Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εδώ που τα λέμε πάντως τα 80-90 φορτηγά που βάζει ο Πελαγιτης περίπου σε κάθε δρομολόγιο ειναι πολύ καλό-εντυπωσιακό νούμερο,άρα κατα την γνώμη μου δεν τίθεται θέμα να βγαίνει το συγκεκριμένο η όχι, η απάντηση ειναι εύκολη.Οσο αφορά το Αριδανη το να παίρνει σε κάθε δρομολόγιο 45-50 φορτηγά δεν ειναι λίγα,το αντίθετο μάλιστα.Μπορει να ειναι για το συγκεκριμένο πλοίο μέτρια η κίνηση λόγο του μεγέθους του,όχι όμως ότι είναι λίγα.Αυτό ειναι καθαρά θέμα εταιρίας να εξετάσει το ενδεχόμενο να βάλει ένα πλοίο στην γραμμή που να μπορεί να "βγαίνει" (οικονομικότερο,μικρότερο,)γιατί πραγματικά ειναι θέμα το να μην βγαίνει ένα πλοίο με 50 φορτηγά μέσα στο χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εφόσων είναι αυτά τα νούμερα στα φορτηγά θεωρώ πως το ΠΑΤΜΟΣ αρκεί για το διμηνο Ιανουαριου-Φεβρουαρίου με προσθήκη ίσως πέμπτου δρομολογίου μεσα στα Σ/Κ (μικρότερο γκαράζ από ΑΡΙΑΔΝΗ μεν αλλά μάλλον και χαμηλότερη ακόμα κίνηση σε σχέση με Νοέμβρη).

Link to comment
Share on other sites

Να πώ οτι 35-40 περίπου έβαζε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ όταν ήταν στη γραμμή και 40-45 το ΘΕΟΦΙΛΟΣ.Το ΑΡΙΑΔΝΗ είναι μεγάλο βαπόρι για τη γραμμή και δύκολα θα γεμίσει το γκαράζ του τέτοια εποχή.Καλοκαιράκι 2-3 μηνάκια θα ήταν οτι πρέπει.Το PATMOS το θεωρώ -άποψη μου χαλαρώστε ;) - ακατάλληλο για τη γραμμή χειμώνα(λόγω γκαράζ) καλοκαίρι(λόγω λίγων κρεββατιών)!!!!Βέβαια από την άλλη όσο είναι ο ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ και από τη στιγμή που βάλανε λίγο μυαλό οι μεταφορικές και τον στηρίζουν στις μέρες του δύσκολα θα γεμίσει έστω και κατα το ήμισυ καράβι απέναντί του.

Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα και Τετάρτη από το Πειραιά είναι πιο πάνω η κίνηση του Αριάδνη από τους μέσους όρους του! Τα εξπρές δρομολόγια ρίχνουν τους μέσους όρους του!! Τον Ιανουάριο δεν μπορεί το Πάτμος να σηκώσει το βάρος των φορτηγών αυτές τις ημέρες, οπότε για πιστεύω ότι θα είναι το Blue Star 1 το δίμηνο μετά τις γιορτές!!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά στο άρθρο δεν διαβάσαμε πουθενά για την επιβατική κίνηση και αυτή των ΙΧ, ούτε είδαμε σύγκριση σε πληρότητες με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ψιλά γράμματα.

 

Πράγματι, ψιλά γράμματα. Λες και δεν μιλάνε για ΕΓ/ΟΓ, αλλά μόνο για ΟΓ. Λες και δεν μιλάνε για δυό νησιά των 150 χιλιάδων κατοίκων, αλλά για την Ανάφη. Εάν δηλαδή έβαζαν στη γραμμή ένα Cruise του Γκριμάλντι, θα έπρεπε να έχει 1 δρομολόγιο την εβδομάδα, επειδή δεν θα είχε πληρότητα σε φορτηγά? Εάν η εταιρεία του Πελαγίτη βάλει κι άλλο RoRo και πάρει όλα τα φορτηγά, δεν θα πρέπει να υπάρχει ούτε ένα δρομολόγιο την εβδομάδα ΕΓ/ΟΓ?

