Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυτοκτονία φαίνεται πως είχαμε σήμερα το πρωί στο λιμάν του Πειραιά, το περιστατικό συνέβη δίπλα στο Highspeed 6.

Αναστάτωση προκλήθηκε λίγο μετά τις 8:00 το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά όταν ένα αυτοκίνητο (μαύρο BMW) έπεσε από άγνωστη αιτία μέσα στη θάλασσα.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ένας άνδρας περίπου 40-50 χρόνων, οδηγός του αυτοκινήτου, ανέπτυξε ταχύτητα και έπεσε μέσα στη θάλασσα. Το αυτοκίνητο βρισκόταν στο λιμάνι από τις πέντε το πρωί.

Λίγο μετά τις 9 νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγό μετά από επιχείρηση του Λιμενικού.

Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο το [Ypodomes.com]

Μετρό: ξεκίνησε η επέκταση προς Πειραιά, σε εξέλιξη το πρώτο εργοτάξιο Σε διαδικασία εγκατάστασης είναι το πρώτο εργοτάξιο για την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό από το σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ (Χαίδάρι) στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά. Το εργοτάξιο ήρθε για να μείνει καθώς θα παραμείνει εκεί τουλάχιστον μέχρι το 2018 που θα ολοκληρωθεί η επέκταση της γραμμής.

Το εργοτάξιο βρίσκεται μέσα στο λιμάνι του Πειραιά σε χώρο που ανήκει στον ΟΛΠ, που έγκαιρα είχε προετοιμαστεί εδώ και καιρό προκειμένου να μπορέσει να αναπτυχθεί η κατασκευή του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ αλλά και να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία του το λιμάνι. Άλλο ένα εργοτάξιο θα ανοίξει πάνω στην πλατεία έξω ακριβώς από την είσοδο του σταθμού της γραμμής 1, ανάμεσα από την γέφυρα του ΟΛΠ.

Ο σταθμός με τη λειτουργία του θα είναι σταθμός ανταπόκρισης μεταξύ της γραμμής 3 και της γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ). Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του σταθμού θα είναι το βάθος που θα έχει καθώς θα βρίσκεται σε απόσταση μερικών μέτρων από τη θάλασσα και τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την «οχύρωση» του σταθμού είναι πολλαπλά. Το βάθος των έργων για την στήριξη του σταθμού θα φτάσουν μέχρι και 60 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης.

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

Την Πρωτομαγιά πάντως που κατέβηκα στο λιμάνι δέν είδα εργοτάξιο να έχη αρχίσει να εγκαθίσταται.

Επίσης η πλατεία όπου θα ανοίξη το δεύτερο εργοτάξιο δέν βρίσκεται "έξω ακριβώς" από την είσοδο τού σταθμού τής γραμμής 1,αλλά λίγο πιό μετά,στο ύψος που βρισκόταν το τουριστικό γραφείο MAS TRAVEL.

Τέλος,το Δημοτικό Θέατρο τού Πειραιά είναι αρκετά μακρυά από τον σταθμό τής γραμμής 1,οπότε δέν καταλαβαίνω γιά ποιόν λόγο αναφέρεται ώς τέρμα τής επέκτασης τής γραμμής 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τωρα που ηρθε το ΠΑΤΜΟΣ και ξεκιναει δρομολογια Χιο-Μυτιληνη,καθε Τριτη και Πεμπτη(Σαββατο,Κυριακη δεν υπαρχει προβλημα)θα υπαρχουν αλλα δυο ferries στην Ηετιωνια.Μηπως λοιπον θα το δενουν το πρωι στο κεφαλι και αργοτερα θα μεθορμει στην θεση του ΝΗΣΟΣ που εχει αναχωρηση 12.30? Κατι τετοιο γινονταν νομιζω οταν ειχε ερθει το EUROPEAN και ηταν ακομα στην γραμμη και το ΛΙΣΣΟΣ :wub:

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι οτι όταν έιχαμε ΛΙΣΣΟΣ -EUROPEAN EXP συνήθως το 2ο φόρτωνε από το ''κεφάλι'' της Ηετιωνίας οπότε κάτι τέτοιο θα γίνει και τώρα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Ανακοινώθηκε σήμερα η απόφαση των συναρμόδιων υπουργείων για τη δημιουργία λιμανιού κρουαζιέρας στον Πειραιά. 

 

 

ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας τον προγραμματισμό του υπουργείου για την τρέχουσα χρονιά:

..

..

