Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

γιατι φερνεις την καταστροφη;:)

ειπαμε και σε αλλα thread, οτι το ferry ηταν να δεσει την αλλη δευτερα. εκαναν την πατεντα για να παρουν τις επιστροφες της κυριακης και τους υπολοιπους που ειχαν κανει κρατηση λογικα θα τους δωσουν στην ποπη.

Link to comment
Share on other sites

Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα πλοία στα "λιμάνια" της γραμμής έχουμε αναφερθεί πάαααααρα πολλές φορές στο παρελθόν αλλά και πρόσφατα.

Ναι, όπως προείπε και ο polmyt, ο ίδιος είναι ο καπετάνιος που βάζει το πλοίο στις στρούγγες της Άνδρου, της Τήνου και της Μυκόνου.

Μήπως όμως, μιας και οι στρούγγες παραμένουν δυστυχώς στρούγγες, θα έπρεπε και οι εταιρείες που κανονίζουν τα δρομολόγια (και όχι φυσικά οι καπετάνιοι των πλοίων) να φροντίζουν περισσότερο για την όσο δυνατόν με λιγότερα προβλήματα προσέγγιση των πλοίων τους σε .....αυτές ???

Σήμερα το πρωί "έβλεπα" στο ΑIS την μανούβρα -για να δέσει- του ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π μέσα στο "λιμάνι" του Γαυρίου (κατά την ταπεινή μου άποψη το χειρότερο εκ των τεσσάρων της γραμμής) με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α να είναι ήδη δεμένο στην προβλήτα. Δύο πλοία ερχόμενα από διαφορετικές κατευθύνσεις (το ένα από την Ραφήνα, το άλλο από την Μύκονο), και για τα οποία βέβαια δεν θα συνέπεφτε ο χρόνος παραμονής τους στο Γαύριο αν πολύ απλά η προγραμματισμένη αναχώρηση τους από Μύκονο και Ραφήνα αντίστοιχα ήταν προγραμματισμένη 10 λεπτά μπροστά ή 10 λεπτά πιό πίσω.

Να θυμίσω ότι είχαμε ξανααναφερθεί σε αυτό το ζήτημα και όταν πριν δύο χρόνια στο ίδιο "λιμάνι" είχε προσκρούσει το SUPERFERRY στο ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.

Πάντως μετά το ατύχημα, δεν δένουν πιά 2 πλοία μαζί....ανεξαρτήτως καιρού. Βγαίνει το ένα...μπαίνει το άλλο, με συνέπεια να η καθυστερηση του ενός να πηγαίνει και στο επόμενο. Ε, σε λίγο καιρό που θα ξεχαστεί το ατύχημα..θα ξαναδούμε να πέφτουν μαζί 2 πλοία.;)

Link to comment
Share on other sites

ΣΕΙΡΕΙΕ εμεις στο Γαυριο εχουμε λιμαναρα που να δεις κατι αλλα τσιμεντενια μπλοκια που τα ονομασαν λιμανια στην Φολεγανδρο στη Σικινο και σε αλλα πολλα κυκλαδονησια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η αλανιαρα και τα αυγα της :D

Και μην μου αρχίσετε γιατί το λέω κότα που κάνει χρυσά αυγά όλοι το ξέρουμε πως τα λεφτά που έχει βγάλει το SFII δεν τα έχει βγάλει κανένα άλλο.....

Δεν το αμφισβητω αλλα σαν να εχει παρει την κατω βολτα η κοτα...

