Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μπορει να ξερουν οτι ο κος Τζανετατος εχει αρκετα μεγαλο ποσοστο στο Ιονιαν Κινγκ και να θελουν να λενε τα πραγματα με το ονομα τους biggrin.gifwink.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η γραμμη του brindisi με αυτη του bari ειναι απο παλια ανταγωνιστικες. ειναι λιγο πολυ τα ιδια μιλια και λιγο πολυ απευθυνονται στο ιδιο κοινο. δε νομιζω οτι ειναι αξια λογου η αναφορα, ουτε πρεπει να σταυρωθει η attica επειδη υπολογιζει σαν ανταγωνιστη την endeavor στην αδριατικη, αλλα οχι τη HSW στα δωδεκανησα.

οταν αλλες εταιρειες δεν ενημερωνουν τους μετοχους τους για το αν τους ανηκουν, αν εχουν ναυλωσει και ποσο εχουν ναυλωσει τα πλοια που φερουν το σινιαλο τους, εμεις χαζευουμε γλαρους να ψειριζουν μαιμουδες:rolleyes:. σιγα μην ειναι και παραπληροφορηση επενδυτων δηλαδη που γραψαν οτι ειναι ανταγωνιστης τους η endeavor

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Τρία βραβεία κοινού για την Attica Group στα Condé Nast Traveller Awards 2010

Δελτίο Τύπου

Tρία βραβεία κοινού απέσπασε η Attica Group στα Condé Nast Traveller Awards 2010, σε απονομή που πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουλίου 2011. Η Blue Star Ferries, αναδείχτηκε Δημοφιλέστερη Ακτοπλοϊκή Εταιρεία Εσωτερικού ενώ η Superfast Ferries, αναδείχτηκε Δημοφιλέστερη Ακτοπλοϊκή Εταιρεία Εσωτερικού-Εξωτερικού και Κορυφαία σε Βαθμολογία στην ίδια κατηγορία. Η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, η αισθητική των πλοίων, η ποικιλία των δρομολογίων και η συνεχής επένδυση των εταιρειών σε πρωτοποριακές τεχνολογίες ήταν αυτά που ξεχώρισαν στην επιλογή του κοινού.

Τα βραβεία διοργανώνονται από το ελληνικό Condé Nast Traveller, ένα περιοδικό το οποίο είναι σημείο αναφοράς για όλους τους ταξιδιώτες με άποψη, παγκοσμίως. Τα Condé Nast Traveller Awards, τα οποία διεθνώς έχουν ιστορία δεκαετιών, εξελίσσονται σε ορόσημο και για την ελληνική τουριστική βιομηχανία.

Ο Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα και Κρήτη). Διαθέτει το νεότερο στόλο στην Ευρώπη, με 12 επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

συγκληση εκτακτης γενικης συνελευσης, για την αυξηση του μετοχικου κεφαλιου κατα €24,4εκ με μετρητα. αποφασισε χτες το ΔΣ της Attica. 2/11 οριστηκε η ΓΣ και αν δεν επιτευχθει απαρτια επαναληπτικη στις 14/11 και 25/11. θα μειωθει και η ονομαστικη αξια των υφισταμενων μετοχων.

απο οτι φαινεται η MIG θα βαλει παλι το χερι στην τσεπη (ειναι με δικαιωμα προτιμησης των παλαιων μετοχων η ΑΜΚ).

Link to comment
Share on other sites

και οι επισημες ανακοινωσεις σημερα, για την ΓΣ και την ΑΜΚ.

€0,30 η τιμη διαθεσης των νεων μετοχων, εξ ου και η μειωση της ονομαστικης αξιας των υφισταμενων απο €0,83 σε 0,30. (δεν μπορεις να κανεις ΑΜΚ σε τιμη μικροτερη της ονομαστικης).

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε πολλοί, Γεώργιε, που τα λιμπιζόμαστε αυτά τα μοντελάκια. αυτά και τα άλλα στο κεντρικό πρακτορείο του Πειραιά :rolleyes:

Εγώ όμως θα ήθελα να μάθω με το κλείσμο του πρακτορείου τι απέγιναν οι υπάλληλοι, πήγαν σε άλλη υπηρεσία της εταιρείας ή απολύθηκαν? Εάν κρίνω από όσους ήταν στα γκισέ, θα πρέπει να ήταν συνολικά καμιά δεκαριά υπάλληλοι. Και θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε πόσα χρήματα εξοικονομεί ετησίως η εταιρεία από το κλείσιμο για να έχουμε μια εικόνα του μεγέθους των περικοπών. Φαντάζομαι ότι τα γραφεία ήταν νοικιασμένα.

ΥΓ Η ΑΝΕΚ/HSW συνεχίζει να διατηρεί το παρακείμενο πρακτορείο?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο ''κυρ Αντρεας'' βλεπει τι παει να γινει και την κανει με ελαφρα απο το επιχειρηματικο γιγνεσθαι της χωρας.Θυμηθειτε τι ελεγε 2 χρονια πριν και που ειναι τωρα..Πουλαει την vivartia,το Υγεια,πουλησε το Ραδιο Κορασιδη,τη Λαικη τραπεζα,ακομα και τον Παναθηναικο εδωσε,η υποθεση με την Ολυμπαικη δεν του πηγε καθολου οπως ηθελε και τωρα παραιτειται και απο προεδρος της MPB..Υπαρχει καποιος που να πιστευει οτι θα συνεχισει για πολυ ακομα να ασχολειται με τη ναυαγισμενη ελληνικη ακτοπλοια??Δε νομιζω..

