Jump to content
Shipfriends

Κάντια (IMO 7053240)


Recommended Posts

On 2/21/2011 at 9:51 AM, Neptune said:

Δε ξερω αν υπηρχε καποια λεπτομερια που να το ξεχωριζει απο το αδερφο του οπως υπαρχει ας πουμε στα Κρητη Ι και ΙΙ ???

Φυσικα.Για τα ματια των εμπειρων η τσιμινιερα του Καντια ειχε ελαφρως πιο ανοιχτο κιτρινο χρωμα απο αυτη του Ρεθυμνον.Εγω τουλαχιστον ετσι τα ξεχωριζα απο μακρια.

Link to comment
Share on other sites

Ειχαν διαφορες στις λοξες γραμμες, διαφορετικη κλιση και λογο ως προς την θεση τους, αλλα επειδη αυτο δεν ηταν ορατο ευκολα αν δεν ηταν διπλα διπλα <χρονιζαν> διαφορερικα τα κρενια στην πλωρη , στο ενα κοιταζαν πλωρα και στο αλλο πρυμα

NEGATIVES (183).JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 9/27/2021 at 4:22 PM, JTEDimandix said:

 Highlight ο ηλικιωμένος Κρητίκαρος στο τέλος που κοιτάζει το Κάντια... λες και βλέπει το Symphony of the Seas.:lol:

Ερωτήσεις:

1. Ο ιερεύς που εμφανίζεται σε ορισμένα πλάνα είναι ο Ειρηναίος;

 

1)Ο ηλικιωμένος θαυμάζει γιατί συμμετείχε και αυτός κατά κάποιο τρόπο στην αγορά αυτού του πλοίου...και οχι απλά θαυμάζει, το χαίρεται η ψυχή του!

 

2) ο ιερέας αυτός δεν είναι ο Ειρηναίος. Είναι ο Ευγένιος Ψαλιδάκης ο τότε Αρχιεπίσκοπος Κρήτης...ο προ-προηγουμενος αρχιεπίσκοπος δηλαδή!!😉

Link to comment
Share on other sites

@dimitris.nikolakakis Ευχαριστώ, φίλτατε συνονόματε. Έτσι εξηγείται τόση χαρά. Αυτό δείχνει ότι τότε η ΑΝΕΚ ήταν 100% εταιρεία λαϊκής βάσης. Και αν δεν κάνω λάθος ήταν μέχρι να μπει στο χρηματιστήριο.... ή μέχρι να την πάρει ο Βαρδινογιάννης;  :confused: I really don't know. Όσον αφορά την δεύτερη πληροφορία, και πάλι ευχαριστώ, η αλήθεια είναι πως έχω χάσει επεισόδια. (Άσε που δεν είμαι και Χ.Ο., παρόλο που υπάρχουν ουκ ολίγοι ιερείς που τους έχω εκτίμηση (Ειρηναίος included), λόγω της προσφοράς τους στον τόπο τους.). 

Ξανά ευχαριστώ για τις πληροφορίες. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτά τα Κύθηρα χρυσωρυχείο είναι..! Μια το Ελ Γκρέκο, μια το Αγία Γαλήνη με τις γεννήτριες, μια το Κάντια τώρα με τον Ειρηναίο.., μου φαίνεται πως το τόπικ "Κύθηρα vintage" όπου σε παλαιά βίντεο θα βρούμε όλα τα αγαπημένα πλοία της ακτοπλοΐας, τα οποία κατά παράξενο τρόπο έχουν κάνει μια περασιά από τα Κύθηρα, είναι πιο κοντά από ποτέ. 

Link to comment
Share on other sites

Είχε δοθεί με ναύλωση στην ΔΑΝΕ, τότε που η ΑΝΕΚ ήταν μεγαλομέτοχος μετά την αποχώρηση του Σολούνια. Το οτι έχει μόνο από την μια μερια δείχνει οτι το πλοίο πήγε στα Κύθηρα εσπευσμένα για να καλύψει ανάγκες, λίγο πριν την έναρξη της ναύλωσης ή την λήξη της. Θα τα έβαζε από την άλλη μεριά ή θα τα έσβηνε σε κάποια ημέρευση. Έτος 1999 ή 2000, λίγο πριν φύγει για την Αραπιά ως JABAL ALI 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Γνωριμία με το πλοίο,επιβίβαση από το κεντρικό γκαράζ,τη μεγάλη ράμπα για το άνω και είσοδο στο εσωτερικό.Ο ίδιος ο πλοίαρχος υποδέχτηκε τους ανθρώπους ενώ δεν έλειπαν και τα πλουσιοπάροχα κεράσματα από την ΑΝΕΚ.