Αυτό που συζητείται έντονα για τη γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο είναι πως ο Θεολόγος έχει κάνει φοβερή "ζημιά" στα πρωινά της γραμμής. Άσχετα από την high season (που έρχεται πατωμένος) εμφανίζεται να έχει εξαιρετικές πληρότητες ακόμα και σε medium ΣΚ. Γεγονός που όπως λένε οι γλάροι και οι πάπιες στη "στρούγκα" οδηγεί την Blue Star στην επιστράτευση κάποιου εκ των Ιθάκη/Πάρος/Νάξος μόλις παραδοθεί το Δήλος. Σκοπός; Τουλάχιστον Πέμπτη-Παρασκευή-Κυριακή διπλά δρομολόγια σε όλη τη γραμμή για να φάμε από την πίτα του Θεολόγου (που έχει γίνει σαν τον Πάγκαλο :P )

Αληθεια,επειδη εγω δεν την ξερω καθολου την γραμμη,αν στην θεση του SUPERFERRY ηταν το ΙΘΑΚΗ/ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ,με απεναντι του το ΠΗΝΕΛΟΠΗ κ το AQUA(οπως ολα τα προηγουμενα χρονια)δεν θα εφερνε λεφτα με το τσουβαλι στην εταιρια?

Θελω να πω,καλο και χρυσο το ferry αλλα μηπως η πρωτια του ηταν προδιαγεγραμμενη με βαση την εταιρια που το εχει κ τον ανταγωνισμο(κατωτερα πλοια) που ειχε/εχει?

Γιατι οπως φαινεται/ακουγεται,ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ καταφερε πολλα στο λιγο χρονικο διαστημα που ειναι στην γραμμη ;)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

ο θεολογος καταφερε πολλα γιατι εχει μεγαλο γκαραζ!αυτο που τους εκλεψε ηταν τα φορτηγα αφου καταφερε κ πηρε κ φορτηγα απο τον πειραια...η ραφηνα ειναι κ αυτη τοπικιστικη γραμμη κατα εμε B) αλλοι ταξιδευουν γιατι ηταν το σουπερφερυ με τον τζωρτζη αλλοι με την ποπη γιατι ειναι καλοταξιδο κ γιατι εχει τον βελαλοπουλο καπτεν κ αλλοι πανε με τον θεολογο γιατι ειναι καινουργιο...η αποψη μου ειναι οτι μπλουσταρακια δεν κανουν για την ραφηνα :o

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως για το 2011 δεν γεννάται θέμα. Το φέρυ θα παραμείνει στη Ραφήνα από Μάρτη μέχρι Οκτώβρη οπωσδήποτε. Για το πιο μακρυνό μέλλον όμως, σίγουρα το ΙΘΑΚΗ ή ένα από τα ξαδερφάκια του θα αποτελέσουν τη διάδοχο κατάσταση. Έχουν μικρότερο πρωτόκολλο από το σουπερφερρυ (κατά 200 επιβάτες περίπου) αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να πηγαίνουν Άνδρο σε 1.40', Τήνο σε 3.15' και Μύκονο σε 4.00' ώρες, έχοντας έτσι την ευκαίρια να κάνουν διπλά δρομολόγια (πρωί-απόγευμα) σε όλη τη γραμμή με άνετα ωράρια και χωρίς νυχτερινά ταξίδια.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Το μεγαλο ατου του ΘΕΟΛΟΓΟΥ ειναι οι ωρες του

1) Απο Ανδρο 10 το πρωι και απο Ραφηνα 5:30 για να μην πω το 7:30 απο Μυκονο αυτο σημαινει οτι τσιμπησε ολα τα φορτηγα αρα εχει δουλεια χειμωνα καλοκαιρι

2) Τα καλοκαιρινα πρωινα απο Ραφηνα που ειναι 7 το πρωι και μεχρι τις 11:30 εχεις φτασει Μυκονο χωρις να πληρωσεις τριπλασιο εισητηριο και με κανα δυωρο δυομισαωρο διαφορα

3) Τα διπλα δρομολογια του Ιθακη ή οποιου Ιθακη μπει στην γραμμη δεν νομιζω οτι θα επηρεασουν γιατι σαν ωρα αναχωρησης θα ειναι πολυ αργοτερα απο αυτη του Θεολογου και λογικη συνεπεια η Ανδρος που γεμιζει το μισο βαπορι να συνεχισει με Θεολογο

Link to comment
Share on other sites

Μιας και είμαι τακτικός επιβάτης της γραμμής, να σας μεταφέρω την άποψή μου καθαρά από τη σκοπιά του επιβάτη.

