Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αμα είναι γιά τίς εκλογές,παντού ανακατεύεται ο δήμαρχος...

 

Παρεμπιπτόντως,όταν είχα κατέβει στον Πειραιά στα Θεοφάνεια,παρατήρησα ότι ο πορτοκαλί πεζοδιάδρομος στα Λεμονάδικα έχει στρωθεί με κάτι "σταγονίδια" που νομίζουν ότι είναι αντιολισθητική επίστρωση.Να δώ ποιανής ή ποιανού το τακούνι θα σκοντάψη πάνω σ'αυτά τα "σταγονίδια" και θα την/τον ρίξη φαρδιά-πλατιά στο τσιμέντο.....

 

ΥΓ.Σε κάτι παρόμοια "γρομπαλάκια" που χρησιμεύουν γιά να κατευθύνουν τους τυφλούς στίς αποβάθρες τών τραίνων και στα πεζοδρόμια είχα σκοντάψει πέρυσι τον Απρίλιο κι'έμεινα δυό μήνες σχεδόν "εκτός δρομολογίων" με αιμάτωμα στο γόνατο.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στη προβλητα του Σαρωνικου, στη θεση Νο 2 εχει δημιουργηθει μια τρυπα (φαινεται οτι ειναι κουφιο απο κατω) και εχουν βαλει ενα κωνο αναποδα για σημανση της στη προβλητα, οποτε ειναι εκτος λειτουργιας αυτη η θεση.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί στον Άγιο Διονύσιο πρέπει η λάσπη του βυθού να έχει χτιστεί. Δεν εξηγείται αλλιώς γιατί το Λατώ ουσιαστικά δεν πρυμνο-πλαγιοδετεί στο γάμμα της γωνίας, αλλά πρυμνοδετεί, αφήνοντας τουλάχιστον 10 μέτρα απόσταση από το ντόκ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στην γωνια που πεφτει το ΔΗΛΟΣ στα λεμοναδικα εχουν ξηλωσει το δρομο παλι κ εχουν κανει 2 λωριδες μια εξοδο κ μια εισοδο κ εχουν κλεισει την υπολοιπη προβλητα

Τελείωσαν αυτές οι εργασίες και ξανά δόθηκε προς χρήση αυτή η θέση προσδεσης. Να προσθέσω ότι είχαν γίνει κάποια έργα στις στέγες των σκιάστρων στο ντοκ 3 στα τέλη του 2013
Link to comment
Share on other sites

Στη προβλητα του Σαρωνικου, στη θεση Νο 2 εχει δημιουργηθει μια τρυπα (φαινεται οτι ειναι κουφιο απο κατω) και εχουν βαλει ενα κωνο αναποδα για σημανση της στη προβλητα, οποτε ειναι εκτος λειτουργιας αυτη η θεση.

Η τρύπα που υπήρχε στη νούμερο δύο θέση του Σαρωνικου κλείστηκε κάπως πρόχειρα θα έλεγα με υλικά που έβαλαν οι εταιρίες!! Αυτός ο ΟΛΠ μόνο να εισπράττει έχει καταντήσει και να κάνει έξοδα για ανούσια έργα στο λιμάνι, αντί να αντικαταστήσει καμία σπασμένη μπιντα, να φτιάξει ξανά το κόκκινο φανο, να επισκευάσει καμία προβλήτα που τα σίδερα έχουν βγει από τα τσιμέντα κλπ
Link to comment
Share on other sites

...Και φυσικά να κάνει πράσινο το λιμάνι.

 

Εκείνο το κρηπίδωμα για τα κρουαζιερόπλοια στον Αγ. Νικόλαο τελείωσε;

 

Εγκριση της συνέχισης του έργου "κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων" απο τον ΟΛΠ

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ Α.Ε., μετά και τις πρόσθετες έρευνες του βυθού θεμελίωσης (από ΕΜΠ και ΕΛΚΕΘΕ), καθώς και τις αποφάσεις του Τεχνικού Συμβουλίου ενέκρινε τη συνέχιση του έργου «κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων στην περιοχή Αγίου Νικολάου», το οποίο ως γνωστό έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Αττικής) και ήδη εκτελείται. Το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2013, οπότε μαζί με το νέο Διεθνή Σταθμό Επιβατών Κρουαζιέρας Γ΄ (Άγιος Νικόλαος) θα δοθεί για λειτουργία από τη νέα περίοδο κρουαζιέρας, που αρχίζει την 1η Απριλίου 2014.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ευρεία σύσκεψη διεξήχθη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, χθες, με τη συμμετοχή όλων των αρμοδίων φορέων και υπηρεσιών υπό τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Σκοπός της σύσκεψης ήταν ο η βελτίωση του συντονισμού, η διαπίστωση προβλημάτων, καθώς και η κατάθεση προτάσεων απ΄ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την εύρυθμη συγκοινωνιακή λειτουργία του λιμανιού του Πειραιά, εν’ όψει της θερινής περιόδου.

