Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μα το καλοκαίρι το θέμα δεν ήταν να γυρίσει ο θεόφιλος στη άγονη. το θέμα ήταν να μη πάει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ στην ΙκαρίαΣάμο και χάσει μερίδιο το νήσος Πρέβελης :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εάν δεν με γέλασαν τα αυτιά μου εγκρίθηκε η δρομολόγηση της ΝΕΛ από Πειραιά για Μυτιλήνη, από Βόλο/Θες/νίκη για Σποράδες και από Πειραιά για Σαντορίνη και Ρέθυμνο, απορρίφτηκε η δρομολόγηση από Αγ. Κωνσταντίνο για Σποράδες, από Πειραιά για Δωδεκάνησα για αυτή του Ιονίου και πήρε αναβολή η δρομολόγηση για Ικαρία-Σάμο.

Για τα Χανιά τα έχουμε μάθει ήδη, ενώ έγκριση πήρε και το Αικατερίνη Π. με ώρα αναχώρησης όμως που έπεται των άλλων πλοίων της γραμμής.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Με ποιο σκεπτικό άραγε δεν εγκρίθηκε το αίτημα των Μινωικών για Χανιά, τουλάχιστον του ενός πλοίου που ζητούσε ετήσια δρομολόγηση? Επίσης, γιατί κόπηκε το αίτημα της ΝΕΛ από Άγιο Κωνσταντίνο?

Link to comment
Share on other sites

αναβολη πηραν Θεοφιλος,Ταξιαρχης,Αιολος Κεντερης Ι και εκτος των Μινωικων απερριψαν Αιολος Κεντερης ΙΙ, Παναγια Παρου, Κυκλαδες Εξπρες,Aqua Hercules και το δρομολογιο Τηνο,Κω,Ροδο που ειχαν ζητησει με το European.... ellinikiaktoploia.net

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π εγκρίθηκε πιστεύω; Δε μπορω να καταλαβω παντως με ποια λογικη απορριπτουν το κυκλαδες εξπρες, ενα επιπλεον πλοιο για ενα ακριτικο νησι.........κριμα! το ιδιο και για τον κεντερη ΙΙ......

Link to comment
Share on other sites

Ελλάς το μεγαλείο σου... ντρέπομαι που θέλω να υπηρετήσω και την ακτοπλοία...

Δεν ντρέπονται;; Δεν αισχύνονται; Θα έχει πλάκα η αιτιολογία τους... φτηνή σαν το μυαλό τους...

Link to comment
Share on other sites

To παρόν θέμα αφορά εξειδικευμένα το ΣΑΣ. Αιτήματα, αποφάσεις, τι ελέχθη στις συνεδριάσεις και σχολιασμός αυτών. Γενικότερη συζήτηση για την κάθε γραμμή χωριστά ας γίνεται στο οικείο θέμα, με υπερσύνδεσμο στο μήνυμα που αναφέρει την σχετική απόφαση.

παιδες μην ξεχνιομαστε. οσο μπορουμε ο σχολιασμος να γινεται στα τοπικ των γραμμων και στη γωνια του κουτσομπολη ;)

Link to comment
Share on other sites

Kατά την ταπεινή μου γνώμη, η λειτουργία του ΣΑΣ πάσχει σοβαρώς. Θα ήταν απόλυτα διαφανές και δεν θα επιδεχόταν αμφισβήτηση η δημοσιοποιηση των κανόνων δρομολόγησης πλοίων (http://diavgeia.gov.gr/, για όποιον θυμάται ότι υπάρχει), αλλά και το σκεπτικό της απόφασης με βάση την οποία πχ απορρίφθηκε η αίτηση των Mινωϊκών για τα Xανιά. Αν με ρωτούσαν σε καφενειακό επείπεδο, θα έλεγα να βάλουν καράβια στα Xανιά και οι Mινωϊκές, η SNCM, η Jadrolinija ακόμη και η DFDS και όποιος τα καταφέρει να επιβιώσει ας επιβιώσει. 'Eχω βέβαια έντονη την υποψία ότι στο τέλος, για λόγους από ευεξήγητους ως και ακατανόητους, η ANEK θα τις θάψει όλες στην συγκεκριμένη γραμμή, αλλά για ποιόν λόγο πρέπει να συντηρούνται ακόμα ιδεοληπτικά οχυρά με έντονη οσμή ετοιμόρροπης διαπλοκής, δεν κατανοώ. Tι το νοιάζει το ΣΑΣ πόσο πετρέλαιο θα κάψει το Palace και τι φορτηγά θα παίρνει στο καταχείμωνο; Tο ΣΑΣ θα έπρεπε να έχει θεσπίσει το ρυθμιστικό πλαίσιο και να ελέγχει αν αυτό τηρείται επαρκώς. Tα περισσά εκ του πονηρού.