Το ατού του Θεολόγου είναι τα ωράρια. Το απογευματινό δρομολόγιο βολεύει απίστευτα τη γραμμή, μιας και μπορείς να δουλεύεις το πρωί (ή να κάνεις τις υποχρεώσεις σου) και βραδάκι να είσαι στο νησί σου. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο βολεύει πολύ όλα τα νησιά, αν και η Άνδρος με την Τήνο έχουν τη μερίδα του λέοντος. Τουλάχιστον αυτό που παρατηρώ από κίνηση σαν επιβάτης χοντρικά είναι Άνδρος ένα 45-50%, Τήνος ένα 35-40% και Μύκονος κανα 10-15%.

Στην high season μπορεί κάποιος να πει, "έλα τώρα, αφού όλα είναι πατημένα στον κόσμο". Στην medium όμως και στην low τα πράγματα δυσκολεύουν και αυτό που φαίνεται είναι πως ο Θεολόγος φέρνει τον περισσότερο κόσμο (εκτός από τα φορτηγά), πολύ περισσότερο από τα πρωινά των άλλων.

Εδώ αξίζει να μεταφέρω ένα διάλογο με άτομο μέσα από εταιρεία. Με ρώτησε "πότε λες να έχει μεγαλύτερα έσοδα η εταιρεία; Με 1500 άτομα το καλοκαίρι, ή 1000 τον Νοέμβρη;". Στην προφανή απάντησή μου (το καλοκαίρι) σημείωσε πως κάνω λάθος, μιας και οι εκπτώσεις των γκρουπ με τα δωρεάν είναι τεράστια απώλεια εσόδων, σε σχέση με το χειμώνα που ταξιδεύουν κυρίως οι ντόπιοι και οι ξενιτεμένοι. Η κατάσταση βέβαια είναι ανάποδη στους καφέδες και στα αυτοκίνητα.

Τώρα αν αυτό ισχύει απολύτως, κρατώ επιφυλάξεις. Πάντως, τα περισσότερα γκρουπ (που έχουν μειωμένα και κάποια δωρεάν) έρχονται πρωί-φεύγουν μεσημέρι, ενώ στο απογευματινό ταξιδεύουν περισσότεροι μεμονωμένοι πράγμα που πιθανόν να αφήνει περισσότερα έσοδα.

Πάντως πιστεύω πως ένα ακόμα απογευματινό δρομολόγιο στη γραμμή, θα έφερνε έσοδα, ειδικά Απρίλη-Οκτώβρη και τουλάχιστον αν όχι καθημερινά τις Πέμπτες-Παρασκευές και Κυριακές. Ιδιαίτερα αν ήταν μείωνε και τον χρόνο ταξιδιού. Γιατί όπως και να το κάνουμε η μέχρι φέτος αναχώρηση του ΣΦΙΙ στις 7,30 από Ραφήνα (με άφιξη Τήνο 23,30 και Μύκονο 00,30) ήταν λίγο "βάρβαρη" για να την επιλέξεις. Τώρα τι προσφορές θα μπορούσε να κάνει για να τραβήξει και φορτηγά, αυτό φαίνεται δύσκολος γρίφος, μιας και η απάντηση του Θεολόγου θα ήταν εύκολη, από τη στιγμή που έχει δεμένο το πρωινό δρομολόγιο.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Καλός ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ αλλά δεν είναι καραβολατρικός και για μένα (μια μικρή μειοψηφία που διαλέγω καράβι με βάση το πόσο ευχαριστιέσαι ταξίδι) είναι τελευταία μου επιλογή. Συμφωνώ για τα ωράρια και τον πολύ κόσμο που έχει αλλά αυτό συμβαίνει μάλλον γιατί είναι μοναχοβάπορο τα απογεύματα ενώ οι πρωινοί μοιράζονται. Επιπλέον, το απογευματινό δρομολόγιο στερείται τους ημερήσιους προσκυνητές της Τήνου που είναι μεγάλο μέγεθος για τη γραμμή. Πρέπει να κοιτάξουν λίγο τους εσωτερικούς χώρους του ΘΕΟΛΟΓΟΥ. Είναι λίγοι σε σχέση με τους αντιπάλους. Πάντως και φέτος προβλέπεται κατά το Γενάρη να μείνει στη γραμμή μόνη η Πόπη όταν δέσει ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Επιπλεόν λόγω της καθυστέρισης στην επισκευή του σουπερφερρυ, η ετήσια της Πόπης δεν ξέρω πότε θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

