Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η χρονική συγκυρία των ανακοινώσεων μπορεί να λέει πολλά μπορεί όμως και να μην λέει τίποτα. Κι από την μια έχουμε μια ανακοίνωση συνεργασίας με ένα όμιλο ...από την άλλη όμως αδυνατώ να σκεφθώ ποιός μεγάλος επενδυτής θα ρίξει λεφτά στην ακτοπλοία με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα όπου όλες οι εταιρείες είναι ζημιογόνες.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 862
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε αυτή την περίπτωση, εάν κάποιος βάλει και τα περίπου 25 εκ της ΑΜΚ με τι ποσοστό της ΑΤΤΙΚΑ θα βρεθεί?

Αν ένας νέος επενδυτής καλύψει ολόκληρο το ποσό, θα αποκτήσει το 30% της εταιρείας.

Link to post
Share on other sites

23.109.846 μετοχες της μητρικης MIG πουλησε σημερα ο Βγενο σε ομιλο απο το Abu Dhabi εναντι 9 εκατ ευρω περιπου συνολικα!

Edited by MILTIADIS
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

θα αργήσει να ξεκινήσει και πιθανόν να παραταθεί κι άλλο. πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες από το νεωριον, δεν θα δεξαμενιστεί...

δεξαμενισμούς εάν κάνουν, θα κάνουν εδώ στο νεωριον. η επισκευή του naxos φαίνεται να είναι η τελευταία, μετά το diagoras και το ithaki.

το blue star 1 σταματάει αμέσως μετά το 2 και δεν αποκλείεται να επανέλθει αρχες απρίλη!

πριν από λιγο ενημερώθηκα ότι από 15 γενάρη ξεκινάνε να έρχονται σύρο τα πλοία της αττικα... άρα πιθανόν να πάρει κι άλλη παράταση όπως είπα η ακινησία του 2.

ο προγραμματισμός λέει πρώτα τα μπλουσταρακια και μετά τα της σουπερφαστ...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Attica: Kαταβολή 7 εκατ. από MIG έναντι της AMK

H ATTICA A.E. συμμετοχών (η «ATTICA») ανακοινώνει ότι η MARFIN INVESTMENT GROUP α.ε. συμμετοχών (η «MIG») κατέβαλε στις 19.12.2011 έναντι της αποφασισθείσας αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ATTICA το ποσό των ευρώ 7.000.000,20 το οποίο αντιστοιχεί σε 23.333.334 νέες μετοχές της ATTICA, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. το ανωτέρω ποσό αντιστοιχεί σε μέρος της υφιστάμενης άμεσης και έμμεσης συμμετοχής της MIG στην ATTICA.

πηγη: ASE

Link to post
Share on other sites

γράφει πάντως πως είναι έναντι, συνεπώς η τελική συμμετοχή στην αμκ μπορεί να είναι και μεγαλύτερη ή μπορεί βέβαια και να μην καλυφτεί πλήρως. Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως η καταβολή έγινε εσπευσμένα, λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία καταβολής του Δώρου και των λοιπών υποχρεώσεων που συσσωρεύονται στο τέλος κάθε χρόνου.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
επισης να πουμε οτι η καθοδικη πορεια απο το 2008 και μετα αφορα ολον τον κλαδο. βεβαια ο καθε ομιλος πορευεται διαφορετικα και εκει φαινεται η διαφορα, αλλα ακομη και στην αττικα που ειναι σημειο αναφορας και πολλες απολυσεις προσωπικου ειχαμε (στα γραφεια) και περικοπες δρομολογιων και παροπλισμους και πωλησεις σε τιμη οχι ιδιαιτερα υψηλη (SFV).

απλα στη HSW η δυσμενης συγκυρια επετεινε τις επιπτωσεις απο τα λαθη που εγιναν.

δηλαδή στον όμιλο της Attica δεν έγιναν λάθη με τις παραγγελίες των δυο Blue Star στη Kορέα (τα στελέχη έχουν βγει και έχουν πει ότι εάν είχαν πάρει χαμπάρι την ύφεση που ερχόταν δεν θα προχωρούσαν στη παραγγελιά αυτή!!) και την αγορά των Superfast I & II, σε περίοδο που οι αγελάδες είναι ισχνές??

Link to post
Share on other sites

συγνωμη αλλα η επιλογη των σουπερφαστ στο μπαρι ηταν καλη κινηση.εφυγαν 2 πλοια που ειχαν παραπανω λειτουργικα κ ηρθαν αλλα 2 που βγαινουν με τα μισα λεφτα..οσο για το δηλος κ το πατμος τα λεφτα τους θα τα βγαλουν αφουν θα μεινουν κ θα δουλεψουν τα αλλα ειναι που πρεπει να φυγουν

Link to post
Share on other sites

Ηταν σωστΗ επιλογΗ αλλα τα πΗραν σε πολυ λαθος τιμΗ. αν Η τιμΗ για το καθενα ειναι αυτΗ που ανακοινωθΗκε (75.000.000) οσο δΗλαδΗ ενα πλΗρες ropax τοτε τους πιασανε λιγο τον ποπο. ποτε θα κανει αποσβεσΗ αυτο το βαπορι?