Βλέπω πως τα γκαράζ έλαμπαν από καθαριότητα και ήταν φρεσκοβαμμένα.Στο πάνω γκαράζ μπορουσαν να ανέβουν φορτηγάκια όχι όμως φορτηγά μεγάλα.Είχε και υπόγειο γκαράζ ή με γελούν τα μάτια μου;

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/31/2021 at 11:11 PM, hhvferry said:

Here are the Candia/Rethimnon in a brochure for Central Ferry.

 

We can see this model presented in the brochure -

FAmKB6IVEAEtMu5?format=jpg&name=large

is also the same as the one in the Maritime museum in Chania, as shown by the image in the gallery from @georgios express :)

 

Αυτό ήταν αρχικά στο τότε πρακτορείο της ΑΝΕΚ στην Ακτή Ποσειδώνος στον Πειραιά.Είναι  ομοίωμα του πλοιου ως ιαπωνικό στο οποίο έβαλαν τα σινιάλα κ την φορεσιά της ΑΝΕΚ.Όπως βλέπετε είναι χωρίς την μετασκευή που του έκαναν μετά την αγορά του.
Μάλιστα παρατηρώντας το πιτσιρικάς,ήταν η αφορμή να καταλάβω ότι τα ιαπωνικά που έκαναν ακτοπλοϊα δεν είχαν βάρκες.

1 hour ago, Strofalos said:

Έτη φωτός μπροστά για την εποχή του... 

Θα το παρομοίαζα με τα σημερινά παλάτια..τα original..! 

Τα πήραν σχεδόν νεότευκτα επειδή η γραμμή που έκαναν έκλεισε λόγω κατασκευής σήραγγας.
Σύγκριση με τα παλάτια δεν θα έκανα.Πολυτέλεια δεν είχαν,μάλλον σπαρτιάτικα ήταν.
Παρ΄όλο που τα είχαν τόσα χρόνια δεν τους έκαναν καμία ουσιαστική ανακαίνιση.Ταξίδεψα το 91 με το ΡΕΘΥΜΝΟΝ κ όλα ήταν πολυκαιρισμένα,η δε καμπίνα γεμάτη σκόνες.

Link to comment
Share on other sites

Πλοίαρχος στην αρχή, όπως είδαμε, ήταν ο καπετάν Παύλος Πασπαρακης (από τα Ανώγεια), στη συνέχεια δεν του άρεσε όμως η γραμμή και αποχώρησε. Ήταν ο πλοίαρχος του F/Β KRITI όλα τα χρόνια που έκανε τη γραμμή από Πειραιά προς Μήλο-Αγ. Νικόλαο-Σητεία.

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αφού τα βρήκα που τα βρήκα, ας αναφέρουμε εδώ δυο περιστατικά από την εν Ελλάδι ζωή του Κάντια με πηγή τα casualty reports των Lloyds της εποχής.

 

Πρώτα στις 5 Μαρτίου του 1982 όταν και φαίνεται να είχε εκτός λιμένος συγκρουστεί με το ρυμουλκό Μέγας Αλέξανδρος. Να και οι ζημιές που υπέστη: 

Quote

STARBOARD SIDE SECOND STRAKE PLATING BETWEEN FRAMES 5 1/2 AND 11 1/2 HEAVILY SET IN AND TORN, BOATSWAIN'S STORE-ROOMFWD BULKHEAD IN WAY HEAVILY DEFORMED AND TORN AND UPPER DECK STRINGER PLATE IN WAY SET UP.

 Φαίνεται πως για να μη μείνει καιρό εκτός δράσης οι επισκευές ολοκληρώθηκαν τμηματικά.

  

Την ίδια χρονιά, στις 29 Αυγούστου και ενώ βρισκόταν στο Ηράκλειο, κατά τη διαδικασία του απόπλου ήρθε σε επαφή πρώτα με το ΕΓ/ΟΓ Βεργίνα(αυτό των 3Κ) και εν συνεχεία με το ντόκο. Ζημιές ως ακολούθως:

Quote

PORT AND STARBOARD BOW PLATING HEAVILY SET IN, BUCKLED AND/OR TORN FROM MAIN DECK DOWNWARDS TO 3RD STRINGER PLATEAND FROM SOFT NOSE TO FRAME 159. PORT SIDE STERN STEEL FENDER PLATING SET IN. TEMPORARY REPAIRS EFFECTED: CEMENT BOX FITTED IN WAY OF PORT SIDE BOW HOLE AND DOUBLER PLATE FITTED IN WAY OF PORT SIDE PLATING.

 

Συνέχισε όμως το ταξίδι του, στον Πειραιά έγιναν προσωρινές επισκευές και τον Οκτώβριο του 1982 αυτές ολοκληρώθηκαν στην Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...