Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

ινα πληρωθει το ρηθεν υπο του προφητου ermenegildo.

Πέρα από τις προφητείες, μέτρησε και η γνώμη του καλού πελάτη...που όπως και να το κάνεις...έχει πάντα δίκαιο. :D Άντε καλορίζικο στη γραμμή και μένει τώρα να δούμε τα δρομολόγια του Σουπερφέρρυ.

4.Η πρόσκρουση Superferry II στoν Λιμενοβραχίονα της Τήνου (κόκκινο φανάρι).

Γιατί κάτι ράγισε μέσα μου και είπα...ότι έφθασε πλέον η ώρα για αντικατάσταση..κι ας είναι και το Ιθάκη.

ΥΓ Πάντως, δεν θα ήταν άσχημα το απόγευμα να πιάνει και Σύρο το Ιθάκη...όπως τον παλιό καλό καιρό. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εάν η υψηλή τιμή πώλησης του Σουπερφέρρυ ΙΙ περιελάμβανε και τον "αέρα" της γραμμής, με δεδομένο ότι το Ιθάκη θα είναι στη Ραφήνα το καλοκαίρι για πρωινά Άνδρο - Τήνο - Μύκονο, μήπως οι αγοραστές έδωσαν παραπάνω λεφτά χωρίς να πάρουν πίσω το κάτι παραπάνω, δηλαδή την αποχώρηση της Blus Star από τη γραμμή? Ή μήπως υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε?

Link to comment
Share on other sites

Χαρμόσυνα νέα για μας τς ντόπιοι, επιτέλους αναβαθμίζεται η γραμμή (χρυσά αυγά) με πιο σύγχρονα συμβατικά πλοία (και δεν μας πειράζει καθόλου που θα είναι λίγο στριμωχτά - ευκαιρία να συσφίξουμε τις σχέσεις μας). Αυτό το 1,35 για Άνδρο σημαίνει πως αν η Πόπη μείνει στην ίδια αναχώρηση (και η BS στην ίδια) θα έχουμε την μητέρα των μαχών (μιας και δεν νομίζω να χαρίσει ο Βελλαλόπουλος τον γυαλό σε κανέναν..).

Τώρα αυτό το 3 ώρες για Τήνο και 3.45 για Μύκονο ακούγεται λίγο αστείο μιας και στην Άνδρο θεωρητικά είμαστε τυπικότατοι (με τα 23 μίλια) .. Ή το καράβι θα μπαίνει στο Γαύριο αλλά δεν θα ξεφορτώνει, ή θα πατάει το turbo boost και μετά την Άνδρο θα βγάζει 26-27 μίλια... :D

Link to comment
Share on other sites

Σωστά! Άρα από Ραφήνα για Τήνο 3,10-3,15 και Μύκονο κοντά στο 4ωρο :unsure:

Αυτό που θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα είναι οι τιμές των εισιτηρίων.. όπως και πολλά άλλα κομμάτια για να συμπληρωθεί το παζλ, όπως το απογευματινό δρομολόγιο, οι ώρες αναχώρησης, οι κοντρούλες και τα δρομολόγια των άλλων (πλην Θεολόγου που δεν έχει λόγο να αλλάξει).

Έχουμε δρόμο ακόμα! :)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, παιδιά!

Όπως έχω ακούσει από διάφορες πηγές, δεξιά κι αριστερά, το schedule για τα δρομολόγια της γραμμής, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να διαμορφωθεί ως εξής:

Άφιξη 05:30 BLUE STAR ITHAKI από Νάξο - Πάρο - Σύρο (αναχώρηση από Νάξο: 00:30 προηγούμενης).

Άφιξη 07:00 SUPERFERRY από Άνδρο (αναχώρηση από Άνδρο: 05:00).

Αναχώρηση 08:00 BLUE STAR ITHAKI για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο.

Αναχώρηση 08:30 SUPERFERRY για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο.

Άφιξη 12:00 ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π από Μύκονο - Τήνο - Άνδρο (αναχώρηση από Μύκονο: 07:25).

Άφιξη 14:00 ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α από Μύκονο - Τήνο - Άνδρο (αναχώρηση από Μύκονο: 09:30).

Άφιξη 16:40 BLUE STAR ITHAKI από Μύκονο - Τήνο - Άνδρο (αναχώρηση από Μύκονο: 12:30).

Αναχώρηση 17:00 ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο (διανυκτέρευση).

Αναχώρηση 17:30 ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο (διανυκτέρευση).

Αναχώρηση 18:00 BLUE STAR ITHAKI για Σύρο - Πάρο - Νάξο.