..
11. Λιμάνι Κρουαζιέρας: Τα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης, Τουρισμού, Ναυτιλίας και ΠΕΚΑ αποφάσισαν να προχωρήσουν στην κατασκευή λιμανιού κρουαζιέρας στον Πειραιά. Το λιμάνι θα κατασκευαστεί μέσω ΣΔΙΤ.

 

 

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231229731

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο λεω.."Την επεκταση προς τα εξω?" 

Ελπιζω να μην εννουν κανα λιμενα στο Φαληρο και τρελαθω ο Πειραιωτης..θα παω με πανο να λεω Save Phaleron  Bay  :D  :D

 

Ευχαριστω παντως για την αμεση ανταποκριση  ;)

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Τέλος,το Δημοτικό Θέατρο τού Πειραιά είναι αρκετά μακρυά από τον σταθμό τής γραμμής 1,οπότε δέν καταλαβαίνω γιά ποιόν λόγο αναφέρεται ώς τέρμα τής επέκτασης τής γραμμής 3.

Φίλε μου, το Δημοτικό Θέατρο αναφέρεται ως τέρμα της γραμμής #3, απλά γιατί εκεί θα τερματίζει η γραμμή, κι όχι στο λιμάνι. Ο σταθμός Πειραιάς δλδ για την #3 δε θα είναι τερματικός αλλά διερχόμενος. Η διαδρομή μετά τη Νίκαια θα εξυπηρετεί τα Καμίνια, θα βγαίνει στο λιμάνι στο σταθμό Πειραιάς (ανταπόκριση με ΗΣΑΠ), και θα συνεχίζει για Δημοτικό Θέατρο (τέρμα). ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα Καμινια θα ειναι σταση της Γραμμης 1..μεταξυ Φαληρου και Πειραια..μαλιστα ενδεχεται να υπαρχει και μια σταση μεταξυ η Φαληρου Μοσχατου η πιθανοτατα Μοσχατου Καλλιθεας με το ονομα Ιλισσος. Στο λιμανι θα γινει ενας σουπερντουπερ κομβος..αφου  με το καλο το 2017 , θα εχουμε 1. μετρο 2.προαστιακο(υπαρχει ηδη..) 3.ησαπ (εξ απ ανεκαθεν :P )και 4. στη πλατεια καραισκακη τραμ.  ..Υπομονη δεν ξερω αν θα χουμε.. :P

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, Πέτρο! Συμφωνώ με όσα λες, με μια μικρή διόρθωση: Αυτός ο σταθμός που εννοείς θα λέγεται Κεράνης. Τα Καμίνια θα είναι στην #3. ;)

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

απο ypodomes.com

πιο πολλες λεπτομεριες για αυτα που λεγαμε εχθες...

 

Μέσω ΣΔΙΤ σχεδιάζεται νέο Λιμάνι Κρουαζιέρας στον ευρύτερο Πειραιά

Εξαιρετικό ενδιαφέρον προέκυψε από την είδηση για τερματικό σταθμό κρουαζιέρας

10/01/2013 - 09:30
3f73012f8f1227a09aba1d8bf263da2c_L.jpg
 
 

Σημαντικές ειδήσεις βγήκαν μέσα από την συνέντευξη τύπου που έδωσε εχθές η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΝΥΠ παρουσία και του Πρωθυπουργού. Μία από τις πιο σημαντικές και νέες ειδήσεις είναι πως πρόκειται να κατασκευαστεί λιμάνι κρουαζιέρας, εντελώς ξεχωριστό από τα υπάρχοντα σημερινά λιμάνια.

Σύμφωνα με την απάντηση του κου Μηταράκη «Έχουν επιλεγεί δυο ή τρεις πιθανές τοποθεσίες στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, όπως είπε και ο κ. Υπουργός, με την διαδικασία των ΣΔΙΤ. Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού μέσω του ανταγωνιστικού διαλόγου θα υπάρχει μια οριστικοποίηση των τεχνικών προδιαγραφών μιλώντας με την αγορά, ώστε να υπάρξει δεύτερη φάση, ευελπιστούμε εντός του πρώτου εξαμήνου του 2013 πλέον πάνω σε συγκεκριμένο σχέδιο».

Όπως είπε «Οι μελέτες έχουν δείξει ότι οι χώρες, τα λιμάνια στα οποία ξεκινάνε ταξίδια κρουαζιέρας, το όφελος που λαμβάνουν είναι οκταπλάσιο, ή ίσως και δεκαπλάσιο από το όφελος που λαμβάνουν όταν οι τουρίστες απλώς βγαίνουν για μια – δυο ώρες, βλέπουν ένα μουσείο και επιστρέφουν πίσω».

