Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όλοι προσπαθούν να μιμηθούν και να αντιγράψουν κάτι από αυτήν.

Οπως? :ph34r:

 

Συγγνωμη,αλλα περα απο τα video με τα''μπαντιλικια''των καπετανιων της στο Youtube(χαχαχα)που πλεον τα αντιγραφουν και συναδελφοι τους στη Hellenic δεν εχω δει καποια ρηξικελευθη καινοτομια τα τελευταια χρονια η οποια να ετυχε μαλιστα και αντιγραφης.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ελά τώρα βρε Μιλτιάδη, πες ότι μας κάνεις πλάκα. :blink:

 

Σαν τι ρηξικέλευθη καινοτομία θα έπρεπε να παρουσιάσει, όταν επί σειρά ετών η εταιρεία παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες, εξυπηρετεί σχεδόν όλο το Αιγαίο με συγχρονα πλοία, όταν οι βλάβες της σε σχέση με τα μίλια είναι απειροελάχιστες και όταν συμβεί μια ατυχία , αλλάζει αμέσως τα δρομολόγια των άλλων πλοίων για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος, όταν τα πλοία της είναι σαν καινούρια ή τουλάχιστον δείχνουν τα μισά τους χρόνια κλπ κλπ

 

 

ΥΓ Ε, εντάξει μια ρηξικέλευθη καινοτομία θα μπορούσε να ήταν πχ να σε υποδέχονται στα πλοία με λουλουδένια στεφάνια όπως στην Ταϊτή :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ελά τώρα βρε Μιλτιάδη, πες ότι μας κάνεις πλάκα. :blink:

Φυσικα και δεν κανω καθολου πλακα.

 

Η Αττικα ειναι μια πολυ καλη εταιρεια,κανει αυτα που λες οπως και ολες οι αλλες εταιρειες που σεβονται τον ευατο τους πρωτα απ ολα και φυσικα και τους επιβατες(εκτος αν μου συγκρινεις την Αττικα με τη Νελ οποτε παω πασο),αλλα το οτι ειναι ετη φωτος μπροστα και ολοι την αντιγραφουν δεν μπορω να καταλαβω απο που προκυπτει και νομιζω οτι ειναι υπερβολες που προκυπτουν ακριβως απο την υπερπροβολη που εχει λογω του οτι παει σχεδον παντου.Δηλαδη τι παραπανω κανει σε σχεση με τις Μινωικες η' την Ανεκ?Και βαζω και την Ανεκ μεσα παρα τα στραβα της γιατι τωρα τελευταια που υπαρχει η κοινοπραξια και στα Χανια και ταξιδευω και με τους 2 δεν βλεπω κατι να ξεχωριζει σε επιπεδο υπηρεσιων.

 

Σε λιγο θα ακουσουμε οτι ο Κολομβος ανακαλυψε την Αμερικη με πλοιο της Αττικα. :P 

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς κι είναι εταιρεία πρότυπο, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα. Μόνο το brandname των θυγατρικών της έχει εμπνεύσει πάνω από δύο εταιρείες :P

Link to comment
Share on other sites

Καποια περιοδο, ειδικα τα πρωτα χρονια της εταιριας επι ΠΠ, ηταν πολλα χρονια μπροστα σε οργανωση, ιδεες, νοοτροπια κτλ. Πλεον η ψαλιδα εχει κλεισει γιατι οι ιδεες στερεψαν οι ανταγωνιστες εκαναν βηματα αναγκαστικα για να ακολουθησουν κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Τα προηγούμενα posts απαντάνε στο τι προσπαθούν να αντιγράψουν κάποιες άλλες εταιρίες, όχι όλες βέβαια. Αναφέρομαι κυρίως στο branding αλλά και στη γενικότερη αισθητική των πλοίων μέσα και έξω, σε αυτά δηλαδή που μπορεί να δει ο κάθε απλός παρατηρητής. Φυσικά εννοείται ότι σε άλλους τομείς μπορεί να υστερεί σε σχέση με κάποια άλλη εταιρία. Όπως λέει και ο Neptune η ψαλίδα έχει κλείσει πλέον και σε κάποιες περιπτώσεις τα πράγματα μπορεί να είναι και πολύ καλύτερα (βλέπε

Ραφήνα)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με κεφαλλονίτικα κάλαντα ευχήθηκε η Αδελφότητα Κεφαλλήνων και Ιθακησίων του Πειραιά στα μέλη της εταιρείας Blue Star Ferries/Super Fast “Καλή Χρονιά” και “Καλά ταξίδια” στα πλοία της

 

Πηγή: e-kefalonia.net

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
[...]όταν συμβεί μια ατυχία , αλλάζει αμέσως τα δρομολόγια των άλλων πλοίων για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος...

