Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Υποθετικά δεν μπορούμε να μιλήσουμε και δεν μπορούμε να πούμε κάτι σίγουρο.Αλλά αν θέλετε την γνώμη μου πιστεύω επναλαμβάνοντας χωρίς βεβαιότητα είχε γίνει το μπάμ και η ΝΕΛ τα τίναζε το πιθανότερο ήταν η εταιρία να δίπλωνε το ΜΥΚΟΝΟΣ με το ΧΙΟΣ και να εξασφάλιζε την γραμμη για τα επόμενα 15 χρόνια.

Δεν θα είχε λόγο να παρατήσει την γραμμή με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ,να παρατήσει ένα τεραστιο μεταφορικό έργο και να τρέχει να βάλει τα καλα της πλοία σε γραμμή όπου δραστηριοποιούνται αλλες εταιρίες πολλά χρόνια.

Το θέμα είναι ότι η ΝΕΛ υφίσταται έναν ανταγωνισμό τον τελευταίο 1,5 χρόνο από ένα ολοκαίνουριο και γρήγορο πλοίο.Δεν φτάνει ότι δεν μπορεί να αγοράσει άλλο πλοίο και είναι αναγκασμένη να ανταγωνίζεται με τον ταλαιπωρημένο ΘΕΟΦΙΛΟ αλλά κάνει κινήσεις αυτοχειρίας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα ΑΛΚΑΙΟΣ και ΑΓ. ΡΑΦΑΗΛ σχεδόν ποτέ δεν εξυπηρέτησαν τη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη. Ο Αλκαίος είχε πάντα τα δρομολόγια της άγονης όπως και το Ραφαήλ στη συνέχεια, το οποίο ενίοτε χρησιμοποιήθηκε σαν Ro-Ro. Τέλος είχαν μπει και τα δυό σε εποχιακές γραμμές όπως το Βόλος-Λήμνος-Μυτιλήνη.

Όσο για την ουσία της συζήτησης, μάλλον πολύς ντόρος για το τίποτα γίνεται. καταρχάς τέτοια εποχή τα πλοία ταξιδεύουν πολλές μέρες με περισσότερα φορτηγά από... επιβάτες. :P Επιπλέον πια το Μύκονος έχει μπει για τα καλά στη γραμμή και όποιος ήταν να το μάθει το έμαθε. Δεν υπάρχουν πια περιπτώσεις που θα το δοκιμάσει κάποιος και θα πει ""ααα τι ωραίο πλοίο τώρα με αυτό θα πηγαίνω". Αυτά ίσχυαν τους πρώτους μήνες, τώρα όλοι έχουν σχηματίσει γνώμη. και πιστεψτε με, συναισθηματισμοί δεν υπάρχουν, ο κόσμος διαλέγει αυτό που τον βολεύει. Έχετε την εντύπωση ότι αν το Μύκονος έφτανε στη Χίο στις 3-4 το βράδυ όπως τα πλοία της ΝΕΛ, και όχι τη βολικότερη ώρα που φτάνει τώρα θα είχε την ίδια απήχηση? Η αν δεν έφτανε στη Μυτιλήνη στις 1 το βράδυ δεν θα είχε περισσότερη απήχηση στους Μυτιληνιούς? Ο κόσμος δεν είναι ούτε χαζός, ούτε καραβολάτρης, έχει πολύ πιο απλά και "πεζά" κριτήρια. :D

Για την "ηθική" διάσταση του θέματος, απαξιώ να σχολιάσω. Μπίζνες κάνουνε όλοι, προσθέσεις και αφαιρέσεις. Όπως του βγαίνει ο λογαρισμός του κάθενός, με Ταξιάρχη η χωρίς, με Σαντορίνη η χωρίς. Αν τα μετρήσει λάθος τα κουκιά η... τσέπη του θα λαφρύνει.....

Και μέσα σε όλα έχω και το Νικόλα να μου λέει για Δούρους! Ακόμα με αυτά ασχολείσε ρε? Δεν είπαμε? ΑΙΟ! Μόνο ΑΙΟ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ευχομαι η ΝΕΛ να κλεισει, το Μυκονος να φυγει και να μεινετε μονο με Αγιασου, Σουμελα και Σαμοθρακη. Τοτε θα καταλαβετε τι εχετε και τι θα χασετε:P:D :D [...]

