Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

παντως θα εχει πολυ πλακα τον μαρτιο που δεν θα εχουν τελειωσει τα εργα κ δεν υπαρχει χωρος για να δεσουν τα ταχυπλοα κ τα μπλου σταρ :o

τελικα σε αυτη την χωρα δεν πρεπει να εισαι μαντης κακων για καποια πραγματα!ο Μαρτιος ερχεται κ φυσικα το εργο δεν θα ειναι ετοιμο(κατα Ιουνη κ αν ;))οποτε βλεπω τα μπλουσταρακια να μετακομιζουν στο Αι Διονυση οταν ξεκινησουν τα ταχυπλοα :)

Edited by margaritis24
Posted

Έργα, παρατημένα βαπόρια, πόσο να αντέξει και αυτό το λιμάνι πια? :o:angry:

Έλεος, μιλάμε για το πρώτο λιμάνι μιας τουριστικής χώρας...

Posted

ειναι η προβλητα που ειναι στο κοκκινο φαρο

στον πρασινο φαρο εννοεις. οχι μονο το μπαστουνι, αλλα ολος εκεινος ο αποκλεισμενος χωρος του προλιμενα, ειναι η ακτη κανελλου.

στο κοκκινο εινα ο μωλος κρακαρη, που θα κανει ο ανωμεριτης πανοραμικη καφετερια.

Posted

Στο Ελλαδιστάν που ζούμε οι προσωρινές λύσεις πάνε κι έρχονται, με την αξίωση βέβαια ότι ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Οπότε, μπορεί να δοθεί η προσωρινή λύση του να πάει κι αυτό κατά 30 μέτρα πιο μπροστά.

Και όντως αυτό εγένετο.

Οταν τελειώσουν τα έργα,θα το ξαναφέρουν εκεί που ήταν,διά να το βλέπουν οι τουρίσται πρίν φύγουν γιά τα νησιά και να ρωτάνε άν είναι πλοίο-μουσείο....

Posted
Nαυπηγειο κανελλου στη σαλαμινα. ακτη κανελλου στον προλιμενα
ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη, ήθελα να πω απλά στου Κανέλλου, το μπέρδεψα...

Λογικό να μπερδευτείς γιατί αναφέρεται κυρίως ως "στου Κανέλλου" και όχι "στην Κανέλλου" που είναι το σωστό, δεδομένου ότι "στη" ( δηλαδή η πρόθεση "σε" που συντίθεται με την αιτιατική του οριστικού άρθρου "η", "τη") λειτουργεί ως τοπικός προσδιορισμός και προσδιορίζει ακριβώς το ουσιαστικό "ακτή". Όπως "στην Κονδύλη", "στην Ξαβερίου", "στη Μιαούλη". Το "στου Κανέλλου" λογικά έχει προέλθει από σύγχυση με το ναυπηγείο. Έτσι μπερδέυτηκα κι εγώ τις προάλλες με posts μελών κι έβαζα "έδεσε στον προλιμένα" για να τελειώνουμε ;)

Posted

Γραμματικά έχεις δίκιο. Στην πράξη όμως έτσι είναι η ορολογία του Περαία, αν θες να αναφερθείς στο ναυπηγείο του Κανέλλου θα πρέπει να προσδιορίσεις "στο καρνάγιο του Κανέλλου" ή κάπως έτσι. Οτιδήποτε άλλο εννοείται η γνωστή προβλήτα.:D

Posted
Στην πράξη όμως έτσι είναι η ορολογία του Περαία

Α, μάλιστα, οπότε ξεμπερδέψαμε τις δυό τοποθεσίες smile.gif

Posted
Στη φάση αυτή και προκειμένου να διατηρήθει η δρομολογιακή σταθερότητα των γραμμών εσωτερικού Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων έως ότου υπάρξει οριστική λύση, μεταφέρθηκαν τη δραστηριότητα αυτή στην περιοχή του Μόλου Δραπετσώνας από 01/02/2011. Ενω τα Ro-Ro προς το εξωτερικο εχουν μεταφερθει στο Λαυριο
, όπως έγραψε και ο Π100 σε άλλο thread.
Posted

Αλλά και πάλι,τόοοσο πολύ ήταν το βύθισμά του που δέν μπορούσε να πέση ούτε στην παγόδα;12 μέτρα είναι σχεδόν το ύψος μιάς πενταόροφης πολυκατοικίας.Πόσο ρηχός πιά είναι ο Πειραιάς;

Μέχρι πρίν μερικά χρόνια που το θέμα με απασχολούσε άμεσα, το βύθισμα στην Παγόδα ήταν κάπου 9.5 me 10 μέτρα και οριακά χώραγε το Queen Elizabeth 2. Δεν ξέρω αν στο μεταξύ έχει γίνει κάποια αλλαγή.

