Jump to content
Shipfriends

Οικονομικές καταστάσεις εταιριών


Recommended Posts

Ψ Η φ Ι σ Μ Α

προτείΝοΥΜε, στοΥς ΑρΜόδΙοΥς φορείς τΗς ελλΗΝΙΚής πολΙτείΑς, ΥποΥργείο ΑΝάπτΥξΗς, ΑΝτΑγωΝΙστΙΚότΗτΑς ΚΑΙ ΝΑΥτΙλίΑς ,ΚΥβέρΝΗσΗ ΚΑΙ πολΙτΙΚά ΚόΜΜΑτΑ, ΝΑ προωθΗθεί ΚΑτεπεΙγόΝτως ΝοΜοθετΙΚή ρύθΜΙσΗ ποΥ ΝΑ προβλέπεΙ ολοΚλΗρωτΙΚή φοροΑπΑλλΑγή στΑ ΚΑύσΙΜΑ τωΝ πλοίωΝ ΚΑΙ στΙς ΜΙσθοδοσίες τωΝ πλΗρωΜάτωΝ, γΙΑ ΝΑ ΜεΙωθούΝ τΑ ΚόστΗ τωΝ πλοίωΝ, ποΥ εΚτελούΝ τΑ δροΜολόγΙΑ στΑ ΑΚρΙτΙΚά ΜΑς ΝΗσΙά ΚΑΙ ΝΑ ΑποτελέσοΥΝ ΙσχΥρό ΚίΝΗτρο γΙΑ δροΜολόγΗσΗ ΑξΙόπλοωΝ πλοίωΝ στΗ γρΑΜΜή πεΙρΑΙάς –ΙΚΑρίΑ –φούρΝοΙ-σάΜος.

plironoun foro eisodimatos kai foro gia to petrelaio oi aktoploikes?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oπως το γράφει, νομίζω ότι δεν εννοεί φοροαπαλλαγή των εταιρειών, αλλά των μισθών των ναυτικών. Aλλά κάτι τέτοιο δεν θα μειώσει τα έξοδα της εταιρείας, θα μειώσει μόνο τον φόρο των ναυτικών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τον χορο της λυπητερης ανοιξε για φετος λοιπον η ΑΝΕΚ,η οποια ανακοινωσε ζημειες υψους 22,9 εκατ. Ευρω,μειωμενες σε σχεση με το 2010 σημαντικη μειωση τζιρου λογω καυσιμων και μειωμενης κινησης αλλα βελτιωμενο EBITDA ποσου 12,3εκατ εναντι -11,4εκατ το 2010.

http://web.anek.gr/anek_prod/pdf/publish/news/2012/20120328_PR_GR.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ενα ερωτημα προς τους γνωστες της αγορας. Απο τον ισολογισμο της ΑΝΕΚ προκυπτει )αν το καταλαβαινω καλα οτι για τη ναυλωση του Ιεραπετρα για 2.5 μηνες πηρε περιπου 150000 Ευρω. Αυτο το τιμημα ειναι ευλογο;

Link to comment
Share on other sites

Τον χορο της λυπητερης ανοιξε για φετος λοιπον η ΑΝΕΚ

Και συνεχιζουμε το προγραμμα μας..με την ΑΤΤΙΚΑ και τα οικονομικα της αποτελεσματα για το 2011..

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα 2011 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 246,8 εκατ. (2010: Ευρώ 271,5 εκατ.) και Ενοποιημένες Ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 8,9 εκατ. (Ζημίες Ευρώ 2,5 εκατ.). Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, παρουσιάζουν Ζημίες μετά από Φόρους Ευρώ 86,5 εκατ. οι οποίες περιλαμβάνουν απομειώσεις ενσωμάτων στοιχείων και ενεργητικού του Ομίλου Ευρώ 41,8 εκατ. (Ζημίες μετά από φόρους Ευρώ 49,3 εκατ.). Στα ετήσια αποτελέσματα του Ομίλου περιλαμβάνονται επίσης Κέρδη Ευρώ 3,9 εκατ.από την πώληση του Superferry II τον Μάρτιο 2011

edit:Εχει και ΜΙΝΩΙΚΕΣ το μενου σημερα.. :P

Σημαντικά επηρεασμένα από την επιδείνωση των μακροοικονομικών και δημοσιονομικών μεγεθών της χώρας όσο και από τα οικονομικά μέτρα λιτότητας τα οποία οδήγησαν την Ελληνική οικονομία σε πρωτοφανή ύφεση είναι τα αποτελέσματα της Minoan Lines για τη χρήση 2011. Συγκεκριμένα η εταιρεία εμφάνισε ζημιές ύψους 39,4 εκατ. ευρώ ενώ σε επίπεδο ομίλου, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 193,3 εκατ. ευρώ.