ΥΓ εχω και γω τις προτιμησεις μου σε πλοιο και εταιρεια, αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν κανω το σταυρο μου που υπαρχουν και αυτα και εχουμε τακτικη συγκοινωνια (για το ιονιο αναφερομαι).

αντι ανταπαντησης σας υπενθυμιζω ενα περσυνο μου ποστ.

η δικη μου αισθηση ειναι οτι ακομη και τωρα η ΝΕΛ απολαμβανει ασυλιας στις καρδιες των λεσβιων (κυριως). πιθανοτα να οφειλεται σε κακο προγραμματισμο, αλλα δεν παυει να χτυπα ασχημα το οτι για 2 εβδομαδες η νελ μενει με 3 δρομολογια την εβδομαδα.

Link to comment
Share on other sites

" Όπως έστρωσες...θα κοιμηθείς "...όπως λέει και η λαϊκή σοφία. Φτύνεις τον πελάτη...σε φτύνει και εκείνος με την σειρά του! Σέβεσαι τον πελάτη...σε σέβεται και αυτός! Και ο πελάτης είναι αυτός που θα κρίνει εάν τον φτύνεις ή εάν τον σέβεσαι. Και αυτό αφορά όλες τις εταιρείες και σε όλες τις γραμμές.

ΥΓ Όσον αφορά το γιατί η HSW έβαλε το Μύκονος... η απάντηση είναι απλή: για τον ίδιο λόγο που κάποιοι κατηφόρισαν κατά την Ερυθρά...ήτοι για καλύτερη εκμετάλλευση των πλοίων τους. Τώρα για τα συναισθηματικά και τα λοιπά ρομαντικά...αυτά πέθαναν πιά...νάμαστε καλά να τα θυμόμαστε!

ΥΓ2 Δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί η ΝΕΛ αντιμετωπίζεται ακόμα και σήμερα ως Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ και η HSW ως ένας ντεσπεράντο που ήρθε μόνο για να κονομήσει εις βάρος της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ. Ανώνυμες Εταιρείες είναι και οι δύο που επιδιώκουν την μέγιστη απόδοση των κεφαλαίων τους και τα μέγιστα κέρδη για τους μετόχους τους.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ποιοί είναι μέτοχοι στη μεν και ποιοί στη δε.Αν κάποιος έχει την εντύπωση ότι η ΝΕΛ έχει πια μοναδικό μέτοχο το Αποστολο Βεντούρη πλανιέται οικτρά οκ μπορεί να μην υπάρχει η λαική συμμετοχή που υπήρχε κάποτε αλλα υπάρχουν ακόμα εκατοντάδες μικρομέτοχοι που έχουν περιουσίες μέσα στην εταιρία.Μαλίστα στη Μυτιλήνη υπάρχει και ολόκληρο σωματείο των μετόχων της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ δε νομίζω να συμβαίνει κάτι παρόμοιο στη Ηellenic

Τώρα επειδή βλέπω ότι έχει γίνει μεγάλο θέμα για την απουσία της ΝΕΛ ίσως πραγματί να έπρεπε να είχε γίνει κάπως καλύτερος προγραμματισμός τη στιγμή που ο Θεοφιλος σήμερα εφυγε με γκαράζ που το Μύκονος δεν έχει δεί ούτε στον ύπνο του

Αλλα αν αυτό δεν ενοχλεί την εταιρεία όσο και να τρογώμαστε εμείς δε βγαίνει κάτι

Y/Γ To συναίσθημα και ο ρομαντισμός δε πεθαίνει ποτέ για αυτούς που μπορούν να το ζήσουν

Link to comment
Share on other sites

ίσως πραγματί να έπρεπε να είχε γίνει κάπως καλύτερος προγραμματισμός τη στιγμή που ο Θεοφιλος σήμερα εφυγε με γκαράζ που το Μύκονος δεν έχει δεί ούτε στον ύπνο του

αληθεια στατιστικα της γραμμης δεν βγαινουν πια (οπως τον πρωτο καιρο που καθε παραταξη, sorry εταιρεια, εβγαζε τα δικα της); ετσι για να εχουμε μια εικονα του τι παιζει. παντως την καλοκαιρινη σαιζον περσυ στο μυκονος θεση για ΙΧ δυσκολα ευρισκες.