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση της Attica σε ερώτημα από το Χ.Α.Α, ότι δεν έχει δεσμευθεί ακόμη η MIG, ο βασικός μέτοχος της Attica Group, για τη συμμετοχή της στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που σχεδιάζει η ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Link to comment
Share on other sites

Απαντήσεις της Attica σε επιστολές και ερωτήματα του Χ.Α.

Σε απάντηση σχετικού ερωτήματος του Χρηματιστηρίου Αθηνών (Χ.Α.), παρατίθεται κατωτέρω ανακοίνωση της μετόχου «Marfin Investment Group Α.Ε. Συμμετοχών» (εφεξής «η MIG»):

«Ως προκύπτει από την από 7.11.2011 ανακοίνωση της «ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» (εφεξής «η ATTICA»), κατά την Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ATTICA της 2.11.2011, κατά την οποία αποφασίσθηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ATTICA, η MIG προέβη σε δήλωση σύμφωνα με την παράγραφο 4.1.4.1.2. του Κανονισμού ΧΑ με την οποία επιφυλάσσεται να διατυπώσει τις προθέσεις της για συμμετοχή στην εν λόγω αύξηση και για τη διατήρηση του ποσοστού συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο της ATTICA, μόλις ληφθούν οι απαιτούμενες σχετικές αποφάσεις από τα αρμόδια όργανά της. Είναι αυτονόητο ότι οι αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων των δύο εταιριών είναι απολύτως διακριτές σύμφωνα με τις αρχές του εταιρικού δικαίου και της εταιρικής διακυβέρνησης. Η MIG επαναλαμβάνει και δια της παρούσης την πρόθεσή της να ανακοινώσει σε εύλογο χρόνο τις προθέσεις της κατόπιν απόφασης των αρμοδίων οργάνων της. Σε κάθε περίπτωση, η MIG δηλώνει ότι προτίθεται να διατηρήσει τις μετοχές που ήδη κατέχει (άμεσα ή έμμεσα) στο μετοχικό κεφάλαιο της ATTICA έως την ολοκλήρωση της αύξησης και την εισαγωγή των νέων μετοχών στο ΧΑ, καθώς και για χρονικό διάστημα 6 μηνών μετά την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών».

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πολλοί από εμάς δεν κατέχουμε αυτή την γλώσσα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν η ΑΤΤΙΚΑ και η MIG, μήπως μπορεί κάποιος να μας πει με απλά λόγια τι ακριβώς σημαίνουν και τι ενδεχόμενα υπάρχουν?

Επίσης εάν τα παραπάνω έχουν καμία σχέση με την συμμαχία MIG & ADM και τι μπορεί να σημαίνει αυτή για το μέλλον των ναυπηγείων και κυρίως του Νεωρίου με το οποίο η ΑΤΤΙΚΑ είχε ιδιαίτερη σχέση.

Link to comment
Share on other sites

Η MIG, βασικός και σχεδόν μοναδικός μέτοχος της Attica, δεν δεσμεύεται αυτή τη στιγμή πως θα καταβάλει το ποσό της αύξησης που της αντιστοιχεί (περίπου το 90%). Οπότε τίθεται το ερώτημα: ο μέτοχος που ψήφησε την ΑΜΚ, δεν θα συμμετάσχει σε αυτή; Τα ενδεχόμενα είναι 3:

  1. Να αποφασίσει πως θα συμμετάσχει και να καλύψει την ΑΜΚ, δίνοντας έτσι στην εταιρεία την απαραίτητη ρευστότητα για να βγάλει το χειμώνα.
  2. Να βρεθεί άλλος επενδυτής που θα βάλει τα χρήματα και έτσι το ποσοστό της MIG θα μειωθεί ανάλογα.
  3. Να μη γίνει ΑΜΚ και τα απαραίτητα κεφάλαια να βρεθούν είτε από δανεισμό (δύσκολο στις μέρες μας) είτε από πωλήσεις πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Η περίπτωση 1 είναι μια φυσιολογική εξέλιξη και δεν έχει ενδιαφέρον να ασχοληθούμε. Όπως και η περίπτωση 3 είναι πάντα ανοικτή, κάθε στιγμή είναι πιθανό να πουληθεί κάποιο πλοίο της εταιρείας από όσα της περισσεύουν. Δε νομίζω ότι θα εκπλαγεί κανείς μας εάν "αύριο" πουληθεί κάποιο Superfast, το Horizon ή ο Διαγόρας. Απλώς εάν υπάρχει ανάγκη ρευστού θα πέσουν αντίστοιχα και οι απαιτήσεις.

Οπότε έχει ενδιαφέρον η περίπτωση 2, δηλ να μειώσει το ποσοστό της η MIG και να μπει κάποιος νέος επενδυτής στην ΑΤΤΙΚΑ. Η δε χρονική συγκυρία των σημερινών ανακοινώσεων δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Σε αυτή την περίπτωση, εάν κάποιος βάλει και τα περίπου 25 εκ της ΑΜΚ με τι ποσοστό της ΑΤΤΙΚΑ θα βρεθεί?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...