Jump to content
Shipfriends

SQE

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Από την στιγμή που έφυγε από την εταιρία ο παναγόπουλος άρχισε η κάτω βόλτα θα έλεγα... Καμιά ελληνική εταιρία δεν είχε δρομολογήσει πλοία και πόσο μάλλον νεότευκτα high speed ferries σε βόρεια και βαλτική θάλασσα!! Δυστυχώς ήταν μεγάλος σε ηλικία πλέον και ο γιος δεν είχε τις ικανότητες ούτε τον απίστευτο χαρακτήρα του πάτερα για να τον διαδεχθεί. Όσοι είχαν δουλέψει στις εταιρίες που είχε ιδρύσει ξέρουν.
  2. Πολύ εντυπωσιακό ταχύπλο και σχεδιαστικά αλλά και λόγω δυνατοτήτων . κρίμα..
  3. Η γραμμή που ταίριαξε στον μικρο αίολο θα έλεγα ότι ήταν ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ και προέκταση για ΚΑΤΑΠΟΛΑ το καλοκαίρι (2 σεζόν πρέπει να έκανε αν θυμάμαι καλά και είχε πάει πολύ καλά από πλευράς κίνησης) Δυστυχώς είχε την ατυχία όπως πολύ σωστά έχει αναφερθεί πολλές φορές να το δουλεύει μια εταιρεία άσχετη στον τομέα των ταχυπλόων ενώ στον αντίποδα είχε σκληρό ανταγωνισμό από την HELLENIC με το ΗS 4 & 5 τα οποία και υπερείχαν κατά πολύ!! Σαν αποτέλεσμα δεν κατάφερε να ξεδιπλώσει τα πλεονεκτήματα του ( 3 Main Engines / waterjets ) όποτε και αρκετά μειωμένη κατανάλωση / έξοδα χρήσης και συντήρη
  4. Τόσα χρόνια που έχει να συντηρηθεί , τα ύφαλα του που είναι από χάλυβα θα έχουν το κακό τους χάλι.... Η ΑΝΕΝ δεν νομίζω να το δρομολογήσει πουθενά και λογικά θα καταλήξει απέναντι στα μεμέτια ☹️
×
×
  • Create New...