Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παντως εγω ηξερα για εγκαινια πρωτα Ανκονα και μετα Πατρα αλλα δεν εχω λογο να αμφισβητησω τα 'αυτια' σου proud-ε:P Ευελπιστω παντως οι shipfriends να του κανουμε εγκαινια πιο νωρις;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 465
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και στο Ηράκλειο, στην "πατρίδα", πότε με το καλό ??? :P:D

Έλα μου ντε!! Με πρόλαβες!!!

Αν και δεν είμαι πλέον Ηράκλειο, θα ήλπιζα να κατέβει και όλο και κάποιο αφορμή θα βρω για να κατέβω! ;)

Πηγή φωτογραφίας: http://de.wikipedia.org/wiki/Cruise_Europa

post-1971-12832698312_thumb.jpg

Edited by nikosdet
Link to comment
Share on other sites

Αν και -όπως μας πληροφόρησε ο proud- στα μέσα του Οκτώβρη το πλοίο θα κάνει εγκαίνια στα λιμάνια όπου και θα δραστηριοποιείται, στα δρομολόγια των ΜΙΝΩΙΚΩΝ προς Ιταλία, δεν φαίνεται πουθενά μέχρι και τις 31/10ου που υπάρχουν ανοικτά πλάνα.

Παρατήρηση : Στην σελίδα των δρομολογίων προς Ανκόνα, το ZEUS PALACE αναφέρεται ακόμα ως ΕΒ: EUROSTAR BARCELONA - GRIMALDI LINES. :rolleyes:

Απορία : Το "Ανκόνα" γράφεται ως ..."Ανκόνα" ή ως ..."Αγκώνα" ??? :P

Link to comment
Share on other sites

To λογικό είναι να μεταφράζεται όπως προφέρεται από τους Ιταλούς , Ανκόνα δηλαδή. Τώρα ελληνιστί κι επειδή κάποιες φήμες λένε ότι μοιάζει η πόλη σαν αγκώνας την προφέρουν έτσι. Πάντως εγώ έχω συμπράξει με τους Ιταλούς και την λέω Ανκόνα.:D

Όσο για τα πλάνα, σε περιπτώσεις παραλαβών νεότευκτων ή μετασκευών συνηθίζουν να μην ρισκάρουν να ανοίξουν πλάνα και να συμπεριλάβουν τα νέα αποκτήματα μέχρις ότου αποκλειστεί κάθε περίπτωση στραβής.

Με άλλα λόγια δεν αποκλείουμε να μπει στο πλάνα το βαπόρι ακόμη και στις 10-15 οκτωβρη , την τελευταία στιγμη δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καποια τελευταια νεα για το πλοιο και την δρομολογηση του.Απ οτι φαινεται δεν θα εχει καμια σχεση με την ΜΙΝΟΑΝ(μαλλον μονο τα σινιαλα)αφου μεν το πληρωμα του θα ειναι Ιταλοι(ανωτερες βαθμιδες)και Ρουμανοι(κατωτερες) και δε,η εταιρια που θα το διαχειριζεται θα ειναι η Grimaldi.Ηδη ολο το πληρωμα(σχεδον)ειναι στο πλοιο και η αναχωρηση για Πατρα,προβλεπεται στις 10 του μηνα.Ιταλικη σημαια,λιμανι νηολογιου το Παλερμο,κλειστε φροντιστηριο για Ιταλικα:D

Link to comment
Share on other sites

το πληρωμα του θα ειναι Ιταλοι(ανωτερες βαθμιδες)και Ρουμανοι(κατωτερες)
Και με αφορμή αυτό προέκυψε Ελληνοϊταλικό ναυτεργατικό ζήτημα. Τώρα, δεν ξέρω πόσο λογικό είναι ο Έλληνας συνδικαλιστής να ζητάει από τον Ιταλό να προασπίσει τα συμφέροντα των Ελλήνων ναυτικών εις βάρος των Ιταλών. Μάλλον πιό ορατό μου φαίνεται το ενδεχόμενο επιδότησης των εισφορών.
[...]Τι γίνεται με την επάνδρωση των πλοίων

Η είσοδος όμως δυο πλοίων του ομίλου Grimaldi με ιταλική σημαία (έστω και προσωρινά) προβληματίζει και τα ναυτεργατικά σωματεία που βλέπουν να χάνονται θέσεις εργασίας στις γραμμές αυτές. Τα δυο πλοία θα απασχολούνται πολύ λίγοι Ελληνες ναυτικοί με την πλειονότητα να είναι Ιταλοί, Ρουμάνοι, Βούλγαροι κ.λπ.

