Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

κατά το ΣΑΣ ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ από 17/6 Ανατολικές Κυκλάδες και ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ από 22/4 Ηράκλειο-Ίος - Σαντορίνη-Πειραιάς και Ρέθυμνο-Θήρα-Πειραιάς

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 836
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ε,μέ τόσα που ακούμε γιά τά εκκλησιαστικά ζητήματα,επηρεάστηκαν καί οι εφοπλιστές...

Σέ λίγο θά δούμε και ΕΓ/ΟΓ "ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΒΥΛΗΣ" :o

Πάντως εγώ το μόνο ΑΡΧΩΝ ΜΙΧΑΗΛ που ξέρω είναι ένα bunker που έρχεται στον Πειραιά καί κάνει πετρέλευση στα βαπόρια...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημαντικότερα αποτελέσματα Σ.Α.Σ. της 25/04/05.

• Έκτακτη δρομολόγηση Ro-Ro AEGEAN STAR στη γραμμή Πειραιά –Ηράκλειο (επιστροφή στα παλιά)!!! :eek::confused:

• Έκτακτη δρομολόγηση Ro-Ro ΝΙΚΟΛΑΣ Α στη γραμμή Πειραιά –Ρόδου (Να τα νέα τα καλά από το καπτα Μάκη)!!! :D:D

• Διακοπή δρομολογίων από 6/05-10/05 του ΛΙΣΣΟΣ και αντικατάσταση ΛΙΣΣΟΣ, ΛΑΤΩ και ΑΠΤΕΡΑ για το ίδιο διάστημα(τίποτα μερεμέτια φαίνεται θα κάνουν πριν τη καλοκαιρινή σεζόν).

• Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-ΚΑΤ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ PRIDE (Υπο ναυπήγηση) στις γραμμές Νομού Δωδεκάνησου (ίδια εταιρεία με Ε/Γ-ΚΑΤ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ). :):)

• Έκτακτη δρομολόγηση τεσσάρων Ε/Γ-Υ/Γ από εταιρεία AEGEAN FLYING DOLPHIN (αγορασμένα από τη ντάνα της HSW) στις γραμμές Νομού Δωδεκάνησου (πιθανές γραμμές Κω-Ρόδο, Πάτμο –Λέρο –Κάλυμνο- Κω, Κάλυμνο- Κω, Σάμο –Ικαρία –Φούρνους - Πάτμο –Λέρο –Κάλυμνο- Κω). :o:o

• Έκτακτη δρομολόγηση Ro-Ro ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στη γραμμή Κερατσίνι –Σουβαλα Αίγινας (δεύτερο Ro-Ro στη γραμμή μετά από το Ro-Ro ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ )!!!

• Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ ΟΥΓΚΩ ΦΩΣΚΟΛΟΣ στη γραμμή Κυλλήνη –Ζακύνθου (μου θυμίζει περίπτωση δρομολόγησης του Παναγία Τήνου ΙΙ το 1995 μέσα στο καλοκαίρι από το Βεντουρη) :confused::confused:

• Δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ στη γραμμή Λαύριο –Κέα -Κύθνου (άρα ξεχνάνε προς το παρόν σχέδια που είχαν κάνει για τη γραμμή της Αίγινας) B)B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θέματα ΣΑΣ της Δευτέρας 23 Μαϊου 2005

ΘΕΜΑ 1Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-ΚΑΤ «FLYING CAT 4» γραμμής ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΚΥΚΛΑΔΩΝ.

ΘΕΜΑ 2Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «BLUE STAR 2» γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΚΛΑΔΩΝ-ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ως προς τις ώρες προσέγγισης στους ενδιάμεσους λιμένες.

ΘΕΜΑ 3Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΡΙΝΑ ΕΞΠΡΕΣ» και Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΚΕΔΩΝ» γραμμής ΛΑΥΡΙΟΥ-ΚΕΑΣ με την εκτέλεση πρόσθετων δρομολογίων.

ΘΕΜΑ 4Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑ -ΔΥΤ ΚΥΚΛΑΔΩΝ και έναρξη ακινησίας.