gpap, δεν έχεις άδικο. Με μία παρατήρηση: σαφώς και δεν έχει καλό μερίδιο στους προσκυνητές, αλλά τα πάει πολύ καλά στους ντόπιους , τους ξενιτεμένους και τους έχοντες σπίτι σε νησί (που είναι οι τακτικοί της γραμμής - μάλλον καλύτερα από τους άλλους). Και αυτούς τους παίρνει χωρίς ομαδικά και δωρεάν εισιτήρια.

Βέβαια, εκτός αυτού, μην ξεχνάμε και την κατανάλωση του Θεολόγου που είναι σημαντικά μικρότερη από τα άλλα 2. Αυτό που ακούγεται στη "στρούγκα" είναι πως συνολικά τα κέρδη του είναι τεράστια σε σχέση με τς άλλοι δυό (και όχι μόνο λόγω των φορτηγών).

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

μια απορια απο τη... δυση: το χειμωνα ο θεολογος δεν εχει ουτε πρωινο το σαββατο ουτε τοπικο την κυριακη; μονο τα standard?: καθημερινα 17.30 απο ραφηνα και 7.25 από μάικονος (12.00 την κυριακη).

Link to comment
Share on other sites

μια απορια απο τη... δυση: το χειμωνα ο θεολογος δεν εχει ουτε πρωινο το σαββατο ουτε τοπικο την κυριακη; μονο τα standard?: καθημερινα 17.30 απο ραφηνα και 7.25 από μάικονος (12.00 την κυριακη).

Ετσι ακριβως τα τοπικα τα αναλαμβανει η ΠΟΠΑΡΑ ή το SF II

Link to comment
Share on other sites

Όχι proud, δεν ταχει. Σάββατο φεύγει 7,25 το πρωί από Μύκονο, ενώ Κυριακή 18,00 από Ραφήνα και για τα 3 νησιά. Το πρωινό του Σαββάτου από Ραφήνα με το τοπικό της Κυριακής προστίθεντε μόνο σε τριήμερα ή τοπικές γιορτές. Πάντως ακόμα και το πρωινό του Σαββάτου από τα νησιά, όσο περίεργο και αν ακούγεται, έχει κόσμο.

Αυτό όμως που φαίνεται να ζητάει η γραμμή τις Κυριακές, είναι μία απογευματινοβραδυνή αναχώρηση συμβατικού από Τήνο-Μύκονο (μιας και η Άνδρος βολεύεται με τα τοπικά). Υπάρχει πολύς κόσμος που σκέφτεται "τί να κάνεις το Σ-Κ, αφού φτάνεις Παρασκευή βράδυ και πρέπει να φύγεις Κυριακή στις 2.00 μμ - Έχεις μόνο το Σ".

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε ομως οτι η Μυκονος εχει και συνδεση με Πειραια και το τελευταιο την Κυριακη ειναι 19:25 το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και δεν αναφερω τα ταχυπλοα λογο του οτι πλησιαζουν στην ληξη της σαιζον

Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως που φαίνεται να ζητάει η γραμμή τις Κυριακές, είναι μία απογευματινοβραδυνή αναχώρηση συμβατικού από Τήνο-Μύκονο (μιας και η Άνδρος βολεύεται με τα τοπικά). Υπάρχει πολύς κόσμος που σκέφτεται "τί να κάνεις το Σ-Κ, αφού φτάνεις Παρασκευή βράδυ και πρέπει να φύγεις Κυριακή στις 2.00 μμ - Έχεις μόνο το Σ".