Σε επιστολή του ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, Γιάννης Χαλάς, επισημαίνει το συγκεκριμένο θέμα στον Ιταλό ομόλογο του Remo Di Fiore και ζητεί την παρέμβασή του ώστε να απασχοληθούν όσο δυνατόν περισσότεροι Ελληνες. Ειδικότερα σημειώνει: «Πληροφορούμεθα ότι υπό ναυπήγηση πλοίο της Grimaldi με ιταλική σημαία πρόκειται να αρχίσει σύντομα τακτική γραμμή, δραστηριοποιούμενο μεταξύ Ελλάδος - Ιταλίας, πιθανότατα αρχές Οκτωβρίου 2009. Πληροφορούμεθα ακόμα ότι το πλοίο αυτό θα στελεχώνεται κυρίως από Ιταλούς ναυτεργάτες, παρά το γεγονός ότι αριθμός άλλων ναυτεργατών της Ε.Ε., ίσως Βουλγάρων και Ρουμάνων, να απασχολούνται επίσης», και προσθέτει:

«Δεν έχω τη παραμικρά αμφιβολία ότι και οι δύο συμφωνούμε, ότι είναι ανάγκη διασφάλισης ίσων όρων ανταγωνισμού στη προκειμένη ενδοκοινοτική μεταφορά, ώστε να αποφευχθεί αθέμιτος ανταγωνισμός που είναι αποτέλεσμα social dumping», και καταλήγει: «Υπό το φως όσων προαναφέρθηκαν, σου ζητούμε να ασκήσεις το μέγιστο της επιρροής σου στην εταιρεία Grimaldi ώστε αριθμός Ελλήνων ναυτεργατών, κυρίως από το προσωπικό γενικών υπηρεσιών και τροφοδοσίας, θα απασχοληθούν επίσης».

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι επανειλημμένως η διοίκηση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας έχει θέσει το θέμα της επιδότησης των εισφορών των ναυτεργατών στις γραμμές της Αδριατικής, όπως έχε πράξει ήδη η πολιτεία για την κρουαζιέρα.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/09/28/1720391.htm

Link to comment
Share on other sites

Αφτή την στιγμή το πλοίο ταξιδεύει με ταχύτητα 15.7 kn και πορεία 86˚. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του AIS με αφτή τη ταχύτητα θα είναι στη πάτρα σε περίπου 15ώρες και 40λεπτά δηλαδή 7:40π.μ.

Link to comment
Share on other sites

Καλως το. Ειναι πανεμορφο. Κλασικο δειγμα ιταλικης κομψοτητας. Λες και βλεπω το Επτανησος ειμαι αυτη τη στιγμη. :rolleyes:

Για να ειμαστε ακριβεις δεν προκειται για το πλοιο που ναυλωσαν οι Μινωικες γραμμες αλλα για το πλοιο του Grimaldi που ναυλωσε τα σινιαλα των Μινωικων. ;)

Link to comment
Share on other sites

Kαλώς ήρθε και καλοτάξιδο να είναι αν και δεν μπορώ να πω ότι χαίρομαι τόσο όσο όταν πρωτοείδα τα παλάτια :( Τελείως διαφορετικά.

Αν μπορώ να βρω κάτι το πιο ωραίο πάνω του σε σύγκριση με τα άλλα Ιταλικά των Μινωικών, νομίζω πως αυτό είναι η πλώρη του και η πρύμη του. Κατά τα άλλα a floating box...

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα εντυπωσιακό και μόνο λόγω όγκου προκαλεί θαυμασμό, αλλά πέρα από την πλώρη (που προσωπικά και αυτή την βρίσκω υπερβολική) σχεδιαστικά το εξωτερικό δεν λέει τίποτα...

Καλοτάξιδο να είναι, αν και η τοποθέτησή του στην Αδριατική δεν βγάζει προς το παρόν νόημα. Τη στιγμή που η γραμμές σημειώνουν σημαντική μείωση και η Superfast φροντίζει να μειώσει το κόστος της με τα νέα Superfast I/II, η Minoan φαίνεται να ακολουθεί αντίθετη κατεύθυνση αυξάνοντας την προσφερόμενη χωρητικότητα και -υποθέτω- το κόστος. Δεν νομίζω να τα Cruise Europa/Olympia να είναι φτηνότερα σε λειτουργία από τα Pasiphae/Ikarus Palace -γιατί με τις μετακινήσεις των Europa/Olympia Palace στην Βενετία, στην ουσία τα Fossen αντικαθίστανται στην Αδριατική.

