Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Στο Γαύριο δεν είναι τόσο το θέμα μήκους των πλοίων όσο τα βυθίσματα στην λιμενολεκάνη που είναι οριακά για τα πλοία που εξυπηρετούν σήμερα την γραμμή.Ειδικά για να φουνταρεις την δεξιά στον βοριά πας οριακά στα αβαθή.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ζορι του αφροδιτη δεν ηταν στο μηκος αλλα στο οτι ειχε αν θυμαμαι καλα τουμπαριστες μηχανες και απο κουβεντα με το cpt ΜΑΚΗ ΣΚΙΑΔΑ μου ειχε πει οτι ηταν και μονοτιμονο και με δεδομενο οτι απο την γραμμη την δεκαετια του 80 ειχε περασει και το IONIAN SUN σε ακινησια του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ τοτε αλλα το λιμανι της ΤΗΝΟΥ ειναι αυτο που χαλαει την μαγια στα μηκη των πλοιων στην γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Σόρρυ παίδες, αλλά το βραδυνό το έχω κατευθείαν επιστροφή από Μύκονο, πλην Κυριακής όπου θα πηγαίνει κατευθείαν Μύκονο και θα επιστρέφει παίρνοντας κόσμο από τα άλλα νησιά.

Δυστυχώς δεν μπορούσα να το μορφοποιήσω σαν πίνακα (και το post κλειδώθηκε) για να φαίνεται καλύτερα, οπότε βγήκε μπάχαλο. Τη γενική αρχή πάντως την καταλάβατε. Προφανώς το βραδυνό δρομολόγιο επιστροφής από Μύκονο βολεύει κ τους Τηνιακούς (απλά χάνουν οι Ανδριώτες την επιστροφή αν έκανε τοπικό).

Η διαφορά 26 με 23 μίλια δεν είναι μεγάλη, προφανώς βγαίνει και με τα 23 (κάτι που το θεωρώ προσωπικά σχεδόν σίγουρο πως θα γίνει στην επόμενη τριετία είτε από την BS για να δέσει τη γραμμή είτε από την HSW για να χτυπήσει την κότα με τα χρυσά αυγά) με μόνη ένσταση την πιο "βάρβαρη" ώρα επιστροφής το βράδυ στη Ραφήνα. Γι αυτό και προτίμησα τα 26 (που σαφώς είναι όνειρο θερινής νυκτός).

Όσον αφορά τα 140 μέτρα, πιστεύω πως τα σύγχρονα βαπόρια με τις ελικτικές δυνατότητες που έχουν μπορούν να μπαίνουν πολύ ευκολότερα στις στρούγκες της γραμμής απ ότι τα 120μετρα που έχουμε σήμερα. Παρατηρώντας το Νήσος Χίος να μπαίνει στην Τήνο με δεμένα το Μυτιλήνη και το ΣΦΙΙ "μου φάνηκε" πως δεν ζορίστηκε περισσότερο απ ότι θα ζοριζόταν η Πόπη (σκόπιμα έβαλα τα εισαγωγικά).

Τέλος, θα επιμείνω σε μια παλιότερη ένστασή μου: Το Ιθάκη είναι μικρό για τους επιβάτες της γραμμής (ιδιαίτερα με τόσο μεγάλο πλήθος προσκυνητών που γεμίζουν δύο πλοία στο πρωινό)- πιο πιθανό μου κάθεται ένα Paros/Naxos ή και ακόμα μεγαλύτερο.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κοιτοντας στο openseas δεν βλεπω κανενα δρομολογιο σημερα προς τα νησια απο Ραφηνα.Εχει να κανει με την σημερινη γιορτη?Γενικα μου κανει εντυπωση γιατι θα ηταν μια καλη ευκαιρια για πολλους να βγαλουν ενα τετραημερο

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σύμφωνα με το site της Blue star το SUPERFERRY II θα ξαναρχίσει δρομολόγια από Ραφήνα τη Μεγάλη Τετάρτη 20 Απριλίου τελικά! Από 18/12 μέχρι 19/04 θα κάνει το πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά για Συροτηνομυκονία για να κάνουν σταδιακά τις ετήσιές τους τα πλοία του ομίλου (μπλε και κόκκινα). Οπότε, λογικα στο διάστημα που θα δέσει η Πόπη θα ξαναρθει στη Ραφήνα το AQUA για αντικατάσταση (από 7/2 μάλλον)??

