Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

παντως θα εχει πολυ πλακα τον μαρτιο που δεν θα εχουν τελειωσει τα εργα κ δεν υπαρχει χωρος για να δεσουν τα ταχυπλοα κ τα μπλου σταρ :o

τελικα σε αυτη την χωρα δεν πρεπει να εισαι μαντης κακων για καποια πραγματα!ο Μαρτιος ερχεται κ φυσικα το εργο δεν θα ειναι ετοιμο(κατα Ιουνη κ αν ;))οποτε βλεπω τα μπλουσταρακια να μετακομιζουν στο Αι Διονυση οταν ξεκινησουν τα ταχυπλοα :)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

ειναι η προβλητα που ειναι στο κοκκινο φαρο

στον πρασινο φαρο εννοεις. οχι μονο το μπαστουνι, αλλα ολος εκεινος ο αποκλεισμενος χωρος του προλιμενα, ειναι η ακτη κανελλου.

στο κοκκινο εινα ο μωλος κρακαρη, που θα κανει ο ανωμεριτης πανοραμικη καφετερια.

Link to comment
Share on other sites

Στο Ελλαδιστάν που ζούμε οι προσωρινές λύσεις πάνε κι έρχονται, με την αξίωση βέβαια ότι ουδέν μονιμότερον του προσωρινού. Οπότε, μπορεί να δοθεί η προσωρινή λύση του να πάει κι αυτό κατά 30 μέτρα πιο μπροστά.

Και όντως αυτό εγένετο.

Οταν τελειώσουν τα έργα,θα το ξαναφέρουν εκεί που ήταν,διά να το βλέπουν οι τουρίσται πρίν φύγουν γιά τα νησιά και να ρωτάνε άν είναι πλοίο-μουσείο....

Link to comment
Share on other sites

Nαυπηγειο κανελλου στη σαλαμινα. ακτη κανελλου στον προλιμενα
ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη, ήθελα να πω απλά στου Κανέλλου, το μπέρδεψα...

Λογικό να μπερδευτείς γιατί αναφέρεται κυρίως ως "στου Κανέλλου" και όχι "στην Κανέλλου" που είναι το σωστό, δεδομένου ότι "στη" ( δηλαδή η πρόθεση "σε" που συντίθεται με την αιτιατική του οριστικού άρθρου "η", "τη") λειτουργεί ως τοπικός προσδιορισμός και προσδιορίζει ακριβώς το ουσιαστικό "ακτή". Όπως "στην Κονδύλη", "στην Ξαβερίου", "στη Μιαούλη". Το "στου Κανέλλου" λογικά έχει προέλθει από σύγχυση με το ναυπηγείο. Έτσι μπερδέυτηκα κι εγώ τις προάλλες με posts μελών κι έβαζα "έδεσε στον προλιμένα" για να τελειώνουμε ;)

Link to comment
Share on other sites

Γραμματικά έχεις δίκιο. Στην πράξη όμως έτσι είναι η ορολογία του Περαία, αν θες να αναφερθείς στο ναυπηγείο του Κανέλλου θα πρέπει να προσδιορίσεις "στο καρνάγιο του Κανέλλου" ή κάπως έτσι. Οτιδήποτε άλλο εννοείται η γνωστή προβλήτα.:D

Link to comment
Share on other sites

Στη φάση αυτή και προκειμένου να διατηρήθει η δρομολογιακή σταθερότητα των γραμμών εσωτερικού Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων έως ότου υπάρξει οριστική λύση, μεταφέρθηκαν τη δραστηριότητα αυτή στην περιοχή του Μόλου Δραπετσώνας από 01/02/2011. Ενω τα Ro-Ro προς το εξωτερικο εχουν μεταφερθει στο Λαυριο
, όπως έγραψε και ο Π100 σε άλλο thread.
Link to comment
Share on other sites

