Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Καλησπερα με τα απο πληροφοριες της ιδιας της εταιριας το AQUA θα γυρησει απο την ετησια συντηρηση στις 20/1.Παρολα ταυτα η εταιρια κραταει κλειστα τα χαρτια της για το ποια θα ειναι η δρομολογιση του.Πιθανα σεναρια Λιμανι ραφηνας η Λιμανι λαυριου ιδου το ερωτημα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προφανως η εταιρεια εξεταζει το ενδεχομενο να αλλαξει λιμανι αναχωρησης και μαλλον και προορισμους αν ισχυει το οτι απο την ραφηνα το βαπορι δεν τα πηγαινε και καλα με τον ανταγωνισμο

Link to comment
Share on other sites

To γεγονος πως στο συστημα κρατησεων δεν υπαρχουν τοπικα απογευματινα για Ανδρο του ΠΗΝΕΛΟΠΗ μετα τις 25/1 με κανει να ελπιζω πως το ΑΚΟΥΑ ισως και να γυρισει στη γνωριμη γραμμη του. Αυτα περι Λαυρίου δεν ξερω κατα πόσο ισχύουν και απορώ πότε περιμένει η εταιρία να ανακοινώσει τα νέα δρομολόγια. Τελευταία μέρα? Και μετά αναρωτιούνται γιατί δεν το προτιμάνε οι επιβάτες?

Link to comment
Share on other sites

Εδω η εταιρεια το πηγε για ετησια πριν την ωρα του χωρις ανακοινωση χωρις τιποτα και το ψαχναμε και εσυ αναρωτιεσαι για δρομολογια? Οταν η εταιρεια δεν σεβεται τον επιβατη(με ολα αυτα που κανει αυτο δειχνει) γιατι ο επιβατης να την προτιμησει

Link to comment
Share on other sites

Διανύουμε την εποχή με τη μικρότερη μεταφορική κίνηση του έτους, δεν είναι και τόσο τραγικό να μην έχει ανοίξει η εταιρεία πλάνα, πιστεύετε πως υπάρχουν επιβάτες που προγραμματίζουν τις μετακινήσεις τους από τώρα για το Φεβρουάριο ή πως υπάρχει πρόβλημα για νησιά που τα προσεγγίζουν 2-4 πλοία καθημερινά;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η φημολογούμενη αποχώριση του πιο αδύναμου κρίκου της Ραφήνας (ΑΚΟΥΑ) από τη γραμμή, θα αφήσει κενό που θα είναι αισθητό τη φουλ σεζόν φέτος. Βέβαια, ας μην βιαζόμαστε γιατί όλα είναι ανοιχτά. Πάντως το τετράμηνο Ιούνιος- Σεπτεμβρης με 3 πλοία πιστεύω πως θα υπάρχει προβλημα, ειδικά από Παρακευή μεσημέρι μέχρι Κυριακή βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να μην είναι τόσο τραγικά τα πράμματα. Πρόβλημα ενδεχομένως να δημιουργθεί σε κάποιες μεγάλες επίστροφές του Αυγούστου κυρίως με το γκαράζ. Ωστόσο αν η γραμμή μείνει χωρίς τέταρτο πλοίο το καλοκαίρι, αυτό μπορεί να καλυφθεί αν κάποιες μέρες ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ προεκτείνουν το απογευματινό τοπικό τους δρομολόγιο μέχρι Μύκονο.Διότι από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω προβλήματα με τις πρωινές επιστροφές (ΘΕΟΛΟΓΟΣ και ΑΚΟΥΑ) από τα νησιά δεν αντιμετωπίστηκαν ποτέ. Ακόμα και αυτό που λέω ίσως να είναι υπερβολή. Κάποιο επιπλέον δρομολόγιο ίσως να χρειασεί τις μέρες αιχμής μέσα στα ΣΚ και κυρίως μία επιστροφή ακόμα από τη Μύκονο και την Τήνο τις Κυριακές. Διότι όπως ξέρετε το συντρηπτικό ποσοστό των επιβατών ταξιδεύουν για Άνδρο. Οπότε από ένα σημείο και μετά το να ταξιδεύει το πλοίο με 100 επιβάτες για τα άλλα δύο νησιά και στην επιστροφή να έχει μόνο το πλήρωμα καταντάει ασύμφορο.