Άφιξη 20:00 SUPERFERRY από Μύκονο - Τήνο - Άνδρο (αναχώρηση από Μύκονο: 15:00).

Αναχώρηση 22:00 SUPERFERRY για Άνδρο (διανυκτέρευση).

Για να δούμε τι θα ισχύσει από τα παραπάνω. Προσωπικά πάντως τα βρίσκω λίγο εξοντωτικά ιδίως για το ΙΘΑΚΗ και το SUPER... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι αυτά τα δρομολόγια rafina lines. Εξαντλητικά όντως για ΙΘΑΚΗ αλλά φαντάζομαι το απογευματινό δεν θα είναι 7 μέρες/εβδομάδα! Το ΘΕΟΛΟΓΟΣ θα κάνει λογικά κάποια έξτρα για Άνδρο όπως και η Πόπη. Καλή η διανυκτέρευση του φέρρυ στο Γαύριο αρκεί να είναι ασφαλής και με δύσκολους καιρούς γιατί το Γαύριο το φοβάμαι λίγο..

Link to comment
Share on other sites

Εάν η υψηλή τιμή πώλησης του Σουπερφέρρυ ΙΙ περιελάμβανε και τον "αέρα" της γραμμής, με δεδομένο ότι το Ιθάκη θα είναι στη Ραφήνα το καλοκαίρι για πρωινά Άνδρο - Τήνο - Μύκονο, μήπως οι αγοραστές έδωσαν παραπάνω λεφτά χωρίς να πάρουν πίσω το κάτι παραπάνω, δηλαδή την αποχώρηση της Blus Star από τη γραμμή? Ή μήπως υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε?

Νικ κι εγώ έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα..Το να δώσεις το κάτι παραπάνω σημαίνει αυτά που είπες ακριβώς ότι παίρνεις και τον αέρα.΄Και το βαπόρι καλό χρυσό κι άγιο αλλά 4,65εκ για 38 ετών πλοίο ακούγονται πάρα πολλά.Ναι μεν έγινε καλή επισκευή και στην ζημιά αλλά και στα μηχανικά μέρη, ΄ναι μεν αγοράζουν ένα βαπόρι που δεν θέλει τίποτα μέχρι την επόμενη ετήσια αλλά από εκεί και πέρα είναι πάλι πολλά τα χρήματα.Δεν νομίζω να έσπρωξαν οι νέοι πλοιοκτήτες 1-1,5 μύριο παραπάνω απλά και μόνο για να έχουν τους ίδιους πράκτορες...έτσι κι αν έτσι υπάρχουν πολλοί γνωστοί πράκτορες σε Ραφήνα και νησιά με γραφεία δεκαετιών που θα έκαναν πάρτυ για να έπερναν την κεντρική πρακτόρευση του πλοίου.

Κι εγώ νομίζω ότι κάτι άλλο παίζει το οποίο κρατιέται καλά κρυμμένο

Link to comment
Share on other sites

Για τους Ανδριώτες ειδικά, το brandname SUPERFERRY II είναι ισχυρότερο και από τα: Blue Star Ferries, Attika, MIG, κλπ! Μήπως σχετίζεται και με τη διατήρηση του ονόματος? Εγώ προβληματίστηκα από την ανακοίνωση της ΑΤΤΙΚΑ πως το ΙΘΑΚΗ θα πιάνει και Άνδρο. Θεωρούσα δεδομένο πως δίνουν την Άνδρο στο φέρρυ και πως το ΙΘΑΚΗ θα έκανε εξπρές Τήνο Μύκονο. Υπομονή και θα μάθουμε..

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μόλις μπήκε το νερό στο μύλο οπότε μέχρι να διαμορφωθεί η τέλική κατάσταση μπορεί να αλλάξουν πολλά. Εγώ κρατάω στα θετικά οτι θα έχουμε και Superferryκαι BS Ithaki. Αυξάνεται η χωρητικότητα και οι επιλογές. Επίσης απο τη στιγμή που έρχεται το BS Ithaki δεν είναι λογικό να μην πιάνει Ανδρο με τέτοια κίνηση σε ιχ. Εδώ μπήκε το Highspeed που ουσιαστικά του χάλαγε ολο το δρομολογιο. Ακομη, λογικά θα πρέπει να υπαρχει και μια βραδυνη αναχώρηση απο Ανδρο για Ραφηνα (γυρω στις 9 όπως γίνεται τωρα με τα τοπικα δρομολογια) η οποια δεν προκύπτει απο τα παραπάνω δρομολόγια. Τέλος Πηνελοπη και Θεολογος το βραδυ ειναι υπερβολή για τις 345 απο τις 365 μερες του χρόνου. Ας κανουμε λιγο υπομονή και θα δουμε

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Άφιξη 07:00 SUPERFERRY από Άνδρο (αναχώρηση από Άνδρο: 05:00).