Link to comment
Share on other sites

μπορει να ερθει και το παναγια θεοτοκος τωρα που μακρυνε :P

το εχουμε πει και σε αλλα threads (προσωρινες αντικαταστασεις, superferry κλπ)., οτι το ferry θα μεινει πειραια για τις ετησιες του ιθακη και του ναξος. (το παρος εχει ηδη κανει ετησια). αναλογα με το ποτε θα βγει (πριν τις γιορτες συμφωνα με τα on line συστηματα) και το ποσο θα κρατησουν οι ακινησιες των αλλων 2, μεχρι τελος φεβρουαριου θα ειναι ραφηνα και τοτε θα φυγει η πηνελοπη.

δεν εχει καμια δουλεια το ferry, ουτε με τις ετησιες των κοκκινων, ουτε με αυτες των μεγαλων της blue star. ποτε δεν ειχε;)

το οτι δεν εχει ενημερωθει το site για νωριτερα ειναι λογικο. εχουν βαλει το πασχα για να φαινεται σε οσους τυχον θελουν να εχουν εικονα απο τωρα και οταν ξερουν ποτε θα παει ραφηνα, θα βγει και για νωριτερα. δεν ειναι η πρωτη φορα που οταν εκκρεμουν ετησιες κλπ, δεν εχει ενημερωθει το site της blue star ή αλλης εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει καμια δουλεια το ferry, ουτε με τις ετησιες των κοκκινων, ουτε με αυτες των μεγαλων της blue star. ποτε δεν ειχε;)

Όμως proud σύμφωνα με το openseas το NAXOS φαίνεται να μπαίνει στην άγονη του ΔΙΑΓΟΡΑΣ και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ να αντικαθιστά ένα από τα 2 μεγάλα μπλε στο δρομολόγιο των 19.00. Το μεγάλο μπλε που θα λείπει από τα Δωδεκάνησα θα κάνει τις ετήσιες του ΟΡΙΖΟΝΤΑ και των κόκκινων του ομίλου. Μάλλον δεν θέλουν τελικά να αφήσουν τα Δωδεκάνησα με 2 πλοία για τρεις μήνες γιατί αυτό θα ενίσχυε το Ν.ΡΟΔΟΣ στον ανταγωνισμό. Αυτά πάντα σύμφωνα με τα μέχρι τώρα περασμένα δρομολόγια στο openseas..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

mea culpa. δεν ηξερα οτι φετος παιζει τετοιο ντομινο. θα εχει ενδιαφερον τι θα γινει στη ραφηνα οταν ληψει η ποπη, αν και δεν θα μου εκανε εκπληξη, αν εκανε διπλα δρομολογια ο θεολογος.

Link to comment
Share on other sites

Η Blue Star φαίνεται να έχει κάπως παραπεταμένη τη γραμμή της Ραφήνας πάντως και είναι κρίμα γιατί ειδικά οι Ανδριώτες στήριζαν μέχρι τώρα το ferry με τα μπούνια. Είχε βέβαια και την ατυχία με τη στούκα στην Τήνο που έβγαλε το βαπόρι off για περίπου 3 μήνες και πήγαν όλοι οι προγραμματισμοί πίσω. Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ θα απέχει 10/1 μέχρι 25/2, ενώ η Πόπη πρέπει να σταματήσει 6/2. Αν δεν μπει το Άκουα (ακούγεται οτι θα μπει), θα χει πρόβλημα η γραμμή με ένα βαπόρι για 3 ολόκληρους μήνες!!