Σχετικά με το ενδιαφέρον που έχει προκύψει «υπάρχει έντονο ενδιαφέρον και για το κατασκευαστικό κομμάτι, αλλά πιο σημαντικό απ’ όλα είναι ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια κρουαζιέρα να χρησιμοποιήσουν αυτό το λιμάνι».

Το όλο project όπως είπε ο κος Χατζηδάκης θα προχωρήσει με τη μέθοδο του ΣΔΙΤ προκειμένου να υπάρχει συνεκμετάλλευση ενώ μία τέτοια εξέλιξη θα άλλαζε συνολικά το παράκτιο πρόσωπο της πρωτεύουσας δημιουργώντας συνθήκες για μεγάλες επενδύσεις πέριξ της κατασκευής του νέου λιμανιού.

Γίνεται λοιπόν απολύτως σαφές πως δεν μιλάμε για το κυρίως λιμάνι του Πειραιά αλλά «για την ευρύτερη περιοχή» του Πειραιά. Αν κάποιος λοιπόν βγάλει ένα χάρτη ξεχωρίζουν 3 περιοχές:

Το Φάληρο που φαντάζει ως η Νο1 επιλογή λόγω της γειτνίασης τόσο με τον Πειραιά όσο και με την Αθήνα , είναι σε σημείο που μπορεί εύκολα κάποιος να μετακινηθεί από και προς το λιμάνι ενώ δημιουργούνται εξαιρετικές υποδομές που σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες δημιουργούν ιδανικές συνθήκες για λιμάνι κρουαζιέρας. Μέσω Συγγρού σε 5` λεπτά είσαι στο κέντρο της πόλης, μέσω Ποσειδώνος σε 5` είσαι στον Πειραιά.

Ο Άγιος Κοσμάς, στο Ελληνικό που λόγω της αξιοποίησης του χώρου του παλιού αεροδρομίου θα μπορούσε να γίνει ένα νέο λιμάνι, δίπλα από την υπάρχουσα Μαρίνα. Το μειονέκτημα του είναι πως βρίσκεται μακριά από τον Πειραιά και την Αθήνα ενώ στα πλεονεκτήματα του είναι πως εξυπηρετείται από το Τραμ.

Η Δραπετσώνα, που σήμερα χρησιμοποιείται ως λιμένας επισκευών αλλά τα τελευταία χρόνια έχει σχεδόν καταρρεύσει η χρήση του. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι οι σχεδόν έτοιμες υποδομές. Αρνητικοί παράγοντες είναι η έλλειψη παρουσίας μέσων σταθερής τροχιάς, το σχετικά απομονωμένο περιβάλλον και η γενική εικόνα της περιοχής.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχεις δίκιο, Πέτρο, το τσέκαρα! Βασικά τώρα τελευταία τ' άλλαξαν το όνομά του... Όταν είχαν πρωτοβγεί τα σχέδια, τον είχαν με την ονομασία Καμίνια. Αλλά από ένα σημείο και μετά το γράφουν Μανιάτικα. Δεν ξέρω προς τι αυτή η αλλαγή.. Όπως και ο σταθμός Χαϊδάρι. Τελικά θα ονομαστεί Αγία Μαρίνα. Τέσπα, ίσως βγήκαμε λίγο από το θέμα μας, αλλά ναι, αυτή είναι η σειρά των σταθμών. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απορία απο μή κάτοικο λεκανοπεδίου :P

Είδα τις προάλλες που ανέβηκα Πειραιά, σκαλωσιές στο εκθεσιακό κέντρο του Πειραιά, στο τελωνείο! Τελικά τί θα γίνει με αυτό το κτήριο? Θα το επισκευάσουν, θα το αξιοποιήσουν, πουλήθηκε?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα εργα για τα κρηπιδωματα μπροστα απο το λιμεναρχειο εχουν βαλτωσει...οπως μπορειτε να δειτε και στο παρακατω βιντεο..

 

υ.γ. το λιμανι εβγαζα..αλλα ειδα οτι εβγαλα και τα εργα  :D  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

5 νεες super post panamax γερανογεφυρες φερνει η Cosco για την υπο κατασκευη προβλητα ΙΙΙ, που θα διαχειριζεται στον πειραια.
 

 

Πέντε Super Post Panamax γερανογέφυρες, οι οποίες έχουν φορτωθεί στον πλοίο ZHENHUA 24 στην Σαγκάη κατευθύνονται στο λιμάνι του Πειραιά στον προβλήτα III της COSCO. Πρόκειται για γερανούς, που σε χρόνο ρεκόρ μπορούν να εκφορτώνουν τα εμπορευματικιβώτια που φέρουν τα μεγάλα πλοία τύπου Super Post Panamax.


Πηγή:www.reporter.gr
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...