ΥΓ τα συναισθηματα δεν πρεπει να μπλεκονται με τις business. δεν ειναι κακο να βλεπουν καποιοι τα πραγματα συναισθηματικα. το κακο ειναι οταν καποιοι κανουν business πουλωντας και αγοραζοντας τα συναισθηματα καποιων ρομαντικων.

Link to comment
Share on other sites

Η παλια διαμαχη στο φορουμ αναθερμανθηκε!!!:P

Το Μυκονος καλως ή κακως ειναι ενα νεο ,γρηγορο και καλο πλοιο.Αν το διπλωνανε με το Χιος και δεν εμενε το δευτερο μονο του,θα ηταν πολυ διαφορετικα τα πραγματα για τη ΝΕΛ οσο δεμενοι και αν ειναι οι Μυτιλινιοι με τη ΝΕΛ .Κατι σαν τα Παρος-Ναξος στις Κυκλαδες οπου ως νεα και γρηγορα σαρωνουν και οι υπολοιποι μαζευουν οτι απομενει.Και ας μη γελιομαστε η κινηση της HSW να αντικαταστσησει το πλοιο σε νεκρα περιοδο δειχνει πολλα και κυριως σοβαροτητα και συνεπεια.Η ΝΕΛ συνεχιζει και με την τελευταια της ενεργεια σαν να ειναι ακομα μονοπωλειο πραγμα που δηλωνει ή πως δεν την εχει θορυβησει ιδιαιτερα η παρουσια της HSW στη γραμμη ή πως κατι δεν παει καλα.Ειναι καιρος να κανει κατι για να θωρακισει τα κεκτιμενα τοσων ετων ,αντι να προσπαθει να κερδισει με τους Αιολους τα καλοκαιρια σε Κυκλαδες,Κρητη μακρια απο το σπιτι της το οποιο δεχεται επιθεση.

Link to comment
Share on other sites

Το Σαντορινη θεωρω οτι περα απο μια κινηση συνεπειας ηταν και μια προσπαθεια να δειξουν οτι δεν εγκαταλειπουν τη γραμμη. Γιατι αν εφευγε το Μυκονος χωρις αντικατασταση θα οργιαζαν τα σεναρια οτι παει σε αλλες γραμμες οτι δε θα το ξαναδουμε στη γραμμη οτι δεν πηγε καλα και το εδιωξε η ΝΕΛ και αλλα τετοια γραφικα λιμανιστικα. Ξερανε οτι δε θα περπατησει αλλα τους ενδιεφερε η συνεχης παρουσια στη γραμμη. Και ειναι σημαντικο για ενα νεο παικτη να δειξει το καλο του προσωπο στους πελατες του ειδικα τον πρωτο κρισιμο καιρο. Αυτο προσπαθει να κανει η μια εταιρια. Στην αλλη υπαρχει μια κριση συνενοησης μαλλον γιατι δεν εξηγειται αλλιως πριν ενα μηνα ο Θεοφιλος να πηγαινει δεξαμενη μετα το Πασχα οπου θεωρητικα υπαρχει και ο Ταξιαρχης οποτε σχεδον κανενα προβλημα, και ξαφνικα εξω 10 μερες ο Θεοφιλος για αμμοβολη και μοναχοβαπορο της ΝΕΛ το Μυτιληνη. Αυτο περα απο ολα τα αλλα που λετε παραπανω δειχνει και κακο προγραμματισμο και κακη συνενοηση. Τωρα το γιατι δεν το ξερω ουτε μπορω να το μαθω.

