Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 836
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αντιγράφω από marinews

Εγκρίθηκε μόνο η έκτακτη δρομολόγηση του Λισσός στη θέση του Θεόφιλος.

-Εγκρίθηκε η αποδρομολόγηση του Αίολος Κεντέρης ΙΙ το οποίο ναυλώθηκε από τη ΝΕΛ στο εξωτερικό και φεύγει στις 7 Ιουλίου, όπως έχει δικαίωμα.

Απορρίφθηκαν από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών όλα τα αιτήματα για τροποιήσεις δρομολογίων. Πρόκειται για πλήρη επιβεβαίωση του Marinews.gr που έγραψε χθες θέμα με τίτλο <στα ...βράχια οι αλλαγές δρομολογίων μετά από εντολή Βουλγαράκη>. Πιο συγεκκριμένα, απορρίφθηκαν τα αιτήματα τις HSW και G.A.Ferries.

Το μόνο που εγκρίθηκε ήταν η ένταξη του Λισσός στα δρομολόγια στη θέση του Θεόφιλος και έως ότου το πλοίο της ΝΕΛ επισκευαστεί.

Το ΥΕΝ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση για το Λισσός.

Λόγω εκτάκτων αναγκών, μετά το ατύχημα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν.Μυτ. 35 και μέχρι αποκατάσταση της βλάβης του, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), που συσκέφθηκε υπό την Προεδρία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, καθηγητή κ. Ιωάννη Τζωάννου και παρουσία του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Κουρούση, αποφάσισε την έκτακτη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ «ΛΙΣΣΟΣ» Ν.Χανίων 15 στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απο την εφ. ΠΟΛΙΤΗΣ

ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ Εν αναμονή του Σ.Α.Σ.

Αναστάτωση σε Χίο και Μυτιλήνη έχει προκαλέσει η χθεσινή αποκάλυψη του «π» για την προσθήκη ενδιάμεσων σταθμών στο δρομολόγιο του «Ν. Χίος». Αύριο η κρίσιμη απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. .

Στο site του ΥΕΝ δεν υπαρχει τιποτα παντως...

Link to comment
Share on other sites

Για το ΜΥΚΟΝΟΣ τι έχουμε? Κατατέθηκε αίτηση για ενδοιάμεσες στάσεις στην Παροναξία ή όχι?

Αν εγκριθούν του ΧΙΟΣ θα κάνουν και τα δύο μέχρι να βγει το ΜΥΚΟΝΟΣ επισκευή Σύρο Μύκονο?:confused:

Κι όταν θα σκαντζάρει ο ΠΗΓΑΣΟΣ το ΜΥΚΟΝΟΣ πως θα τροποποιηθούν τα δρομολόγια?:confused:

Αν πηγαίνει ο ΠΗΓΑΣΟΣ μέσω Παροναξίας τα 5 δρομολόγια είναι ανέφικτα πλέον και πάμε στα 4 τα οποία για τους Ικαριώτες και τους Σαμιώτες θα γίνουν οδύσσεια.

Link to comment
Share on other sites

Καποια(αναμενομενα) νεα απο το marinews.gr

Ώρα 13.15 μ.μ.

Μέσα κλίμα… διαξιφισμών συνεδρίασε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο παλιό κτήριο του ΥΕΝ. Τα θέματα προς συζήτηση αφορούσαν τροποποιήσεις δρομολογίων και η μεγάλη κόντρα υπήρξε για την τροποποίηση δρομολογίων των ε/γ-ο/γ Νήσος Χίος και Νήσος Μύκονος. Τα δύο πλοία της Hellenic Seaways θα περνάνε τον μεν ε/γ-ο/γ «Χίος» Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Χίο-Μυτιλήνη το δε ε/γ-ο/γ «Μύκονος» Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Σάμο-Ικαρία.

Η πλευρά της Blue Star Ferries, μέσω του εκπροσώπου της, Διονύση Θεοδωράτου επεσήμανε ότι η εταιρεία δεν έχει καμία αντίρρηση για τη δρομολόγηση πλοίων αλλά επεσήμανε ότι θέλουν να τηρηθούν οι κανόνες τους ΣΑΣ σύμφωνα με τους οποίους δεν πρέπει να παρεμποδίζονται τα ήδη δρομολογημένα πλοία που έχουν αποδοχή δήλωσης τακτικής δρομολόγησης. Και τα δύο πλοία της HSW, σύμφωνα με την Blue Star πέφτουν πάνω στα πλοία της σε αφιξο-αναχωρήσεις με ταυτόχρονες ώρες.