Αυτό είναι χρόνιο πρόβλημα Τήνου και Μυκόνου. Το ακούω από παλιά. Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ δεν μπορεί να φεύγει αργότερα τις Κυριακές γιατί πρέπει να κάνει κ τοπικό Άνδρου. Το μόνο που θα μπορούσε να φεύγει αργότερα από Μύκονο είναι το ΙΘΑΚΗ. Πχ να έφευγε τις Κυριακές 5 από Μύκονο με άφιξη Πειραιά γύρω στις 22.20. Σίγουρα θα το έχουν σκεφτεί, δεν ξέρω γιατί δεν το έχουν κάνει. Έφυγα όμως εκτός topic γιατί εδώ μιλάμε για Ραφήνα..

Link to comment
Share on other sites

man σωστός.. Άρα αυτό παραμένει πρόβλημα της Τήνου μόνο. Όσον αφορά τα ταχύπλοα, εκτός του ότι σε λίγες μέρες βγαίνουν εκτός, μην ξεχνάμε επίσης πως δεν είναι και πάρα πολλοί αυτοί που αντέχουν να δώσουν το πενηντάρικο (ακόμα και προ κρίσης).

gpap, ίσως ο μόνος λόγος να είναι η σταθερότητα των ωραρίων (μιας και άλλον δεν μπορώ να σκεφτώ). Άλλωστε το Ιθάκη δεν νομίζω να έχει πρόβλημα έλλειψης σαρδελών :D (κόσμου ήθελα να πω) στις επιστροφές της Κυριακής. Δεν νομίζω πως θα κέρδιζε κάτι παραπάνω. (συνεχίζω και γω το εκτός θέματος ;) )

Link to comment
Share on other sites

Για να μεινουμε λοιπον στο θεμα εχω μια ιδεα και ακουω προτασεις. Τι θα λεγατε αν στην γραμμη εμπαινε ενα βαπορι με παραπλησια ταχυτητα του ΙΘΑΚΗ διανυχτερευση ΑΝΔΡΟ αναχωρηση 7:30 για ΡΑΦΗΝΑ αναχωρηση απο εκει στις 10 για ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ και επιστροφη ΜΥΚΟΝΟ-ΤΗΝΟ-ΑΝΔΡΟ-ΡΑΦΗΝΑ και απο εκει νυχτερινο για ΑΝΔΡΟ οπου και διανυχτερευση.Αυτο βολευει

α) την Ανδρο μιας και πιο κοντα στην Αθηνα θα μπορουσαν οι μονιμοι να ερχονται Αθηνα αυθημερον για δουλειες και επιστροφη

β)αυτους που δεν μπορουν να ξυπνησουν πολυ πρωι ενεκα το προηγουμενο ξενυχτι και θελουν να πανε βολτιτσα στην Μυκονο το καλοκαιρακι να ξεσαλωσουν αλλα και αυτους που μενουν μακρια απο το λιμανι της Ραφηνας

γ)τα γκρουπ της Τηνου για την παναγια (μονο επιστροφη)