 

Το ότι έχει μπει ένα πλοίο δυνασάλογα μεγάλο για την γραμμή...ούτε κουβέντα. Για όλα φταίει κακούργα η κρίση...και κανένας άλλος.

 

Για το ότι δώ και χρόνια μελέτες για την ακτοπλοϊα, μιλούσαν για συνδυασμένες υπηρεσίες RoRo και ferries μικρότερης χωρητικότητας, ώστε να είναι βιώσιμα σε ετήσια βάση...ούτε κουβέντα.

 

Απλώς, φτιάξανε "βαπόραρους" με "γκαραζάρες" ελπίζοντας να θάψουν τα RoRo και όπου δεν τα καταφέρνουν, δένουν πλοία και κόβουν δρομολόγια.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

εαν δεν υπηρχε ο Πελαγίτης εκτιμώ οτι θα ειχαμε κάθε μέρα πλοίο..

 

το προβλημα της γραμμης δεν ειναι ο Πελαγιτης, αν δεν ηταν ο Πελαγιτης θα βλέπαμε και αλλα προβληματα για τα νησια εκτος απο το ηδη σοβαρο της μη καθημερινης εξυπηρετησης απο επιβατικά. Ο Πελαγιτης υπήρχε και τότε που στη γραμμή ηταν 3 επιβατικα (Ν.Χιος, Πάτμος και European) και τελικά αποδειχθηκε ο πιο συνεπης. Απλα πιστεύω οτι οι κινησεις των εταιρειων που εξυπηρετουσαν με επιβατικά τη γραμμη ηταν λανθασμενες και οδηγηθηκαμε εδω που ειμαστε τωρα. Η BS Ferries εφερε ενα πολυέξοδο πλοίο που ακομα και το καλοκαιρι δυσκολα εφθανε τα ημερησια του έξοδα, ποσο μαλλον το χειμωνα, η HSW αποδρομολόγησε το ΧΙΟΣ και στη θεση του βλέπουμε ενα εξισου πολυεξοδο πλοιο που δε προκειται να γεμισει ποτε τετοια εποχη και το οποιο τρεχει σα τρελο με 23 μιλια για να καλυψει τα δρομολογια. Οσο για τη ΝΕΛ την εκανε απο νωρις.

Link to comment
Share on other sites

Για να παμε κ πιο πισω ro ro υπηρχε απο το 2003  το κρημνιωτισσα που εβαζε κ αυτο 90 κομματια στο ταξιδι κ χτυπιοταν η νελ τοτε...απλα ο πελαγιτης συνεχιζει στα ηδη χτισμενα εκεινης της εποχης

Link to comment
Share on other sites

 

ΥΓ Με ένα πλοίο στη γραμμή, είμαι περίεργος να δω τι θα γίνεται όταν χάνονται κάποια δρομολόγια λόγω καιρού...

 

Ήρθε η ώρα να το διαπιστώσουμε στην πράξη. Όποιος προλάβει να φύγει αύριο στις 15:00 από τη Χίο έχει καλώς, αλλιώς την Κυριακή πιά. Ανεκτέλεστο το βραδυνό της Πέμπτης από Πειραιά και η επιστροφή την άλλη μέρα το πρωί από τα νησιά. 

 

Νομίζω θα ήταν απείρως πιο βολικό για όλους το πλοίο να συνεχίσει σήμερα με την άρση του απαγορευτικού για Μυτιλήνη και να επανέλθει στα προγραμματισμένα δρομολόγια από αύριο το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...Σας ενημερώνουμε πως λόγω των ιδιαίτερα δυσμενών συνθηκών που επικρατούν και του απαγορευτικού που ισχύει από τη Δευτέρα, το Αριάδνη βρίσκεται στη Χίο. Ακόμα και εάν έχουμε άμεση βελτίωση των καιρικών συνθηκών και αναχωρήσει αύριο τα ξημερώματα από τη Χίο (για Μυτιλήνη & επιστροφή), δεν αναμένεται να επιστρέψει στον Πειραιά πριν από τα μεσάνυχτα της Πέμπτης. Συνεπώς δεν θα πραγματοποιηθεί το αυριανό δρομολόγιο από Πειραιά και κατ’ επέκταση η επιστροφή της Παρασκευής.