O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το 2011 σημείωσε αύξηση 14,2% σε σχέση με το 2010 και διαμορφώθηκε σε 193,2 εκατ. ευρώ, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε -13,3 εκατ. ευρώ.

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

ναυλωση του Ιεραπετρα για 2.5 μηνες πηρε περιπου 150000 Ευρω. Αυτο το τιμημα ειναι ευλογο;
κατω απο €2000 τη μερα δεν βγαινει; δεν πρεπει να ειναι και πολλα. μην ξεχναμε και το αλλο, απο το φορο εισοδηματος εξαιρουνται οι ακτοπλοϊκες εταιρειες που εχουν ιδιοκτητα πλοια. οσες εχουν ναυλωμενα (πχ αιγαιον πελαγος) δεν εξαιρουνται. τι κανουν λοιπον για να μην πληρωσουν; φουσκωνουν τα εξοδα για να μην εμφανιζουν κερδη. ;)
Link to comment
Share on other sites

Και η ΝΕΛ ανακοινωσε τα οικονομικα της αποτελεσματα.

Ειχαμε αυξηση του κυκλου εργασιων του ομιλου σε 83.547.196,02, από € 56.544.981,56

Οι λειτουργικές ζημιές προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ηταν € 48.438.312,15 απο € 27.301.142,43

Οι ζημιες στον ομιλο ηταν € 61.015.202,83, απο € 43.365.848,64

Ολη η ανακοινωση στο site της ΝΕΛ

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για να καταλαβουμε την κατασταση λιγο καλυτερα απο το χειμωνα παιζει να παει παλι το bs1 στο ηρακλειο επειδη καιει 3-4 τονους λιγοτερους ανα ταξιδι απο το sf12

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Τα οικονομικά αποτελέσματα της HSW για το 2011 ήταν σε επίπεδο EBITDA ελαφρώς βελτιωμένα σε σχέση με το 2010 (5,6 εκ. € vs -1,2 εκ.), αλλά η μεγάλη αύξηση του χρηματοοικονομικού κόστους (10,1 εκ. vs 4,6 εκ) καθώς και οι έκτακτες ζημιές που προέκυψαν λόγω των πωλήσεων των πλοίων (4 εκ.) και λόγω απομείωσης της αξίας των παγίων (3 εκ.), οδήγησαν τα καθαρά αποτελέσματα στα περσινά επίπεδα (ζημιές 29,5 εκ.).

Σημείωση: Τα χρέη της ΑΝΕΚ/Αιγαίον Πέλαγος προς την HSW, που κατά καιρούς έχουν απασχολήσει το forum, ανέρχονται σε 13,2 εκ. και όπως αναφέρεται στην Έκθεση Διαχείρισης, έχει συμφωνηθεί πρόγραμμα έντοκης αποπληρωμής.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επίσης αν κατεβάσουν την ταχύτητα κανονικά σε μια ευνομούμενη χώρα θα έπρεπε να μειωθεί και το εισιτήριο (αφού μειώνεται η ποιότητα της υπηρεσίας πρέπει να μειώνεται και το αντίτιμο)

Οι ναύλοι στον ακτοπλοϊκό κλάδο έχουν απελευθερωθεί από το 2006, συνεπώς οι τιμές δεν έχουν καμία σχέση με τους νόμους, αλλά εξαρτώνται από τις συνθήκες της αγοράς.

Οι μειώσεις στη συχνότητα των δρομολογίων και στις ταχύτητες των πλοίων έγιναν προκειμένου να αποφευχθούν οι αυξήσεις της τάξεως του 40% που θα έπρεπε να γίνουν για να αντισταθμίσουν την αύξηση του κόστους των καυσίμων. Και μπορεί η ταχύτητα ή η ποιότητα μια υπηρεσίας, να είναι δύσκολο να κοστολογηθεί με ακρίβεια, υπάρχουν όμως άλλοι παράγοντες που είναι ξεκάθαρο πόσο κοστίζουν.