Link to comment
Share on other sites

Στην αλλη υπαρχει μια κριση συνενοησης μαλλον γιατι δεν εξηγειται αλλιως πριν ενα μηνα ο Θεοφιλος να πηγαινει δεξαμενη μετα το Πασχα οπου θεωρητικα υπαρχει και ο Ταξιαρχης οποτε σχεδον κανενα προβλημα, και ξαφνικα εξω 10 μερες ο Θεοφιλος για αμμοβολη και μοναχοβαπορο της ΝΕΛ το Μυτιληνη. Αυτο περα απο ολα τα αλλα που λετε παραπανω δειχνει και κακο προγραμματισμο και κακη συνενοηση. Τωρα το γιατι δεν το ξερω ουτε μπορω να το μαθω.

Μήπως η αλλαγή της ημερομηνίας σχετίζεται με τη μεγάλη δεξαμενή Περάματος που είναι κλειστή(??). Λέω μήπως είχαν κλείσει εκεί για μετά το Πάσχα και τώρα που έκλεισε η μόνη διαθέσιμη ημερομηνία ήταν τώρα στο Σκαραμαγκά.

Από όσο ξέρω υπάρχει γενικό πρόβλημα με τις ημερομηνίες στις δεξαμενές.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε μου οι δεξαμενες στο Περαμα δεν κανουνε αμμοβολη οποτε εκει δε θα πηγαινε ουτως η αλλως.Το βαπορι δε βγαινει για βαψιμο βγαινει για αμμοβολη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ΝΕΛ μεταφέρει το δρομολόγιο του Σαββάτου από αυτό το Σάββατο στις 2 το μεσημέρι.

Από ότι άκουσα όμως και η ΕΛΛΕΝΙΚ πιθανότατα να το μεταφέρει κι αυτή με την σειρά της στις 3 το μεσημέρι αλλά δεν ξέρω από πότε.

Link to comment
Share on other sites

Με μπέρδεψες λίγο :P

Η ΝΕΛ τον τελευταίο καιρό δεν είχε δρομολόγιο Σάββατο από Μυτιλήνη η Πειραία. Αυτό που έβγαλα είναι ότι θα υπάρχουν πλέον δρομολόγια καθημερινά με την μια βδομάδα Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή, Κυριακή να είναι το Μυτιλήνη και στις άλλες το Θεόφιλος, ενώ την επόμενη βδομάδα ανάποδα τα πλοία. Οι ώρες είναι οι γνωστές εκτός το Σάββατο που θα φεύγει στις 14:0 (αντί 19:00) από Πειραιά. (καταλάβατε ε? :mad: )

Earn, τι ακριβώς εννοείς για την HSW? Να φεύγει στις 15:00 το Ν. Μύκονος από Πειραιά? Μάλλον όχι, γιατί φτάνει 15:30 :o Εκτός και αν φέυγει πολύ πρωί από Μυτιλήνη. 05:30 ίσως.

Link to comment
Share on other sites

Πλεον η ΝΕΛ εχει καθημερινο δρομολογιο ενω το Σαββατιατικο στις 14.00 μαλλον θελει να χτυπησει το ΜΥΚΟΝΟΣ αφου θα του παιρνει τα φορτηγα. Παντως θεμα αλλαγης δρομολογιων της HSW δε νομιζω πως υπαρχει, τουλαχιστον πριν την ελευση του Ν.ΧΙΟΣ .

ΥΓ..Το openseas δινει το ΘΕΟΦΙΛΟ να κανει Πειραια- Χιο σε 8.40' !!!Μεση ταχυτητα 18,1 ???Πολυ δεν ειναι??:mad:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gpap2006,γνωμη μου ειναι πως οσο κ να θελει αυτο το δρομολογιο να χτυπησει τη ΕΛΛΙΝΙΚ,δεν μπορει,γιατι[ακομα κ αν ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ χτυπαει 18,1μιλια σταθερα(θα το δουμε..) κ φτανει 22.40 ΧΙΟ Κ 02.20 ΜΥΤΙΛΗΝΗ],θα προτιμησει κανεις να φυγει 17.30 τ απογευμα(απο 14.00 το μεσημερι) κ να φτασει 11.35 ΧΙΟ[1 ωρα(θα φανει κ αυτο..)μετα τον ΘΕΟΦΙΛΟ] Κ 2.00 στη ΜΥΤΙΛΗΝΗ...

