margaritis24 Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 (edited) παντως θα εχει πολυ πλακα τον μαρτιο που δεν θα εχουν τελειωσει τα εργα κ δεν υπαρχει χωρος για να δεσουν τα ταχυπλοα κ τα μπλου σταρ τελικα σε αυτη την χωρα δεν πρεπει να εισαι μαντης κακων για καποια πραγματα!ο Μαρτιος ερχεται κ φυσικα το εργο δεν θα ειναι ετοιμο(κατα Ιουνη κ αν )οποτε βλεπω τα μπλουσταρακια να μετακομιζουν στο Αι Διονυση οταν ξεκινησουν τα ταχυπλοα Edited February 7, 2011 by margaritis24
gpap2006 Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Έργα, παρατημένα βαπόρια, πόσο να αντέξει και αυτό το λιμάνι πια? Έλεος, μιλάμε για το πρώτο λιμάνι μιας τουριστικής χώρας...
proud_ionian Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 ειναι η προβλητα που ειναι στο κοκκινο φαρο στον πρασινο φαρο εννοεις. οχι μονο το μπαστουνι, αλλα ολος εκεινος ο αποκλεισμενος χωρος του προλιμενα, ειναι η ακτη κανελλου. στο κοκκινο εινα ο μωλος κρακαρη, που θα κανει ο ανωμεριτης πανοραμικη καφετερια.
Hastaroth Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Στο Ελλαδιστάν που ζούμε οι προσωρινές λύσεις πάνε κι έρχονται, με την αξίωση βέβαια ότι ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Οπότε, μπορεί να δοθεί η προσωρινή λύση του να πάει κι αυτό κατά 30 μέτρα πιο μπροστά. Και όντως αυτό εγένετο. Οταν τελειώσουν τα έργα,θα το ξαναφέρουν εκεί που ήταν,διά να το βλέπουν οι τουρίσται πρίν φύγουν γιά τα νησιά και να ρωτάνε άν είναι πλοίο-μουσείο....
.voyager Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Nαυπηγειο κανελλου στη σαλαμινα. ακτη κανελλου στον προλιμενα ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη, ήθελα να πω απλά στου Κανέλλου, το μπέρδεψα... Λογικό να μπερδευτείς γιατί αναφέρεται κυρίως ως "στου Κανέλλου" και όχι "στην Κανέλλου" που είναι το σωστό, δεδομένου ότι "στη" ( δηλαδή η πρόθεση "σε" που συντίθεται με την αιτιατική του οριστικού άρθρου "η", "τη") λειτουργεί ως τοπικός προσδιορισμός και προσδιορίζει ακριβώς το ουσιαστικό "ακτή". Όπως "στην Κονδύλη", "στην Ξαβερίου", "στη Μιαούλη". Το "στου Κανέλλου" λογικά έχει προέλθει από σύγχυση με το ναυπηγείο. Έτσι μπερδέυτηκα κι εγώ τις προάλλες με posts μελών κι έβαζα "έδεσε στον προλιμένα" για να τελειώνουμε
Nick the Greek Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Γραμματικά έχεις δίκιο. Στην πράξη όμως έτσι είναι η ορολογία του Περαία, αν θες να αναφερθείς στο ναυπηγείο του Κανέλλου θα πρέπει να προσδιορίσεις "στο καρνάγιο του Κανέλλου" ή κάπως έτσι. Οτιδήποτε άλλο εννοείται η γνωστή προβλήτα.
.voyager Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Στην πράξη όμως έτσι είναι η ορολογία του Περαία Α, μάλιστα, οπότε ξεμπερδέψαμε τις δυό τοποθεσίες
Nikos_Chania Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 Γιατί τελευταία τα RORO δεν δένουν στην καρβουνόσκαλα αλλά κοντά στον ΝΜΔ;
express skiathos Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 Στη φάση αυτή και προκειμένου να διατηρήθει η δρομολογιακή σταθερότητα των γραμμών εσωτερικού Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων έως ότου υπάρξει οριστική λύση, μεταφέρθηκαν τη δραστηριότητα αυτή στην περιοχή του Μόλου Δραπετσώνας από 01/02/2011. Ενω τα Ro-Ro προς το εξωτερικο εχουν μεταφερθει στο Λαυριο, όπως έγραψε και ο Π100 σε άλλο thread.
Nick the Greek Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 Αλλά και πάλι,τόοοσο πολύ ήταν το βύθισμά του που δέν μπορούσε να πέση ούτε στην παγόδα;12 μέτρα είναι σχεδόν το ύψος μιάς πενταόροφης πολυκατοικίας.Πόσο ρηχός πιά είναι ο Πειραιάς; Μέχρι πρίν μερικά χρόνια που το θέμα με απασχολούσε άμεσα, το βύθισμα στην Παγόδα ήταν κάπου 9.5 me 10 μέτρα και οριακά χώραγε το Queen Elizabeth 2. Δεν ξέρω αν στο μεταξύ έχει γίνει κάποια αλλαγή.
enas chiotis Posted February 12, 2011 Posted February 12, 2011 Όπως τα λέει ο Έλληνας ήταν. 10μ με το ζόρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2011 Posted February 18, 2011 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στην Ακτή Καλιμασιωτη. Τα κομμάτια έχουν μπει σε σειρά και στη γωνία έχουν ριχθεί αρκετή τόνοι χώματος
gpap2006 Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 Απομένουν 23 ημέρες για να ξεκινήσουν τα ταχύπλοα αλλά ούτε τα παροπλισμένα έχουν ακόμα απομακρυνθεί, ούτε τα έργα στην Καλιμασιώτη έχουν τελειώσει. Να δούμε πώς θα στριμώχνονται και φέτος τα βαπόρια στο πρώτο λιμάνι της χώρας..