  • 2 weeks later...
Posted

Απομένουν 23 ημέρες για να ξεκινήσουν τα ταχύπλοα αλλά ούτε τα παροπλισμένα έχουν ακόμα απομακρυνθεί, ούτε τα έργα στην Καλιμασιώτη έχουν τελειώσει. Να δούμε πώς θα στριμώχνονται και φέτος τα βαπόρια στο πρώτο λιμάνι της χώρας..

  • 2 weeks later...
Posted

Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στην Ακτή Καλιμασιωτη στις 14-03-11

Επίσης στην Ακτή Ηετίωνα και κατά μήκος μέχρι τη θέση που δένει το πλοίο της ΑΝΕΚ για Χανιά, γίνονται έργα στο λιμάνι του Πειραιά. Έχουν σκάψει και έχουν περάσει σωλήνες και δημιουργούν κάποια φρεάτια.

Posted

Παναζία μου, Παναζία μου! Βάλε και καμιά φωτογραφία από την πρόοδο των εργασιών για την υποθαλάσσια σύραγγα Χατζηκυριακείου - Βασιλειάδη.:rolleyes:

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Στο κόκκινο φανάρι έχουν αρχίσει οι εργασίες αποκατάστασης του τοιχείου το οποίο γκρεμίστηκε απο το Νησος Ροδος. Ο χώρος έχει καθαριστεί απο τα χαλάσματα και σιγά σιγά ξαναχτίζεται.

Edited by Superfast VI
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Δηλώνω ευτυχής που πληροφορούμαι ότι στον κόκκινο θα φωτογραφίζουμε ευκολότερα, καθόσον γίνονται πλέον απολύτως πασιφανείς οι ικανότητες (capabilities) του τιτανοτεράστιου Άρχοντα του ΟΛΠ. Τα βαπόρια της GA και της ΣΑΟΣ απεμακρύνθησαν εντός χρονοδιαγράμματος, τα Λεμονάδικα τελείωσαν εγκαίρως, το monorail προκηρύχθηκε, στου Κράκαρη τα ρυμουλκούμενα εξεδιώχθησαν και τα έργα ανάπλασης άρχισαν, η υποθαλάσσια Χατζηκυριάκειο-Δραπετσώνα ξεκίνησε, δίκαια λοιπόν αυτή η επιτυχής επιλογή στελέχους-μέσω opengov ασφαλώς-αναβαθμίσθηκε.

Posted

Ψάχνοντας στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ για το σχεδιάγραμμα με τις πύλες και επειδή αυτό που έχει δεν είναι και το πιο πρακτικό (λόγω μεγέθους) κοίταξα και στις ιστοσελίδες εταιρειών και σκέφτικα, μπορεί να είναι και χαζό, να τα συγκεντρώσω σε ένα post.

Για αρχή του ΟΛΠ

pyles.jpg

info_port11.jpg

Από:http://www.olp.gr/el/coastal-shipping/posts-ships-gates

Aegeanspeedlines

portF2.jpg

Από:http://www.aegeanspeedlines.gr/Content/gates_gr.html

Bluestarferries & Superfast

xartis_piraeus_gr.jpg

Απο:http://www.bluestarferries.com/site/content.asp?sel=638&loc=2&query=

Hellenic Seaways

http://www.hellenicseaways.gr/media/siteimages/map/Map_of_Piraeus_port_%28W750px%29_EL_002.jpg

Απο:http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=102

Nova Ferries

http://www.novaferries.gr/#/ell/information/

  • 4 weeks later...
Posted

Ξέρουμε πότε τελιώνουν οι εργασίες απέναντι απο τον σταθμό του ΗΣΑΠ;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...