Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πέρασε το 1ο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου και η Αττικά αδυνατεί να ανακοινώσει τα δρομολόγια και στις 2 γραμμές της Κρήτης ακόμα και για τον επόμενο μήνα! Όπως έμαθα από πρακτορεία στον Πειραιά δεν ξέρουν ποια πλοία θα είναι σε λειτουργία καθώς επίσης υπάρχει και μετάβαση στο ενιαίο σύστημα κρατήσεων της Blue star 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν αποτελούν έκπληξη αυτά που αναφέρεις @ΕΥΔΟΞΟΣ. Οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε επισημάνει, ότι μετά τη συγχώνευση η Attica βρίσκεται σε ένα διαρκές hangover.

Το είχαμε ξανασυζητήσει και στις γραμμές τις Αδριατικής και όπως φαίνεται είναι γενικότερο το πρόβλημα και δεν έχει να κάνει με το αν έχουν ανταγωνισμό σε κάποια γραμμή ή όχι.

On 1/22/2024 at 7:31 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Οι άλλοι μπορεί να έχουν ανεβάσει δρομολόγια, αλλά εκτός από το Κύδων να πας που; Στην Αγκώνα τα πλοία τους μπορούν να συγκριθούν με αυτά της Άττικα; Ξέρω πολλούς συχνούς επιβάτες που έρχονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα που δεν μπαίνουν με τίποτα στα πλοία τους.

On 1/22/2024 at 9:44 PM, Nick the Greek said:

@ΕΥΔΟΞΟΣ, μαζί σου. Ούτε κι εμένα μου αρέσει αυτό που προσφέρει η Grimaldi στον επιβάτη επάνω στο πλοίο. Από την άλλη όμως όταν ο άλλος θέλει να κλείσει διακοπές, δε μπορεί να μαδήσει τη μαργαρίτα μέχρι να βγάλεις εσύ δρομολόγια. Είναι σαν να χρειάζεσαι ένα ζευγάρι παπούτσια. Αν πας στο μαγαζί που προτιμάς και σου πούν "δεν έχουμε στόκ, κι ούτε ξέρουμε πότε θα έχουμε", εσύ θα τους περιμένεις μέχρι να ευαρεστηθούν να φέρουν εμπόρευμα?

Και θα σου πω και το άλλο. Δες τι γίνεται στην Ισπανία με τη Balearia πχ. Αλλάζουν πλοία σαν τα πουκάμισα, ούτε που ξέρουν ποιό θα πάει πού. Αν εσύ κλείσεις ένα Βαρκελώνη - Ιμπίθα για τον Ιούνιο, μπορεί να λέει η κράτηση Visborg. Και να πας και να είναι το Denia Ciutat Creativa. Δρομολόγιο όμως έχει δημοσιευμένο εδώ και μήνες, για να μαζέψουν πελατεία και χρήματα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εντάξει,  πεθαίνω,  εξει στην attica group, το τμήμα με τους γραφίστες έχει πολύ όρεξη μάλλον, και αρκετό ελεύθερο χρόνο.... Ή εχουν και αυτοι "Γωνία του γραφίστα"....

Το Βig Ben, το είχαμε δει και παλαιότερα με μπλε ρίγα, οπότε και με μαύρη ρίγα, δεν μου φαίνεται παράξενο....

Αλλά το Έλουρος ?

Ή τα Φίδια Ι και ΙΙ ?

Όλα τα λεφτά 

Τα σινιάλα "κουτάκια" δεν τα σχολιάζω....

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τη συγχώνευση και τις αλλαγές σε διοικητικό και ιδιοκτησιακό καθεστώς, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την κίνηση του ομίλου, να διαγράψει από την ιστοσελίδα της ΑΝΕΚ την λαμπρή ιστορία της και τους ανθρώπους που την ανέδειξαν με επικεφαλής τον Μακαριστό Ειρηναίο Γαλανάκη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/8/2024 at 6:19 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ήταν να μην επιστρέψει σε διεθνή γραμμή το Λευκά Όρη!! Μιας και πρόκειται να ναυλώθει για ένα μήνα σε εταιρεία στην Δυτική Μεσόγειο.

Εγώ νομίζω ότι το Αριάδνη θα πάει στη ναύλωση 

Link to comment
Share on other sites

Έχει πλοία για περίσσευμα η Άττικα ούτως ώστε να δίνει και για ναυλωση πλοίο!?? Κι εμείς που νομίζαμε ότι είναι μείον ένα πλοίο για να μπορεί να εξυπηρετεί τις γραμμές της... 

