Shippihs Posted September 27, 2021 Share Posted September 27, 2021 Δεν πρέπει να έχουν έρθει απ όσο θυμάμαι. Το πλοιο που αντικατέστησε το αρκαδι στο Ρέθυμνο ήταν το απτερα παντως Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted September 27, 2021 Share Posted September 27, 2021 Πηγαινε το Ρεθυμνον στο Ρεθυμνο για ενα διαστημα πριν απο το Απτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted September 27, 2021 Share Posted September 27, 2021 On 2/21/2011 at 9:51 AM, Neptune said: Δε ξερω αν υπηρχε καποια λεπτομερια που να το ξεχωριζει απο το αδερφο του οπως υπαρχει ας πουμε στα Κρητη Ι και ΙΙ ??? Φυσικα.Για τα ματια των εμπειρων η τσιμινιερα του Καντια ειχε ελαφρως πιο ανοιχτο κιτρινο χρωμα απο αυτη του Ρεθυμνον.Εγω τουλαχιστον ετσι τα ξεχωριζα απο μακρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted September 28, 2021 Share Posted September 28, 2021 Ειχαν διαφορες στις λοξες γραμμες, διαφορετικη κλιση και λογο ως προς την θεση τους, αλλα επειδη αυτο δεν ηταν ορατο ευκολα αν δεν ηταν διπλα διπλα <χρονιζαν> διαφορερικα τα κρενια στην πλωρη , στο ενα κοιταζαν πλωρα και στο αλλο πρυμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris.nikolakakis Posted November 5, 2021 Share Posted November 5, 2021 On 9/27/2021 at 4:22 PM, JTEDimandix said: Highlight ο ηλικιωμένος Κρητίκαρος στο τέλος που κοιτάζει το Κάντια... λες και βλέπει το Symphony of the Seas. Ερωτήσεις: 1. Ο ιερεύς που εμφανίζεται σε ορισμένα πλάνα είναι ο Ειρηναίος; 1)Ο ηλικιωμένος θαυμάζει γιατί συμμετείχε και αυτός κατά κάποιο τρόπο στην αγορά αυτού του πλοίου...και οχι απλά θαυμάζει, το χαίρεται η ψυχή του! 2) ο ιερέας αυτός δεν είναι ο Ειρηναίος. Είναι ο Ευγένιος Ψαλιδάκης ο τότε Αρχιεπίσκοπος Κρήτης...ο προ-προηγουμενος αρχιεπίσκοπος δηλαδή!!😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTEDimandix Posted November 7, 2021 Share Posted November 7, 2021 @dimitris.nikolakakis Ευχαριστώ, φίλτατε συνονόματε. Έτσι εξηγείται τόση χαρά. Αυτό δείχνει ότι τότε η ΑΝΕΚ ήταν 100% εταιρεία λαϊκής βάσης. Και αν δεν κάνω λάθος ήταν μέχρι να μπει στο χρηματιστήριο.... ή μέχρι να την πάρει ο Βαρδινογιάννης; I really don't know. Όσον αφορά την δεύτερη πληροφορία, και πάλι ευχαριστώ, η αλήθεια είναι πως έχω χάσει επεισόδια. (Άσε που δεν είμαι και Χ.Ο., παρόλο που υπάρχουν ουκ ολίγοι ιερείς που τους έχω εκτίμηση (Ειρηναίος included), λόγω της προσφοράς τους στον τόπο τους.). Ξανά ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ngbyron Posted December 11, 2021 Share Posted December 11, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted December 11, 2021 Share Posted December 11, 2021 Αυτά τα Κύθηρα χρυσωρυχείο είναι..! Μια το Ελ Γκρέκο, μια το Αγία Γαλήνη με τις γεννήτριες, μια το Κάντια τώρα με τον Ειρηναίο.., μου φαίνεται πως το τόπικ "Κύθηρα vintage" όπου σε παλαιά βίντεο θα βρούμε όλα τα αγαπημένα πλοία της ακτοπλοΐας, τα οποία κατά παράξενο τρόπο έχουν κάνει μια περασιά από τα Κύθηρα, είναι πιο κοντά από ποτέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2021 Share Posted December 11, 2021 Το Κάντια νομίζω ότι είχε κάνει πέρασμα από τη γραμμή σαν δρομολόγιακο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted December 11, 2021 Share Posted December 11, 2021 Είχε κάνει μετά το λουκέτο της Moiras ferries με πλοίαρχο τον Cpt Αντώνη Μαρινάκη . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ngbyron Posted December 11, 2021 Share Posted December 11, 2021 ποτε δεν καταλαβα γιατι απο την μια παντα ειχε το ΔΑΝΕ και απο την αλλη τιποτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAMAINA Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Είχε δοθεί με ναύλωση στην ΔΑΝΕ, τότε που η ΑΝΕΚ ήταν μεγαλομέτοχος μετά την αποχώρηση του Σολούνια. Το οτι έχει μόνο από την μια μερια δείχνει οτι το πλοίο πήγε στα Κύθηρα εσπευσμένα για να καλύψει ανάγκες, λίγο πριν την έναρξη της ναύλωσης ή την λήξη της. Θα τα έβαζε από την άλλη μεριά ή θα τα έσβηνε σε κάποια ημέρευση. Έτος 1999 ή 2000, λίγο πριν φύγει για την Αραπιά ως JABAL ALI 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Νομίζω ποτέ δεν το είχε γράψει στην