Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα που πέρασα είδα να σκουπίζουν την περιοχή του έργου. Έχουν απομακρυνθεί όλα τα μπάζα και τα παρελκόμενα του εργολάβου, έχει ασφαλτοστρωθεί το κομμάτι που ενώνει το νέο έργο με τον δρόμο, ενώ το μόνο που έχει απομείνει είναι η περίφραξη. Από την πλευρά της θάλασσας έβαφαν το κρηπίδωμα κίτρινο. Όλα αυτά που λέω αφορούν το έργο εκτός τα τελευταία 30-40 μέτρα κοντά στην πρύμη του jetferry όπου συνεχίζονται οι εργασίες με σκυροδέματα κλπ. Δίνει την εντύπωση ότι ακόμα και αύριο (που λέει ο λόγος) οι 4-5 θέσεις θα μπορούσαν να παραδοθούν.

Για το μέλλον, όταν με το καλό θα φύγει και το jetferry μάλλον θα έπρεπε να εξετάσουν όλα τα πλοία πια να δένουν παράλληλα με τα κρητικά, γιατί η λιμενολεκάνη έχει μικρύνει επικινδυνα.

Link to comment
Share on other sites

να πουμε πως σημερα πως παραδοθηκε η καινουργια προβλητα στα λεμοναδικα :D βεβαια δεν εχουν τελειωσει τα εργα στην γωνια που ειναι το jetferry ενω παραμενει κ ο γερανος στη γωνια του hs4 :)

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Χθες η πλωτή εξέδρα μεθόρμισε στη γωνία που έχουν εναπομείνει οι εργασίες, δίπλα από το Jetferry 1. Έτσι εγκαινιάστηκε η προβλήτα από το Highspeed 4, που είναι δεμένο στη γωνία!!! Κατά μήκος της προβλήτας στο ύψος που είναι ο διάδρομος για τους πεζούς έχουν τοποθετηθεί παρτέρια.

Εάν θυμάμαι καλά μιλούσαν για διαπλάτυνση της προβλήτας κατά 30 μέτρα, πάντως εμένα δε μου φαίνεται η διαπλάτυνση να είναι παραπάνω από 15 μέτρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και μια σημερινή φωτό με πιο πολύ φώς. Να πούμε επίσης οτι και το κιόσκι Blue Star της μεταφέρθηκε ξανά στο σημείο που ήταν πριν ξεκιωήσουν τα έργα.

post-1839-0-97030500-1308331934_thumb.jp

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι η βαρδιόλα της πεζογέφυρας έχασε λίγο από την αίγλη της, αφού δεν βρίσκεται πια πάνω από τη θάλασσα.

Υγ. Στη φωτό του Νομικού διακρίνονται λιμνάζοντα ύδατα σε brand new έργο. <_<

Link to comment
Share on other sites

Ολοκλήρωση έργου "Διαπλάτυνση Κρηπιδώματος Λιμένος Αλών”

Ένα από τα πρώτα έργα του επενδυτικού προγράμματος 2010-2014 του Ο.Λ.Π. Α.Ε., ολοκληρώθηκε με ταχύτητα και ήδη παραδόθηκε για χρήση στα πλοία της ακτοπλοΐας. Πρόκειται για το έργο «Διαπλάτυνση Κρηπιδώματος Λιμένος Αλών», (μπροστά από τον ηλεκτρικό) το οποίο πρόσθεσε 4.000 τ.μ. νέων χώρων εξυπηρέτησης.

Το έργο αυτό αποτελεί αναγκαίο και συνοδό έργο του ΜΕΤΡΟ-«ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ» και του Monorail, αφού στο σημείο αυτό δημιουργείται συγκοινωνιακός κόμβος.

Το έργο το οποίο άρχισε πέρυσι τον Οκτώβριο, κατακυρώθηκε και εκτελέσθηκε μέσα από ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό και έτυχε της έγκρισης του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Το έργο αυτό έχει προταθεί για ένταξη στο ΕΣΠΑ (μικρών λιμενικών έργων) και είχε προϋπολογισμό 4 εκ. ευρώ.