Η Blue Star υποστηρίζει ότι οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις υποχρεώνονται να υποβάλουν δρομολόγια για έγκριση εννέα μήνες πριν την έναρξη του δρομολογιακού έτους. Άρα αφού η HSW δεν είχε υποβάλλει τα συγκεκριμένα δρομολόγια μέχρι τέλος Μαρτίου, δεν έχει δικαίωμα να το κάνει τώρα.

Από την πλευρά της η Hellenic SeaWays μέσω του εκπροσώπου της Βασίλη Κάτσαρη, υποστήριξε ότι βάσει της νομοθεσίας στις 31 Μαρτίου ή θα ΄π[ερπε να εγκρίνει όλα τα δρομολόγια είτε να τα απορρίψει. Αφού το ΣΑΣ στις 31 Μαρτίου έδωσε παράταση στην καταβολή δικαιολογητικών, άρα μπορούν να κατατεθούν αιτήσεις για δρομολόγια οποτεδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

Ολοι το ξεραμε ολοι το φοβομασταν οριστε και η επιβεβαιωση τωρα απο το marinews

Τη ρεβάνς πήρε η Hellenic Seaways από την Βlue Star αφού, σύμφωαν με πληροφορίες του Marinews.gr, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ενέκρινε κατά πλειοψηφία τα αιτήματά της για τροποποιήσεις δρομολογίων των πλοίων Nήσος Χίος και Νήσος Μύκονος. Τα δύο πλοία μπαίνουν σφήνα σε εκείνα της Blue Star στις Κυκλάδες πυροδοτώντας τον ανταγωνισμό αφού δυναμώνει ακόμη περισσότερο η παρουσία του στόλου της Hellenic στο κυκλαδικό νησιωτικό σύμπλεγμα.

Στις αρχές του καλοκαιριού παρόμοιο αίτημα της HSW είχε απορριφθεί.

Νωρίτερα σήμερα το πρωί όπως δημοσίευσε πρώτο το Marinews, είχαν διασταυρώσει τα ξίφη τους οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΣΑΣ.

Τα δύο πλοία της Hellenic Seaways θα περνάνε τον μεν ε/γ-ο/γ «Χίος» Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Χίο-Μυτιλήνη το δε ε/γ-ο/γ «Μύκονος» Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Σάμο-Ικαρία.

Η πλευρά της Blue Star Ferries, μέσω του εκπροσώπου της, Διονύση Θεοδωράτου επεσήμανε ότι η εταιρεία δεν έχει καμία αντίρρηση για τη δρομολόγηση πλοίων αλλά επεσήμανε ότι θέλουν να τηρηθούν οι κανόνες τους ΣΑΣ σύμφωνα με τους οποίους δεν πρέπει να παρεμποδίζονται τα ήδη δρομολογημένα πλοία που έχουν αποδοχή δήλωσης τακτικής δρομολόγησης. Και τα δύο πλοία της HSW, σύμφωνα με την Blue Star πέφτουν πάνω στα πλοία της σε αφιξο-αναχωρήσεις με ταυτόχρονες ώρες.

Η Blue Star υποστηρίζει ότι οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις υποχρεώνονται να υποβάλουν δρομολόγια για έγκριση εννέα μήνες πριν την έναρξη του δρομολογιακού έτους. Άρα αφού η HSW δεν είχε υποβάλλει τα συγκεκριμένα δρομολόγια μέχρι τέλος Μαρτίου, δεν έχει δικαίωμα να το κάνει τώρα.

