Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Σε μια χθεσινη βολτα στην Ραφηνα παρατηρησα μεγαλη διαφορα σε επιβατες και σε γκαραζ αναμεσα σε ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ (υπερ του ΣΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ) , ειναι τα πραγματα ετσι σε γενικές γραμμές? (Το γκαραζ του βαπορα ηταν μεχρι πισω γεματο ενω του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α στα μισα και κοσμο σχεδον το διπλο ο βαπορας ) .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και που να ήσουν την Κυριακή φίλε Superferry II όπου θα έβλεπες μεγάλη διαφορά ακόμα και με το ΑΚΟΥΑ. ΦΕΡΡΥ και ΘΕΟΛΟΓΟΣ τίγκα δεν το συζητώ. Η πολυαγαπημένη ΠΟΠΗ δυστυχώς για όσους την αγαπάμε έχει πάρει τον κατήφορο και φαίνεται ότι ο κόσμος την έχει σαν τέταρτη επιλογή ανάμεσα στα συμβατικά.

Link to comment
Share on other sites

Για τους γνώστες της γραμμης, γενικά ποιος κερδίζει την μάχη της κίνησης. Το Θεολόγος έχει καταφέρει να αμφισβητήσει την πρωτοκαθεδρία του old time classic Superferry? Το Aqua βγάζει τα λεφτά του γιατί είχα την εικόνα οτι γενικά πήγαινε άσχημα...

Link to comment
Share on other sites

Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ έχει αποκτήσει θερμό κοινό και μαζί με το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Και στο δρομολόγιο της Μυκόνου αλλά και στα τοπικά της Άνδρου που γίνεται σφαγή. Για το ΑΚΟΥΑ φαίνεται ότι παρά τα άσχημα σχόλια για το ταξίδεμά του (προσωπικά αν και έχω τραγική εμπειρία με 8άρι πριν την επιμήκυνση και πριν τον βολβό, το συμπαθώ σαν πλοίο), έχει και αυτό πλέον καλό μερίδιο και όχι απλά βγαίνει αλλά υποθέτω ότι αφήνει και λεφτά. Είναι προφανές ότι ο κόσμος πια δεν αρκείται απλά στο "όνομα" του πλοίου. Θέλει να βλέπει ωραίους-καλαίσθητους και καθαρούς χώρους αλλά επίσης βλέπει ότι το πλοίο εξυπηρετεί πιστά τη γραμμή από τότε που μπήκε. Όσο για την ΠΗΝΕΛΟΠΗ δυστυχώς τα είπα παραπάνω. Πέραν από την εξωτερική της ομορφιά, την επιβλητική της παρουσία και την ιστορία της φοβάμαι ότι δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα άλλο με τα σημερινά δεδομένα. Σε όλα τα υπόλοιπα υστερεί...:(

Link to comment
Share on other sites

...άλλαξε και τις τουαλέτες - στις οποίες συναγωνίζεται πλέον επάξια τα άλλα - και εκεί που είναι ασυναγώνιστο είναι στις ώρες αναχώρησης/άφιξης, είναι πάντα στην ώρα του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Apla me tin diplo dromologisi tou Bs1-2 gia Syro Tinos Mykonos kai Rhodos tous meni ena plio xoris dromologio, to ithaki.

kai pou na pai to ithaki??? Stin Rafina stin thesi tou Superferri II.

kai pou tha pai to Superferry II????

Δεν ειναι μονο αυτά. Έρχονται και τα νέα πλοια που εχει αγοράσει η εταιρία από την Ιταλία.

Πάντως εχω την εντυπωση οτι το Superferry δε θα αντικατασταθεί από το Ιθάκη, αφού καποιες φορές που αντικαταστάθηκε χειμώνα, δεν άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις (στους Ανδριώτες κυρίως), πόσο μάλλον αν τραβήξει και την κίνηση της Τήνου από τον Πειραιά.

Τώρα αν αυτό που ακούγεται σαν φήμη περι HSW, και μοιρασμα των πλοiων της σε ΑΝΕΚ και Blue Star, βγει αληθινό, το Νησος Μύκονος μου φαινεται ο ιδανικότερος αντικαταστάτης (όπως άλλωστε υπήρχε στο πρόγραμμα της εταιρίας από το 1999)

Link to comment
Share on other sites

παντως οπως και να το κανουμε η ραφηνα χρειαζεται μια καλη και ριζικη αλλαγη! το superferry εχει κουραστει τοσα χρονια και πιστευω οτι το ιθακη θα πιασει παρα πολυ αν μπει γιατι ο κοσμος εμπιστευεται τα συγχρονα καραβια! αν φυγει θα ληψει στον κοσμο αυτο το αρχοντικο βαπορι αλλα την θεση του θα παρει ενα πλοιο ''σκυλι''!;)

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΘΑΚΗ μπορεί να είναι πιο γρήγορο και πιο καινούριο από το ΦΕΡΡΥ αλλά έχει τα εξής αρνητικά σε σύγκριση με αυτό:

1) Μικρότερο πρωτόκολλο και αυτό με συνθήκες επιοικώς απαράδεκτες σε μια γραμμή που έχει μεγάλη επιβατική κίνηση και μικρότερη σε ΙΧ. Γι'αυτό και στις φήμες που κυκλοφορούν ακούγεται σαν αντικαταστάτης ένα εκ των ΠΑΡΟΣ ή ΝΑΞΟΣ που έχουν μεγαλύτερο πρωτόκολο (με πιθανή κατάργηση μάλιστα των καμπινών και προσθήκη αεροπορικών καθισμάτων) και όχι το ΙΘΑΚΗ.