ΘΕΜΑ 5Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «JETFERRY 1» γραμμής ΑΓ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ-Β.ΣΠΟΡΑΔΩΝ.

ΘΕΜΑ 6Ο

Τροποποίηση δρομολογίων ταχυπλόων πλοίων εταιρείας HELLAS FLYING DOLPHINS στις γραμμές ΠΕΙΡΑΙΑ-ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-Β.ΣΠΟΡΑΔΩΝ-ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

ΘΕΜΑ 7Ο

Παράταση ακινησίας Ε/Γ «ΚΕΡΑΥΝΟΣ» μέχρι 30/5/2005.

ΘΕΜΑ 8Ο

Αποδρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΕΣΠΟΙΝΑ» από την γραμμή ΠΑΛΟΥΚΙΑ- ΚΑΜΑΤΕΡΟ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ, λόγω πώλησης

ΘΕΜΑ 9Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ».

ΘΕΜΑ 10Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ».

ΘΕΜΑ 11Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΞΑΝΘΟΥΛΑ Β».

ΘΕΜΑ 12Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ».

ΘΕΜΑ 13Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΠΛΟΙΩΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ στις γραμμές :

α)ΚΥΛΛΗΝΗΣ-ΠΟΡΟΥ ΚΕΦ/ΝΙΑΣ

β)ΖΑΚΥΝΘΟΥ -ΠΟΡΟΥ ΚΕΦ/ΝΙΑΣ- ΚΥΛΛΗΝΗΣ (εξ αναβολής).

ΘΕΜΑ 14Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Υ/Γ «ΣΑΝΤΑ ΙΙ».

ΘΕΜΑ 15Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ πορθμειακής γραμμής ΑΙΔΗΨΟΥ-ΑΡΚΙΤΣΑΣ.

ΘΕΜΑ 16Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ».

ΘΕΜΑ 17Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ»

ΘΕΜΑ 18Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «HIGHSPEED 2»

ΘΕΜΑ 19Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ»

ΘΕΜΑ 20ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΟΣ»

ΘΕΜΑ 21ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ ταχυπλόων σκαφών εταιρείας HELLENIC SEAWAYS στις γραμμές ΠΕΙΡΑΙΑ-ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Β* ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΘΕΜΑ 1Ο

Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΘΗΝΑ» στην γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΙΓΙΝΑ- ΜΕΘΑΝΑ-ΠΟΡΟΣ.

ΘΕΜΑ 2Ο

Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Υ/Γ «ΣΑΝΤΑ ΙΙΙ» στις γραμμές: α) ΚΕΡΚΥΡΑ- ΠΑΞΟΙ και

β) ΚΕΡΚΥΡΑ - ΣΑΜΗ.

ΘΕΜΑ 3Ο

Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ» στη γραμμή ΚΕΡΑΜΩΤΗΣ-ΘΑΣΟΥ.

ΘΕΜΑ 4Ο

Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ» στη γραμμή ΛΑΥΡΙΟ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ και ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ.

ΘΕΜΑ 5Ο

Έκτακτη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ALBI HELLAS» στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΟΥΒΑΛΑ

Γ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΘΕΜΑ 1Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» από 15-5-2005 έως 8-11-2005 και Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ PRIDE» από 1-6-2005 έως 9-11-2005

ΘΕΜΑ 2Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Υ/Γ «ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ XII, XVI, XXII» έως 31/10/2005.

ΘΕΜΑ 3Ο

Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Υ/Γ «ΣΑΜΟΣ ΦΛΑΪΝΓΚ ΝΤΟΛΦΙΝ I» έως 31/10/2005.

Δ * ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

ΘΕΜΑ 1Ο

Έκδοση προσκλήσεων για τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας κατόπιν μειοδοτικών διαγωνισμών, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου όγδοου του Νόμου 2932/01 σε γραμμές αρμοδιότητας ΥΕΝ.