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάς George ότι υπάρχει πιθανότητα ότι φέτος το καλοκαίρι ίσως να μην υπάρξει ούτε και το Highspeed 2. Όποτε πιθανότατα θα μιλάμε για μείον 3 δρομολόγια την ημέρα.

Διότι από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω προβλήματα με τις πρωινές επιστροφές (ΘΕΟΛΟΓΟΣ και ΑΚΟΥΑ) από τα νησιά δεν αντιμετωπίστηκαν ποτέ. Ακόμα και αυτό που λέω ίσως να είναι υπερβολή.

Το Αύγουστο του 2008 που ήθελα να επιστρέψω από τη Μύκονο Κυριακή πρωί με το Θεολόγος Π, δεν έβρισκα εισιτήριο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε αδερφέ άσε και μία κουβέντα να πέσει κάτω... Νομίζω ήμουν σαφής

Κάποιο επιπλέον δρομολόγιο ίσως να χρειασεί τις μέρες αιχμής μέσα στα ΣΚ και κυρίως μία επιστροφή ακόμα από τη Μύκονο και την Τήνο τις Κυριακές.

Μου έπιασες μία Κυριακή Αυγούστου. Χαιρετίσματα... Και που να δεις τον 15Αύγουστο τι γίνεται. Και 8 πλοία να φέρεις, πάλι τίγκα θα φύγουν. Αλλά δεν είναι μέτρο σύγκρισης η συγκεκριμένη μέρα. Τα πρωινά εκτελούνται όλη την εβδομάδα και ήταν δύο ημερησίως. Σε αυτά αναφερόμουν.

Όσο για τα HIGHSPEED είναι άλλος Θεός όπως έχουμε χιλιοπει. Όσοι ταξίδευαν με HIGHSPEED πάλι με ταχύπλοο θα πάνε. Είτε από Ραφήνα είτε από Πειραιά. Και δεν πιστεύω ότι η HSW θα αφήσει τη γραμμή τελείως ορφανή. Μέχρι τότε καλά να είμαστε...

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμη τους καλοκαιρινους μηνες θελει τεσσερα βαπορια πρωι απογευμα.Μου φαινεται δυσκολο τα τοπικα να προεκτεινουν απογευματινο δρομολογιο μεχρι μυκονο και ο επιβατης να πρεπει απο Ανδρο ή Τηνο να χρειαζεται να κανει τη βολτα απο Μυκονο και μετα Ραφηνα.Το εχω κανει με το απογευματινο του Θεολογουκαι εφυγα απο Ανδρο 8 το βραδυ και εφτασα Ραφηνα 3:30 το πρωι γιατι δεν ειχε εισητηρια το τοπικο της Ποπης

Link to comment
Share on other sites

Φίλε George*, εννοείς πως τα απογευματινά των Παρασκευών (από Μάιο και μετά όσον αφορά τα συμβατικά) καλύπτονται άνετα από τον Θεολόγο με τα 1200 άτομα πρωτόκολλο (τουλάχιστον για Τήνο - Μύκονο μιας και η Άνδρος έχει τοπικά);**

Ή μήπως τα σκάρτα 3000 άτομα (πρωτόκολλο ΣΦΙΙ & Πόπης) καλύπτουν το πρωινό του Σαββάτου για τα 3 νησιά; Αν γυρίσουμε στα 90's μπορεί.... (βέβαια απ ότι βλέπω το πράγμα πάει να γυρίσει προς τα κει).

Κάποιος θα σκεφτεί "ναι καλά, τότε γιατί έφυγε το aqua";

Η απάντηση είναι προφανής: γιατί ήταν τουλάχιστον μία κλάση πίσω από τα υπόλοιπα. Πιο αργό (και η μισή ώρα διαφορά σε μια γραμμή 4-5 ωρών φαίνεται πολύ άσχημα) και πιο "κουνίστρα" στον καιρό (αφήνω στην άκρη τη μικρή διαφορά τιμής και τα σαλόνια του, που και σε αυτά υστερούσε).. Πραγματικά όσοι γνωστοί έχω, για να μπουν στο Aqua έπρεπε να μην υπάρχει δίπλα του άλλο πλοίο.

Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτός είναι ο ανταγωνισμός. Μόλις ο κόσμος γνώρισε το καλύτερο πλοίο (Θεολόγος) ο μόνος λόγος για να μπει κάποιος στο Aqua ήταν να μην βρει θέση αλλού. (ή να ήταν υπερβολικά σημαντική για αυτόν η συγκεκριμένη ώρα άφιξης). Το αντίστοιχο θα συμβεί αν (αμάν και πότε) σκάσει νέο καλό πλοίο στο πρωινό δρομολόγιο - αυτός που θα πονέσει θα είναι η "Πόπη".

*χωρίς καμία διάθεση παρεξήγησης.

** εξαιρώ το δρομολόγιο του ΣΦΙΙ, μιας και το "19.30 από Ραφήνα - 23.30 Τήνο και 00.30 Μύκονο" είναι καμένο χαρτί - μόνο ο τρελαμένος (στα όρια του ψυχιατρείου) για διακοπές το κάνει να φτάσει μεσάνυχτα Παρασκευής στο νησί για ένα Π-Σ-Κ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμφωνώ με τον George.Η κίνηση με τα υπάρχοντα βαπόρια θα καλυφτεί.Τώρα μπορει να μην καλυφτεί με το πλέον ιδανικό τρόπο πάντως θα καλυφτεί.Μπορεί αντι για 10 ημέρες του καλοκαιριού που δεν θα βρεις εισιτηριο τελευταία στιγμή να γίνουν δεκαπέντε αλλά δεν χάλασε ο κόσμος.Όσο για την HSW κάτι θα κάνει κι αυτή.Αν δεν έρθει πίσω το 2 κάτι θα βάλει δεν θα την αφησει πίσω αφού τουλάχιστον για 2 μήνες είναι φιλέτο.Η θα βάλει κάποιο άλλο χάισπιντ να κάνει πρωινά από Πειραιά κι απογευματινά από Ραφήνα ή θα φέρει κανα γατί να κάνει 3-4 δρομολόγια ημερησίως...

Και σε όλα αυτά ξεχνάμε το ση τζετ.Οκ δεν μπορει με το πρωτοκολλο του να σκουπήσει αποβάθρες κόσμου όμως στην αιχμη που θα κάνει 4 κυκλικά είναι σημαντικός παραγοντας.

Φίλε csst9728 με όλη την καλή διάθεση έχω δύο ενστάσεις σε αυτά που λες.Αν εγώ δουλεύω στο κέντρο μέχρι τις 5 το απόγευμα και θέλω να πάω Π-Σ-Κ στην Μύκονο τότε το 19:00 η το 19:30 του σουπερφερρυ 2 είναι ταμάμ.Σύμφωνοι δεν ανήκουν οι περισσότεροι σε αυτοί την περίπτωση αλλά δεν είναι κι ελάχιστοι ούτε βέβαια είναι του ψυχιατρείου.Έχουν 2 ημέρες καθαρές για διακοπές.Εδώ οι Ικαριώτες πάνε Π-Σ-Κ Ικαρία που φτάνει το ΜΥΚΟΝΟΣ το καλοκαίρι στις 03:20 και φεύγουν Κυριακή στις 15:50 το μεσημέρι.

Συμφωνώ ότι το ΑΚΟΥΑ ήταν πιο αργό από τον ανταγωνισμό, συμφωνώ ότι ήταν από τα 4 το πιο κακοτάξιδο αλλά βρε αδερφέ δεν ήταν και κανα χρέπι.Άμα ήταν καλοσύνη γιατί να μην πας και μια βόλτα με αυτό?