Αναχώρηση 22:00 SUPERFERRY για Άνδρο (διανυκτέρευση).

Σίγουρα είναι πολύ νωρίς ακόμα, και έχουμε πολύ καιρό μέχρι νάρθει το Δήλος κι ο Ιούνιος, αλλά αναρωτιέμαι τι κίνηση θα μπορούσαν να έχουν τα παραπάνω δρομολόγια? Εννοείται ότι αυτά θα αφορούν το καλοκαίρι, αλλά και πάλι πόσοι θα φεύγουν νύκτα κι αχάραγα από την Άνδρο και θα φθάνουν άγρια μεσάνυκτα στο νησί.

Επίσης, δεν κατανοώ την μετακίνηση της Πηνελόπης στο απογευματινό. Εντάξει το Ιθάκη δεν μπορεί να το ανταγωνισθεί, αλλά μήπως μπορεί να ανταγωνισθεί τον Θεολόγο? Και τι θα κουβαλάνε τα 2 πλοία ανεβαίνοντας το πρωί από Μύκονο?

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε πως το ΙΘΑΚΗ (λογικά) θα αφήνει τη Ραφήνα τουλάχιστον 4-5 μήνες κάθε χειμώνα για να κάνουν ετήσιες ακινησίες τα υπόλοιπα του ομίλου όπως συμβαίνει μέχρι τώρα με το φέρρυ.

Link to comment
Share on other sites

ολοι μας δεν ξερουμε τι παιχνιδια παιζοντε κ τι παρασκηνιο υπαρχει ;) αλλα θα συμφωνησω με τους προηγουμενους οτι με πιο σκεπτικο το πηνελοπη θα παει απογευμα αλλα κ το ιθακη δεν θα πιανει ανδρο!το οτι αυξανονται τα πλοια καλο ειναι αλλα οι ανδριωτες με τα ιδια κ τα ιδια θα πηγαινουν!η πηνελοπη μπορει να υστερει σε σαλονια αλλα σε δεμενο πληρωμα κ χρονια στην γραμμη γνωστο αλλα κ καλυτερο ταξιδεμα απο το ιθακη το εχει..να μην ξεχναμε οτι πολλες φορες η ποπη εχει χτυπησει πρωτοκολλο στην ανδρο εναντι στο φερρυ το ιθακη θα φοβιθει :P

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν μακάρι τα δρομολόγια να μείνουν κάπως έτσι.. Θα είναι ευτυχία για τα νησιά να υπάρχουν περισσότερες επιλογές και πιο απλωμένες στην διάρκεια της ημέρας...

Αν τώρα αυτά ισχύουν έχω τις εξής παρατηρήσεις (και απορίες):

α. Η Πόπη πάει στο απογευματινό λίγο νωρίτερα από τον Θεολόγο προκειμένου να χτυπήσει τον κόσμο που ξεκινάει νωρίτερα για Ραφήνα (μπας και μας τύχει κάτι απρόβλεπτο στο δρόμο). Άρα αντί να περιμένω μισή ώρα στο λιμάνι, θα φτάσω μισή ώρα νωρίτερα στο νησί

β. Τα δρομολόγια του Βάπορα φαίνονται τα πιο ριψοκίνδυνα. Ναι μεν φαίνονται βολικά (τέρμα το ξύπνημα χαράματα να φύγουμε από Ραφήνα) αλλά και μία/μιάμιση ώρα παραπάνω παραμονή στο νησί (αντί να φύγω καταμεσήμερο). Θα τα συνηθίσει εύκολα ο κόσμος;

γ. Κάτι μου λέει πως στη συμφωνία δεν έπαιξε μόνο το όνομα (όπως ανέφερε ο gpap), αλλά πιθανόν και η λογική σου δίνω τα group - παίρνω τς άλλοι (κυκλαδική σύνταξη :D ) που βιάζονται, που μπορεί να είναι λιγότεροι το καλοκαίρι αλλά τους χρεώνω κανονικά (ή φοβάμαι και το εξτρά).