 

Δε μας τα λένε καθόλου καλά και πρέπει να αντιδράσουν οι τοπικές κοινωνίες..Σκόπιμα δεν κάνουν το δρομολόγιο..Το βαπόρι μια χαρά προλάβαινε να μπει στα κανονικά του δρομολόγια..Ο καιρός έχει πέσει και από τα ξημερώματα θα έχει 5-6 μποφώρ στις περιοχές αυτές. Και ποιόν κοροιδεύουν όταν λένε πως 'ακόμη κι αν φύγει τα ξημερώματα από Χίο για Μυτιλήνη και πίσω θα είναι τα μεσάνυχτα Πειραιά'? 

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Το Extra 3 μετεδωσε πριν απο λιγο οτι ο υπουργος θα δωσει εντολη στην εταιρεια προκειμενου το πλοιο να αποπλευσει αυριο το πρωι και να μεταφερει τον κοσμο στον προορισμο του.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να παρέμβει ο υπουργός για να γίνει ένα δρομολόγιο?Αν δείτε στα αυριανά ωράρια υπολογίζουν το Χίος Μυτιλήνη 3 ώρες και το Χίος Πειραιάς 8 ώρες..Τουτέστιν ταχύτητα 19 μίλια αντί για 22 που συνήθως έχει ώστε με το στανιό να βγει ανεκτέλεστο το αυριανό δρομολόγιο από Πειραιά!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παρ' όλα αυτά περί υπουργείων κ.λπ. το αποψινό δρομολόγιο από Πειραιά δε θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με απάντηση της εταιρείας σε ερώτηση στο fb, αν και το πλοίο έχει αναχωρήσει από Μυτιλήνη.

Ορίστε και το δελτίο τύπου:

 

Αλλαγή στα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΙΑΔΝΗ

Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ/ ΑΡΙΑΔΝΗ διαμορφώνονται ως ακολούθως:

Πέμπτη 5/12/2013: αναχώρηση από Χίο 05:00 με άφιξη στη Μυτιλήνη 08:00, αναχώρηση από Μυτιλήνη 11:00 με άφιξη στη Χίο 14:00, αναχώρηση από Χίο 15:00 με άφιξη στον Πειραιά 23:00.

Εν συνεχεία και προκειμένου να ενταχθεί ομαλά στα προγραμματισμένα του δρομολόγια θα αναχωρήσει τηνΠαρασκευή 06/12/2013 στο εγκεκριμένοτου δρομολόγιο 21:00 από Πειραιά για Χίο-Μυτιλήνη.

 

Τα παρακάτω δρομολόγια θα παραμείνουν ανεκτέλεστα:

Πέμπτη 05/12/2013: από Πειραιά 21:00 για Χίο-Μυτιλήνη

Παρασκευή 06/12/2013: από Μυτιλήνη 09:00 για Χίο-Πειραιά

 

Οι επιβάτες  ενημερώνονται με μέριμνα της εταιρείας.

πηγή

 

Περιττό να πω πως είναι τραγικοί...

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Καλά, το οτι μας δουλεύουν κάνει μπαμ από χιλιόμετρο όπως έχουμε γράψει από χθες...Το aqua maria ταξίδευε από χθες το βράδυ κανονικότατα και ας είναι το μισό σε διαστάσεις του ΑΡΙΑΔΝΗ..Πάντως φαίνεται η κίνηση είναι τόσο πεσμένη που ακόμη και τωρα (που έχει μείνει μοναχοβάπορο με 4 δρομολόγια/εβδομάδα) η hsw κοιτάει πως θα γλιτώσει δρομολόγια!!

