουμε να κατέβουμε .
  13. Και την Τετάρτη κοντά στην Μήλο , έκανε ένα 19.7 .... αλλάμήν το κάνουμε θέμα , Το βασικό είναι να κάτσει στην γραμμή . Και για να κάτσει στην γραμμή δέν είναι αρκετή η πρόσφατη ανακαίνηση και ο "δρόμος" , θα πρέπει να έχει και πελατεία ...και καλή υποστήρηξη απο τις τοπικές κοινωνίες .
  14. Πολλά τα χρήματα .... Γιατί να τα χάσουν ? Όταν αρχίσουν να μπαλώνουν τα κράκ ή δούνε την σούμα του μήνα απο τα παραπάνω που καταβροχθίζει να δώ εάν θα ζητήσουν πίσω την προμήθεια απο τον πράκτορα... Τραγικά λάθη ...
×
×
  • Create New...