δ. (συνδιάζεται από το γ και αποτελεί από μόνο του πηγή κουτσομπολιού): Άραγε η μετακίνηση της Πόπης το απόγευμα είναι προσωπική επιλογή της εταιρείας ή έπαιξε συννενόηση με τους άλλους; (παλιότερα είχα αναφέρει πως λιγουρεύονταν την πίτα του Θεολόγου)

ε. Με αυτή τη μορφή των δρομολογίων ίσως ο μόνος ψιλοχαμένος είναι η Άνδρος. Για τον λόγο που ανέφερε παραπάνω ο Νηρέας.

στ. Το μόνο που λείπει είναι γενικότερα (πλην Άνδρου που μέχρι τώρα ήταν καλά) η απογευματινή αναχώρηση από τα νησιά. Κάτι που πιστεύω πως θα είχε επιτυχία (τουλάχιστον σε επιβάτες/αυτοκίνητα).

Οψόμεθα!

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Κάτι σε στύλ μεσημεριανό δρομολόγιο κατά τις 1400 από Ραφήνα για κάποιον από τους εμπλεκόμενους, όπως το Πηνελόπη Α που υστερεί σε γενικές γραμμές σε σύγκριση με τα άλλα, δεν υπάρχει καμιά σκέψη? Νομίζω επί κοινοπραξίας υπήρχε κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

βρε παιδια, κατα αρχας ποιος ειπε οτι θα ισχυσουν αυτα τα δρομολογια?(εκτος αν εχασα κατι).το πιθανοτερο ειναι το σουπερφερι να παρει των 0715, το πηνελοπη ως εχει, και το ιθακη στις 0800.υπο αυτες τις συνθηκες, και επειδη θα ζησουμε δυσκολο καλοκαιρι,το θεμα ειναι ποιος θα ματωσει λιγοτερο οικονομικα....προσωπικα πιστευω οτι ο χαμενος της υποθεσης θα ειναι η ποπη, για λογους που ολοι ξερουμε ,εκτος αν εφαρμοσει πολιτικη εκπτωσεων-κατι που ειχε κανει και παλιοτερα-καθοτι με ενα σουπερφερι και με ο,τι αυτο συνεπαγεται, και με ενα ιθακη που θα εχει τρομερο προμοταρισμα, τα πραγματα θα ειναι πολυ δυσκολα για αυτην.μονη λυση θα εβλεπα και εγω την μετακινηση της στην απογευματινη ζωνη, μιση η και μια ωρα πριν το θεολογο, αλλα και εκει δεν θα εχει ευκολο εργο.ιδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

Βαλε 5 λεπτα μετα την αναχωρηση του Σουπερφερρυ και εισαι μεσα. ;)

Για την Πηλελοπη τωρα ποιος βαζει το χερι του στη φωτια οτι θα υπαρχει στη γραμμη και το καλοκαιρι ?? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το Πηνελόπη Α για μένα θα μείνει σίγουρα και φέτος στη γραμμή στα πρωινά δρομολόγια του. Και επειδή το Superferry II πέρασε σε νέα εταιρεία του δεν έχει δρομολόγια για τη γραμμή το 2011, όποτε εάν το πλοίο μείνει στη γραμμή θα πάρει τα δρομολόγια που θα του αφήσουν οι άλλοι. Όποτε μην εκπλαγείτε εάν δείτε το Superferry II να κάνει απογευματινά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, παιδιά & χρόνια πολλά!