2) Οι αποστάσεις είναι μικρές και η διαφορά ταχύτητας σχεδόν θα "εξανεμίζεται".

Ας αφήσουμε όμως τον χρόνο να δείξει. Όλα νομίζω ότι θα εξαρτηθούν από το τι έχουν σκοπό να κάνουν με τα Δωδεκάνησα. Αν και όπως έχει πει και άλλο μέλος πιο παλιά για το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ, δύσκολα πουλάς την κότα που σου κάνει τα χρυσά αυγά...;)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ οτι το Ιθάκη είναι ακατάλληλο να αντικαταστήσει το SFII.

Τόσο επειδή έχει πολύ μικρότερο πρωτόκολλο αλλά και επειδή στην γραμμή που ήδη δραστηριοποιείται ήδη πιάνει πολύ συχνά το πρωτόκολλο. Αρα δεν υπάρχει λόγος μετακίνησης...

Βέβαια πιστεύω πως είναι καιρός σιγά σιγά να αποχωρεί το SFII γιατί έχει αρχίσει ήδη να χάνει μερίδιο τόσο από τους ανταγωνιστές του όσο και από το νέο Θεολογο... Χρειάζεται ένα φρεκάρισμα στη γραμμή η BS αν θέλει να παραμείνει ηγέτης... Αλλά αυτό το φρεσκάρισμα μπορεί να επέλθει μόνο από μια νέα αγορά γιατί κανένα πλοίο του υπάρχοντως στολου δεν καλύπτει τις προυποθέσεις...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επεστρεψε αποψε και ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ στη Ραφηνα. Δε νομιζετε πως για την εποχη αυτη, τα 4 καραβια στη Ραφηνα ειναι υπερβολη?Μηπως το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ετοιμαζεται για ετησια?

Link to comment
Share on other sites

Ποια μεγάλη εταιρεία κοιτάζει τα νούμερα της κίνησης επιβατών και οχημάτων στη γραμμή της Ραφήνας Άνδρου Τήνου Μυκόνου?? Ψάχνει για να δρομολογήσει ένα από τα υπάρχοντα πλοία της εκεί??

Link to comment
Share on other sites

Την ΑΝΕΚ την αποκλείουμε εντελώς.Δεν έχει τα βαπόρια τα οποία μπορούν να δουλέψουν σε αυτά τα λιμάνια.Το μικρότερο είναι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ που βρήκε ρόλο στην Παροναξία αλλά και πέραν του μεγέθους τα κρεβάτια είναι υπερβολικά για την γραμμή και θα είναι πααντελώς ανεκμετάλευτα.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει χώρος και για πεμπτο πλοίο συν δύο ταχύπλοα.Η κίνηση είναι πολύ εποχική και τον χειμώνα μόνο η Άνδρος εμφανίζει ικανοποιητικά νουμερα κίνησης.

Ακόμα κι ένα πολύ αξιόλογο πλοίο να μπει οι άλλοι παίκτες στην γραμμή είναι σκληρά καρύδια με παράδοση και πλοία που αγαπήθηκαν και με πράκτορες που έχουν όλο το booking της γραμμής.

Για παράδειγμα το Superferry 2 αν αύριο αντικατασταθεί με το Ιθάκη παρόλο που είναι νεώτερο και ταχύτερο δεν θα είναι αρεστό στην γραμμή.

Ένα άλλο παράδειγμα αυτή τη φορά με τους πράκτορες είναι ο Τόγιας.Είναι πράκτορας στην Ραφήνα από τότε που ο περισσότερος κόσμος της Αθήνας θεωρούσε ταξίδι ολόκληρο να πάει εκεί οπότε μοιραία έχει όλο το booking της γραμμής.

Χώρια που σε μια γραμμή με τόσο κοντινές αποστάσεις μεταξύ των standby η ταχύτητα ενός πλοίου δεν μπορεί να γίνει αισθητή ώστε να αναδειχθεί ως μεγάλο ατού.

Τώρα αυτοί που τα ζυγίζουν ίσως να βλεπουν κατι παραπάνω που δεν έχω δει εγώ.

Αλλά κι ο Στρίντζης με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ δεν τα ζύγισε και τελικά το έστειλε Χίο Μυτιλήνη?B)

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Την ΑΝΕΚ την αποκλείουμε εντελώς.