Από την πλευρά της η Hellenic SeaWays μέσω του εκπροσώπου της Βασίλη Κάτσαρη, υποστήριξε ότι βάσει της νομοθεσίας στις 31 Μαρτίου ή θα έπρεπε να εγκρίνει όλα τα δρομολόγια είτε να τα απορρίψει. Αφού το ΣΑΣ στις 31 Μαρτίου έδωσε παράταση στην καταβολή δικαιολογητικών, άρα μπορούν να κατατεθούν αιτήσεις για δρομολόγια οποτεδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θέμα έκτακτων δρομολογήσεων από τις ακτοπλοϊκές στο ΣΑΣ απο το http://www.theseanation.gr

18/11/08 13:54

Θέμα έκτακτης δρομολόγησης του ταχύπλοου «Highspeed1» για την περίοδο 19 Ιουνίου 2009 έως 6 Σεπτεμβρίου 2009 έθεσε πριν λίγο ο εκπρόσωπος της HSW Βασίλης Κάτσαρης στην Συνεδρίαση Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτήν την ώρα στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Ο εκπρόσωπος της HSW επικαλέστηκε το άρθρο 7 του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου το οποίο προβλέπει όπως ο ίδιος είπε έκτακτη δρομολόγηση.

Για το συγκεκριμένο θέμα παρενέβει ο εκπρόσωπος της AegeanSpeed Line Γιάννης Δεπάστας σημειώνοντας ότι όταν ένα πλοίο δρομολογείται μόνο για 3 μήνες αυτό θεωρείται έκτακτη δρομολόγηση και εφόσον εγκριθεί, η AegeanSpeed Line θα έχει το δικαίωμα να ζητήσει κάτι αντίστοιχο και να λάβει την άδεια για νέο πλοίο το οποίο σύντομα θα φέρει στην ακτοπλοΐα.

Να σημειωθεί ότι ο εκπρόσωπος της Blue Star Ferries Διονύσης Θεοδωράτος πρoέβει σε δήλωση ενώπιον των μελών του ΣΑΣ τονίζοντας :«Στηρίζουμε το αίτημα της HSW και εφόσον ικανοποιηθεί δημιουργεί νέα δεδομένα για τις έκτακτες δρομολογήσεις».

...συνεχεια

Απεσύρθη, τελικώς, το αίτημα της εταιρείας Hellenic Sea Ways (HSW) για την δρομολόγηση για τρεις μήνες του πλοίου της High Speed I στις Δυτικές Κυκλάδες βάσει του άρθρου 7 του νόμου 2932/01 που διέπει το θεσμικό, πλαίσιο της ακτοπλοΐας.Το ΣΑΣ, επίσης , ενέκρινε το αίτημα της Blue Star ferries για τροποποίηση της ώρας απόπλου των πλοίων της «Blue Star I » και « Blue Star II» από τον Πειραιά για τις 18 :30 αντί στις 19: 00 που ίσχυε.

Edited by NHSOS XIOS
more information
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το μέλλον των ταχυπλόων της ΗSW διαγράφεται δυσοίωνο,αν αναλογιστεί κανείς ότι ήδη θέλουν το Highspeed 1 για δρομολόγια μόνο 3 μήνες, υπάρχει έντονο παρασκήνιο για πώληση 2 ακόμη highspeed και δεν υπάρχει προοπτική - τουλάχιστον για το άμμεσο μέλλον - αγοράς νέων ταχυπλόων σκαφών!

Το ΣΑΣ θα έπρεπε να επέμβει πιο αποτελεσματικά και αντικειμενικά!

Κρίμα κρίμα και πάλι κρίμα!

Link to comment
Share on other sites

Το ΣΑΣ θα έπρεπε να επέμβει πιο αποτελεσματικά και αντικειμενικά!

Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνει πέρα από την απόρριψη των δρομολογίων του Highspeed 1 στην οποία προχώρησε???? :confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Αντε και στο επομενο ΣΑΣ σειρα εχει η Συρος:DΑπο το ΑΙΠΕ

Την αποδρομολόγηση του «Νήσος Χίος» από την Μύκονο που προσέγγιζε στο δρομολόγιο Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Χίος - Μυτιλήνη και αντίστροφα για ορισμένες ημέρες της εβδομάδας ζήτησε και πέτυχε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών η HWS. Έτσι, μέχρι την 20ή Ιανουαρίου το πλοίο δεν θα προσεγγίζει το λιμάνι της Μυκόνου κάθε Πέμπτη και Παρασκευή
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
με σημαντικότερο θέμα την κάλυψη κάποιων άγονων γραμμών

Τελικά έκανα λάθος, όπως προκύπτει από την ημερήσια διάταξη, το σημαντικότερο θέμα είναι το 5ο και αφορά τη δρομολόγηση του Μπομπ Σφουγγαράκη. :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...