Με αυτή την νοοτροπία που λες χάθηκε το βαποράκι από την γραμμή και μια επιπλέον λύση.Κατά δεύτερον στα χρόνια που δούλεψε στην γραμμή την εξυπηρετησε με συνέπεια χώρια που εσωτερικά ήταν συμπαθέστατο.Δεν λέω να πάνε όλοι με το ΑΚΟΥΑ αλλά σε μια γραμμή ακρως ανταγωνιστική είμαι της γνώμης να μοιράζεις τις διαδρομές αν δεν έχεις σοβαρό λόγο να ταξιδέψεις με κάποιο αποκλειστικά.Στο κάτω κάτω οι περισσότεροι εξ ημών ούτε μέτοχοι εταιρειών είμαστε ούτε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ με τη σειρά μου τείνω να συμφωνήσω με το φίλτατο George. Η αλήθεια ομως είναι πως ακόμα ειναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε αν τελικά θα μείνει η γραμμή με τρια πλοία η οχι. Η ιστορία πάντως εχει δείξει οτι η οποιαδήποτε αποχώρηση πάντα καλύπτεται με καποιο τρόπο. Ισως δημιουργηθούν ευκαιρίες...Το Aqua Jewel αργά η γρήγορα θα μας εγκατέλειπε καθως ηταν κατώτερο του ανταγωνισμού. Απο την αλλη βέβαια ο Θεολογος ο Π θα μεταμορφώνεται σε BS Ithaki πιο συχνά. (Οι πληροφορίες οτι η Brittany Ferries σκόπευε να δρομολογήσει το Superfast V στη γραμμή για να εξευμενήσει ενα local πνεύμα και να αποκαταστήσει τις ισορροπίες δεν επαληθεύονται).

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα Earl, το μόνο σίγουρο είναι ότι η κίνηση θα καλυφθεί. Απλά κάποιοι δεν θα βρουν εισιτήριο και θα κανονίσουν για αλλού τις διακοπές τους, με αποτέλεσμα να θιχτεί συνολικά ο τουρισμός και των τριών νησιών.

Όσον αφορά το δεύτερο δρομολόγιο της Παρασκευής (στις 19.30) του Σούπερφέρρυ ΙΙ, ξέρεις πόσες Παρασκευές το Άκουα και ο Θεολόγος έφερναν τρελό λαό και το ΣΦ καμμια 100στή άτομα; (τουλάχιστον στην Τήνο). Μην συγκρίνεις με Ικαροσαμία ή πιο μεγαλύτερα δρομολόγια από τις 4-5 ώρες του συγκεκριμένου - κάποιος (εκτός των ντόπιων - μιας και ο ντόπιος συνήθως θα τα βολέψει έτσι ώστε να είναι 18.00 στη Ραφήνα) επιλέγει για εξόρμηση ΠΣΚ αυτά τα νησιά λόγω της κοντινής απόστασης (και μέχρι πέρυσι λόγω της πληθώρας των δρομολογίων). Αυτό άλλωστε είναι φανερό στην σύγκριση της κίνησης προς Τήνο-Μύκονο από Πειραιά με Ραφήνα (παρόλο που η διαφορά ώρας με συμβατικό είναι μόνο 40 λεπτά).

Όσον αφορά το Aqua σαφώς και δεν ήταν χρέπι (και συγγνώμη αν άφησα να εννοηθεί αυτό). Αλλά ήταν ολοφάνερα πολύ πιο πίσω από τα υπόλοιπα. Αν ο καιρός ήταν μέχρι 4-5 και σε βόλευε η ώρα πήγαινες με αυτό. Αλλιώς, γιατί να πας με ένα αργότερο πλοίο, με ίδια τιμή που αν βάλει κανα καιρό θα ταλαιπωρηθείς αν βάλει κανα 6άρι σε σχέση με τα υπόλοιπα "θωρηκτά" της γραμμής. Το είχα προτιμήσει και γω σε κάποια δρομολόγια που βόλευαν, ελέγχοντας βέβαια πάντα τον καιρό από πριν. Δυστυχώς όμως, το πλοίο ήταν λίγο για αυτή τη γραμμή και φάνηκε αμέσως μόλις ήρθε ένα καλό πλοίο απέναντί του.

Σαφώς και δεν είμαστε μέτοχοι εταιρειών. Επιβάτες είμαστε που επιλέγουμε το καλύτερο μέσο για να ταξιδέψουμε. (και κατ'αντιστοιχία αν έρθει ένα νέο πλοίο στο πρωινό δρομολόγιο ταχύτερο και καλύτερο από τα υπάρχοντα, θα ματώσουν και τα δύο).