Εντός των προσεχών ημερών, μαζί με την τοποθέτηση νέων μονάδων πρασίνου, ειδικών διαδρόμων για πεζούς και νέων λωρίδων αυτοκινήτων, θα ολοκληρωθεί και το νέο δίκτυο υποδοχής λυμάτων από πλοία, ένα από τα πιο σημαντικά φιλοπεριβαλλοντικά έργα του λιμανιού.

Ήδη από την περασμένη εβδομάδα τα πλοία των γραμμών Κυκλάδων της Μπλου Σταρ και της Ελλένικ Ση Γουέϊβς επανέκαμψαν στις θέσεις αφιξοαναχωρήσεων που είχαν και πριν

Link to comment
Share on other sites

Αυτούς τους ηλεκτρονικούς πίνακες που υποτίθεται οτι ενημερώνουν για τις αφήξεις/αναχωρήσεις και είναι διάσπαρτοι στο λιμάνι, καλό θα είναι να τους ελέγχει κανεις που και που. Εχθές σε μια τυχαία ματια που τους έριξα ελεγαν για Festos Palace ενω έφευγε το Knossos Palace, έλεγε για Κρητη ενω το Κρητη κανει διακοπές και έλεγε για αφίξεις του Κοραή και του Α.Γεώργιος (20.30 και 21.00 αν θυμάμαι καλα)ενώ δε νομίζω οτι είχαμε τέτοιες αφίξεις χθες.

Link to comment
Share on other sites

Στο λιμανι μεσα μπορεις να αφησεις αυτοκινητο για καμια-δυο μερες? Υποθετω πως απαγορευεται αλλα σε καποιους χωρους οπως πχ απο το Κνωσσος-Φαιστος μεχρι το Liberty οπου δεν θα εμποδιζει γινεται η δεν παιζει να βρεις αμαξι(επιτηδειοι, γερανος(?) )

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις σιγουρα στο παρκινγκ που ειναι εξω απο τα ΑΝΕΚοπλοια και τα ΠΑΛΑΤΙΑ.Εκει δεν κινδυνευουν σιγουρα απο γερανο,απο επιτηδιους ομως το ρισκαρεις.Για αλλο χωρο χυμα νομιζω οτι δεν μπορεις εκτος κι αν εχει σημανση για παρκινγκ

Link to comment
Share on other sites

Έξω από τα ΑΝΕΚοβάπορα κινδυνεύουν με γερανό. Εκεί υπάρχει μια σχετική ανοχή για τις ώρες που είναι η φόρτωση των πλοίων αλλιώς μόλις φύγει το βαπόρι και το δουν το αμάξι παρατημένο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα πέσει κλήση ενδεχομένως επειδή είναι και καλοκαίρι αν το δουν και το επόμενο πρωί εκεί να το σηκώσει γερανός.

Λιγότερες πιθανότητες για γράψιμο υπάρχουν στην ακτή Βασιλειάδη στον χώρο παραπλεύρως της προβλήτας που έδενε το SUPERFAST XII ή παλιότερα το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ. Εκεί βέβαια πέφτει πολύ ερημιά το βράδυ , είναι απόμερα και σκοτεινά οπότε είναι επίφοβο για τους επιτήδειους.

Ίσως η καλύτερη λύση είναι στο ντοκ 3 εκεί που είναι ο σταθμός επιβατών ο οποίος συνορεύει με το λιμεναρχείο που έχει κίνηση το βράδυ. Εκεί δεν εμποδίζει κι έχει μια μίνι εξασφάλιση για το βράδυ αλλά με επιφύλαξη για τυχόν κλήση εν μέσω καλοκαιριού γιατί είναι φορές που βγαίνουν και γράφουν ότι βρουν στο διάβα τους.

