A 377 Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Το AQUA θα μπεί κανονικά. Στο ferries.gr έχει το δρομμολόγια του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Τα χρόνια που έκαστε στην γραμμή πραγματικά την αναβάθμισε όπως και τα βαπόρια που πέρσαν μετά από αυτό. Συνεχιζω εδω πανω στο ανωτερω σχολιο του Α377 που γραφτηκε στο τοπικ του Μακεδων. Σιγουρα σε συγκριση με τα προ-Χρυση Αμμος πλοια, ηταν μια βελτιωση για τη γραμμη η οποια κατα τη γνωμη μου εγινε αναβαθμιση μονο με τον ερχομο του Επτανησος. Και το υποστηριζω αυτο γιατι για πρωτη φορα με τον ερχομο του Επτανησος, αρχισε να τιθεται θεμα συγκρισης με τα αντιστοιχα πλοια του Πειραια. Τα Χρυση Αμμος ετυχαν σε μια εποχη που απο Πειραια εφευγαν το Ναιας(αρχικα) και μετα τα Ναιας ΙΙ και Παναγια Τηνου απο τα οποια συγκριτικα ηταν η μερα με τη νυχτα απο καθε αποψη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Άνοιξαν τα πλάνα του Flyingcat 4 από Ηράκλειο και Flyingcat 3 στη Ραφήνα. Ξεκινούν δρομολόγια στις 14/4. Έτσι φέτος το Πάσχα η Ραφήνα θα είναι στις δόξες της με 3 ταχύπλοα που κάποιες ημέρες θα έχουν 5 αναχωρήσεις! (διπλά δρομολόγια Seajet + Flyingcat 3 συν 1 δρομολόγιο το Highspeed 2) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 4 Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Δεν ειναι περιττο η υπαρξη 2 ταχυπλοων στην ιδια γραμμη απο την Ραφηνα για την HSW? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2006 Author Share Posted March 31, 2006 Όχι γιατί φέτος δεν έχουν συμβατικό πλοίο Και επιπλέον η χωρητικότητα των δυο πλοίων και με δίπλα δρομολόγια ίσια που φτάνει τη χωρητικότητα ενός συμβατικού σε επιβάτες και το 50% της χωρητικότητας σε γκαράζ!! :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Έτσι φέτος το Πάσχα η Ραφήνα θα είναι στις δόξες της με 3 ταχύπλοα που κάποιες ημέρες θα έχουν 5 αναχωρήσεις! (διπλά δρομολόγια Seajet + Flyingcat 3 συν 1 δρομολόγιο το Highspeed 2) Και πέρσι το Πάσχα είχε 3 ταχύπλοα: SEA JET 2, FLYING CAT 3, SUPER JET. Και από Αύγουστο μπήκε και το HS2 έχοντας φύγει βέβαια η ψιψίνα. Και φέτος υπολογίζεται και το ημιταχύπλοο ΑΛΚΥΩΝΗ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Τοπικό για Άνδρο αύριο το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ στις 19:15 αλλά και στις 23:59. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superfast VI Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Afto to weekend ine tis Theoskepastou stin Andro ke panta mazevi ipervoliko kosmo. Metaksi allon poli efoplistes, proin ke nin stelexi tis dimosias dioikisis ka alloi. Elipsi defterou simvatikou lipon tha kani ke deftero ektakto. Kalo kouragio sto pliroma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 Σε ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού για τα εισιτήρια εν όψει του Πάσχα, έγινε λόγος και για τις γραμμές στις οποίες υπάρχει πρόβλημα λόγω έλλειψης πλοίων. Μια απ' αυτές ήταν και Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο. Δε νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα στη γραμμή αύτή τόσο όσο σε κάποιες άλλες (Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο, Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες). Μπορεί μεν να αποχώρησε το ΑΘΗΝΑ αλλά παίζουν μπάλα 3 συμβατικά plus το ΧΑΙΣΠΙΝΤ και ΣΟΥΠΕΡΤΖΕΤ και άμα ανέβει το ΑΛΚΥΩΝΗ. Οπότε κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα είναι μικρό στη συγκεκριμένη γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2006 Author Share Posted April 13, 2006 Η μόνη διάφορα μέχρι στιγμής είναι η έλλειψη του Εξπρές Αθηνά και η προσθήκη του Highspeed 2!! Το SuperJet υπήρχε και πέρυσι το Πάσχα!! Πιστεύω ότι βγήκαν στη τηλεόραση με αφορμή τη βλάβη του Superferry II, που έμεινε μόνο με τα ταχύπλοα!!! Και επειδή είχε μείνει με ένα-δυο πλοία, η γραμμή όλο το χειμώνα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Και πάντα βέβαια υπάρχει το ενδεχόμενο το ΑΘΗΝΑ να επιστρέψει στη γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Αποψε στις 2300 ΑΚΟΥΑ απο Ραφηνα εκτακτως για ανδρο κ οχι για τηνο-μυκονο οπως ηταν προγραμματισμενο.