 

Υ.Γ: Δεν θελω να τους στεναχορησω αλλα με τις μεχρι τωρα τις αλλαγες στους δρομους του λιμανιου του Πειραια, θα γινεται κομφουζιο στους κεντρικους δρομους του Πειραια ειδικα για την εξοδο απο το Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Πριν καιρό είχε ακουστεί πως το Λιμεναρχείο Πειραιά θα μεταφερθεί στο κτίριο της Σχολής Λιμενοφυλάκων στο Χατζηκυριάκειο/Παλατάκι...Βλέποντας το AIS ,το VTS Piraeus,έχει φυγει απο το Λιμεναρχείο και εκπέμπει στο προαναφερθέν κτίριο..Μήπως έχει ξεκινήσει η μεταφορά?

 

υ.γ. το παρόν κτίριο του λιμεναρχείου θα γίνει ο " γ' επιβατικός σταθμός" "Αγιος Νικόλαος" .

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς καμια ιδέα/ακούσει πότε με το καλό θα επισκευαστεί ο κόκκινος??? Πάμε για 4 μήνες που είμαστε με το προσωρινό "φαναράκι".

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Θετικές προοπτικές για τον Πειραιά δίνει η Ναυτεμπορική

 

 Στρατηγικό πλεονέκτημα φαίνεται ότι αποκτά το λιμάνι του Πειραιά, ως διαμετακομιστικός κόμβος του θαλάσσιου εμπορίου μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, από τη λειτουργία των mega alliance και τη διόγκωση της χωρητικότητας των containerships.

Σύμφωνα με έκθεση της Drewry, η συμμαχία των τριών μεγαλύτερων εταιρειών containerships στον κόσμο, των Maersk, MSC και CMA - CGM, η λεγόμενη P3, η οποία θα αρχίσει να λειτουργεί όπως υπολογίζεται μετά τα μέσα του 2014, αναμένεται να «βάλει δύσκολα» στα ευρωπαϊκά λιμάνια.

Οπως σημειώνει η έκθεση τα λιμάνια της Ευρώπης θα χρειαστεί να εξυπηρετήσουν πολύ μεγαλύτερο όγκο φορτίων, αφού τα πλοία και τα service θα μειωθούν, αλλά η μεταφορική τους ικανότητα θα αυξηθεί.

Ηδη τα δύο τελευταία χρόνια ο μέσος όρος χωρητικότητας έχει αυξηθεί, όσον αφορά την εξυπηρέτηση των λιμανιών της Β. Ευρώπης, από τα 9,367 teu στα 10,923 teu ανά πλοίο, ενώ τα service από 30 έχουν μειωθεί στα 22 ανά εβδομάδα.

Επισημαίνεται ότι όσον αφορά τα πλοία των τριών εταιρειών από 11.580 teu με την ενεργοποίηση της P3 θα φτάσει τα 13.032 teu, κατά μέσο όρο. Τις δυσκολίες στα λιμάνια αναμένεται να εντείνουν και οι σχεδιασμοί που υπάρχουν για την ενδυνάμωση και των άλλων alliance, τόσο της G6 όσο και της CKYHE, στην οποία θα ενταχθεί και η Evergreen.

Την ίδια στιγμή όμως στην Ανατολική Μεσόγειο, με τις επενδύσεις που έχουν γίνει στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων τα τελευταία χρόνια, το λιμάνι του Πειραιά είναι το μόνο που μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία άνω των 14.000 teu στην περιοχή.

Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη θέση που έχει το λιμάνι στον παγκόσμιο χάρτη, μέσω του οποίου οι εταιρείες γλιτώνουν 7 ημέρες συγκριτικά με τη χρήση των λιμένων της Βόρειας Ευρώπης, δίνει στο λιμάνι του Πειραιά το συγκριτικό πλεονέκτημα. Ταυτόχρονα, όπως σημειώνεται στην έκθεση, στρατηγικής σημασίας ρόλο αναμένεται να διαδραματίσει η ικανότητα απορρόφησης των φορτίων στην ενδοχώρα, προτού φτάσει το επόμενο πλοίο, λίγες ημέρες μετά.

Η ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών είναι καταλυτική για την εξυπηρέτηση των φορτίων από τα mega containerships. Ενας τομέας που -όπως τονίζει η Drewry- συνεχίζει να αποτελεί πρόβλημα, ειδικά σε ό,τι αφορά τη σύνδεση των σιδηροδρομικών γραμμών με τα λιμάνια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ολλανδία η οποία είναι η μοναδική ευρωπαϊκή χώρα με ειδική σιδηροδρομική γραμμή για τις εμπορευματικές μεταφορές.