Η καλύτερη λύση είναι το γκαράζ του ΡΟΔΑΝΘΗ :D αλλά τώρα που τα αγόρασε εταιρεία μην πάει σε καμιά ντάνα μαζί με το αυτοκίνητό σου. :P

Link to comment
Share on other sites

[...]Η καλύτερη λύση είναι το γκαράζ του ΡΟΔΑΝΘΗ :D αλλά τώρα που τα αγόρασε εταιρεία μην πάει σε καμιά ντάνα μαζί με το αυτοκίνητό σου. :P

:lol: :lol: Συνεπως δεν υπαρχει εξασφαλισμενο σημειο... Καλυτερα με ΗΣΑΠ να χουμε και το κεφαλι μας ησυχο...Ενα parking πισω απο τα γραφεια της hsw, το ειχα δει πριν κανα χρονο,δεν ξερω αν λειτουργει ακομα κ ποιες ωρες, μηπως ειναι οικονομικο?(δεν πιστευω αλλα λεμε κ καμια χαζομαρα να περναει η ωρα!)

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο parking στο οποίο αναφέρεσαι είναι του ΟΛΠ και λειτουργεί όλο το 24ωρο. Πολλοί επιβάτες αφήνουν εκεί το όχημα τους κυρίως όταν είναι να λείψουν για ΣΚ.

Είναι σχετικά οικονομικό σε σχέση με άλλους σταθμούς στάθμευσης αλλά και πάλι δεν είναι οικονομικό.

Το ολόκληρο 24ωρο πρέπει να χρεώνεται γύρω στα 15-20 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Για την υποθαλασσια σηραγγα πεζων :P τα εχουμε πει παραπισω νομιζω,για την σηραγγα ομως αυτοκινητων(κατω απο την μπουκα του λιμανιου :rolleyes: )πρωτη φορα το ακουω

ΥΓ.Πλεον ειναι σιγουρο οτι θα πτωχευσουμε σε αυτη την χωρα :P

Δύο προτάσεις έργων, που το ένα αφορά την υποθαλάσσια σήραγγα αυτοκινήτων και το άλλο την υποθαλάσσια σήραγγα πεζών, εισάγονται τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011, στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π., για ένταξη στο Αναπτυξιακό του Πρόγραμμα.

Η υποθαλάσσια σήραγγα αυτοκινήτων θα είναι κάτω από την «μπούκα» του Κεντρικού Λιμένα, με είσοδο από την περιοχή Λέοντος και έξοδο στον κόμβο Λιπασμάτων - Ακτής Βασιλειάδη, ενώ η Υποθαλάσσια Σήραγγα Πεζών θα διασυνδέει το υπό οικοδόμηση Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο στην περιοχή Λέοντος-Παλάτι, με την υπό διαμόρφωση Πολιτιστική Ακτή Πειραιά στην Ηετιώνια Ακτή.

Το πρώτο έργο, ανήκει στην κατηγορία των «εθνικών» έργων, αφού θα διασυνδέει το εθνικό οδικό δίκτυο (Λεωφ. Ανδρέα Παπανδρέου - Λεωφ. Σχιστού- Δυτ. Αιγάλεω- Αττική Οδός) με τον Πειραιά, την Πειραϊκή και το Λιμάνι Κρουαζιέρας, έχει κατασκευαστική διάρκεια 3 ετών και κόστος προϋπολογισμού 90 εκατ.

Το δεύτερο έργο το οποίο θα διασυνδέει δύο περιοχές μεγάλης επισκεψιμότητας για την επικοινωνία των οποίων θα αποφεύγεται το οδικό δίκτυο γύρω από το λιμάνι, έχει κατασκευαστική διάρκεια 24 μηνών και προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ.