δ)τις μεταφορικες της Ανδρου

ε)λυνεται το προβλημα της Τηνου σε απογευματοβραδυνη αναχωρηση

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν θα βόλευε ή όχι γιατί δεν έχω ασχοληθεί τόσο πολύ με το στάτους της γραμμής.Εκείνο όμως που μου φαντάζει απίθανο σε μια τέτοια περίπτωση είναι το πως ένα βαπόρι θα μπορέσει να κρατηθεί στο Γαύριο σε συνθήκες απαγορευτικού,με δυνατούς βοριάδες από 7αρια κι επάνω ...όταν ακόμη κι η προσέγγιση με ολιγόλεπτη παραμονή γίνεται σε συνθήκες καμικάζι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι μεγαλο θεμα γιατι δεν νομιζω οτι υπαρχει λιμανι στις Κυκλαδες που να απαγγιαζει στον καιρο το μονο που μπορει και αυτο λογο του υψομετρου που εχει στον βορια πρεπει να ειναι του Αθηνιου και αυτο με πασα επιφυλαξη

Link to comment
Share on other sites

Μια και ρίχνουμε ιδέες για δρομολόγια, ας σας παρουσιάσω τη δική μου... :blink:

Tip: Στις πρώτες δύο στήλες είναι το πρωϊνό, στη δεύτερη το απογευματινό, με διαφοροποίηση στις Κυριακές που αλλάζει η σειρά των λιμανιών.

--------------------Καθ/νές------Kυριακή--

........Άφ.. Αν.. ..Άφ.. ..Αν.. Άφ.. Αν...

Ραφήνα ----- 08:05 ----- 17:45 ----- 17:45

Άνδρο .09:35 09:50 19:15 19:30

Τήνο ..11:05 11:20 20:45 21:00

Μύκονο 11:45 ----- 21:25 ----- 20:30

Mύκονο .---- 13:15 ----- 22:00 ----- 21:00

Τήνο ..13:40 13:55 21:25 21:40

Άνδρο .15:10 15:25 22:55 23:10

Ραφήνα 16:55 ----- 00:45 ----- -00:40

Σαφώς για αυτά τα ωράρια χρειαζόμαστε ένα πλοίο με 26 μίλια δρόμο (και παραπάνω δεν μας χαλάει). Οι ώρες είναι στάνταρ (πλην Κυριακής απόγευμα) και έχουν το εξής πλεονεκτήματα:

α) χτυπάνε στα ίσα τον Θεολόγο

β) υπάρχει βραδυνή αναχώρηση καθημερινά (ή έστω τις πιο ζόρικες μέρες της εβδομάδας) από Τήνο-Μύκονο (που παίζουν μόνο ταχύπλοα)

γ) Κάνουμε την Τήνο 3 ώρες και τη Μύκονο 3.40 (και με μικρή διαφορά στην "συμβατική" τιμή σβήνουμε τους ανταγωνιστές και από τα συμβατικά και στα ταχύπλοα)

δ) με ένα ανταγωνιστικό τιμολόγιο (ιδιαίτερα στα φ/γ) μπορεί να τραβήξει μεγάλη κίνηση τουλάχιστον στο οκτάμηνο Μάρτιος-Οκτώβριος

ε) Η ευκολότερη λύση για τον προσκυνητή: Φεύγει 8, και στις 17,00 έχει ανάψει λαμπάδα και βρίσκεται πίσω στη στεριά.

στ) Η τέλεια λύση για εξόρμηση το Σ-Κ. Φεύγω Παρασκευή απόγευμα, 9,30 μμ βρίσκομαι στο νησί μου έτοιμος για night life, επιστρέφω 00,40 την Κυριακή στη Ραφήνα και 02,00 με έχει πάρει ο ύπνος στο κρεββάτι μου (αποφεύγοντας τη Μαραθώνος Κυριακή απόγευμα).

ζ) Γίνεται ακόμα ευκολότερη η εξόρμηση στα 3 νησιά, ανεβάζοντας τον κόσμο που διακινείται.