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στην Ακτή Καλιμασιωτη στις 14-03-11 Επίσης στην Ακτή Ηετίωνα και κατά μήκος μέχρι τη θέση που δένει το πλοίο της ΑΝΕΚ για Χανιά, γίνονται έργα στο λιμάνι του Πειραιά. Έχουν σκάψει και έχουν περάσει σωλήνες και δημιουργούν κάποια φρεάτια.
Nick the Greek Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Παναζία μου, Παναζία μου! Βάλε και καμιά φωτογραφία από την πρόοδο των εργασιών για την υποθαλάσσια σύραγγα Χατζηκυριακείου - Βασιλειάδη.
Superfast VI Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 (edited) Στο κόκκινο φανάρι έχουν αρχίσει οι εργασίες αποκατάστασης του τοιχείου το οποίο γκρεμίστηκε απο το Νησος Ροδος. Ο χώρος έχει καθαριστεί απο τα χαλάσματα και σιγά σιγά ξαναχτίζεται. Edited April 1, 2011 by Superfast VI
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στη Ακτή Καλιμασιωτη στις 11/04/11. Οι νέοι ντοκοι πάντως φαίνονται ψηλότεροι από τις παλιές προβλήτες
Panagia Ekatontapiliani Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 Πλέον οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο κόκκινο φανό του λιμανιού του Πειραιά ολοκληρώθηκαν, μετά τις εργασίες μεγάλωσε ο χώρος που είχαν οι «θαμώνες» του φανού
georgios express Posted May 1, 2011 Posted May 1, 2011 Δηλώνω ευτυχής που πληροφορούμαι ότι στον κόκκινο θα φωτογραφίζουμε ευκολότερα, καθόσον γίνονται πλέον απολύτως πασιφανείς οι ικανότητες (capabilities) του τιτανοτεράστιου Άρχοντα του ΟΛΠ. Τα βαπόρια της GA και της ΣΑΟΣ απεμακρύνθησαν εντός χρονοδιαγράμματος, τα Λεμονάδικα τελείωσαν εγκαίρως, το monorail προκηρύχθηκε, στου Κράκαρη τα ρυμουλκούμενα εξεδιώχθησαν και τα έργα ανάπλασης άρχισαν, η υποθαλάσσια Χατζηκυριάκειο-Δραπετσώνα ξεκίνησε, δίκαια λοιπόν αυτή η επιτυχής επιλογή στελέχους-μέσω opengov ασφαλώς-αναβαθμίσθηκε.
teozan Posted May 8, 2011 Posted May 8, 2011 Ψάχνοντας στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ για το σχεδιάγραμμα με τις πύλες και επειδή αυτό που έχει δεν είναι και το πιο πρακτικό (λόγω μεγέθους) κοίταξα και στις ιστοσελίδες εταιρειών και σκέφτικα, μπορεί να είναι και χαζό, να τα συγκεντρώσω σε ένα post. Για αρχή του ΟΛΠ Από:http://www.olp.gr/el/coastal-shipping/posts-ships-gates Aegeanspeedlines Από:http://www.aegeanspeedlines.gr/Content/gates_gr.html Bluestarferries & Superfast Απο:http://www.bluestarferries.com/site/content.asp?sel=638&loc=2&query= Hellenic Seaways http://www.hellenicseaways.gr/media/siteimages/map/Map_of_Piraeus_port_%28W750px%29_EL_002.jpg Απο:http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=102 Nova Ferries http://www.novaferries.gr/#/ell/information/
Rafinaport Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Ξέρουμε πότε τελιώνουν οι εργασίες απέναντι απο τον σταθμό του ΗΣΑΠ;
Earl Granville Posted June 2, 2011 Author Posted June 2, 2011 Δεν ξέρω πότε τελειώνουν αλλά σήμερα που π΄ρεασα από εκεί έχει πολύ ψωμί ακόμη η δουλειά.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι μέχρι το τέλος Ιουνίου, θα έχει παραδώθει η προβλήτα προς χρήση
Nikos_Chania Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Πλέον οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο κόκκινο φανό του λιμανιού του Πειραιά ολοκληρώθηκαν, μετά τις εργασίες μεγάλωσε ο χώρος που είχαν οι «θαμώνες» του φανού Και καινούρια σκαλίτσα βλέπω!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now