Link to comment
Share on other sites

.... Η ΝΕΛ εφαρμοσε το συστημα ζηταω πολλα για να παρει καποια απο ολα αυτα που ζηταγε!
Ο κ. Χαλκιώτης πρότεινε η ΝΕΛ να βάλει αυτό το ταχύπλοο στη γραμμή Καβάλα - Λήμνος κατά την καλοκαιρινή περίοδο
...

H σχέση μου με την NEΛ πόρω απέχει να είναι σχέση θαυμασμού και εκτίμησης για τις επιλογές της, αλλά υπό ποίαν ιδιότητα και με ποιό σκεπτικό, ο κος Χαλκιώτης, Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Αιγαίου απορρίπτει την αίτησή της να μπεί ένα πλοίο της σε γραμμή του Ιονίου και της προτείνει/υποδεικνύει να το βάλει Λήμνο-Καβάλα; Έκανε καμμία feasibility study επιτοπίως, ξέρει το δυναμικό της γραμμής, υπολόγισε κόστη, εισιτήρια, συχνότητα δρομολογίων,΄κλπ, όπως είμαι βέβαιος ότι κάνει η ΝΕΛ για κάθε μία γραμμή για την οποία αιτείται έγκριση δρομολογίων;

Link to comment
Share on other sites

Έκανε καμμία feasibility study επιτοπίως,

Νομίζω ge ότι αυτή η "feasibility study" στοχεύει στο χρύσωμα του χαπιού για τους Λημνιούς, στο ενδεχόμενο παραμονής στη γραμμή του Aqua Maria.

Πάντως η έκτακτη δρομολόγηση στη γραμμή της Ζακύνθου ήταν το πιό ωραίο αίτημα αυτού του ΣΑΣ...και κρίμα που δεν εγκρίθηκε για να απολαμβάναμε τις αντιδράσεις των Ζακυνθινών. :rolleyes:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει και πολυ ουσια να το συζητησουμε(καθως σε αυτη την χωρα ο καθενας κανει οτι θελει)αλλα διαβαζοντας τα αποτελεσματα του ΣΑΣ(που δεν δινουν καμια εξηγηση για τις διαφορες απορριψεις αιτηματων)απο την μια,και ριχνοντας μια ματια στα διαφορα αρθρα/σχολια σε διαφορα ναυτιλιακα site απο την αλλη,προκυπτει οτι οντως οι Μινωικες δεν πηραν το ναι γιατι αυτοι που 'αποφασιζουν' εκριναν οτι δεν ειναι καιρος για ανταγωνισμος(στην ΑΝΕΚ θα ελεγα εγω) B)

Αναρωτιεμαι βεβαια γιατι εκριναν οτι το BRIDGE μπορει να ανταγωνιστει ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟ και ΚΟΡΑΗ στις Δυτικες που ειναι μια πολυ μικρη αγορα και εχουμε ακουσει πολλες φορες οτι οι 2 εταιριες δυσκολα τα φερνουν βολτα :ph34r:

Επισης η Blue Star δεν ειχε μπει στα Χανια περσι ενω εξελισσονταν η οικονομικη κριση? Τοτε 'επιτρεπονταν' ο ανταγωνισμος?

Ευχομαι ο Grimaldi να βρει την ακρη και να μπει στην γραμμη ωστε να καταλαβουν ορισμενοι οτι υπαρχουν και μεγαλυτεροι 'αρχοντες/βασιλιαδες του Αιγαιου' απο την αφεντια τους :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από την αρμόδια Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ανακοινώνεται Συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, την Παρασκευή 09-03-2011 και ώρα 11:00, στην αίθουσα Περιφερειακού Συμβουλίου της Ρόδου (Περιφερειακό Μέγαρο Ρόδου, Πλατεία Ελευθερίας). Το Σ.Α.Σ. θα συνεδριάσει με θέμα συζήτησης την στρατηγική και τα προβλήματα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Μέτρα που θα στηρίξουν την ακτοπλοϊα ιδιαίτερα τώρα που η κρίση σοβεί επιβάλλεται να εφαρμόσει η πολιτεία. Στην αντίθετη περίπτωση αρκετές εταιρείες θα οδηγηθούν στην πτώχευση και τα πλοία τους θα καταλήξουν σε ξένα χέρια.

Αυτό επισημάνθηκε χθες στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Περιφερειάρχη κ. Γιάννη Μαχαιρίδη, υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας κ. Νικόλαου Λίτινα.

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...