 

Νομίζω ότι η διαχείριση του χθεσινού ατυχήματος του BS Paros επιβεβαιώνει περίτρανα την παραπάνω διαπίστωση. Η άμεση αντικατάσταση από το BS1 (έστω και χωρίς την Τήνο , που μάλλον θα έχει ανταπόκριση με το SF2 από Μύκονο), καθώς και η άμεση είσοδος σε δεξαμενή για αποκατάσταση της ζημιάς είναι αυτά που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για εταιρεία που σέβεται τον κόσμο που την εμπιστεύεται. Αναποδιές συμβαίνουν σε όλους, η διαχείρισή τους όμως είναι αυτό κάνει να ξεχωρίζει μια μεγάλη εταιρεία από τις υπόλοιπες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εκτός απο τα γνωστά σχόλια του κάθε άσχετου απο το φβ σχεδόν όλα τα σάιτ έκαναν απλή αναφορά χωρίς να λένε τιποτα για το καπετάνιο και την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια τους μπορούν να προσαρμοστούν μιας και το δρομολόγιο της Σύρου Τήνου Μυκόνου μπορεί να το κάνει κάποιο πλοίο που κάνει Δωδεκάνησα/Χίο Μυτιλήνη αντί για ημέρευση στο Πειραιά και απλώς να καθυστερήσει λίγο η βραδινή αναχώρηση (σήμερα το Blue Star 1 θα αναχωρήσει στις 22:00 αντί για τις 20:00). Εφόσον υπήρχε διαθέσιμη δεξαμενή αμέσως θα έμπαινε το πλοίο. Για να ξεκινήσουν τις εργασίες έλεγχου και αποκατάστασης της ζημιάς στο βολβό. Εαν ήταν άλλη εταιρεία σίγουρα θα είχαμε παραπάνω κακεντρεχή σχόλια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μέσα στην αναμπουμπούλα με τον ερχομό των Ναπολετάνων, είδα στην Καθημερινή ότι άρχισαν να καταφθάνουν και οι Ρωμαίοι. Ξέρει κανένας εάν ισχύει και τι ακριβώς γίνεται?

 

[...]Είναι χαρακτηριστικό ίσως πως από την αρχή του 2016 διάστημα και παρά τις γενικευμένες πιέσεις στο χρηματιστήριο οι μετοχές της Attica Group εμφανίζονται με κέρδη (της τάξης του 6% από 1η Ιανουαρίου και του   18% στο 12μηνο)  ενώ σημαντικές αγορές τίτλων της πραγματοποιεί τις τελευταίες ημέρες η Banca Nazionale del Lavoro

 

Link to comment
Share on other sites

για ποιανου λογαριασμο ειναι το θεμα ;)

 

πανω απο 90% της Attica το εχει η MIG οποτε θεμα διοικησης και ελεγχου πλειοψηφιας δεν τιθεται.

 

απο την αλλη μην αποκλειετε το ενδεχομενο καποιος να αγορασει ενα μικρο ποσοστο, που να του δινει σοβαρα δικαιωματα και να κανει τη ζωη πατινι στη διοικηση (οπως καποτε ο ΑΚΒ στους ανταγωνιστες του)

Link to comment
Share on other sites

Άρα, τί νόημα έχει μια τέτοια κίνηση από μια τράπεζα, άσχετη με την ελληνική ακτοπλοϊα? Να πω ότι αγόρασε ένα σημαντικό πακέτο για επενδυτικούς λόγους, εντάξει. Αλλά να ψάχνει να βρει 5 και 10 σκόρπιες μετοχές από εδώ κι από εκεί, ποιό επενδυτικό ενδιαφέρον να έχει μια τέτοια κίνηση?

 

Επίσης είδα ότι η κίνηση των μετοχών της εταιρείας τον τελευταίο καιρό είναι ασήμαντη. Άραγε, από που προκύπτουν οι "σημαντικές αγορές τίτλων" που αναφέρει το δημοσίευμα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Καλορίζικα τα νέα γραφεία!

 

Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών (η Εταιρία) ενημερώνει τους μετόχους της, το επενδυτικό κοινό και γενικότερα όλους τους συναλλασσόμενους με αυτήν ότι από την Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016, η νέα διεύθυνση των γραφείων της Εταιρίας είναι η εξής: Λυσικράτους 1-7 & Ευριπίδου, 17674 Καλλιθέα, Αθήνα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικα τα νέα γραφεία!

 

υποθετω οτι εγινε για λογους μειωσης του κοστους και μονο και οχι για ολα τα αλλα που ακουστηκαν.

σε ποιον ανηκει το νεο κτιριο;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και το πα ειρωνικά... Ειμαι απο αυτους που θέλουν τις ναυτιλιακές στον Πειραιά..Τόσα κτίρια υπάρχουν κοντά στο λιμάνι που ειναι κενα ακομα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διπλή διάκριση για την Attica Group στα Tourism AWARDS 2016

BLUE STAR FERRIES: Gold βραβείο για το Πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών στα νησιά του Αιγαίου

SUPERFAST FERRIES: Silver βραβείο για την καμπάνια «20 Χρόνια SUPERFAST FERRIES»

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ακουγεται αρκετα εντονα το τελευταιο καιρο οτι η attica ετοιμαζεται να παραγγείλει 4 SUPERFAST σε ναυπηγειο της Ανατολης με αρκετα γραμμικά μετρα. Εχουν παρει επισης προσφορες απο Κροατια και Ιταλία αλλα μαλλον καταλήγουν Κινα ;). Για να δουμε..

Edited by Superspeed 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...