Φίλε μου Earl λογικότατο ακούγεται αυτό που λες με μια πρώτη ανάγνωση.

Θα μου επιτραπεί όμως να παρατηρήσω ότι τον τελευταίο χρόνο πολλά έχουν δει τα μάτια μας στο χώρο της Ακτοπλοίας. Ποιός πέρυσι τέτοιο καιρό -που η Αριάδνη ξεκίναγε δρομολόγια και η ΑΝΕΚ κατέβαζε άρον άρον ως αντίπαλο δέος το OLYMPIC- θα μπορούσε να φανταστεί ότι μετά από λίγους μόλις μήνες η ''μεγάλη κυρία'' θα ταξίδευε με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ ???

Ή ακόμα ότι θα βλέπαμε την ΑΝΕΚ να καθιερώνεται (κακά τα ψέμματα) στη γραμμή Χίος - Μυτιλήνη και μάλιστα με το ...ΛΙΣΣΟΣ ???

Ή και ακόμα ότι θα βλέπαμε τον Πρέβελη στην Παροναξία ???

Φαντάζεστε αλήθεια να έκανε κάποιος όλες αυτές τις υποθέσεις πέρυσι τον Σεπτέμβριο το γέλιο που θα έπεφτε ???

Γι αυτό και εγώ λέω χωρίς φυσικά να αμφισβητώ το λογικότατο των λεγομένων σου : Τίποτα δεν αποκλείεται και τίποτα δεν είναι σίγουρο.

Link to comment
Share on other sites

Επεστρεψε αποψε και ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ στη Ραφηνα. Δε νομιζετε πως για την εποχη αυτη, τα 4 καραβια στη Ραφηνα ειναι υπερβολη?Μηπως το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ετοιμαζεται για ετησια?

Το Superferry II αποχωρεί από τη Ραφήνα στις 13 Οκτώβριου, για να ξεκινήσει τον χoρο των ετήσιων ακινησιών για τη Blue Star Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Ποια μεγάλη εταιρεία κοιτάζει τα νούμερα της κίνησης επιβατών και οχημάτων στη γραμμή της Ραφήνας Άνδρου Τήνου Μυκόνου?? Ψάχνει για να δρομολογήσει ένα από τα υπάρχοντα πλοία της εκεί??

Βρε μπας και σκέφτονται το Εξπρές Σκιάθος...γιατί σα πολλή μουγκαμάρα έχει πέσει σχετικά με το μέλλον του στις Σποράδες?

Θα μου πεις μπορεί να σταθεί στον ανταγωνισμό? Ίσως, γιατί ειναι μικρό με μεγάλο πρωτόκολλο και γιατί με την τιμή του πετρελαίου δεν το βλέπω καλά το Highspeed της Ραφήνας.

...ok...μια κουβέντα είπαμε...μην πέσετε να με φάτε.:rolleyes: Εξάλλου εμένα ποσώς με ενδιαφέρει...όσο ταξιδεύει η Σουπερφεράκλα. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Aqua Jewel έχει κάνει μια περικοπή στα δρομολόγια του (όπως αποφασίστηκε στο ΣΑΣ). Έχει κόψει το δρομολόγιο της Κυριακής από τη Ραφήνα. Δηλαδή φτάνει στη Ραφήνα το βράδυ της Κυριακής και ξαναφεύγει τη Δευτέρα το απόγευμα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ

Από Ραφήνα εκτελούνται μόνο τα δρομολόγια για Μαρμάρι.

Ετσι το Πηνελόπη Α σήμερα δεν εκτέλεσε το πρωινό δρομολόγιο του από Ραφήνα για Άνδρο Τήνο Μύκονο λόγω καιρού, έτσι κάνει μόνο ένα τοπικό δρομολόγιο για Άνδρο σήμερα στις 15:00. Τα αλλά δυο πλοία της γραμμής έκαναν κανονικά τα δρομολόγια τους από τη Μύκονο για Τήνο Άνδρο Ραφήνα. Αυτά δεν τα έπιασε ο καιρός??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στις 22/1 ξεκινα η φετινη ετησια του ΑΚΟΥΑ και ετσι για λιγες μερες θα μεινει μοναχοβαπορο στη γραμμη το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α. Στις 2 Φεβρουαριου επιστρεφει στα δρομολογια της Ραφηνας ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ενω στις 18/2 επιστρεφει και το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ 2 για να δεσει την ιδια μερα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α για τη δικη του ετησια.

Link to comment
Share on other sites

Το Aqua Jewel έχει κάνει μια περικοπή στα δρομολόγια του (όπως αποφασίστηκε στο ΣΑΣ). Έχει κόψει το δρομολόγιο της Κυριακής από τη Ραφήνα. Δηλαδή φτάνει στη Ραφήνα το βράδυ της Κυριακής και ξαναφεύγει τη Δευτέρα το απόγευμα

Από τότε που σταμάτησε ο Θεολόγος Π. το Aqua Jewel ξανακάνει δρομολόγιο τη Κυριακή το απόγευμα (18:00).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...