Link to comment
Share on other sites

Ο πλοίαρχος, σύμφωνα με τον Πολίτη, έκρινε ότι ο απόπλους από το λιμάνι της Χίου ήταν επικίνδυνος, οπότε οφείλουμε να σεβαστούμε την απόφασή του.

 

«Έχει ακόμα καιρό», λέει ο Πλοίαρχος

Στο μεταξύ μετά την ένταση που δημιουργήθηκε ο Πλοίαρχος του «Αριάδνη», που για την απόφασή του ενημέρωσε όλες τις εμπλεκόμενες αρχές, ενημέρωσε ότι παρότι το απαγορευτικό έχει λήξει δεν ρισκάρει την αναχώρηση του πλοίου αφού θεωρεί την απόπλου από τη Χίο επικίνδυνο.

 

Link to comment
Share on other sites

Τραγικούς δε τους βρίσκω, απλά βλέπουν ότι τα δυο ημερήσια με αυτές τις ταχύτητες πάνε τα κόστη στα ύψη και τις πληρότητες στο ναδίρ. Κοινώς δε βγαίνουν με τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

να δεχτω οτι λογω καιρου δεν ταξιδευει κανενας απο επιβατες αλλα τα φορτηγα ζαλιζονται κ δεν μπιανουν!!!κ το πλοιο ζει απο τα φορτηγα οχι απο τον κοσμο!αρα φταει ο τι δεν εχει πληροτητα...

 

κ κατι σημαντικο!!!οποιος νομιζει οτι το ΑΡΙΑΝΔΗ βγαινει ευκολα απο το λιμανι της χιου με 7 κλειδια στην καθε αγκυρα κ πανω απο 5 λεπτα να τα παρει πανω κ τον βορια πανω,βλεπει αλλο εργο

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε και την Μυτιληνιά άποψη, από το Εμπρός, επί του φλέγοντος ζητήματος. Στο δημοσίευμα υπάρχει και δήλωση εκπροσώπου της εταιρείας, που επαναλαμβάνει ότι πρόκειται για απόφαση του πλοιάρχου, αν και οι επιβάτες έχουν αντιρρήσεις, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα.

 

[...]Ο διευθυντής του Ξενοδοχειακού Τομέα Πλοίων και του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών τής Hellenic Seaways, Άρης Κατσαΐτης, σε δήλωσή του σχετικά με το συγκεκριμένο περιστατικό υποστήριξε ότι μετά την άρση του απαγορευτικού, ο πλοίαρχος του «Αριάδνη» είχε τέτοια στοιχεία, που έκρινε ότι θα ήταν επικίνδυνο για τις ζωές των επιβατών να αποπλεύσει το πλοίο. Τα στοιχεία για τα οποία έγινε λόγος, είχαν να κάνουν με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή.

 

Παράλληλα, ο κ. Κατσαΐτης έσπευσε να επισημάνει ότι σε κάθε ανάλογη περίπτωση ο πλοίαρχος είναι αυτός που αποφασίζει πότε θα αποπλεύσει το πλοίο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

«Το πώς βέβαια ο πλοίαρχος είχε τέτοια στοιχεία στα χέρια του τα οποία και δεν είχε το Λιμεναρχείο της Χίου και η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, είναι ένα σοβαρό ερώτημα στο οποίο η πλοιοκτήτρια εταιρεία καλείται να απαντήσει, εφόσον θεωρεί βέβαια πως δεν απευθύνεται σε… ιθαγενείς!»,

 

Τα στοιχεία προέρχονται από το δελτίο της ΕΜΥ και δόθηκαν στην «επιτροπή» του ΠΑΜΕ που μπήκε να ελέγξει το πλοίο. Είχαν δε την ευκαιρία να διαπιστώσουν προσωπικά  καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν τοπικά από τα όργανα της γέφυρας. Αν τώρα κάποιος νομίζει πως μπορούσε να εγγυηθεί την ασφαλή έξοδο του πλοίου από το λιμάνι με τις συνθήκες που επικρατούσαν, να στείλει κανένα βιογραφικό σε ναυτιλιακές για να μη χαραμίζετε στο playstation… :P 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...