Ας πάρουμε μια απλή ανάλυση για δύο εταιρείες του κλάδου, ώστε να γίνει το παραπάνω απόλυτα κατανοητό.

Το 2009 ήταν η πρώτη χρονιά που τα αποτελέσματα των εταιρειών άρχισαν να γίνονται ανησυχητικά. Οι εταιρείες είχαν σημαντική πτώση στη λειτουργική τους κερδοφορία, η οποία ήταν βέβαια θετική, αλλά πενιχρή για να καλύψει τα τοκοχρεωλύσια, σε κάποιες περιπτώσεις ούτε καν τους τόκους. Ας θεωρήσουμε όμως για το συγκεκριμένο παράδειγμα, τις παρακάτω παραδοχές:

  • Σε περίοδο κρίσης, όλοι προσαρμόζονται, άρα και οι εταιρείες και οι τράπεζες θα πρέπει να δεχτούν πως δεν γίνεται να αποπληρώνονται τα δάνεια (επιμήκυνση/αναδιαπραγμάτευση που είναι και της μόδας) παρά μόνο οι τόκοι (και αυτοί μερικώς).
  • Πως οι μεταφορική κίνηση έχει παραμείνει σταθερή (στην πραγματικότητα η μείωση μαζί με τη φετινή χρονιά θα ξεπεράσει κατά πολύ το 30%).
  • Πως τα δρομολόγια και οι καταναλώσεις των πλοίων δεν έχουν αλλάξει.

Minoan: Το 2009 είχε 171,3 εκ έσοδα, 65,6 εκ κόστος καυσίμων, 7,1 εκ. EBITDA και ζημιές (προ εκτάκτων αποτελεσμάτων) 19 εκ. Για να διατηρούσε αυτή την πενιχρή λειτουργική κερδοφορία της, με τις σημερινές τιμές των καυσίμων (100% αυξημένες σε σχέση με το 2009), θα έπρεπε να αυξήσει τις τιμές της κατά 38%.

Attica : Το 2009 είχε 303,5 εκ έσοδα, 110,2 εκ κόστος καυσίμων, 29 εκ. EBITDA και ζημιές (προ εκτάκτων αποτελεσμάτων) 13,9 εκ. Για να διατηρούσε τη λειτουργική κερδοφορία της σε σταθερά επίπεδα, με τις σημερινές τιμές των καυσίμων, θα έπρεπε να αυξήσει τις τιμές της κατά 36%.

Φυσικά οι αυξήσεις αυτές δεν έγιναν και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα προβλήματα του κλάδου, οι εταιρείες έφτασαν στη σημερινή κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ομως οι εταιριες μειωσαν ταχυτητες και δρομολογια αλλα τις τιμες των εισητηριων τις εχουν φτασει στον θεο?Περσι δεν ηταν που καταργηθηκαν μερικως οι φοροι υπερ τριτων και ολες οι εταιριες ελεγαν 'επιτελους,οι τιμες θα πεσουν' :rolleyes:

Πως γινεται το 2008 να κοστιζει μια διαδρομη 26-28ευρω και φετος να εχει παει 40 που τα πλοια πανε με το ζορι στα 20μιλια και εχουν 3-4δρομολογια/βδομαδα. :ph34r:

Ουτε βεβαια ειδαμε καμια εταιρια να κανει ιδιαιτερες προσφορες να προσεκλυσει το επιβατικο κοινο B)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

1. Οι αυξήσεις που θα έπρεπε να έχουν γίνει στα εισιτήρια θα έπρεπε να ήταν της τάξεως του 40%, εάν είχε μεταβληθεί μόνο το κόστος των καυσίμων (δεν υπολογίζω τη μείωση της κίνησης κατά 20-30%, τα νέα πλοία που έχουν μεγαλύτερες καταναλώσεις ούτε την αύξηση όλων των υπόλοιπων λειτουργικών εξόδων).