Τωρα αν οι μεταφορικες πρωτιμουν ΝΕΛ,αυτο ειναι αλλο θεμα κ θα το δειξει κ η κινηση.Εγω παντως θεωρω πιο βολικο το δρομολογιο του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ για την συγκεκριμενη μερα.

Link to comment
Share on other sites

ακομα κ αν ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ χτυπαει 18,1μιλια σταθερα(θα το δουμε..) κ φτανει 22.40 ΧΙΟ Κ 02.20 ΜΥΤΙΛΗΝΗ],θα προτιμησει κανεις να φυγει 17.30 τ απογευμα(απο 14.00 το μεσημερι) κ να φτασει 11.35 ΧΙΟ[1 ωρα(θα φανει κ αυτο..)μετα τον ΘΕΟΦΙΛΟ] Κ 2.00 στη ΜΥΤΙΛΗΝΗ...

Ένα ελαφρώς σατανικό (και κακοπροαίρετο) μυαλό όμως θα έθετε το ερώτημα: Μήπως όμως το θέμα είναι να φτάνει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ 11.34 :mad: στη Χίο, έτσι εντελώς τυχαία και συμπτωματικά, λίγο πριν το ΜΥΚΟΝΟΣ, ώστε να του φορτώνει μια ωραιότατη καθυστέρηση?? Σχεδόν προφανές ερώτημα. Και σε τέτοια περίπτωση τι γίνεται? Αντέχει το λιμάνι της Χίου δύο ταυτόχρονες φορτοεκφορτώσεις ΕΓ/ΟΓ ή θα γίνει ένας (ακόμη μεγαλύτερος) πανικός?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κι ένα άλλο σενάριο.Αν είναι καλοσύνη το ΜΥΚΟΝΟΣ λόγω και ελικτικών δυνατοτήτων ενδεχομένως να μπορέσει να πέσει σαν δεύτερο πλοίο.

Αν γίνει αυτό τότε είτε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ είτε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ που θα είναι στην μέσα ράμπα δεν θα μπορέσουν να βγουν μέχρι να νετάρει το ΜΥΚΟΝΟΣ.:mad:

Επίσης δεν ξέρω τι θα κάνει και η ΕΛΛΕΝΙΚ.Ακουσα όπως προείπα ότι κι αυτή θα άλλαξει το δρομολόγιο της στις 3 το μεσημέρι αλλά ακόμα δεν το έχω διασταυρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν για το αν θα πέφτουν και τα δυο πλοία μαζί. Θα ήταν ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ καταρχήν για τον κόσμο και δεύτερον για τους λοιπούς το μπάχαλο που θα γινόταν θα ήταν απίστευτο. Ιδιαίτερο για καλές μέρες όπως το πάσχα που μας έρχετε. Δεύτερον όπως έχω ξανατονίσει πολλές φορές ότι η προβλήτα χρησιμοποιείτε και για εμπορικά πλοία όπως προχτές που υπήρχαν δυο. Επίσης μην ξεχνάμε πως το ένα Σάββατο θα είναι το Θεόφιλος και το άλλο το Μυτιλήνη. Το Μυτιλήνη μάλιστα το δίνει 7 ώρες και 50 (εδώ γελάμε - χτες πέρασε τα φανάρια 3:44).

Έκανε κάποια σχόλια ο George σχετικά με την κίνηση των Μυτιλήνη και Ν. Μύκονος. Φύσικα με 2 μέρες όπως είπε ο george δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα. Χτες το Μυτιλήνη ήταν φύσκα γεμάτο στο γκαράζ... Είναι με τις μέρες... Στο θέμα γκαράζ συμβαίνει το εξής με το Μύκονος. Γεμίζει αρκετά με αυτοκίνητα οπότε ο χώρος που παραμένει για φορτηγά δεν είναι ιδιαίτερος. Το μέγιστο που έχω να δει να παίρνει είναι 16 φορτηγά (Χίο). Το έχω δει να έρχετε και Χίο και να μην βγάζει κανένα. Η Saos κρατάει με άνεση την πρώτη θέση και μην την ξεχνάμε. Αν το Θεσσαλονίκη παίρνει 90 φορτηγά τι να απομείνει για ΝΕΛ και HSW για μια καθημερινή μέρα καταχείμωνο? Δεν ξέρω αν πρέπει να πω τις τιμές στο forum αλλά και πάλι μου τις είπαν εμπιστευτικά, μεγαλομέτοχος στην NEL ή στην HSW να ήμουν πάλι στην SAOS θα τα έβαζα τα φορτηγά μου :D