άλλη πλευρά Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhvferry Posted December 31, 2021 Share Posted December 31, 2021 Here are the Candia/Rethimnon in a brochure for Central Ferry. We can see this model presented in the brochure - is also the same as the one in the Maritime museum in Chania, as shown by the image in the gallery from @georgios express Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη, το Κάντια στα Κύθηρα από το γνωστό Τσιριγώτικο, διαμαντένιο κανάλι του Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Γνωριμία με το πλοίο,επιβίβαση από το κεντρικό γκαράζ,τη μεγάλη ράμπα για το άνω και είσοδο στο εσωτερικό.Ο ίδιος ο πλοίαρχος υποδέχτηκε τους ανθρώπους ενώ δεν έλειπαν και τα πλουσιοπάροχα κεράσματα από την ΑΝΕΚ. Βλέπω πως τα γκαράζ έλαμπαν από καθαριότητα και ήταν φρεσκοβαμμένα.Στο πάνω γκαράζ μπορουσαν να ανέβουν φορτηγάκια όχι όμως φορτηγά μεγάλα.Είχε και υπόγειο γκαράζ ή με γελούν τα μάτια μου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Δε σε γελούν, είχε στη διπλανή γραμμή από το επάνω γκαράζ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Έτη φωτός μπροστά για την εποχή του... Θα το παρομοίαζα με τα σημερινά παλάτια..τα original..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 On 12/31/2021 at 11:11 PM, hhvferry said: Here are the Candia/Rethimnon in a brochure for Central Ferry. We can see this model presented in the brochure - is also the same as the one in the Maritime museum in Chania, as shown by the image in the gallery from @georgios express Αυτό ήταν αρχικά στο τότε πρακτορείο της ΑΝΕΚ στην Ακτή Ποσειδώνος στον Πειραιά.Είναι ομοίωμα του πλοιου ως ιαπωνικό στο οποίο έβαλαν τα σινιάλα κ την φορεσιά της ΑΝΕΚ.Όπως βλέπετε είναι χωρίς την μετασκευή που του έκαναν μετά την αγορά του. Μάλιστα παρατηρώντας το πιτσιρικάς,ήταν η αφορμή να καταλάβω ότι τα ιαπωνικά που έκαναν ακτοπλοϊα δεν είχαν βάρκες. 1 hour ago, Strofalos said: Έτη φωτός μπροστά για την εποχή του... Θα το παρομοίαζα με τα σημερινά παλάτια..τα original..! Τα πήραν σχεδόν νεότευκτα επειδή η γραμμή που έκαναν έκλεισε λόγω κατασκευής σήραγγας. Σύγκριση με τα παλάτια δεν θα έκανα.Πολυτέλεια δεν είχαν,μάλλον σπαρτιάτικα ήταν. Παρ΄όλο που τα είχαν τόσα χρόνια δεν τους έκαναν καμία ουσιαστική ανακαίνιση.Ταξίδεψα το 91 με το ΡΕΘΥΜΝΟΝ κ όλα ήταν πολυκαιρισμένα,η δε καμπίνα γεμάτη σκόνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 (edited) Πλοίαρχος στην αρχή, όπως είδαμε, ήταν ο καπετάν Παύλος Πασπαρακης (από τα Ανώγεια), στη συνέχεια δεν του άρεσε όμως η γραμμή και αποχώρησε. Ήταν ο πλοίαρχος του F/Β KRITI όλα τα χρόνια που έκανε τη γραμμή από Πειραιά προς Μήλο-Αγ. Νικόλαο-Σητεία. Edited March 28, 2022 by Neptune quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 24, 2023 Share Posted November 24, 2023 Αφού τα βρήκα που τα βρήκα, ας αναφέρουμε εδώ δυο περιστατικά από την εν Ελλάδι ζωή του Κάντια με πηγή τα casualty reports των Lloyd’s της εποχής. Πρώτα στις 5 Μαρτίου του 1982 όταν και φαίνεται να είχε εκτός λιμένος συγκρουστεί με το ρυμουλκό Μέγας Αλέξανδρος. Να και οι ζημιές που υπέστη: Quote STARBOARD SIDE SECOND STRAKE PLATING BETWEEN FRAMES 5 1/2 AND 11 1/2 HEAVILY SET IN AND TORN, BOATSWAIN'S STORE-ROOMFWD BULKHEAD IN WAY HEAVILY DEFORMED AND TORN AND UPPER DECK STRINGER PLATE IN WAY SET UP. Φαίνεται πως για να μη μείνει καιρό εκτός δράσης οι επισκευές ολοκληρώθηκαν τμηματικά. Την ίδια χρονιά, στις 29 Αυγούστου και ενώ βρισκόταν στο Ηράκλειο, κατά τη διαδικασία του απόπλου ήρθε σε επαφή πρώτα με το ΕΓ/ΟΓ Βεργίνα(αυτό των 3Κ) και εν συνεχεία με το ντόκο. Ζημιές ως ακολούθως: Quote PORT AND STARBOARD BOW PLATING HEAVILY SET IN, BUCKLED AND/OR TORN FROM MAIN DECK DOWNWARDS TO 3RD STRINGER PLATEAND FROM SOFT NOSE TO FRAME 159. PORT SIDE STERN STEEL FENDER PLATING SET IN. TEMPORARY REPAIRS EFFECTED: CEMENT BOX FITTED IN WAY OF PORT SIDE BOW HOLE AND DOUBLER PLATE FITTED IN WAY OF PORT SIDE PLATING. Συνέχισε όμως το ταξίδι του, στον Πειραιά έγιναν προσωρινές επισκευές και τον Οκτώβριο του 1982 αυτές ολοκληρώθηκαν στην Ελευσίνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now