Παιδιά, να επισημάνω κάτι για τα δρομολόγια που παρέθεσα. Δεν είπα ότι τα δρομολόγια είναι σίγουρα αυτά! Ανέφερα ότι ΜΑΛΛΟΝ πάμε προς τα εκεί, τίποτα δεν είναι σίγουρο. Αυτό που έκατσα κι έκανα ήταν απλά να μαζέψω τις πιο έντονες φήμες που ακούγονται από διάφορες πηγές και μεριές και να τις συγκεντρώσω σ' έναν πίνακα. Nothing else. Έχω ακούσει πάρα πολλές φήμες για πέρασμα του ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην απογευματινή ζώνη, γι' αυτό και το έβαλα στις 5 [λίγο νωρίτερα από το ΘΕΟΛΟΓΟΣ λέγαν οι φήμες]. Επιπλέον, συνέχεια ακουγόταν ότι η BLUE STAR θα κρατήσει την αναχώρηση που είχε πάντα, γι' αυτό και έβαλα το ΙΘΑΚΗ στις 8 ακριβώς [το :05 πάντα μπέρδευε λέγανε διάφοροι specialties των ωραρίων]. Ακόμη, από ντόπιες πηγές της Πάρου έμαθα ότι η BLUE STAR σκοπεύει να βάλει την επιστροφή του ΙΘΑΚΗ λίγο μετά τα μεσάνυχτα, αλλά απ' την άλλη δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει από τη Νάξο πριν τα μεσάνυχτα. Άρα βγαίνει η αναχώρηση από τη Νάξο λίγο μετά τα μεσάνυχτα, κι από την Πάρο καμιά ώρα αργότερα. Όσον αφορά τώρα το SUPERFERRY, η τοπική κοινωνία της Άνδρου έχει ως πάγιο αίτημα πρωινό δρομολόγιο από Άνδρο για Ραφήνα, έτσι ώστε να ψιλο-δημιουργηθεί κάτι σα μικρό πορθμείο όπως γίνεται σήμερα στην Αίγινα. Ντόπιοι μεταφορείς του νησιού το επιθυμούν πολύ αυτό το υπερ-πρωινό δρομολόγιο, και μάλιστα φαίνεται πως έχουν κλείσει ήδη συμφωνίες με το νέο πλοιοκτήτη για μεταφορές των φορτηγών τους με το SUPERFERRY ειδικώς το πρωί. Τώρα αν δεν ισχύει αυτό που μου έχουν πει, δε μπορώ να το ελέγξω... Ο Στεφάνου έχει δηλώσει ότι θα προσπαθήσει να δημιουργήσει συνθήκες πορθμείου όσο είναι δυνατό και όσο του επιτρέπει το μοναδικό πλοίο που έχει. Επιπλέον, επειδή το Γαύριο δε μπορεί εύκολα να φιλοξενήσει πλοίο τη νύχτα, έχει αναφέρει τις δυσκολίες που προκύπτουν σ' αυτό το λιμάνι, μου έχουν πει ότι θα προσπαθήσει να βάλει το SUPERFERRY για διανυκτέρευση εκεί, αλλά και πάλι δεν το εγγυάται για όλες τις ώρες τις νύχτας. Κάλλιστα δηλ. το πείραμα μπορεί να αποτύχει με τη συγκεκριμένη διανυκτέρευση ήδη από το πρώτο δρομολόγιο...

Επιπλέον, απ' ότι έχω καταφέρει να πληροφορηθώ από νεότερα, το ΠΗΝΕΛΟΠΗ πράγματι δε φαίνεται να αλλάζει το ωράριό του, το πολύ να πάει 5 λεπτά νωρίτερα ώστε να εκλείψουν τα :35, :05 και να γίνουν στρογγυλά [7:30, 8:00]. Απ' την άλλη όμως πάλι έχω ακούσει αρκετές γκρίνιες του στυλ: "3 πλοία το πρωί και 1 το απόγευμα..." Επομένως ας μη δένουμε με σιγουριά τα συγκεκριμένα δρομολόγια. Απλά μια περίληψη προσπάθησα να κάνω... Οκ, παιδιά?? ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω και εγω με τον rafina lines και σαν ανδριωτης θα πω οτι το πρωινο του φερρυ ειδικα τις Δευτερες θα βαραει πρωτοκολλο αν σκεφτει κανεις την δηλωση του καπεταν Μακη οτι η Ανδρος κοντευει να γινει Αιγινα απο την αλλη ισως αυτο να ειναι και η αφορμη να γεινουν καποια εργα στο λιμανι του Γαυριου ωστε να γινει πιο ασφαλης η παραμονη του πλοιου κατα την δειαρκεια της νυχτας και ειδικα με βορειους ανεμους μιας και τα κατεβασματα απο το βουνο ειναι σκληρα και ξεπερνουν πολλες φορες και τα 10 bf οταν η ΕΜΥ δινει 6-7 στον καβο ντορο

Link to comment
Share on other sites

Από Δευτέρα 10 Ιανουαρίου μονάχη της η Πόπη στη γραμμή με τα γνωστά πρωινα των 07.35 και τοπικό Άνδρου Παρασκευή και Κυριακή στις 19.00. Λογικά η Πόπη θα περιμένει τον Θεολόγο να γυρίσει από την ετήσιά του (25/2) για να δέσει κι εκείνη μέχρι των Βαίων.

Link to comment
Share on other sites

Δευτερα Τεταρτη δηλαδη τερμα τα τοπικα της Ποπης νομιζω ομως οτι θα φυγει με την επιστροφη του βαπορα στην ραφηνα που αν δεν κανω λαθος ειναι αρχες φλεβαρη

Link to comment
Share on other sites

Κι έτσι, από σήμερα σόλο μπουζούκι στη Ραφήνα η Πόπη. Θα έχει τοπικά για Άνδρο κάθε Τετάρτη, Παρασκευή και Κυριακή ώρα 19.00 από Ραφήνα.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...