Link to post
Share on other sites

σε αυτο εχεις δικιο, αλλα τα κορεατικα με την παραπανω χωρικοτητα σε κοσμο κ ι.χ. κερδιζουν τον κοσμο που θα επερνε το HS στο πρωινο δρομολογιο κ τωρα θα λεμε το κοσμο που αφηνει το μπλου σταρ θα τον περνει το HS

Link to post
Share on other sites

η παραγγελια των delos/patmos εκ των υστερων αποδεικνυεται λαθος, λογω του μεγεθους της κρισης. τα fast του Bari δεν νομιζω οτι ειναι τοσο προβληματικη επιλογη γιατι και οικονομικοτερα ειναι (αντικατεστησαν το horizon και ενα μεγαλο fast) και σχετικα ευκολα θα μπορουσαν να βρουν ναυλο εις τας ευρωπας. εν πασει περιπτωσει και τα 4 πλοια ηταν επιλογες με λογικη αφετηρια: να ενισχυθει η εταιρεια στις γραμμες που εχει παρουσια.

μια επιλογη ομως που τα πλεονεκτηματα της τα ακυρωσε η κριση, σε καμια περιπτωση δεν μπορει να συγκριθει με αμφιβολων προθεσεων και αποτελεσματος επιλογες.

δεν ειδαμε την attica να μετασκευαζει τα παλιοτερα πλοια της για να τα παροπλισει αμεσως μετα, ουτε ειδαμε να απαξιωνονται τα πλοια της στις γραμμες τους με ασυνηθιστα δρομολογια και πολλες ενδιαμεσες προσεγγισεις, ουτε ειδαμε να μενουν οι κατοικοι των κυκλαδων ή των δωδεκανησων εβδομαδες με το ερωτηματικο αν ενα πλοιο δεκαετιας θα αντικατασταθει με ενα πλοιο με τα τριπλα χρονια, ουτε ειδαμε την αφροκρεμα των πληρωματων της να εξαναγκαζεται σε αποχωρηση, ουτε ειδαμε πλοια της να ναυλωνονται σε αλλη θυγατρικη του ομιλου με χαμηλο ναυλο για να ναυλωθουν μετα σε τριτους με πολυ καλο ναυλο και να καρπωθει τη διαφορα η αλλη εταιρεια. να θυμισω επισης οτι η attica εβγαλε ανακοινωση οταν μειωσε της ταχυτητες των μεγαλων blue star.

επικοινωνιακα λαθη εχουν γινει και στην attica οπως και σε αλλες εταιρειες. να θυμισω οτι δυο φορες εφυγε απο τα χανια ενω διαβεβαιωνε οτι δεν σκοπευει να αποχωρησει απο τη γραμμη ή παλιοτερα καποιες βλαβες των μεγαλων bs που μαθευτηκαν εκ των υστερων. να μην ξαναπω το περιστατικο με τα εγκαινια του δηλος που στο τηλεφωνο ελεγαν οτι θα ειναι μονο εξεχουσες προσωπικοτητες.

η μεγαλη διαφορα ειναι οτι απο τις επιλογες και της διοικησης παναγοπουλου και της τωρινης (που χρησιμοποιει σε μεγαλο βαθμο τα ιδια στελεχη) δεν δημιουργηθηκε η αισθηση οτι η εταιρεια απαξιωνεται συστηματικα και δυσφημειται

Edited by proud_ionian
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Attica: Kαταβολή 7 εκατ. από MIG έναντι της AMK

Οικονομική ανάσα για την Attica η δεύτερη δόση από τη MIG:

Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ανακοινώνει ότι η MARFIN INVESTMENT GROUP Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ κατέβαλε στις 21.02.2012 έναντι μελλοντικής αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ το ποσό των Ευρώ 6.000.000,00, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

ενα δυσαρεστο γεγονος για την εταιρεια κ ενας σημαντικος ανθρωπος για την επιβατηγο μας ναυτιλια ο οποιος ηταν παρων σε ολα τα ναυπηγεια που εκτισε ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΒΕΛΑΣ εφυγε απο κοντας μας...

Edited by margaritis24
Link to post
Share on other sites
Attica: Αντικατάσταση μέλους του ΔΣ

Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) στην

από 22.03.2012 συνεδρίασή του εξέλεξε ως Μη εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. τον

κ. Ευθύμιο Μπουλούτα στη θέση του παραιτηθέντος κ. Ανδρέα Βγενόπουλου.

απο το http://www.marinews,gr

Edited by MILTIADIS
Link to post
Share on other sites

Μετά τις απολύσεις προσωπικού τον Σεπτέμβριο στον όμιλο της Attica, πλέον έχουμε και γενναίες περικοπές των μισθών στους «χαμηλόμισθους» εργαζομένους, περά των νόμιμων περικοπών (αλλαγή αφορολογήτου ορίου, κράτησης για την αλληλεγγύη κλπ).

Link to post
Share on other sites

δεν σχολιασαμε οτι απο τα €86,5 εκ ζημιες του ομιλου attica, τα €41,8 προερχονται απο "απομειωσεις ενσωματων στοιχειων και ενεργητικου του ομιλου". σε απλα ελληνικα, η attica μειωσε μονοκοντυλια την αξια με την οποια εχει καταχωρημενα τα πλοια της στα βιβλια της και τις προσαρμοσε στη σημερινη πραγματικοτητα. ετσι ανοιγει και ο δρομος (πιστευω) για πωλησεις πλοιων.

Link to post
Share on other sites

Αυτος ο δρομος ειναι μονοδρομος,πιστευω προσωπικα,αφου περα απο το οικονομικο σκελος υπαρχει και το πρακτικο δηλαδη το που θα μπουν τα περισευομενα πλοια οταν ερθει και το ΠΑΤΜΟΣ.Λογικα θα φυγει ενα Μπλου Σταρ απο τα Δωδεκανησα συν το Μπλου Οραιζον(ηδη δεμενο)ενδεχομενως και το Ιθακη μιας και εχει επιθεωρηθει απο διαφορους αγοραστες αμεσως-αμεσως μαζεψαμε 3 πλοια με αοριστο μελλον και χωρις σαφη ρολο για τον ομιλο.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...