Jump to content
Shipfriends

Λισσός (IMO 7220269)


Recommended Posts

...από το να φύγει και να μην αντικατασταθεί καθόλου καλύτερα να ανεβοκατεβαίνει με τα 16 μιλάκια του.

Υπό αυτούς τους όρους, ναι συμφωνώ και εγώ. Προκειμένου να φύγει και να μην αντικατασταθεί, ας ανεβοκατεβαίνει και με ...5 (που λέει ο λόγος) μιλάκια. Όλο και κάποιοι επιβάτες θα του βρίσκονται...

Και μένα, δεν μου πολυαρέσει το 12ετές όχημα μου, αλλά προκειμένου να μην έχω καθόλου, μιά χαρά είναι !!!

Έτερον, εκάτερον ;) .

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με καλύψατε... :D Εννοείται ότι δεν το εννοούσα ως το καλύτερο πλοίο αλλά επειδή ακούστηκε η άποψη για αντικατάσταση, καλό θα ήταν να ακουστεί και μία αντιπρόταση, καθώς τώρα τελευταία ακούμε πολλά και δεν ξέρουμε τι να πρωτοπιστέψουμε. <_<;)

Link to comment
Share on other sites

το λισσος σαν πλοιο εχει κλεισει τον κυκλο του στις ελληνικες γραμμες. εκει πανω που ειναι, την κινηση του μπορει να την καλυψουν ανετα τα υπολοιπα πλοια, με την προσθηκη καποιου ρορου (το ρορο του ρορου). σε οποιαδηποτε αλλη γραμμη στην ελλαδα αν εμπαινε, μονο πισωγυρισμα θα ηταν.

τωρα στην ελλαδα της πτωχευσης και του μνημονιου, οπου οι ελληνικες τραπεζες δεν δανειζουν γενικως και ειδικοτερα την ακτοπλοϊα τη θεωρουν υπερδανεισμενη και οι ξενες μας τρεμουν, (και αρα δεν προβλεπονται αλλες χρηματοδοτησεις για νεα/νεοτερα πλοια στο προσεχες μελλον) μπορει και η γρια αυτη να βρει καποιο ρολο.

αντικειμενικα παντως ηταν αρκετη η παρουσια ενος συνομηλικου πλοιου στη γραμμη, για να φανει η γυμνια, σε ταχυτητα, σε ταξιδεμα, σε πολλα πραγματα.

τωρα για τα μεγαλα στομαχια και τα πολλα κρεββατια, αν αρκουσε μονο αυτο, θα αγοραζαν ολοι παλιες δεξαμενες, θα τις εκλειναν απο πανω και θα εβαζαν dormitories και θα εβαζαν και 2 ρυμουλκα να τις τραβανε με 6 μιλια δρομο.

Link to comment
Share on other sites

To πλοίο πρέπει να ατικατασταθεί το συντομότερο,δεν είναι λύση αυτή επειδή δεν μας στέλνουν άλλο πλοίο καλύτερο απο το να μήν υπάρχει, να το έχουμε και να το τρώμε στην μάπα μάς είναι μπελάς ,χίλιες φορές Εuropean και Νήσος Χίος παρά αυτό ,είπαμε αλλά άντε πια καιρός του είναι να φέυγει απο δω χάμω αρκετά το ανεχτήκαμε ας το ξαποστείλουν!!!

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Opelmanos, σου υπενθυμίζω τα μηνύματά σου στις 6 Ιουνίου στο θέμα του Θεόφιλου:

Η γνώμη σου για το Θεόφιλο και το European Express(αυτό είναι το παροπλισμένο στο οποίο αναφέρεσαι), πρό φυσικά του καλοκαιρινού ρεζιλικιού του Θεόφιλου που ακόμα συνεχίζεται:

Δεν φτάνει που μάς το πήραν από την γραμμή και το ρίξαν στην άγονη μας το παίρνουν και εντελώς,και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά ναυλώνουν ένα καράβι τώρα το Πηνελόπη και το πασάρουν στην άγονη.Ε έλεος δηλ πώς την έχονυν δεί την δουλεια ότι είναι παροπλισμενο το αγοράζει η Νέλ και το φέρνει εδώ πάνω?Μα την Παναγία δεν έχουν καθόλου γούστο.Χίλιες φορές να παίρναν το Ροδάνθη παρά αυτό!!Θεόφιλος=-Πειραιάς -Χιος-Μυτιλήνη