ΘΕΜΑ 2Ο

Έκδοση προσκλήσεων για τη σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας κατόπιν μειοδοτικών διαγωνισμών, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου όγδοου του Νόμου 2932/01 σε γραμμές αρμοδιότητας Υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

ΘΕΜΑ 3Ο

Σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας 5 ετών με την εταιρεία ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΝΕ στην γραμμή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ σύμφωνα με την αριθμ. 3332.3/01-26-04-2005 προκήρυξη ΥΕΝ

A:ATZENTA ΣΑΣ ΜΑΙΟΣ 2005.doc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την παράταση της ακινησίας του Αίολου μπορεί να την εξηγήσει κάποιος??? Εξαιρετικά ελληνικά και εξαιρετική σύνταξη...

Link to comment
Share on other sites

Από ότι μπορώ να καταλάβω!! Πρέπει να εννοεί ότι κανονικά έχει προγραμματίσει την ακινησία του από 1/11/05 -15/03/05 αλλά λόγω βλάβης ξεκινάει την ακινησία από το Μάιο!! Δηλαδή εν κατακλείδι: Σαν να μας λέει ότι δε πρόκειται να ταξιδέψει το καλοκαίρι ο ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ Ι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Μυλος στο Σ.Α.Σ. με τα δρομολογια των προθμειων

Nαυλαγορά 26/09/05

Ολα ξεκίνησαν από τη γραμμή Περάματος - Σαλαμίνας, όπου το αμφίπλωρο «Μιχαήλ», που λειτουργεί εκτός Κοινοπραξίας, ζήτησε να βάλει διπλό πλήρωμα για να εκτελεί περισσότερα δρομολόγια. Ο εκπρόσωπος της Κοινοπραξίας των Σαλαμινίων αντέδρασε λέγοντας ότι σήμερα εκτελούνται 80 δρομολόγια την ημέρα, μόνο από τα αμφίπλωρα και αν στη συνέχεια θελήσουν και άλλα πλοία να βάλουν διπλά δρομολόγια, θα γίνονται 160 δρομολόγια. Πώς, λοιπόν, είναι δυνατόν να χωρέσουν στη μικρή λεκάνη του Περάματος ή της Σαλαμίνας τόσα πολλά πλοία; Σίγουρα θα υπάρξει πρόβλημα ασφάλειας.

O πλοιοκτήτης του «Μιχαήλ» επανήλθε προτείνοντας να αποσυρθούν όλα τα συμβατικά πλοία από τη γραμμή και να τη λειτουργούν μόνο τα 18 αμφίπλωρα, χωρισμένα σε δύο ομάδες των εννέα πλοίων. Ούτε αυτό όμως το δέχτηκε ο εκπρόσωπος της Κοινοπραξίας, με αποτέλεσμα να παρέμβει ο Ιωάννης Τζωάννος και να δηλώσει ότι τη λύση θα τη δώσει το Συμβούλιο, αφού οι δύο πλευρές δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους. Το άλλο θέμα στο οποίο δημιουργήθηκε πάλι προβλήμα ήταν για τη γραμμή Πόρου-Γαλατά. Ο εκπρόσωπος δύο εκ των πλοίων που δραστηριοποιούνται στη γραμμή, δήλωσε ότι δεν μπορούν να αλλάξουν οι ώρες των δρομολογίων, γιατί αυτές ισχύουν στη γραμμή εδώ και 27 χρόνια που δραστηριοποιείται σε αυτήν με πλοία του. Μάλιστα, τόνισε ότι έχει αναγκαστεί να μετατρέψει το ένα πλοίο σε φορτηγό και να μεταφέρει ψάρια από τα ιχθυοτροφεία, επειδή με τόσα πλοία που υπάρχουν στη γραμμή δεν «βγαίνει» οικονομικά.