Και τα δύο έργα αποτελούν έργα πνοής για την ανάπτυξη του Πειραιά. Το πρώτο γιατί θα εξυπηρετεί την Πειραϊκή και τη διακίνηση των πούλμαν κρουαζιέρας προς το Αεροδρόμιο και το εθνικό δίκτυο, το δεύτερο γιατί θα διαχέει την όποια επιβάρυνση επισκεψιμότητας σε δύο πλευρές, στις οποίες ήδη κατασκευάζονται νέοι μεγάλοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων.

http://www.pireasnews.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επιτέλους. αντί να ξενιτευόμαστε κάθε τρείς και λίγο στα Μονακά και στις Βαρκελώνες, θα έχουμε τη F1 μέσα στα πόδια μας, στη Δραπετσώνα. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Δήμου Δραπετσώνας-Κερατσινίου στα πρότυπα του Μονακό μόνο που αντί για παλάτια θα έχει για ντεκόρ τα απομεινάρια της μεταπολεμικής βιομηχανικής μας εποχής. Αυτά τα ωραία από το ΒΗΜΑ που έχει και ένα ωραίο και κατατοπιστικό βίντεο για την όλη ιδέα.

Αυτό που μου αρέσει είναι ότι υποστηρίζουν ότι η πίστα είναι σχεδόν έτοιμη γιατί υπάρχουν οι δρόμοι, λες και το πρόβλημα είναι η άσφαλτος και όχι το συμμάζεμα του περιβάλλοντος μπάχαλου. Και φυσικά πιό ωραία και έτοιμη διαδρομή έχει το κέντρο της Αθήνας. Όλα αυτά τα ωραία τα λέμε παραλείποντας το γεγονός ότι δεν αρκεί μια ωραία διαδρομή για να πάρει μια χώρα αγώνα...χρειάζονται και πάρα πολλά άλλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αντάξιο επιθεωρήσεων Δελφιναρίου (υπο Μάρκου Σεφερλή) το αποψινό Eco-News του ΣΚΑΪ. Πράσινο λιμάνι λέει ο Πειραιάς με τις ευλογίες των Lloyds :blink:, μόνο που ο συνεντευξιασθείς Πρωθιερεύς του ΟΛΠ (επιλεγείς τη επιφοιτήσει του Αγίου-opengov-Πνεύματος), άλλο πράσινο θα εννοούσε-και ασφαλώς όχι εκείνο του Παναθηναϊκού B).

Link to comment
Share on other sites

Το κορυφαιότερο είναι ότι όλα αυτά τα πράσινα και οικολογικά τα έλεγαν, δείχνοντας την τσιμινιέρα του...Γιουροπίαν.:D Όπως ωραίο ήταν και εκείνο το "ανένεργα" που ειπώθηκε για τα πλοία του καπτά Μάκη, αντάξιο του "Ευρώηππς" των τίτλων του ρεπορτάζ. B)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλα δεν ελεγαν οτι μεχρι τον περασμενο Νοεμβριο,επρεπε ολα τα roro να φευγουν απο Ελευσινα η Λαυριο? Τι εγινε με αυτη την αποφαση?Για μια ακομα φορα μειναμε στα λογια? cool.gif

Είναι μια μέση λύση που δόθηκε από τον ΟΛΠ, για να σταματήσουν οι αντιδράσεις από τις εταιρείες.

Στη φάση αυτή και προκειμένου να διατηρήθει η δρομολογιακή σταθερότητα των γραμμών εσωτερικού Φ/Γ-Ο/Γ πλοίων έως ότου υπάρξει οριστική λύση, μεταφέρθηκαν τη δραστηριότητα αυτή στην περιοχή του Μόλου Δραπετσώνας από 01/02/2011. Ενω τα Ro-Ro προς το εξωτερικο εχουν μεταφερθει στο Λαυριο

Απιστευτο ποσο μικρος ειναι ο χωρος που δενουν τα ρορο :blink: Τι ωραια θα ηταν στο Λαυριο τα πλοια και θα ειχε επιτελους και το λιμανι εναν πιο ενεργο ρολο...αλλα απ οτι φαινεται οι μεταφορικες 'κανονιζουν' το ολο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...