Bεβαίως και μπορεί να εξυπητήσεί το νησί μια χαρά τουλάχιστον για μία 5ετία ακόμα με μιά καλή συντήρηση στις μηχανές 18,5 κόμβους θα τους έχει σίγουρα. Το πλοίο αυτό δεν έχει τίποτα να φοβηθεί και δεν είναι τελειωμένο ακόμα.Ξέρω πάρα πολύ καλά το πλοίο από την κορυφή ως τα νύχια γιατί έχω δουλέψει εκεί μέσα.Εντάξει όλα έχουν μια αρχή και ένα τέλος και κάποτε θα φύγει όπως και να το κάνουμε μην κρυβόμαστε. Θα ήθελα να έβλεπα καινούργια πλοία και πιό γρήγορα στην γραμμή αλλά από την στιγμή που δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα αγοράς καλύτερα να μείνει ο Θεόφιλος στην γραμμή όσο αντέξει και μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματός του στην γραμμή που τόσα χρόνια υπηρέτησε.

Κι εδώ σχετικά με το τι καιρούς διανύουμε:

Άυτό λέω και εγώ φίλε Νικ δε Γκρίκ άλλα τέτοιες εποχές είναι πολύ δύσκολες να πάμε μπροστά και να αποκτήσουμε καινούργια πλοία οπότε άστο καλύτερα!!

Τελικά τι ισχύει απ' όλα? Κάνει ο Θεόφιλος δηλαδή για Χίο - Μυτιλήνη και δεν κάνει το Λισσός? Κι αν οι εποχές είναι δύσκολες, αυτό ισχύει μόνο για το Θεόφιλο αλλά το Λισσός να το στείλουμε στο πύρ το εξώτερον? Νομίζω το βλέπεις λιγάκι μονόπαντα. Η γραμμή σου όπως και όλες στην Ελλάδα, υφίστανται τις συνέπειες των οικονομικών δεδομένων της εποχής και η αγορά θα καθορίσει τι είδους πλοία θα εξυπηρετήσουν την εκάστοτε γραμμή, όσο κι αν φωνάζεις τα πλοία θα αλλάξουν μόνο όταν αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα. Εγώ συμφωνώ πως και το Λισσός, και ο Θεόφιλος και το European Express είναι αναχρονισμός, δεν μπορεί αυτή η γραμμή να εξυπηρετείται από αυτά τα πλοία. Όμως νομίζω πως θα είμασταν αιθεροβάμονες αν είχαμε την εντύπωση πως την δεδομένη χρονική στιγμή τουλάχιστον, θα μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό.

Τέλος πάντων, τα λέμε σε κανένα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Την παροιμία "απ'τα ολότελα καλή κι'η Παναγιώταινα" την έχετε ακούσει,φαντάζομαι.

Εντάξει,και το Λισσός (έχω ταξιδέψει μ'αυτό και άν εξαιρέσουμε την μανούβρα του που είναι σάν πλάνο από ταινία τού Αγγελόπουλου) και ο ΤΕΟ και το Ευρωπέϊκο Εξπρές δέν είναι ούτε νεότευκτα ούτε 10ετίας.Ομως εφ'όσον τους γίνεται σωστή συντήρηση,μπορούν ακόμα να προσφέρουν έργο,μιά και στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο οι εταιρείες που τα έχουν δέν μπορούν να φέρουν κάτι καλύτερο.

Οταν (και άν) βελτιωθή η οικονομική κατάσταση στην χώρα,τότε θα μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις (εκτός άν,στο μεταξύ,έχουμε γίνει άπαντες κάτοικοι τού Υπερπέραν,οπότε δέν θα χρειαζόμαστε πλοία γιά τίς μετακινήσεις μας...)