Στο σημείο αυτό παρενέβη ο γενικός γραμματέας, που δήλωσε ότι οι ώρες και τα δρομολόγια θα καθορίζονται πάντα με βάση την ασφάλεια των πλοίων, αλλά και τα όσα ορίζουν οι κανόνες. «Το ΥΕΝ είναι άτεγκτο σε αυτά τα θέματα», τόνισε χαρακτηριστικά. Η άλλη «κόντρα» ξέσπασε με αφορμή τα δρομολόγια στη γραμμή Αρκίτσας-Αιδηψού. Η Κοινοπραξία των φέρι της Αιδηψού, είχε ζητήσει να δρομολογήσει ένα από τα πλοία της στη γραμμή Αγ. Κωνσταντίνου - Αγ. Γεωργίου Λιχάδας, όπου ήταν δρομολογημένο πέρυσι το νέο πλοίο «Ευρώπη», το οποίο όμως φέτος μπήκε στην Κοινοπραξία και θα εκτελεί δρομολόγια από Αρκίτσα προς Αιδηψό. Ακάλυπτη η Λιχάδα Έτσι, η γραμμή στη Λιχάδα έμεινε ακάλυπτη και η Κοινοπραξία σκέφτηκε να την καλύψει. Όμως φέρθηκε καιροσκοπικά και πιστεύοντας ότι δεν θα ενδιαφερθεί κανένας, σχεδίαζε να ζητήσει έκτακτη δρομολόγηση πλοίου της από την άνοιξη και μετά, για να έχει σίγουρα έσοδα και να μην έχει την υποχρέωση της ετήσιας διάρκειας των δρομολογίων. Όμως τη δουλειά της, τη χάλασε ο πλοιοκτήτης του πλοίου «Κλίβελαντ», ο οποίος είχε ζητήσει να μπει στην Κοινοπραξία, αλλά επει δή δεν μπήκε, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί μόνος του και υπέβαλε αίτηση για να δρομολογηθεί αυτό στη Λιχάδα. Έτσι, πρόλαβε και υπέβαλε πρώτος το αίτημα, με αποτέλεσμα να γίνει δεκτό και η Κοινοπραξία της Αιδηψού να χάσει τη συγκεκριμένη γραμμή. Βέβαια το «Κλίβελαντ» θα πρέπει να δρομολογηθεί από 1ης Φε- βρουαρίου και όχι από 1ης Απριλί- ου όπως ζητούσε ο πλοιοκτήτης του, αφού και οι τακτικές δρομολογήσεις δεν δικαιολογούν παύση μεγαλύτερη των τριών μηνών κατ' έτος.

Στη συνέχεια το ΣΑΣ εξέτασε και τα δρομολόγια που είχαν υποβληθεί για τη γραμμή Αρκίτσας-Αιδηψού. Ο πλοιοκτήτης του «Αμάλθεια», Άρης Ιωαννίδης, ζήτησε να περάσουν τα δρομολόγια ως έχουν, γιατί το πλοίο του είναι εκτός Κοινοπραξίας και θα πρέπει να προλάβει να τα διαφημίσει. Στο συγκεκριμένο θέμα όμως, υπάρχει και άλλο ένα «φάουλ» της Κοινοπραξίας. Πριν έναν μήνα είχε υποβάλει δρομολόγια για επτά πλοία. Πριν 15 μέρες υποβλήθηκε αίτημα από το νέο πλοίο που θα πάει από το Ρίο στη γραμμή, το «Νικόλαος Κ», του κ. Καμπέρου, αλλά και από το πλοίο «Αγ. Γεώργιος Αιδηψού», το οποίο δήλωσε ότι δεν θα μετέχει στην Κοινοπραξία. Την περασμένη Παρασκευή όμως, η Κοινοπραξία εμφανίστηκε με οκτώ πλοία, καθώς συμπεριέλαβε και το «Άγ. Γεώργιος Αιδηψού», οι πλοιοκτήτες του οποίου με επικεφαλής τον κ. Καρνέση φαίνεται ότι «πούλησαν» τον κ. Καμπέρο και εγκατέλειψαν την άτυπη συμμαχία που είχαν οργανώσει και η ο ποία προκύπτει από το ότι είχαν δηλώσει αρχικά ανεξάρτητα δορμολόγια εκτός Κοινοπραξίας. Ο εκπρόσωπος του κ. Καμπέρου, πάντως, κατάγγειλε στο ΣΑΣ ότι η Κοινοπραξία για να εντάξει το πλοίο στο δυναμικό της ζήτησε 80.000 ευρώ.