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με ολα τα παραπανω αλλα διαφωνω με την αποψη που εδειξε η Alpha Ferries του ποναει χερι κοψει χερι συμφωνω και βασει τα λεγομενα της εταιρειας το πλοιο στη γραμμη δεν εβγαινε. Ειναι δικαιωμα της να το βαλει σε γραμμη που ειναι κερδοφορα αλλα γιατι δε εξεταζει και το ενδεχομενο αντικαταστασης με ενα αλλο πλοιο που να μην ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο ειτε πουλωντας το Aqua ειτε διπλωνοντας το εκτος αν ισχυει αυτο που ειχε γραψει καποτε ο Εφοπληστης οτι εχουμε την ποντοπορο παιρνουμε και ενα ακτοπλοικο για το χαρτζιλικι μας.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το Aqua σαφώς και δεν ήταν χρέπι (και συγγνώμη αν άφησα να εννοηθεί αυτό). Αλλά ήταν ολοφάνερα πολύ πιο πίσω από τα υπόλοιπα. Αν ο καιρός ήταν μέχρι 4-5 και σε βόλευε η ώρα πήγαινες με αυτό. Αλλιώς, γιατί να πας με ένα αργότερο πλοίο, με ίδια τιμή που αν βάλει κανα καιρό θα ταλαιπωρηθείς αν βάλει κανα 6άρι σε σχέση με τα υπόλοιπα "θωρηκτά" της γραμμής. Το είχα προτιμήσει και γω σε κάποια δρομολόγια που βόλευαν, ελέγχοντας βέβαια πάντα τον καιρό από πριν. Δυστυχώς όμως, το πλοίο ήταν λίγο για αυτή τη γραμμή και φάνηκε αμέσως μόλις ήρθε ένα καλό πλοίο απέναντί του..

Όλα σχετικά είναι. Σίγουρα υπάρχουν καλά καράβια και λιγότερο καλά αλλά και πάλι αξιοπρεπέστατα. Το θέμα είναι ποιός κάθεται να ασχοληθεί με ποιό πλοίο θα ταξιδέψει όταν μάλιστα το ταξίδι είναι διάρκειας μόλις δύο, τριών, ή τεσσάρων ωρών. Πολύ λίγοι είναι η άποψη μου. Κάποιοι παλαβοί καραβολάτρες σαν και του λόγου μας (SUPERFERRY και ξερό ψωμί !!!) :P, άντε και οι μόνιμοι κάτοικοι - μόνιμοι παραθεριστές των νησιών. Στην τουριστική περίοδο, ή και σε τριήμερα - τετραήμερα εξόδου, το μόνο που ενδιαφέρει τον κόσμο είναι να βρει εισιτήριο για να μπορέσει απλά να ταξιδέψει.

Έχει κανείς την εντύπωση ότι όταν ένα σχολείο ή κάποιο τμήμα Πανεπιστημίου πχ. της Θεσσαλονίκης θέλει να πάει μία πενταήμερη στην Τήνο ή την Μύκονο (έχω άμεσο παράδειγμα με την κόρη μου) θα καθήσει κανείς να ασχοληθεί με το ποιά πλοία είναι στην γραμμή, ποιό είναι το πιό λουσάτο ή ποιό ...κουνάει λιγότερο ??? Πέρυσι τον Απρίλιο διοργανώσανε από την σχολή της Νομικής Θεσσαλονίκης στην οποία φοιτά η θυγατέρα μου :o εκδρομή στην Μύκονο, και το όνομα του πλοίου το μάθανε όταν βρίσκονταν πλέον μέσα σε αυτό (ΠΗΝΕΛΟΠΗ), κι αυτό όχι γιατί ενδιαφέρθηκε κανείς, αλλά γιατί ...εγώ ρώτησα την κόρη μου με ποιό πλοίο θα ταξιδεύανε.

Για να μην αναφερθώ σε τουρίστες του εξωτερικού, σε τουρίστες ντόπιους, σε οργανωμένες εκδρομές και προσκυνήματα (πχ. της ενορίας του χωριού Πέρα Παναγιά του Νομού Σερρών :D), σε διοργανώσεις συνεδρίων, σε σε σε σε σε............ Όλη τους η έννοια ήταν το αν θα πάνε στην Τήνο με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ ή με το AQUA.....:rolleyes:

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αν τελικά αποχωρήσει το AQUA από την Ραφήνα αυτό θα γίνει γιατί είχε το μικρότερο ποσοστό μεταφοράς σε σχέση με τα άλλα της γραμμής, αλλά για άλλους λόγους που μόνο η εταιρία μπορεί να γνωρίζει και εμείς μόνο να υποθέτουμε.