Ο λογος?Θα παρει τους τελευταιους εκδρομεις του 3ημερου απο Ανδρο(αναχωριση 0130) που ειχαν εισιτηριο με το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ.Οι επιβατες για Τηνο-Μυκονο(οσο λιγοι κ να ηταν)πως θα φυγουν αραγε?Μαλλον διανυκτερευση στη Ραφηνα κ αποπλους το πρωι υποθετω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Απ'ότι άκουσα του Σούπερφέρρυ τους επιβάτες για Μύκονο-Τήνο τους έφερε το HS3 και το Seajet. Ανάλογα με το αν είχανε αυτοκίνητα ή όχι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Τους επιβατες απο ραφηνα προς τηνο-μυκονο Δευτερα μεσημερι τους πηραν τα seajet 2 kai hs3. Απο Μυκονο προς Ραφηνα ταξιδεψαν με ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ (τους πηγε πειραια)και απο Τηνο εφυγαν με ΜΑΡΙΝΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Αρχιζουν να γινονται sold out ολα τα πλοια της γραμμης τα Σαββατοκυριακα.Για την επομενη Κυριακη δεν υπαρχει εισητηριο ουτε για δειγμα σε κανενα βαπορι ουτε για Ραφηνα ουτε για Περαια.Φανταζομαι οτι απο ακυρωσεις ολο και κατι θα βρεθει αλλα τελικα λειπουν πολυ και το Αθηνα απο την γραμμη αλλα ειδικα οι 1000 και βαλε θεσεις που ειχε το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ περυσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Ψάξου πάντως λίγο. Εγώ πήγα να ρωτήσω για επιστροφή την Κυριακή που πέρασε σε ένα πρακτορείο με την ΠΟΠΗ και μου είπαν ότι δεν υπάρχει τίποτα. Πήγα και στον κεντρικό πράκτορα του πλοίου και αμέσως με εξυπηρέτησε. Και δεν μπορώ να πιστέψω ότι μέσα στα 5 λεπτά ακυρώθηκαν 3 θέσεις και 1 ΙΧ γιατί από ότι κατάλαβα από το κεντρικό πρακτορείο έκοψαν και μερικοί άλλοι γνωστοί μου αργότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 αν τελικα αφησει ο κυανους αστηρ τη ραφηνα το χειμωνα θα εναλλασσονται η ποπη με το ακουα και κουνιομουνα. η γραμμη που επι κοινοπραξιας το χειμωνα σηκωνε 2 πλοια (οταν ειχε αλλα 2 απο πειραια) θα μεινει με ενα για μεγαλο διαστημα οταν μονο ενα θα εχει και ο πειραιας. εχει μειωθει τοσο πολυ η κινηση στη γραμμη; ηταν λαθος τοτε που ειχαν πολλα βαπορια ή απλα εμεις κοιταμε τα μεγεθη και γαια πυρι μειχθητω; οσοι ειστε τακτικοι της γραμμης δωστε μας λιγο στοιχεια για το ποιον της κινησης (μην πειτε οτι δεν εχει φορτηγα το χειμωνα. το ξερουμε). παντως θα ειναι υποβαθμιση να μεινει η γραμμη μονο με ποπη aqua το χειμωνα και hs & seajet extra το καλοκαιρι. αν αθροισουμε τις χωρητικοτητες δε βγαινουν τα κουκια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Ποιος δεν εχει φορτηγα? Υπενθυμιζω οτι η Μυκονος ΑΝΕ υφισταται πλεον της 25ετιας με τα κατα καιρους ρο-ρο της. Ενταξει, δεν ειμαστε και Κρητη αλλα αν σκεφθει κανεις οτι η σεζον πια στη Μυκονο τουλαχιστον πιανει απο τελη Μαρτη μεχρι Νοεμβριο, γινεται νομιζω κατανοητο οτι η κατασταση ειναι καλυτερη απο αλλες γραμμες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Ο περισσότερος κόσμος που μπαίνει σε ΣΦ2,ΠΟΠΗ και Άκουα πάει στην Άνδρο. Αυτό είναι βέβαιο. Αυτό σημαίνει και πάνφθηνο εισιτήριο....! Στη συνέχεια κάτι πάει και έρχεται με Τήνο...αφού οι προσκυνητές κυρίως προτιμάνε την φτηνή λύση του συμβατικού. Από κει και πέρα μετά την Τήνο, τρεις και ο κούκος μένουν στο καράβι.Αυτά βέβαια ισχύουν για επιβάτες και όχι για φορτηγά. Πάντως προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν γίνεται να μην βγαίνουν..