Ώπως ανέφερε δε ο ίδιος, πριν δύο χρόνια η εταιρεία είχε δαπανήσει 100.000 ευρώ, για να ανακαινίσει το πλοίο και να του αλλάξει μηχανές, οπότε δεν μπορούσε να διαθέσει αυτό το ποσό σήμερα, δεδομένου ότι δεν ανταποκρίνεται και στην πραγματική αξία των υποδομών και του ονόματος που θα του παρείχε η Κοινοπραξία, η οποία μάλλον έθεσε ο όριο αυτό, για να τον αποτρέψει να συνεχίσει να θέλει να εντάξει το πλοίο του σε αυτήν. Βέβαια και κάποιοι πλοιοκτήτες από τη Σαλαμίνα, που παλαιότερα είχαν ενταχθεί στην Κοινοπραξία των φέρι Ρίου-Αντίρριου, πριν φυσικά κατασκευαστεί η γέφυρα, είχαν πληρώσει απίστευτα ποσά. Όμως η Κοινοπραξία της ΑΙδηψού, δεν έχει καμία σχέση σε οικονομικά μεγέθη με εκείνη του Ρίου της συγκεκριμένης εποχής βέβαια και όχι της σημερινής. Έτσι, βλέπουμε την Κοινοπραξία σε 15 μέρες να αλλάζει τρεις φορές μορφή και να μπαινοβγαίνουν σε αυτήν τα πλοία, όπως μπαινοβγαίνει ο αέρας στα ανοιχτά παράθυρα.

Σίγουρα αυτή η κατάσταση αν μη τι άλλο δεν δείχνει σοβαρότητα. Και σίγουρα αν συνεχιστεί, θα επιφέρει πολλά προβλήματα στην Κοινοπραξία, η οποία ανδρώθηκε και καθιερώθηκε χάρη στους εύστοχους χειρισμούς του πρώην επικεφαλής της Μιχάλη Γκαβανούζη, ο οποίος όπως και να το κάνουμε είναι από τους ελάχιστους πλοιοκτήτες πορθμείων που διαθέτει μεγάλη εμπειρία. Έτσι, ο γενικός γραμματέας του ΥΕΝ υποχρεώθηκε να καταγγείλει τον καιροσκοπισμό της Κοινοπραξίας στο θέμα της γραμμής της Λιχάδας και φυσικό ήταν το ΣΑΣ να δώσει τη γραμμή στο «Κλίβελαντ».

Όσον αφορά τα δρομολόγια, ο κ. Τζωάννος έκανε τη βαθειά τομή, καθώς δέχθηκε ως έχουν τα δρομολόγια που υπέβαλαν όλες οι πλευρές. Δηλαδή ξεχωριστά για την Κοινοπραξία, ξεχωριστά για το «Αμάλθεια» και ξεχωριστά για το «Νικόλαος Κ», το οποίο παρόλο ότι πήρε γραμμή και δρομολόγια υπάρχουν φήμες ότι ενδεχομένως να μην κατέβει τελικά στην Αιδηψό. Όμως, ο γενικός γραμματέας υπογράμμισε ότι πρέπει να υπάρχουν ξεχωριστές σειρές για τα αυτοκίνητα και στο λιμάνι της Αιδηψού, αλλά και σε κείνο της Αρκίτας, προκειμένου να μην μπερδεύονται οι επιβάτες και να εξυπηρετούνται. Ο χειμώνας που η κίνηση δεν θα είναι μεγάλη θα δείξει αν το μέτρο μπορεί να λειτουργήσει, δεδομένου ότι το νέο στοιχείο εν προκειμένω είναι πως κάποιες ώρες θα υπάρχουν ταυτόχρονες αναχωρήσεις δύο πλοίων από τα δύο λιμάνια. Κυρίως το «Νικόλαος Κ.» θα πέφτει επάνω στο «Αμάλθεια». Το θετικό, πάντως, είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της η γραμμή Αρκίτσας-Αιδηψού θα έχει και τον χειμώνα καθημερινά κάθε ώρα δρομολόγιο και σε ορισμένες περιπτώσεις και κάθε μισή ώρα, εκεί που μέχρι πέρυσι είχε κάθε δύο ώρες. Το γεγονός αναμένεται να δημιουργήσει ίσως μια πτώση στα οικονομικά των εταιρειών φέτος που δεν θα είναι γνωστό στον πολύ κόσμο, αλλά σίγουρα του χρόνου θα δώσει μεγάλη ώθηση στη γραμμή, την οποία εκείνοι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα προσδιορίζουν σε αύξηση της κίνησης ακόμα και κατά 20%