Link to comment
Share on other sites

Το Λισσος φέτος φαίνεται να έχει δέσιμο μια φορα μόνο την άνοιξη και όχι όπως πέρυσι που είχε δυο φορές.
Δε με παρακολουθείς φίλε Nhsos Xios!! Το Λισσος θα δέσει μόνο την άνοιξη φέτος.
Στα θεματα εκτος ημερησιας διαταξης για αυριο,το ΛΙΣΣΟΣ εξω για 2μηνες για την εκτελεση εργασιων συντηρησης

τελικα ρε παιδια τι ισχυει; μαντονα τσεντοπορτε δε σε ρωτησε η ΑΝΕΚ πριν υποβαλλει αιτημα:D

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι για να ζηταει η εταιρια απο το ΣΑΣ να μεινει το πλοιο εξω 2μηνες απο τα δρομολογια...μαλλον ισχυουν τα λεγομενα του Π100 για τις ακινησιες :D

Στα σοβαρα,πιθανον τα σχεδια για την ακινησια να ηταν αρχικα αυτα που μας ελεγε ο Π100 αλλα μηπως στην πορεια ειδαν οτι το πλοιο με το EUROPEAN πανω του,δεν τα βγαζει περα κ προτιμησαν να κρατησουν το πλοιο εξω για 2μηνες ωστε να περιορισουν την 'χασουρα'?(μην μου πειτε οτι 2μηνες θα κανει ετησια,τι θα αλλαξει μηχανες :rolleyes: )Δεν εξηγειται διαφορετικα,οτι 3βδομαδες πριν κατεβασαν τις τιμες ωστε να ειναι το πιο οικονομικο πλοιο στην γραμμη κ τωρα ζητανε την 'αποδρομολογηση' του για 2 μηνες...

Link to comment
Share on other sites

Πιθανολογω οτι μπορει να κανει κανα καλο service στις μηχανες ωστε να πιανει κανα 18αρι μιλια.Ας μην ξεχναμε πως οταν πρωτομπηκε πηγαινε 18 πατημενα

Link to comment
Share on other sites

Η ετήσια θα είναι τελικά με αντικαταστάτη ή χωρίς; Και αν δεν είναι εύκαιρη η Αριάδνη ας μας στείλουν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ να μην κάθεται μέχρι να πάρει πάλι καμμιά γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανολογω οτι μπορει να κανει κανα καλο service στις μηχανες ωστε να πιανει κανα 18αρι μιλια.Ας μην ξεχναμε πως οταν πρωτομπηκε πηγαινε 18 πατημενα

Ενταξει αυτο συμβαινει σε ολα τα πλοια στην διαρκεια του χρονου βγαινουν απο ετησια πηγαινουν γρηγορα και μηνα με το μηνα χανουν δρομο αιτια το μαλλι που πιανουν τα υφαλα και τους κοβει δρομο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

δεν θυμαμαι αν το εχουμε ξαναρωτησει και αν εχει καποιος απαντησει (συγχωρειστε τον εκφυλισμο των εγκεφαλικων μου κυτταρων :(), το πλοιο (τελος παντων), με στοκχολμες και ακαυστα ειναι οκ? (solas 2010, eurosolas και ολα τα σχετικα).

ΥΓ: εννοω αν ξερει καποιος σιγουρα και οχι να αρχισουμε να πιθανολογουμε ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το βλέπω τώρα στη Φάσσα της Άνδρου με 19.1 knots!!!!!Tελικά την έχει την ταχύτητα άμα θέλει. Σήμερα βιάζεται να επιστρέψει Πειραιά για να προλάβει το απογευματινό (19.00). Κουβαλάει καθυστέριση από το απαγορευτικό της Πέμπτης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν την έχει καθόλου την ταχύτητα :P Η φυσιολογική ταχύτητα του πλοίου είναι 17,5 μίλια, μετά βίας 18. Δεν ξέρω το γιατί (κάτι είχαν πει ότι το κέντρο βάρους του πλοίου έχει επηρεαστεί ιδιαιτέρως από την μετασκευή) αλλά όπως μου έχουν πει από το πλήρωμα η γάστρα του πλοίου επηρεάζετε από τον καιρό πάρα πολύ γι’αυτό και πολλές φορές το βλέπεις να ψηλώνει υπερβολικά.