Το Ρότερνταμ, το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, προστίθεται στην έρευνα, είναι στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης των συνδυασμένων μεταφορών, αλλά τα τελευταία τέσσερα χρόνια παρατηρείται μια στασιμότητα.

Επενδύσεις 600 εκατ.

Επενδύσεις ύψους 600 εκατ. ευρώ έχουν πραγματοποιηθεί ή και προγραμματίζονται στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά, για τα επόμενα χρόνια. Εφόσον ολοκληρωθούν μέχρι το 2020 από το λιμάνι του Πειραιά θα μπορούν να διακινηθούν περισσότερα από 7 εκατ. teu ετησίως. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να ενταχθεί ο ΟΛΠ ΟΛΠ στα πέντε πρώτα λιμάνια της Ευρώπης.

Παράλληλα με τις νέες γερανογέφυρες που έχει φέρει η Cosco, θα μπορεί να εξυπηρετήσει πλοία ακόμα και 24.000 teu, (τα οποία ακόμα δεν υπάρχουν ούτε στα σχέδια), αφού τα μεγαλύτερα εν ενεργεία πλοία είναι 18.000 teu. Τα υπόλοιπα λιμάνια της Αν. Μεσογείου δεν έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουν πλοία άνω των 14.000 teu αυτή την περίοδο τουλάχιστον.

Ωστόσο, όπως σημειώνει στην έκθεσή της η Drewry, λόγω και της οικονομικής ύφεσης που υπάρχει στην Ευρώπη θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια προτού παρουσιαστούν προβλήματα στη διακίνηση των προϊόντων.

Το χρονικό αυτό διάστημα δίνει τη δυνατότητα και στη χώρα μας να προετοιμαστεί κατάλληλα για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό. Σύμφωνα μάλιστα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το Θριάσιο με το λιμάνι του Πειραιά αναμένεται να λειτουργήσει σε πλήρη δύναμη το 2017.

Παράλληλα, η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει πάει πίσω για το τρίτο τρίμηνο του 2014. Οπως έχει γράψει η «Ν» η συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το διαχειριστή του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας και η εξέλιξή του σε μια από τις σημαντικότερες θαλάσσιες πύλες της Μεσογείου, σε συνδυασμό με τη δημιουργία στο Θριάσιο ενός κομβικού Logistic Center και την εκμετάλλευση του σιδηροδρομικού δικτύου για τη μεταφορά εμπορευμάτων στη Νότια και Κεντρική Ευρώπη, φαίνεται να έχει κινητοποιήσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αλλη μια καινοτομια για το πλοιο! Εχει δεσει παραλληλα με τον ντοκο στα λεμοναδικα με την πλωρη Να κοιταει την πρυμνη του Δηλος κ την δεξια φουνταρισμενη για να τον ανοιξει το πρωι για να φυγει

Χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά αυτο γίνεται γιατι σε λίγο καιρό θα γινει εκτροπή της κυκλοφοριας μέσα απο το λιμανι . Ηδη έχουν βάλει κάγκελα σε ενα σημείο , αφού το τμήμα της Ακτής Καλλιμασιωτη μπροστά απο το ηλεκτρικό θα κλείσει για να το ανάψουν ώστε να κατασκευαστεί ο σταθμος του μετρο σιγά σιγά . Οποτε μόνο προς τη Κονδύλη θα υπαρχει χώρος για τα πλοία .

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Οπότε το καλοκαίρι θα έχουμε πάλι γλέντια στον Πειραιά γιά τους "διακοποφεύγοντες"-περισσότερη ώρα θα θέλουμε γιά να πάμε στο πλοίο απ'όση θα κάνη το ίδιο το πλοίο να μάς πάη στο εκάστοτε νησί....

Link to comment
Share on other sites

Είναι εύκολο να μάθω τι ακριβώς ισχύει για τη μείωση της ταχύτητας των πλοίων όταν πλησιάζουν το λιμάνι του Πειραιά τους θερινούς μήνες; Γιατί δεν ισχύει τον χειμώνα; Ισχύει για όλα τα πλοία;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Έχω την εντύπωση ότι η βαρδιόλα της πεζογέφυρας έχασε λίγο από την αίγλη της, αφού δεν βρίσκεται πια πάνω από τη θάλασσα.

 

Πλέον η πεζογέφυρα ενώνει τον ηλεκτρικό με το πουθενά, μιας και όπως φαίνεται έχει δημιουργηθεί δρόμος στο κομμάτι από τη βαρδιόλα της πεζογέφυρας προς τη θάλασσα. Να υποθέσω ότι ο υπάρχων δρόμος κάτω από εκεί θα εκτραπεί για να σκάψουν για το metro; 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά υποθέτεις. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ο εκνευριστικά αργός ρυθμός των έργων. Εκτός αν περιμένουν να περάσει η φούρια του καλοκαιριού.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...