Link to comment
Share on other sites

To νομιζανε αυτο όσοι είχαν ξεγραμμένους τους Μαθουσαλες της ΑΝΕΚ.

Τώρα που πέφτει ρεκτιφιέ ειναι ζάχαρη κ μέλι τα καρπούζια του Βαγγέλη.

Link to comment
Share on other sites

Διοικητικές αλλαγές στον Όμιλο: Ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος  προάγεται σε αναπληρωτής CEO, ενώ τη θέση του ως Επιτελικός Διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης αναλαμβάνει ο κ. Αντώνης Καλαμάρας, προερχόμενος από την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, MILTIADIS said:

To νομιζανε αυτο όσοι είχαν ξεγραμμένους τους Μαθουσαλες της ΑΝΕΚ.

Αυτό να μου πεις.., άμα βάλουν και τα δυο Κρήτη στο κουρμπέτι, θα δώσουν και δεύτερο στο τέλος... 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ξεφεύγουμε, αλλά μου φαίνεται δύσκολο και αν θα αξίζει τον κόπο να επαναλειτουργησει σαν επιβατηγό το Κρήτη Ι.. θα χρειάζεται γενναίο ποσό.. 

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν ο ένας εκ των μαθουσαλων, όπως άλλωστε το περίμενα και το είχα αναφέρει σε παλιότερο post, είναι ήδη στο σύστημα κρατήσεων για Ηράκλειο. Για το δίδυμο 'αδερφάκι' του στην καλύτερη περίπτωση αμοιβό 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Mike18 said:

 

1 minute ago, proud_ionian said:

Εδώ είναι το thread για το υπό συζήτηση ferry.

Ας το έχουμε και στο topic του καινοτόμου ομίλου:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως το καλοκαίρι τα δρομολόγια του ομίλου θα είναι ως εξής:

Κρήτη 2 -Kissamos Ηράκλειο

Μπενυ - Έλυρος Χανιά 

Blue Star 2 - Asterion 2 Δωδεκάνησα

Σάμος - Ρόδος - Διαγόρας - Πρέβελης ΒΑ Αιγαίο

Όλα τα σούπερφαστ + Hellenic Spirit (σύντομα φαντάζομαι και αυτό στα κόκκινα) Αδριατική

BS1, BS Paros, Naxos και Delos Κυκλάδες

BS Patmos Δωδεκάνησα - ΒΑ Αιγαίο

BS Chios Κρήτη Δωδεκάνησα

Τα ταχυπλοα + μικρά επιβατηγά τα κλασικά Σποράδες Σαρωνικός Κυκλάδες κλπ

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 hours ago, Strofalos said:

Η Άττικα δεν έχει χρόνο για αγορές..ασχολείται με μπογιές και χρώματα. 

 

20 minutes ago, SQE said:

Καταλληλότερα είναι τα Spirit of Tasmania I & II , αλλά δεν νομίζω να έχουν πλάνα για αγορές μεταχειρισμένων ούτε και το ρεστό στην παρούσα.

On 1/22/2024 at 8:26 PM, proud_ionian said:

Προσωπικά πιστεύω ότι λείπουν τα κεφάλαια, τόσο η ίδια συμμετοχή, όσο και τα χαμηλότοκα δάνεια από το ταμείο ανάκαμψης (παίζει να μην έχουν πάρει ακόμη τις εγκρίσεις), ενώ λογικά περιμένουν και τι θα βρέξει από το δημόσιο ταμείο

Μέχρι να δουν το χρώμα του χρήματος, θα βράζουν στο ζουμί τους.

Συμφωνώ με τον @SQE. Δεν περισσεύουν χρήματα. Φέτος δεν ήταν σε θέση ούτε την πολυδιαφημισμένη  της εγκατάσταση scrubbers να συνεχίσουν. Δόθηκε βάρος στο συμμάζεμα των πλοίων της ΑΝΕΚ και κυρίως των δύο Fossen. 