Έχει καιρό η περιοχή και οι βοριάδες δίνουν την κατάλληλη ώθηση. Μπορείς να δεις άλλωστε χτες το Ν. Χίος να πηγαίνει με 23,5-24 μίλια ή το european express να είναι με 18 μίλια στην ίδια περιοχή στην άνοδο.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω με τον polman στο θεμα της ταχυτητας του πλοιου.Δυστυχως αυτη την περιοδο το ΛΙΣΣΟΣ δεν μπορει να παει περισσοτερο και το μονο που ελπιζει ειναι σε κανενα θετικο ρευμα

Απο κει και περα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αναπτυχθηκε τοση παραφιλολογια για το αν θα συνεχισει να εξυπηρετει τη γραμμη.Ουτε το πρωτο ειναι,ουτε το τελευταιο που ζηταει ξαφνικα διμηνη αποδρομολογηση.

Προσωπικη μου εκτιμηση οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ ειναι οτι στο διαστημα της ακινησιας θα κανει ενα service μπας και κερδισει κανα μιλι ωστε να ειναι ανταγωνιστικο απεναντι στο EUROPEAN.

Link to comment
Share on other sites

Αν η αποδρομολογηση 2 μηνων δεν ηταν 'ξαφνικη' η εστω γινονταν τον Φεβρουαριο που θα υπηρχε πχ η ΑΡΙΑΔΝΗ για να το αντικαταστησει,τοτε δεν νομιζω να γινονταν κανενα σχολιο περι αποχωρησης.Αντιθετα τωρα η ΑΝΕΚ καταθετει τελευταια στιγμη στο ΣΑΣ αιτηση αποδρομολογησης,δεν φαινεται να βαζει στην θεση του αλλο πλοιο κ επισης δεν υπαρχει και το σιγουρο 'παραδακι' της αγονης μεχρι την Θεσσαλονικη...

Να κανει επισκευη για να κερδισει 1μιλι απο την στιγμη που το EUROPEAN πηγαινει με 21+,δεν νομιζω να στεκει.Εκτος αν υπαρχουν θεματα εναρμονισης που ρωταει ο proud παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δε θα μου κανει εκπληξη αν φετος δε ξαναβγει....

Εκτος αν φανει παλι τυχερο και βγαλει ενα ακομα καλοκαιρι και μας χαιρετισει πακετο με το Λατω B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελευταιο δρομολογιο του ΛΙΣΣΟΣ σημερα στην γραμμη μας :lol: Αβεβαιο το μελλον...,προσωπικα πιστευω οτι και να ξαναγυρισει δεν θα καταφερει τιποτα,το πολυ να κανει ενα μηνα στην ετησια του ΧΙΟΣ.

Οποιος εχει ορεξη ας διαβασει την ιστορια του πλοιου στο Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη απο την σελιδα 5 μνμα 85,ενα διδακτικο παραμυθι με πολλες ενδιαφερουσες πτυχες ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο δρομολογιο του ΛΙΣΣΟΣ σημερα στην γραμμη μας :lol:

φανατζομαι ο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα πηγε να αποχαιρετισει το καμαρι των χανιων :D

μηπως εκανε κ περιστροφη 360 μοιρων για να τους αποχαιρετησει οπως κανουν τα ταχυπλοα :P

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το πλοίο θα μου λείψει. Μπορεί να μην το συμπαθούσα ιδιαίτερα με τα γνωστά μειονεκτήματα του (εμφάνιση, μανούβρες…) αλλά ήταν με Κ κεφαλαίο: Καράβι. Είχε πάντα αυτό που μου άρεσε σε ένα πλοίο. Την αίσθηση θάλασσας και ταξιδιού που σου αφήνει όταν φτάνεις το πρωί έξω από το λιμάνι του Πειραιά και ανατέλλει ο ήλιος. Γιατί κατά την διάρκεια του ταξιδιού μπορούσες να ευχαριστηθείς το καράβι. Έκανες βόλτες μέσα και έβλεπες τα ποικίλα σαλόνια του όπου πάντα κατακλύζονταν από κόσμο. Το συμπαθητικό σαλόνι Ά θέσης με τα 2 επίπεδα. Παράλληλε είχε ένα shelf service με άπλετο χώρο και εστιατόριο που σπανίζει σιγά σιγά στα καράβια σήμερα. Και τα δύο με πολύ καλό φαγητό. Επίσης δεν βαριόσουν να περπατάς τους άπλετους εξωτερικούς χώρους και να κάθεσαι το πλώριο μπαλκονάκι. Έκανες το ταξίδι σου και δεν έβλεπες το ρολόι κάθε τρεις και λίγο. Συγχαρητήρια στον καπετάνιο του για τον άθλο του να κουμαντάρει αυτό το δύσκολο σε πλοίο σε δύσκολα λιμάνια και τις ωραίες μανούβρες που μας χάρισε. Μακάρι να τον έχουμε και πάλι στα βόρεια σε κάποιο άλλο πλοίο σύντομα.