Αλλά και πάλι,τόοοσο πολύ ήταν το βύθισμά του που δέν μπορούσε να πέση ούτε στην παγόδα;12 μέτρα είναι σχεδόν το ύψος μιάς πενταόροφης πολυκατοικίας.Πόσο ρηχός πιά είναι ο Πειραιάς;

Μέχρι πρίν μερικά χρόνια που το θέμα με απασχολούσε άμεσα, το βύθισμα στην Παγόδα ήταν κάπου 9.5 me 10 μέτρα και οριακά χώραγε το Queen Elizabeth 2. Δεν ξέρω αν στο μεταξύ έχει γίνει κάποια αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απομένουν 23 ημέρες για να ξεκινήσουν τα ταχύπλοα αλλά ούτε τα παροπλισμένα έχουν ακόμα απομακρυνθεί, ούτε τα έργα στην Καλιμασιώτη έχουν τελειώσει. Να δούμε πώς θα στριμώχνονται και φέτος τα βαπόρια στο πρώτο λιμάνι της χώρας..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στην Ακτή Καλιμασιωτη στις 14-03-11

Επίσης στην Ακτή Ηετίωνα και κατά μήκος μέχρι τη θέση που δένει το πλοίο της ΑΝΕΚ για Χανιά, γίνονται έργα στο λιμάνι του Πειραιά. Έχουν σκάψει και έχουν περάσει σωλήνες και δημιουργούν κάποια φρεάτια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο κόκκινο φανάρι έχουν αρχίσει οι εργασίες αποκατάστασης του τοιχείου το οποίο γκρεμίστηκε απο το Νησος Ροδος. Ο χώρος έχει καθαριστεί απο τα χαλάσματα και σιγά σιγά ξαναχτίζεται.

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δηλώνω ευτυχής που πληροφορούμαι ότι στον κόκκινο θα φωτογραφίζουμε ευκολότερα, καθόσον γίνονται πλέον απολύτως πασιφανείς οι ικανότητες (capabilities) του τιτανοτεράστιου Άρχοντα του ΟΛΠ. Τα βαπόρια της GA και της ΣΑΟΣ απεμακρύνθησαν εντός χρονοδιαγράμματος, τα Λεμονάδικα τελείωσαν εγκαίρως, το monorail προκηρύχθηκε, στου Κράκαρη τα ρυμουλκούμενα εξεδιώχθησαν και τα έργα ανάπλασης άρχισαν, η υποθαλάσσια Χατζηκυριάκειο-Δραπετσώνα ξεκίνησε, δίκαια λοιπόν αυτή η επιτυχής επιλογή στελέχους-μέσω opengov ασφαλώς-αναβαθμίσθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνοντας στην ιστοσελίδα του ΟΛΠ για το σχεδιάγραμμα με τις πύλες και επειδή αυτό που έχει δεν είναι και το πιο πρακτικό (λόγω μεγέθους) κοίταξα και στις ιστοσελίδες εταιρειών και σκέφτικα, μπορεί να είναι και χαζό, να τα συγκεντρώσω σε ένα post.

Για αρχή του ΟΛΠ

pyles.jpg

info_port11.jpg

Από:http://www.olp.gr/el/coastal-shipping/posts-ships-gates

Aegeanspeedlines

portF2.jpg

Από:http://www.aegeanspeedlines.gr/Content/gates_gr.html

Bluestarferries & Superfast

xartis_piraeus_gr.jpg

Απο:http://www.bluestarferries.com/site/content.asp?sel=638&loc=2&query=

Hellenic Seaways

http://www.hellenicseaways.gr/media/siteimages/map/Map_of_Piraeus_port_%28W750px%29_EL_002.jpg

Απο:http://www.hellenicseaways.gr/index.asp?a_id=102

Nova Ferries

http://www.novaferries.gr/#/ell/information/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πλέον οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο κόκκινο φανό του λιμανιού του Πειραιά ολοκληρώθηκαν, μετά τις εργασίες μεγάλωσε ο χώρος που είχαν οι «θαμώνες» του φανού

Και καινούρια σκαλίτσα βλέπω! :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...