εγω απλα να πω πως η φτωχεια φερνειο γκρινια. σε πολλα πορθμεια που η πιτα μικραινει και τα πλοια περισσευουν γινεται μυλος. στο ριο για παραδειγμα διαλυθηκε η κοινοπραξια και γινεται το ελα να δεις

Link to comment
Share on other sites

Και στην Σαλαμινα για να μην υπάρχει πρόβλημα ασφαλειας να βάλουν τα αμφιπλωρα το ένα πίσω απο το άλλο και να κάνουν γεφυρα πλωτή να περνουν τα αυτοκίνητα με εισπραξη διοδίων, που θα ανοιγει σε ορισμενο σημείο για να περάσει διερχόμενο πλοίο.Ούτε προβλημα 8ώρου ούτε διπλά πληρώματα.Ετσι όπως έγιναν τα πράγματα σε λίγο αυτή θα είναι η λύση για να απασχοληθούν όλες οι παντόφλες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από την εφημερίδα «Άποψη» της Σύρου, Φύλλο αρ. 153, Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2005

Kόντρα Δεκαβάλλα - Tζωάννου

Σοβαρές αντεγκλήσεις και υψηλοί τόνοι επεκράτησαν μεταξύ του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και του δημάρχου Ερμούπολης Γιάννη Δεκαβάλλα, κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στις 23 Σεπτεμβρίου.

Ο δήμαρχος της Ερμούπολης, ο οποίος εκπροσωπεί στο συμβούλιο την ΚΕΔΚΕ, άσκησε έντονη κριτική γιατί το Σ.Α.Σ. είχε να συγκληθεί περίπου 4 μήνες, τη στιγμή κατά την οποία το καλοκαίρι που πέρασε υπήρχαν σοβαρότατα προβλήματα στην ακτοπλοΐα. Ο κ. Δεκαβάλλας επεσήμανε ότι σ' αυτήν την χρονική φάση που συνεδριάζουν έρχονται να εκφράσουν γνώμη εκ των υστέρων και να επικυρώσουν απλά και μόνο αποφάσεις που ήδη έχουν ληφθεί και υλοποιηθεί από το Υπουργείο.

Για το μεγάλο έλλειμμα των δρομολογίων που διαπιστώθηκε το καλοκαίρι ο δήμαρχος ανέφερε ενδεικτικά ότι για τη γραμμή Πειραιά - Σύρου είχαν μετρηθεί μέχρι το τέλος Ιουλίου, (οπότε και δρομολογήθηκε το "High Speed 5"), είκοσι πέντε δρομολόγια λιγότερα σε σχέση με πέρυσι, ενώ παράλληλα υπήρχε πλήθος καταγγελιών, ότι δεν υπήρχαν εισιτήρια οικονομικής θέσης

σε αρκετές περιπτώσεις και ότι πολλοί επιβάτες αναγκάζονταν να βγάλουν εισιτήρια για μακρινότερους προορισμούς, προκειμένου να «κατέβουν» στη Σύρο, γιατί τους γνώριζαν ότι δεν υπήρχαν εισιτήρια για Σύρο.

Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, απαντώντας στον κ. Δεκαβάλλα του είπε ότι κάνει λαϊκισμό, ότι τα δρομολόγια ζητούνται από τους εφοπλιστές και καθορίζονται από το Υπουργείο με βάση το νόμο της προσφοράς και της ζήτησης και ότι «στο κάτω - κάτω δεν μπορεί το Υπουργείο να επιβάλει στους εφοπλιστές δικτατορία».

Τέλος ο κος Δεκαβάλλας κάλεσε το Γενικό Γραμματέα να τροποποιήσουν το νόμο 2932/2001 σε συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Ένωση, έτσι ώστε να υποχρεώνονται οι ακτοπλόοι εκεί όπου κρίνεται αναγκαίο, να πραγματοποιούν προσεγγίσεις στα νησιά εκείνα των οποίων οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις κρίνονται ανεπαρκείς.

Μετά τη συνεδρίαση ο Δήμαρχος Ερμούπολης επεσήμανε ότι απ' ότι φαίνεται οι μεγάλες εταιρίες τα έχουν «βρει» πλήρως μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να τιθασεύεται απόλυτα ο υγιής ανταγωνισμός. Μέσα σ' αυτό το κλίμα που έχει διαμορφωθεί το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας παρακολουθεί ως απλός παρατηρητής και ως ο Πόντιος Πιλάτος» τα τεκταινόμενα στην ακτοπλοία δηλώνοντας αδυναμία να παρέμβει.

http://www.apopsy.gr/t_153/eid_03.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αύριον, έχει Σ.Α.Σ.! Έτσι τουλάχιστον λέει το ΥΕΝ.

Υπό την προεδρεία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, καθηγητή κ. Ιωάννη Τζωάννου, θα συνεδριάσει την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2005 στο κεντρικό κτίριο του ΥΕΝ, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.).
Και τα θέματα? Εδώ!

Και τα αποτελέσματα? Ξέρετε τώρα, ενεκρίθη/απερρίφθη ομόφωνα!

Link to comment
Share on other sites

Εδώ από τώρα έχουν εγκριθεί ομόφωνα χωρίς καν να συνεδριάσουν. :D

Από 4/10 ισχύει η διακοπή των δρομολογίων του ΑΚΟΥΑ για εγκατάσταση μονίμου συστήματος πυρόσβεσης :D ενώ κι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ συμπληρώνει μήνα στην Ικαρία Σάμο. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συνεδριάζει τη Πέμπτη το ΣΑΣ Τα θέματα μπορείτε να τα δείτε στη διεύθυνση!!

http://egov.yen.gr/media/28875/sas201205.pdf

Τα σημαντικότερα θέματα είναι η δρομολόγηση του Εξπρές Αθηνά στη Πάρο Νάξο Ιό Θήρα, τα Παναγία Πάρου & Θαλασσινή στη Σύρο Τήνο Μύκονο του πρώτου από Λαύριο και το άλλο από Πειραιά. Το Αίολος Κενότερης Πάρο Νάξο και η αποδρομολογηση του Κεραυνός.

Link to comment
Share on other sites

"Σύμφωνα με μελέτη του ΣΟΛ

Κατά 49% αυξήθηκε το κόστος καυσίμων στην ακτοπλοΐα

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2005 07:00

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αύξηση σημείωσε το κόστος καυσίμων κατά τη διάρκεια του 2005 σε σχέση με το 2004 όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της μελέτης που διενήργησε η εταιρεία «ΣΟΛ» προκειμένου να αποτυπωθεί επακριβώς η επίπτωση της τιμής των στο συνολικό κόστος εκμετάλλευσης των πλοίων της ακτοπλοΐας. Η αύξηση άγγιξε το 48,78% σε σχέση με το 2004, ανεβάζοντας το μερίδιο τους στο συνολικό κόστος εκμετάλλευσης από το 34,28% το 2004 στο 40,62% το 2005.