Link to comment
Share on other sites

Όλα σχετικά είναι.... δεν πιστεύω ότι αν τελικά αποχωρήσει το AQUA από την Ραφήνα αυτό θα γίνει γιατί είχε το μικρότερο ποσοστό μεταφοράς σε σχέση με τα άλλα της γραμμής, αλλά για άλλους λόγους που μόνο η εταιρία μπορεί να γνωρίζει και εμείς μόνο να υποθέτουμε.

Μαλλον είχε μικρότερο ποσοστό μεταφοράς τους χειμερινούς μήνες - όπως έχει γραφτεί και σε προηγούμενα posts -....

Μην βγάζετε απ' έξω τον όρο : "ΕΚΤΑΚΤΑ καλοκαιρινά ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ"...

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον είχε μικρότερο ποσοστό μεταφοράς τους χειμερινούς μήνες - όπως έχει γραφτεί και σε προηγούμενα posts -....

Μην βγάζετε απ' έξω τον όρο : "ΕΚΤΑΚΤΑ καλοκαιρινά ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ"...

Δηλαδη αν καταλαβα καλα εννοεις οτι θα δουλευει και αυτο τους μηνες που δουλευουν τα ταχυπλοα?

Link to comment
Share on other sites

Όλη τους η έννοια ήταν το αν θα πάνε στην Τήνο με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ ή με το AQUA.....

Σαφώς και όχι όλοι.. και το "Άννα Λ" να είχες στη γραμμή, σίγουρα κάποια group (γιαγιάδες, φοιτητές κτλ) θα τα έπαιρνε... Βέβαια τις καθημερινές ακόμα και του Ιουλίου θα βάραγε μύγες (μιας και οι συνηθισμένοι ταξιδιώτες θα προτιμούσαν τις καλύτερες

λύσεις).

(Οι πληροφορίες οτι η Brittany Ferries σκόπευε να δρομολογήσει το Superfast V στη γραμμή για να εξευμενήσει ενα local πνεύμα και να αποκαταστήσει τις ισορροπίες δεν επαληθεύονται).

O Grimaldi ετοιμαζόταν να φέρει το Cruise Europa, αλλά είδε πως δεν χωράει το υπερσύγχρονο λιμάνι της Τήνου :D :D:D

Δεν καταλαβαίνω το " ο Θεολογος ο Π θα μεταμορφώνεται σε BS Ithaki πιο συχνά." Τι εννοείς;

Αυτό πάντως που μου τη δίνει περισσότερο στη γραμμή είναι πως από τα μέσα των 80's με το Επτάνησος η διάρκεια του δρομολογίου είναι η ίδια (με ένα 10λεπτο διαφορά ο Θεολόγος όταν πρωτοήρθε).

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω το " ο Θεολογος ο Π θα μεταμορφώνεται σε BS Ithaki πιο συχνά." Τι εννοείς; .

Εννοώ οτι εκ των πραγμάτων όσοι θα επέλεγαν το Aqua Jewel τώρα θα ταξιδεύουν με το Θεολόγος Π οπότε ο συνωστισμός θα θυμίζει το BS Ithaki στο οποιο το φαινόμενο αυτο είναι πολυ έντονο.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΝΤΩΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΑΡΕΙ ΕΚΤΑΚΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ-ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ Π.Χ. ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΡΑΦΗΝΑ-, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ-ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ.ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΦΑΝΕΙ ΟΤΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΛΟΙΟ, ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ....

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ οτι εκ των πραγμάτων όσοι θα επέλεγαν το Aqua Jewel τώρα θα ταξιδεύουν με το Θεολόγος Π....

Eγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί όσοι επέλεγαν το AQUA, με την αποχώρηση του από την γραμμή θα ταξιδεύουν (μόνο) με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π. :confused:

Πολύ απόλυτο δεν ακούγεται ??? Και δεν το λέω χάριν της συζήτησης, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...