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ολη η ιστορια με την πωληση του superferry, σε ανδριωτες που εκπροσωπει ο τζωρτζης, αποτελει πισωγυρισμα για τη γραμμη. η attica φευγει απο τη γραμμη (αυτο σημαινει το υψηλο τιμημα), η πλοιοκτησια της πηνελοπης εχει θεματακια και απο οτι φαινεται θα μεινουν ο θεολογος με το ferry. αν υπηρχαν καποιες ελπιδες να αντικατασταθει το superferry II, αυτες εξανεμιζονται και μαζι οι πιεσεις στους ανταγωνιστες του.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα.Το πλοίο εκπροσωπούσε μία εταιρεία στην γραμμή η οποία αντικειμενικά θεωρείται η κορυφαία στην ακτοπλοία.Με την αποχώρησή της από την γραμμή εξανεμίζονται οι όποιες ελπίδες για περεταίρω αναβάθμιση υπήρχαν.

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι η αττικα επιασε το νοημα της γραμμης!με ενα πλοιο σαν το ιθακη δεν βγαινει η γραμμη αν δεν αυξηση τις τιμες στα εισητηρια γιατι το ιθακη κ καταπινει πετρελαιο αλλα κ πιο μικρο σε χωριτηκοτητα ειναι...η γραμμη εχει πολλες ζημιες με τοσα πλοια κ το μονο που δουλευει καλα ειναι ο θεολογος..

Υ.Γ.η μονη γραμμη που εχει κρατησει το συναισθηματισμο της κ οι επιβατες ταξιδευουν με τα καραβια που αγαπανε κ λατρεψανε ...κ οχι με πλοια μεταφορας ανθρωπων :angry:

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω στα χέρια μου αριθμητικά στοιχεία, πιστεύω πως είναι μια γραμμή με πεπερασμένα όρια. Χωρίς πολλά φορτηγά (και αυτά που υπάρχουν πηγαίνουν κυρίως με ΘΕΟΛΟΓΟ) που αφήνουν χρήμα δεν είναι εύκολο να υπάρχει κερδοφορία όλον τον χρόνο. Εφόσων κάποια στιγμή η Πόπη εγκαταλείψει τη γραμμή, ίσως υπάρξει ευκαιρία για την ΑΤΤΙΚΑ να ξαναμπει. Μέχρι τότε ας ευχηθούμε η νέα εταιρία να προσέχει το φέρρυ όσο το πρόσεχε και η Blue στις καλές εποχές του.

ΥΓ. Είναι σίγουρο πως η ΑΤΤΙΚΑ αφήνει τη γραμμή τον Απρίλη? Αποκλείεται μετά την έλευση του DELOS άνοδος του ΙΘΑΚΗ στη Ραφήνα από Μάρτη μέχρι Οκτώβρη κάθε έτους και μετά να φεύγει για να καλύπτει τις ετήσιες των υπολοίπων του ομίλου?

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

3. Ή θα βάλει τον βάπορα να κάνει τοπικά Ραφήνα-Άνδρο (το καλοκαίρι), και θα παίξει με το Ιθάκη σκέτα Τήνο-Μύκονο, χτυπώντας στο ψαχνό Πόπες-Θεολόγους-Χαισπίντ (τουλάχιστον για το καλοκαίρι, όπου το χειμώνα "μαγικά" ο βάπορας θα κάνει ΑνδροΤηνοΜυκονία και το Ιθάκη τις σκάντζες των άλλων).

α. Τήνο-Μύκονο καλοκαίρι, σκάντζες στα υπόλοιπα το χειμώνα. Βγάζουμε Τήνο σε 3 ώρες και Μύκονο σε λιγότερες από 4 και βαράμε Πόπες, Λόγους, και Χαρσπίν (τοπική ερμηνεία του HighSpeed - μιας και έχουμε κρίση και ο άλλος δεν δίνει εύκολα το εξτρά εικοσάευρο+ για κανα μισάωρο διαφορά). Κίνηση ελαφρού ρίσκου, αλλά πιθανόν να αποδώσει μιας και ο βάπωρ χτύπαγε πρωτόκολλο με τς Αντριώται και μετά συνέχιζε για τα άλλα νησιά πολύ χαλαρά.

ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ :lol::P

Σήμερα έιχαν συνάντηση όλοι οι πράχτορες της εταιρείας για να τους ενημερώσουν για το τι γίνεται.

Έτσι λοιπόν έχουμε και λέμε.

Blue star Ithaki part II θα πάει απο Ραφήνα Ανδροτηνομυκονία με αναχώρηση στις 8 το πρωϊ και το βράδυ αναχώρηση απο Ραφήνα για Πάρο Ναξο Πάρο Ραφήνα τουλάχιστον για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

συνδυαζοντας τα ποστ του csst και του ermenegildo, σκεφτομαι μηπως το ferry κανει νωρις το πρωι τοπικο για ανδρο και μετα ανδρο τηνο μυκονο και το ιθακη (αν τελικα παει ραφηνα), πρωινο τηνο μυκονο (ωστε να μην κοντραρονται τα δυο) και το απογευμα παρο ναξο.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσων το φέρρυ πηγαίνει μόνο Άνδρο βλέπω κι εγώ πιθανότερο το να κάνει 2 ημερήσια πηγαινε-ελα το καλοκαίρι, ικανοποιώντας το παλιό αίτημα των Ανδριωτών να υπάρχει κατα τη διάρκεια της νύχτας πλοίο στο Γαύριο που θα ξεκινά το πρωί για Ραφήνα. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί στο Γαύριο να διανυκτερεύσει πλοίο με ασφάλεια μιας και οι κατεβασιές του αέρα δεν αστειεύονται εκεί και το Γαύριο δεν παρέχει σιγουριά.

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικά το Ιθάκη μπεί στο πρωινό Ραφήνα-Άνδρο(?)-Τήνο-Μύκονο μου φαίνεται πως η προσέγγιση στην Άνδρο θα έχει 1-2 θεματάκια:

1. Κοντινή απόσταση/ χαμηλό εισιτήριο/ μικρό κέρδος χρόνου (ούτε μισάωρο κέρδος από το δύωρο), άσε που το Ιθάκη έχει και μικρότερο πρωτόκολλο οπότε οι πολλοί Ανδριώτες θα μας ματώσουν το υπόλοιπο δρομολόγιο.

2. Ξεκινώντας σχετικά κοντά με την Πόπη αν δεν την προσπερνάει, θα πρέπει να μπαίνουν μαζί στο Γαύριο ή πιθανόν να πέφτει στο "traffic jam" κατά τις 10 παρά κάτι με Πόπη και Θεολόγο και να περιμένει να φύγουν οι άλλοι για να μπει

3. Δεν χτυπάει ιδιαίτερα κόσμο από τα ταχύπλοα

4. Δεν νομίζω να μην πρόβλεψε ο αγοραστής το χρυσοφόρο πρωινό δρομολόγιο του ΣΦΙΙ για Άνδρο.. Το άφησε στην Blue Star, ή θα ανταγωνίζονται;

Και τέλος, μιας και αναφέρεται πολύ το πρωινό από Άνδρο (για το ΣΦΙΙ), έχω την εξής απορία: Τι εννοούμε όταν λέμε πρωινό; Να φεύγει από Άνδρο κατά τις 06.00 για να πηγαίνουμε στη δουλειά μας, ή να φεύγει κατά τις 08.00 ώστε φτάνουμε κατά τις 10 Ραφήνα;

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Το Ιθάκη είπαμε πάει Ραφήνα Α-Τ-Μ και το απόγευμα Π-Ν-Π
Τη δρομολόγηση του “Blue Star Ithaki”, στην γραμμή Ραφήνας-Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου από τον Ιούνιο του 2011, ανακοίνωσε η Blue Star Ferries.

Πηγη: THE SEANATION

ινα πληρωθει το ρηθεν υπο του προφητου ermenegildo.

με θεολογο, bs ithaki & supereferry II, δεν βλεπω την ποπαρα να μενει για πολυ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...