cyclades_shipping Posted April 21 Share Posted April 21 Ακούγεται πως σε περίπτωση απεργίας ,το απόγευμα Μ.Τριτης θα κάνουν έκτακτο τα Fast Ferries Andros ,Superferry ,Superexpress Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted April 23 Share Posted April 23 Δυο έκτακτο αυριο από τον Θεολόγο ,ένα στις 07:05 για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο και ένα στις 18:30 για Τήνο - Μύκονο. να πούμε πως το 2 πρωινα και το Queen είναι πιτα για αυριο. Έκτακτο του Queen την Πέμπτη στις 18:30 για Τήνο - Μυκονο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23 Author Share Posted April 23 Το πρωινό θα γίνει γιατί δεν θα φύγει σήμερα το απόγευμα λόγω του καιρού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted April 24 Share Posted April 24 Μεγαλη Τρίτη λόγω της απεργίας (1/5) θα έχουμε έκτακτο πρωινό (07:05) του Queen Άνδρο - Τήνο - Μύκονο ,(19:00) το Fast Ferries Andros Τήνο - Μύκονο ,(19:15) το Superferry για Άνδρο. Εντωμεταξύ έχουν αρχίσει να εξαντλούνται εισιτήρια οχημάτων για την επιστροφή του τριημέρου Αγ.Πνευματος (Δευτέρα 24/6) υπάρχει περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων οχημάτων για την συγκεκριμένη μέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted April 25 Share Posted April 25 (edited) Κάποιο Champion ή κάποιο Runner ακουγεται πως θα βάλει η Seajets στη γραμμή. Edited April 25 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
observer Posted April 27 Share Posted April 27 Ουσιαστικά λοιπόν, και αν δεν έχουμε εκπλήξεις, το καλοκαίρι του 2024 στην γραμμή θα'χουμε τους ίδιους πρωταγωνιστές με το περσινό (με μόνο ερωτηματικό την HSW). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex1987 Posted April 27 Share Posted April 27 HSW καθαρά για Τήνο-Μύκονο. Άνδρο δεν έχει έρθει ποτέ. Και απορώ πως δεν έχει κάνει κίνηση για να μπει στην γραμμή Άνδρο-Τήνο-Μύκονο τόσα χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted April 27 Share Posted April 27 Γιατί είναι μια γραμμή ,που οι μεταφορικές εμπιστεύονται με κλειστά μάτια την Fast Ferries μιας και από την πιο απλή μερα του χειμώνα αλλά και 1 Αυγούστου βρίσκουν θέση στο γκαραζ .Επιπλέον η Fast είναι ολοχρονα στη γραμμή ,είναι πολύ δύσκολο μια εταιρία να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή και να αποσπάσει μερίδιο φορτηγών αφού θα πρέπει τουλάχιστον να είναι μια 3 ετια με σταθερά δρομολόγια για να δειξει την υπευθυνότητα της στις μεταφορικές , που και παλι δεν είναι καν σίγουρο αν θα το καταφέρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted April 27 Share Posted April 27 4 hours ago, Alex1987 said: HSW καθαρά για Τήνο-Μύκονο. Άνδρο δεν έχει έρθει ποτέ. Για την ιστορία, Άνδρο έπιανε το 2010 το Highspeed 1 στο απογευματινό του δρομολόγιο ενώ και πιο παλιά, συγκεκριμένα μέχρι το 2006, υπήρχε συμβατικό με τελευταίο το Express Athina. Φυσικά από τότε στη HSW έχουν αλλάξει τα πάντα. 3 hours ago, cyclades_shipping said: Επιπλέον η Fast είναι ολοχρονα στη γραμμή ,είναι πολύ δύσκολο μια εταιρία να μπει στη συγκεκριμένη γραμμή και να αποσπάσει μερίδιο φορτηγών αφού θα πρέπει τουλάχιστον να είναι μια 3 ετια με σταθερά δρομολόγια για να δειξει την υπευθυνότητα της στις μεταφορικές , που και παλι δεν είναι καν σίγουρο αν θα το καταφέρει. Νομίζω φίλε @cyclades_shipping αυτό ακριβώς που περιγράφεις το πέτυχε σε μεγάλο βαθμό η Golden Star πέρσι. Μέσα σε ελάχιστους μήνες δρομολόγησης του Andros Queen στην απογευματινή ζώνη κατάφερε να οδηγήσει τη Fast Ferries σε συνεργασία. Προφανώς και έχεις δίκιο για την αξιοπιστία της Fast αλλά τελικά δεν είναι τόσο άτρωτη όσο φανταζόμαστε. Όταν δρομολογήθηκε-επιτέλους-απέναντι στο Θεολόγο πλοίο με καλό γκαράζ και όχι "πρωινάδικα" όπως τα Superferry, Superferry ΙΙ/Superstar ή ακατάλληλα όπως το Aqua Blue, φάνηκε ότι τόσα χρόνια τη διαφορά δεν την κάνει μόνο η εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών της Fast αλλά και η ακαταλληλότητα, η ανυπαρξία ή ακόμα και η ατολμία των ανταγωνιστών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted April 27 Share Posted April 27 (edited) Άνδρο γενικα το ταχύπλοο δεν συμφέρει (εδώ δεν πιάνει και η GSF) όταν κάνει 1 ώρα και 10 λεπτά με εισιτήριο 38 € ενώ τα συμβατικά 1:50 λεπτά με εισιτήριο 25 € ,είναι πολύ μικρή χρονικά διαφορά και δεν ξερω αν αξιζει κιολας. Edited April 27 by cyclades_shipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 27 Share Posted April 27 (edited) Μην ξεχνάμε και δύο πράγματα. Α. HSW = Attica και η Attica με τις εταιρίες της Ραφήνας πρέπει να είναι σε φάση αμοιβαίας κατανόησης και μη επίθεσης. B. Να μην παραβλέπουμε την μεγάλη αύξηση του μεταφορικού έργου στη γραμμή. Δεν βρισκόμαστε στο 2007 που εμφανίσθηκε ο Θεολόγος και η Fast Ferries. Η απογευματινή ζώνη έχει μεγαλύτερη πίττα. Edited April 27 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
observer Posted April 27 Share Posted April 27 Το εκάστοτε ταχύπλοο της Seajets πώς πάει στο σκέλος του Ραφήνα-Άνδρος & Άνδρος-Ραφήνα; Αν πηγαίνει σούπερ, τότε ίσως σηκώνε και πρωινό από HSW, αν απλά βγαίνει, δύσκολο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now