2. Η μείωση στα υπέρ τρίτων ήταν μηδαμινή αφού μειώθηκε μόνο η επιβάρυνση του ΝΑΤ (6,5% επί του καθαρού ναύλου) αλλά μέσα στην ίδια χρονιά αυξήθηκε κατά 5% το ΦΠΑ

3. Δεν ξέρω σε ποια γραμμή αναφέρεσαι με το συγκεκριμένο παράδειγμα, αλλά σε καμία περίπτωση οι αυξήσεις τιμών της τελευταίας τριετίας, δεν ήταν τόσο μεγάλες. Θα έλεγα πως κυμαίνονται στα επίπεδα του 10-12%. Ενδεικτικά παραδείγματα τιμών οικονομικής θέσης 2012 vs 2009:

• Ηράκλειο – Minoan: 37 – 41 – 11%

• Μύκονος – Blue Star: 30,5 – 34 – 11%

• Ρόδος – Blue Star: 53,5 – 59,5 – 12%

• Πάρος – HSW: 43,5 – 48 – 10%

• Λέσβος – HSW: 36,5 – 41,0 – 12%

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Ο NHSOS XIOS βέβαια μίλησε από το 2008 μέχρι σήμερα γι'αυτό ας μιλήσουμε με νούμερα:

Πειραιάς - Μύκονος, HIGHSPEED 4, 17/7/2008 €44,50 (αριθμός εισιτηρίου: Ζ 3602****)

Πειραιάς - Μύκονος, HIGHSPEED 6 την άλλη Παρασκευή €57,00 (τσάμπα πράμμα)

Αύξηση 28% αν φυσικά δεν κάνει λάθος το κομπιουτεράκι μου.

Link to comment
Share on other sites

  • Ο λόγος που έκανα τη σύγκριση με το 2009 ήταν επειδή από εκείνη τη χρονιά και μετά, τα καύσιμα παρουσίασαν χρόνο με το χρόνο σταθερή αύξηση.
  • Την άνοιξη-καλοκαίρι του 2008, τα καύσιμα είχαν πιάσει πολύ υψηλές τιμές (για περίπου 3 μήνες) και οι εταιρείες (ιδιαίτερα η HSW) είχαν μετακυλήσει το κόστος αυτό στις τιμές των εισιτηρίων. Η τιμή που αναφέρεις δεν είναι αυτή που ίσχυε το καλοκαίρι του 2008 για τη Μύκονο, ίσως να είχες προλάβει κάποια προσφορά ή να είχες αγοράσει τα εισιτήρια σου πολύ νωρίς ή να προέρχεται από κάποια αντικατάσταση. Οι τιμές του 2008 ήταν ακριβότερες από τις σημερινές, ενδεικτικά αναφέρω:

Χίος: 45 – 37 -18%

Λέσβος: 50 – 41 -18%

Μύκονος (χαμηλή περίοδος): 54 – 52 -3%

Μύκονος (υψηλή περίοδος): 54 – 57 +6%

Πάρος (χαμηλή περίοδος) 53,5 – 48 -10%

Πάρος υψηλή περίοδος 53,5 – 52,5 -2%

Link to comment
Share on other sites

Ορεστη τον Φλεβαρη του 2008 ειχε 26ευρω το αεροπορικο καθισμα για Χιο(με την ΝΕΛ) και τον Μαρτη ειχαν γινει αυξησεις και απο την HSW.Για το καλοκαιρι του ιδιου ετους εχεις δικιο,οι τιμες ειχαν γινει απλησιαστες(σε ολες τις γραμμες)λογω της αυξησης της τιμης του πετρελαιαου.

Γιατι ομως οι εταιριες μειωσαν ταχυτητες και δρομολογια αλλα τις τιμες των εισητηριων τις εχουν φτασει στον θεο?

Σε αυτο υπαρχει καποια απαντηση? Και αφορα ολες τις εταιριες καθως τα 25μιλια εγιναν 20,και τα 20 εγιναν 17(απο τα πλοια μεγαλης ηλικιας)ενω ολοι προχωρησαν σε περικοπες δρομολογιων.

Τελοσπαντων,επειδη συζηταμε για την οικονομικη καταντια των εταιριων εδω,το εχουμε σχολιασει πολλες φορες οτι η κριση δεν ειναι η μονη αιτια για ολα.

Η κακοδιαχειρηση,οι λαθος 'επεκτατικες πολιτικες' ορισμενων εταιριων και γενικοτερα η επιβιωση τους χαρη στις πλατες που εβαζαν οι τραπεζες(τους)με την χορηγηση δανειων,ξεκινησαν την κατηφορα....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...