Τ

α παραπάνω όμως δεν ενδιαφέρουν την πλειονότητα του κόσμου, όπου απλά ο επιβάτης θέλει πλέον το κάθισμα / κρεβάτι του και τίποτα άλλο.. Δυστυχώς η ΑΝΕΚ το άφησε λίγο στην μοίρα του και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του πληρώματος έδειχνε συνέχεια τα χρόνια του.

Δυστυχώς ο «αντικαταστάτης» του δεν έχει αυτά τα καραβολατρικά στοιχεία του Λισσός. Μπορεί να είναι κούκλα εμφανισιακά και σαφώς πιο γρήγορο, άλλα δεν σου αφήνει ιδιαίτερα την αίσθηση βαποριού. Ίσως γιατί είναι και το μισό κλειστό. :P

Με την παρακάτω φώτο από το λιμάνι του Πειραιά (5/10/10) ενάντια στον αντικαπνιστικό νόμο αναχωρεί αφήνει το πλοίο που μάλλον θα το κάνει να φύγει μόνιμα από την γραμμή , θέλω να αποχαιρετίσω ένα καράβι που μπορεί να το κατηγόρησα πολλάκις αλλά τελικά μάλλον θα μου λείψει.

gallery_1925_104_101201.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ ότι οι Χιώτες shipfriends είχαμε χάσει την ελπίδα μας, αλλά το τελευταίο δρομολόγιο μας αποζημίωσε. Με την εμπειρία της δεξιάς του ΚΡΗΤΗ ΙΙ στη Χίο και τα διδάγματα της δεξιάς του Αριάδνη, η δεξιά του ΛΙΣΣΟΣ φαίνονταν παιχνιδάκι. Άνετη μανούβρα από χώρους, δύσκολη απο τις ελικτικές ικανότητες του πλοίου. Βέβαια μπορεί να έκανε το πλοίο 10 λεπτά να κάνει τη στροφή, αλλά ήθελε και σχεδόν άλλο τόσο χρόνο από τη στιγμή που παραλληλίστηκε με το ντόκο μέχρι να μετακινηθεί παράλληλα στην γωνία. Ευχάριστο άκουσμα το γαιδουρινό :blink: σφύριγμα του παποριού, που μάλλον είναι και ο λόγος που δεν το είχαμε ακούσει σχεδόν ποτέ.

Δεν έχω μπει στο European για να συγκρίνω τον ανταγωνιστή που νίκησε, αλλά σίγουρα το να μειώνονται οι επιλογές μετακίνησης δεν είναι ευχάριστο. Το πλοίο ήταν στην κατάλληλη στιγμή διαθέσιμο και μπήκε σαν από μηχανής θεός στη γραμμή μετά το ατύχημα του Τεο. Σίγουρα εξυπηρέτησε τον κόσμο, σίγουρα ήταν ανώτερο από τον ΤΕΟ που αντικατέστησε σε όλα, σίγουρα έβγαλε πολλά χρήματα από τη γραμμή αλλά απ'ότι φαίνεται τώρα που άλλαξαν οι συνθήκες δεν ήταν δυνατό να σταθεί στον ανταγωνισμό, κυρίως λόγω ταχύτητας. Στο καλό να πάει και τους ανθρώπους του όλο και καπου εδώ τριγύρω θα τους συναντάμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...