Link to comment
Share on other sites

Παντως τα Σαββατοβραδα θα γινεται μαχη στη Χιο, τουλαχιστον τα Σαββατα που θα πηγαινει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ (οπως σημερα).Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ λογικα θα χει προλαβει να φυγει απο Χιο μεχρι τις 23.30.Οποιος φιλος Χιωτης ειναι αποψε παρον ας μας ενημερωσει για τη...ναυμαχια της Χίου.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως συμπατριωτη polman εχω δει πολλες φορες να βγαζουν εξω απ το λιμανι τα εμπορικα οταν εχουν ταυτοχρονη αφιξη 2 επιβατηγα κ μολις αδειαζει ο super λιμενας μας:eek: ,να ξαναβαζουν μεσα το εμπορικο.

Για σημερα προβλεπω αφιξη του ΘΕΟΦΙΛΟΥ(εφοσον δεν πηγαινει με 16μιλια) κατα τις 11 κ κατι,κ το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ(11.35-11.45) να τον περιμενει να βγει...

Ετσι κ αλλιως οση καθυστερηση κ να φαει,πρωτο θα φτασει ΜΥΤΙΛΗΝΗ,για τους γνωστους(speed tou) λογους...

Μακαρι να ημουν κ εγω στο νησι να παρακολουθησω το μπες βγες των ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΘΕΟΦΙΛΟΣ-Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ αλλα επειδη λειπω,θα περιμενω απο σας να μας ενημερωσετε για τη 'ναυμαχια' οπως λεει κ ο gpap παραπανω...:D

Link to comment
Share on other sites

Άφιξη ΘΕΟΦΙΛΟΣ 23.20 (δεξιόστροφη μανούβρα)

.

Δεν πρέπει να είχε τίποτα να βγάλει...Αναχώρηση 23.37

Εντυπωσιακα γρηγορος ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ. Μπηκε βγηκε αμεσως λοιπον. Μαλλον βαρανε μυγες και τα 2 σημερα απο κοσμο και οχηματα. Δεν ειναι ακομη για διπλο δρομολογιο η γραμμη και ειδικα τα Σαββατα.

Αρα η ΝΕΛ δε δημιουργησε προβληματα στο ΜΥΚΟΝΟΣ. Τσαμπα ονειρευομασταν ναυμαχιες, κοντρες και ιντριγκες..:D

Αυτα συνεβαιναν ΜΟΝΟ την παλια καλη εποχη που τα Κυκλαδοβαπορα ΝΑΙΑΣ ΙΙ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ, ΑΠΟΛΛΩΝ κλπ συμμετειχαν σε κοντρες ανοιχτα της Πειραικης και τα κοιταζαμε απ εξω με κομμενη ανασα!!:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα (31/3) το Θεόφιλος έμεινε στο λιμάνι της Μυτιλήνης και δεν έκανε δρομολόγιο για Πειραιά. Το Μυτιλήνη κάνει κανονικά τώρα το δρομολόγιο Πειραιά - Μυτιλήνη και φεύγει αύριο το πρωί (1/4) στις 6:30 για Πειραιά και φτάνει 17:00 Πειραιά. Στα καπάκια φεύγει για Μυτιλήνη πάλι.. Το ξεπατώσανε το καράβι. B)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αυτό ο Θεόφιλος έχει ρεπό η προέκυψε κάτι?Αλήθεια το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης μας τελείωσε οριστικά η πρόκειτε να επανέλθει το καλοκαίρι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...