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 το εχουν πει κατα καιρους πολλοι της ανδροτηνομυκονιας οχι μονο οι shipfriends αλλα μεγαλοσχημονες στον εφοπλιστη και σε αλλα εντυπα. προσωπικα δεν εχω ταξιδεψει χειμωνα στα μερη σας, αλλα αυτο που θεωρω κλισε ειναι "η ραφηνα το χειμωνα δεν εχει φορτηγα κλπ κλπ" Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Τον χειμώνα το φορτηγά ταξιδεύουν από Πειραιά. Και βολεύονται άνετα με ΜΥΚΟΝΟΣ, ΙΘΑΚΗ και όποιες προσεγγίσεις κάνει ο Αγούδημος. Για τη Ραφήνα τα είπαμε. Το μόνα φορτηγά είναι αυτά τις Άνδρου και ελάχιστα προς τα άλλα δύο νησιά. Το συγκεκριμένο νησί έχει απίστευτη κίνηση και τον χειμώνα. Χαρακτηριστικά να σας πω ότι σε τοπικό του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ πέρσι το Μάρτιο το γκαράζ ήταν γεμάτο μέχρι τον καταπέλτη. Ο χειμώνας μάλλον θα κουτσοβγεί. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι πέρσι η ΠΟΠΗ για ένα μεγάλο διάστημα την πάλευε μόνη της και μετά το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ μόνο του όταν το ΑΚΟΥΑ πήγε για ετήσια και την προσθήκη του πάνω ντεκ. Φέτος λογικά το ΑΚΟΥΑ δεν θα υποστεί άλλες μετασκευές (ελπίζω δηλαδή). Το καλοκαίρι όμως χρειάζεται επειγόντως πλοίο. Κερδισμένος από την αποχώρηση του ΑΘΗΝΑ ήταν το ΑΚΟΥΑ που ανέβασε την κίνησή του αφού για τα άλλα δύο έπρεπε να κάνεις τάμα στην Ευαγγελίστρια για να βρεις εισιτήριο. Το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ έχει το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας και μάλιστα όπως έχουμε ξαναπεί ένα πολύ φανατικό κοινό. Και σε καμία περίπτωση κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί το φημολογούμενο ΜΑΜΙ να το αντικαταστήσει. Η ΠΟΠΗ μένει μεν αλλά με μειωμένο πρωτόκολλο από του χρόνου (1200 άτομα νομίζω από 1600 που είναι σήμερα). Οπότε χρειάζεται συμβατικό πλοίο το καλοκαίρι αλλιώς προβλέπονται ομηρικές μάχες για ένα μαγικό εισιτήριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Δ Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Και όταν 3 μήνες (Φλεβάρη, Μάρτη, Απρίλη) το Superferry II έμεινε μόνο του στη γραμμή, το βραδινό τοπικό για Άνδρο το εκτελούσε καθημερινά (εκτόε Σαββάτου). Αυτό κάτι υποδηλώνει, και μου είχε πει μέλος του πληρώματος πως αν κάποιες μέρες δεν το εκανε θα άφηνε οχήματα απ'έξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Ενδεικτικά για την κίνηση της γραμμής...όλα τα ταχύπλοα για Ραφήνα(Seajet2,Hs2-3) είναι σχεδόν φούλ σε γκαράζ και οικονομικές από τις 20Αυγούστου μέχρι αρχές Σεμπτεμβρίου. Απλα σκεφτείτε από Άνδρο τι κόσμος θα γυρνάει. Ελπίζω τελικά οι φήμες να παραμείνουν φήμες και το SF2 να συνεχίσει τα δρομολόγια του για χρόνια ακόμα όπως όλοι θέλουν αφού είναι ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο της γραμμής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DYNAMITIS Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 akouste apo 1/1/2006 eos 31/07/2006 h gramh tis rafinas exei ptosh 35-45% se sxesei me to 2005 diladi 303.000 epibates 20.000 ix kai 5000 fortiga kai to megalitero pososto ptosis to exei h andros 40% katastrofh gia to nhsi tora ploia pou exoun dilosh gia tou xronou einai 5 diladi 7.20 afroditi 7.35 pinelopi 8.05 superferry 17.00 soumela h samothraki kai 17.00 akoua oles taktikes ethsies dromoligiseis auta gia ta symbatika th grammh fetos thn katastrepce o proin Δ.Θ.Σ opos kai tis dytikes symferonta politika ta ezisa apo poli konta lathi ta opoia omos einai poli katastrofika gia tis topikes oikonomies pou perimename to kalokairi gia na doulepsoume na bgaloume ta daneia tou xeimona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Ενδιαφεροντα ολα αυτα αλλα μηπως εχεις αναλογα στοιχεια οσον αφορα τη χωρητικοτητα ανα ημερα και τις αναχωρησεις σε σχεη με περυσι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now