On 2/13/2024 at 3:24 AM, proud_ionian said:

Τελευταία πήρε το μάτι μου στον οικονομικό τύπο και ένα άλλο σενάριο. ΑΜΚ, με παραίτηση των παλαιών μετόχων (της γνωστής;)), ώστε να πέσει το ποσοστό στο 70% περίπου. Θα απευθύνεται στο ευρύ κοινό και σε θεσμικούς, με το κατάλληλο σπρώξιμο στα ΜΜΕ. Έτσι και λεφτά θα μαζέψει ο όμιλος και δεν θα αλλάξουν οι συσχετισμοί στην κορυφή. Για το κοντινό μέλλον του δίνω πολλές πιθανότητες. Το έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις.

 

On 2/13/2024 at 9:52 AM, marioskef said:

Οχι, στο ΔΑΑ δεν εγινε αυξηση μετοχικου κεφαλαιου αλλα διαθεση υπαρχοντων μετοχων...

Πριν δέκα μέρες πήρε το μάτι μου και αυτό το σενάριο, της διάθεσης δηλαδή υπαρχουσών μετοχών από τον βασικό μέτοχο. Έχω την εντύπωση ότι κάποια από αυτά τα δημοσιεύματα, είναι για να μετρήσουν αντιδράσεις.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Petros P said:

Και με τιμές στην περιοχή των 60 για το καθένα 

 

21 hours ago, proud_ionian said:

 

Συμφωνώ με τον @SQE

Πέρα από την έλλειψη κεφαλαίων, που είναι και το βασικότερο, εγώ έχω και έναν άλλο προβληματισμό: Εμείς μπορεί να θέλουμε να επαναπατρίσουμε την ομογένεια :P από Καναδά και Αυστραλία, είναι όμως τα πρώην Superfast αυτό που λείπει από τον όμιλο, ειδικά στην Αδριατική;

Link to comment
Share on other sites

Όχι κάτσε με τύπου Λευκά Όρη πλοία να μαζεύουν πολύωρες καθυστερήσεις ή με την Αριάδνη να φεύγει κάθε τρεις και λίγο σε ναυλώσεις και να μην έχουν πλοία να την αντικαταστήσουν. Σαφώς και χρειάζεται καλύτερα πλοία η Αδριατική...

Για να μην αναφέρουμε και το Κρήτη 2 στο Αιγαίο, που ανα πάσα στιγμή μπορεί να βγάλει βλάβη και μετά να τρέχουν...

Edited by kefalonia94
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν είναι αυτό που λείπει αλλά σίγουρα μπορεί να αποτελέσουν το μεταβατικό στάδιο μέχρι να τεθεί σε εφαρμογή το ναυπηγικό πρόγραμμα της εταιρείας. Μια λογική εξέλιξη θα ήταν να πήγαιναν στην αρχή Αδριατική και το Αριάδνη να έρθει πάλι Αιγαίο για να αντικαταστήσουν πλοία όπως το Κρήτη. Τα δύο της Αυστραλίας είναι ιδανικά για την Αδριατική αλλά δε ξέρω μετά από τόσα χρόνια στο Bass Strait πόσο ταλαιπωρημένα θα είναι...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, αυτό που λείπει από την Άττικα είναι όραμα, και όχι πλοία. Πρέπει να κατασταλάξουν στο τι θέλουν. Δείτε τα πιο απλά, εδώ καλά-καλά δεν ξέρουν τι χρώμα τα θέλουν τα βαπόρια τους...

Link to comment
Share on other sites

Μη μου βάζετε στο στόμα κουβέντες που δεν είπα.

Στο μυαλό μου έχω τα αδερφά των fast του Bari και τα visentini των τελευταίων ετών.

Το μεταφορικό έργο σήμερα είναι τελείως διαφορετικό από τα 90s.

ΥΓ1: το Αριάδνη μόνο για ναυλώσεις κάνει.

ΥΓ2: Μήπως δεν την αντικαθιστούν γιατί δεν υπάρχει ανάγκη;