Σύμφωνα με στοιχεία της μελέτης, επίσημη παρουσίαση της οποίας θα γίνει στο αυριανό Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ΣΑΣ , το 2004 τα καύσιμα αποτέλεσαν το 34,28% του συνολικού κόστους εκμετάλλευσης των πλοίων. Οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού το 40,08%, η συντήρηση και οι επισκευές το 12,78% και οι λοιπές κατηγορίες κόστους το 12,86%.

Το 2005 το μερίδιο των καυσίμων στο συνολικό κόστος εκμετάλλευσης αυξήθηκε σημαντικά και πέρασε στην πρώτη θέση μεταξύ όλων των συντελεστών κόστους με 40,62%.

Οι αμοιβές προσωπικού έφθασαν στο 34,5%, η συντήρηση και επισκευές στο 13,07% και οι λοιπές κατηγορίες κόστους στο 11,81%. Σε απόλυτους αριθμούς οι δαπάνες για καύσιμα αυξήθηκαν κατά 48,78%, για αμοιβές και έξοδα προσωπικού κατά 8,07%, για συντήρηση και επισκευές κατά 28,47% (επίσης σημαντική αύξηση) και οι λοιπές κατηγορίες κόστους κατά 15,25%.

Η κατανομή στη συνολική αύξηση του κόστους εκμετάλλευσης η οποία ήταν της τάξης του 25,5% είναι: καύσιμα 16,72%, αμοιβές προσωπικού 3,23%, συντήρηση και επισκευές 3,64% και λοιπές κατηγορίες κόστους 1,96%.

Οι ανωτέρω αυξήσεις οφείλονται όπως σημειώνει η μελέτη στους ακόλουθους λόγους:

- Τα καύσιμα επηρεάσθηκαν κυρίως από την αύξηση της διεθνούς τιμής του πετρελαίου, αλλά και από την αύξηση, στην παρούσα χρήση, των διανυθέντων μιλίων σε σχέση με την προηγούμενη.

- Το κόστος μισθοδοσίας των πληρωμάτων επηρεάσθηκε κυρίως από την αύξηση των Συλλογικών Συμβάσεων εργασίας Πληρωμάτων ακτοπλοΐας αλλά και από άλλους παράγοντες.

- Τέλος το κόστος των επισκευών και συντηρήσεων επηρεάσθηκε από συνδυασμό διαφόρων παραγόντων.

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι οι αυξήσεις που δόθηκαν τον περασμένο Μάιο στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας και οι οποίες ήταν της τάξης του 6,14% υπολείπονταν σημαντικά του αυξημένου κόστους λειτουργίας των πλοίων, ανεξαρτήτως εάν κάποιες εταιρείες προχώρησαν στη συνέχεια και σε εκπτώσεις τιμών κατά τη θερινή περίοδο λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού.

Επισημαίνεται ότι η εν λόγω μελέτη πραγματοποιήθηκε για να αποτυπώσει πληρέστερα τις επιπτώσεις της τιμής των καυσίμων στο κόστος λειτουργίας της ακτοπλοΐας, σε σύγκριση με τη «μελέτη Μασγανά» που χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια το ΥΕΝ για να καθορίσει τη συμβολή των καυσίμων στο κόστος της ακτοπλοΐας και η οποία «έδωσε» την αύξηση του 6,14% τον προηγούμενο Μάιο.

Θα πρέπει τέλος να σημειωθεί ότι οι μελετητές εξέτασαν τόσο συμβατικά πλοία όσο και ταχύπλοα το κόστος καυσίμων των οποίων είναι σημαντικά υψηλότερο των συμβατικών."

Σχόλιο: Πρόκειται για την πρώτη ουσιαστική μελέτη που έγινε από ορκωτούς ελεγκτές (Εταιρία ΣΟΛ), οι οποίοι χρησιμοποίησαν στοιχεία από το σύνολο των ακτοπλοϊκών εταιριών και αποτυπώνει λεπτομερώς την "ευαισθησία" των ακτοπλοϊκών εταιριών στις διάφορες μεταβολές του κόστους λειτουργίας τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...