Και για να προλάβω τις ερωτήσεις σας:

Τι θα κάνουν αυτοί που φτάνουν Ραφήνα στις 00,45 το βράδυ; Σε συννενόηση με τα ΚΤΕΛ έχουν ήδη κλείσει εισιτήριο (άρα γνωρίζουν πόσα λεωφορεία χρειάζονται) από το καράβι και τους περιμένουν τα λεωφορεία τους να τους μεταφέρουν στο κέντρο κάνοντας βόλτα χαλαρά στις έρημες Μεσογείων/Αλεξάνδρας :P

Ποιός δύναται να το κάνει; Μάλλον μόνο η Blue Star

Με τι πλοίο; Αν αποφασίσει να χτίσει 3ο πλοίο μετά τα Δήλος/Πάτμος

Και το σημαντικότερο: Πότε; Δυστυχώς όχι σύντομα ("έχει ο Θεός" που λέμε) :(

Υ.Γ. Δεν έχω απολύτως καμμία πηγή και είναι εντελώς προσωπικό σενάριο για την γραμμή. Αν είναι να μεταφερθεί αλλού, παρακαλώ τους admins να το κάνουν.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

πολυ τσιτωμενες τις βλεπω τις ωρες και εχω μια ενσταση για τους καλοκαιρινους μηνες οτι θα υπαρχουν μεγαλες καθυστερησεις και οτι το πλοιο απο αυτο θα βγαλει κακο ονομα

Link to comment
Share on other sites

πολυ τσιτωμενες τις βλεπω τις ωρες και εχω μια ενσταση για τους καλοκαιρινους μηνες οτι θα υπαρχουν μεγαλες καθυστερησεις και οτι το πλοιο απο αυτο θα βγαλει κακο ονομα

Σαφώς και είναι όπως τα λες. Βέβαια αλλαγές +-15 λεπτών παίζουν χαλαρά αλλά ίσως να χρειάζεται επιπλέον και ένα μαξιλαράκι 1 μιλίου παραπάνω (τα έχω υπολογίσει με 26). Βέβαια θα αργήσουμε πολύ για να το δούμε (απλά ευσεβείς πόθοι είναι), αλλά όποιος ρισκάρει τέτοια κίνηση θέτει σοβαρή υποψηφιότητα να μονοπωλήσει τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

26 μιλια σε 130μετρο μαξιμουν 140 μετρα βαπορι (λογο τηνου) τα βλεπω απιαστο ονειρο για οποια εταιρεια κανει τετοιο ενχειρημα αλλα και με τα υπολοιπα λιμανια (Γαυριου & Μυκονου) ειναι πολλα θα πρεπει το βαπορι να κοβει πολλυ πριν το λιμανι με αποτελεσμα να καθυστερει πολυ παραπανω απο τα 15 λεπτα πιο ευκολο βλεπω το απογευματινο δρομολογιο να εχει απευθειας επιστροφη απο Μυκονο μια συνταγη δοκιμασμενη και επιτυχημενη αν κρινω οτι σε απογευματινο παρασκευης ο Θεολογος πηρε κοσμο απο Ανδρο (και εμενα μαζι) για Ραφηνα μεσο Τηνου Μυκονου βεβαια το ταξιδι ηταν 6,5 ωρες αλλα εμενα προσωπικα δεν με χαλασε καθολου οπως και αλλους που προτειμησαν το συγκεκριμενο δρομολογιο

Link to comment
Share on other sites

Στο Γαύριο μπορεί να μπει βαπόρι πάνω από 130 μέτρα? Δύσκολο το κόβω αν θυμηθώ και το ζόρισμα του ΑΦΡΟΔΙΤΗ κάποτε (128 μέτρα). Σχετικά με τα δρομολόγια του φίλου csst9728, είναι οκ αλλά δεν χρειάζονται 26 knots. Kαι το ΙΘΑΚΗ με 23.0 θα μπορούσε να τα κάνει (με απευθείας επιστροφή από Μύκονο για Ραφήνα το βράδυ) με λίγο αλλαγμένα ωράρια. Ίσως πρωινή αναχώριση όχι 08.05 αλλά λίγο νωρίτερα και το μεσημέρι απόπλους από Μύκονο στις 13.00. Οι αποστάσεις της γραμμής είναι σχετικά μικρές. Τα 26 είναι υπερβολή.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...