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω τι έχουν στα συρτάρια τους εκεί στην Attica όσον αφορά πλάνα και σχέδια πλοίων για το μέλλον, αλλά θα πω ότι δεν εκμεταλλεύονται τη θέση που έχουν στην ακτοπλοΐα. Δε γίνεται πριν από 10 χρόνια η Seajets να είχε μόνο 5 πλοία που δούλευαν στο Αιγαίο και να έχει φτάσει μετά από 10 χρόνια να έχει τόσα πολλά ταχύπλοα ενώ στη Hellenic είχαν τα Highspeed και τώρα έχουν μείνει στο Αιγαίο μόνο με το 4. Το κενό που υπήρχε στις διασυνδέσεις των νησιών το κάλυψε η Seajets ενώ θα μπορούσε να το είχε κάνει η Hellenic/ Attica και να ήταν κυρίαρχος τώρα στο Αιγαίο σε όλους τους τομείς. Άργησε να μπει στο χώρο με τα Ro-Ro… Κάθε 3 και λίγο έβαζαν express και έκτακτα δρομολόγια μέσα στο καλοκαίρι για να καλύψουν κίνηση που χωρίς Ro-Ro δε γινόταν να καλυφθεί. Φαίνεται πως το κατάλαβαν και προχώρησαν στην αγορά του Carrier 1 και αφού είδαν ότι πηγαίνει καλά αγόρασαν το Carrier 2. Όλες οι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες της Ευρώπης στον τομέα των Ro-Pax κάνουν παραγγελίες νέων πλοίων με νέες καινοτομίες. Η μόνη που δεν έχει κάνει κάτι τέτοιο είναι η Attica. Και πρέπει να το κάνει πριν το εκμεταλλευτεί κάποιος άλλος… 3 πλοία διαστάσεων Blue Star 1/2, 3 πλοία Superfast για Αδριατική, 2 πλοια Blue star Patmos και 3-4 διαστάσεων Paros/Naxos τα θεωρώ απαραίτητα για να γίνει μια σωστή ανανέωση και ενδυνάμωση του στόλου. Σε συνδυασμό με 6-7 ταχύπλοα τύπου HS4/5, ναι ταχύπλοα, για να κοντράρει ανταγωνισμό και να ενισχύσει τη παρουσία της. Γραμμές για ταχύπλοα πολλές… Η μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή της Ελλάδα δεν συνδέει καν την Μύκονο με τη Πάρο τη Μύκονο με τη Σαντορινη τον Πειραιά με τις Δυτικές και άλλες τόσες απευθείας διασυνδέσεις τις οποίες έχει αφήσει όλες στον ανταγωνισμό… Μια τέτοια εταιρεία με έναν τέτοιο στόλο θα ήταν ολοκληρωμένη σε όλους τους τομείς και αργά η γρήγορα όσα χρήματα και αν ξοδέψουν σε ναυπηγήσεις πλοίων θα επιστρέψουν πίσω… 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Champion Jet_2 said:

 3 πλοία διαστάσεων Blue Star 1/2, 3 πλοία Superfast για Αδριατική, 2 πλοια Blue star Patmos και 3-4 διαστάσεων Paros/Naxos τα θεωρώ απαραίτητα για να γίνει μια σωστή ανανέωση και ενδυνάμωση του στόλου. Σε συνδυασμό με 6-7 ταχύπλοα τύπου HS4/5, ναι ταχύπλοα, για να κοντράρει ανταγωνισμό και να ενισχύσει τη παρουσία της. Γραμμές για ταχύπλοα πολλές… 

Μια τέτοια εταιρεία με έναν τέτοιο στόλο θα ήταν ολοκληρωμένη σε όλους τους τομείς και αργά η γρήγορα όσα χρήματα και αν ξοδέψουν σε ναυπηγήσεις πλοίων θα επιστρέψουν πίσω… 

Οπως τα περιγραφεις τα πλοια με τις διεθνεις τιμες εξω να σε βοηθησω λιγο..

3 blue star 1 & 3 Superfast  απο 150εκτ ευρω(παραπανω βγαινουν τα superfast γιατι θα ειναι κ πιο πολλα μετρα για την Αδριατικη)

2 Πατμος απο 100

3 Παρος απο 70

4 Hs απο 40 

Εισαι κοντα στο 1 δισ 300 εκατ ευρω,ποιος θα τα βαλει κ πως θα γινουν αποσβεση τετοια νουμερα;

Link to comment
Share on other sites

Σε βάθος χρόνου θα γίνει απόσβεση είναι δεδομένο αυτό.  Όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα θα γίνονται όλο και πιο αυστηρά ειδικά με τα emissions. Πολύ απλά, υπερήλικα πλοία περασμένης τεχνολογίας και χωρίς καινοτομίες για μείωση αποτυπώματος θα είναι ασύμφορα να λειτουργούν . Καλύτερα να είσαι προετοιμασμένος για αυτό παρά αν πληρώνεις δυσβάσταχτα ποσά για πλοία που δεν θα έχουν μέλλον σε 10 χρόνια από τώρα και να πρέπει τότε να κανείς τις ναυπηγήσεις…

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη χρειάζεται 6 πλοία τύπου Έλυρος 200 μέτρα με επίσης περισσότερα μέτρα για γκαραζ που με αυτό τον τρόπο μπορεί να παίξει μπάλα Δωδεκάνησα Κρήτη Αδριατική και 3 τύπου Χίος αλλά με καλύτερη διαρρύθμιση στο γκαράζ 

Link to comment
Share on other sites

Σε πρώτη φάση χρειάζεται λεφτά. Τώρα αν θα φτιάξει 6 Έλυρους ή 12 Απόστολους, είναι δευτερεύον. ;) 

 

1 hour ago, margaritis24 said:

Εισαι κοντα στο 1 δισ 300 εκατ ευρω,ποιος θα τα βαλει κ πως θα γινουν αποσβεση τετοια νουμερα;

Να θυμίσω στον σύντροφο @margaritis24 ότι ο όμιλός έχει εξαγγείλει επενδυτικό πρόγραμμα ύψους ενός δις, το οποίο θα υλοποιηθεί στα ναυπηγεία της ΟΝΕΧ την επόμενη δεκαετία. Μη γελάτε. Σας ακούω :D 

On 11/30/2023 at 10:36 AM, proud_ionian said:

Το πολυδιαφημισμένο επενδυτικό πρόγραμμα της Attica, ύψους ενός δις!!!, το οποίο θα αφορά εκσυγχρονισμό, συντήρηση και περιβαλλοντική αναβάθμιση του υπάρχοντος στόλου, αλλά και μελλοντικές ναυπηγήσεις νέων πλοίων, θα υλοποιηθεί πιθανότατα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

 

Είναι προφανές ότι χωρίς στρατηγικό επενδυτή που θα βάλει το χέρι στην τσέπη, ελάχιστα θα υλοποιηθούν.

ΟΚ, η Attica είναι... too big to fail που λέμε και στα χωριά μας, αλλά κάποιος πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη.

Δεν θα τα βάλει ούτε ο παρένθετος μεγαλομέτοχος, ούτε η τράπεζα που κρύβεται... στην πισίνα του:P, ούτε ο υπάλληλος πολυτελείας που αυτοαποκαλείται εφοπλιστής, ούτε η θεία από τις Βρυξέλλες. Ήδη, μετά τον αρχικό ενθουσιασμό, ο Στυλιανίδης προσπάθησε να συμμαζέψει τις προσδοκίες για χρηματοδότηση της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου με ευρωπαϊκό χρήμα

 

On 2/11/2024 at 7:50 PM, Taxidiotis said:

Μην ξεχνάμε ότι ο όμιλος είναι προς πώληση και φήμες λένε και σε κομμάτια!

Πίστευα ότι ο όμιλος θα πουληθεί en bloc, αλλά πλέον, βλέποντας ότι τα κουκία δεν βγαίνουν, δεν αποκλείω και τη σαλαμοποίηση. Πρώτα Μαρόκο, μετά Αδριατική (όχι στον G, αλλά σε ανταγωνιστή είτε από Ιταλία, είτε από Σκανδιναβία), μετά τα ταχύπλοα και στο τέλος να μείνει μια εταιρία στο Αιγαίο με πολυετείς συμβάσεις στις άγονες και δεσπόζουσα θέση στην αγορά, την οποία θα μπορούσαμε να φορτώσουμε σε κάποιο fund ημετέρων ή σε κάποια σύμπραξη κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών.

Για να επανέλθω στην αρχική μου σκέψη, πιστεύω ότι περισσότερο θα βοηθούσε, βραχυπρόθεσμα έστω, την εταιρία αν έφερνε δύο αδερφά των fast του Bari  ή δύο νεότερα Visentini στην Αδριατική, παρά τα fast της Αυστραλίας ή του Καναδά. Νεότερα θα ήταν και λιγότερο κοστοβόρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Κάνανε μεταγραφή-προσθήκη και τους άνοιξε με τα χίλια ζόρια τα μάτια και πήρανε 2 RO/RO και εξυπηρετούν τα φορτηγά στα νησία.......μέχρι τότε τα θεωρούσαν πλέμπα και τους ένοιαζε μονο να πηγαινουν ψωνισμένοι κοστουματοι στα κυριλε  και καλά και στα νησία τα in. Με ΔΥ συμπεριφορά μη περιμένετε τίποτα παραπάνω!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...