Οπότε χλωμό βλέπω το μέλλον των Cruise εκτός και αν υπάρχει κάποιου είδους συμφωνία με ανταγωνιστές (δλδ την ANEK) για αποχώρηση (ή υποχώρηση-μείωση παρουσίας) από την Αδριατική ή η Grimaldi βρέθηκε με τις παραγγελίες των Cruise χωρίς να ξέρει τελικά τι να κάνει τα πλοία και αποφάσισε ότι στην Αδριατική έχει τις καλύτερες πιθανότητες για κάποιο κέρδος (ή για περιορισμένες ...ζημιές). Το τελευταίο σενάριο μπορεί να φαίνεται αστείο για μια τόσο μεγάλη εταιρεία, αλλά υπάρχουν πολλά προηγούμενα εταιρειών που αγόρασαν ή κατασκεύασαν πλοία και μετά ανακάλυψαν ότι δεν είχαν τι να τα κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

Κακάσχημο είναι πάντως, εντελώς "κουτί". Με δεδομένη και τη "Γκριμαλντοποίηση" των Μινωικών και τις φήμες για παρασκηνιακές συμφωνίες και δημιουργία καρτέλ, θα ήθελα να μην πετύχει το πείραμα και να επιστρέψουμε σε φυσιολογικό πλοίο, με Ελληνικό πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Οντως 1500 κρεβατια για 150 ατομα μεσο ορο ειναι υπερβολικα. Βεβαια ακομα και τους μεσους ορους της ΑΝΕΚ να παρει (αν αυτη αποχωρησει οπως εχουμε πει και στον κουτσομπολη) τοτε αντε να παμε στους 300 το χειμωνα... Αν ισοσταθμιστει αυτη η χασουρα με υπερκερδη το καλοκαιρι αμα φτασει να γεμισει ποτε το βαπορι τοτε τι να πω. Σκιζω το απολυτηριο του Δημοτικου :D:D

Link to comment
Share on other sites

Καλό, κακό, όμορφο, άσχημο, κουτί, η ουσία είναι μία (και μοναδική). Οι φίλοι μας οι Ιταλοί σήμερις, 12 Οκτ. 2009, πατήσανε πόδι στην Πάτρα, στην Ηγουμενίτσα (της Εγνατίας των δύο ηπείρων) και στην σύνδεση Ελλάδας - Ιταλίας μέσω Αδριατικής. Με ένα Ιταλικότατο πλοίο, με Ιταλικότατο πλήρωμα, με ...Ιταλικότατη σημαία και Ελληνικότατα σινιάλα "κράχτη".

Και τα χειρότερα έπονται. Εμείς μιλάμε για το αν θα πιάσει το θεριό EUROPA στην γραμμή, την στιγμή που οι (υποτιθέμενοι) ..."κουτόφραγκοι" ετοιμάζουν και έτερο θεριό (OLYMPIA), το οποίο σε λίγο καιρό θα αντικαταστήσει (επίσης με Ιταλικό πλήρωμα και σημαία) κάποιο άλλο με Ελληνική σημαία και πλήρωμα (πιθανώς το ...γερασμένο :( ΙΚΑΡΟΣ).

Με τσι γιές μας σύντεκνοι, αφού δεν μπορούμε να κρατήσουμε τα πλοία μας και τις γραμμές μας. :(

Link to comment
Share on other sites

Ούτε προς έκπληξη…ούτε και προς θάνατο είναι το γεγονός. Ούτε είναι το πρώτο Ιταλικό πλοίο που έρχεται στη Πάτρα και ούτε η Αδριατική ήταν ανέκαθεν «Ελληνική». Και, βεβαίως, ούτε οι Ιταλοί είναι τίποτε χθεσινοί στη θάλασσα…ούτε και οι Έλληνες παντοκράτορες. Επιχειρήσεις είναι...μια στα πάνω τους και μια στα κάτω τους. Υπενθυμίζω δε το γεγονός ότι τις γραμμές F/B της Αδριατικής τις άνοιξαν πριν από 50 χρόνια το ΕΓΝΑΤΙΑ της ΕΛΜΕΣ και το APPIA της ADRIATICA και μάλιστα σε κοινοπραξία και κρατική στήριξη. Και για δεκαετίες υπήρχε σημαντική Ιταλική παρουσία στην Αδριατική.

ΥΓ Και για την ιστορία…κάποιοι πρόγονοί μου πήγαιναν, προπολεμικά, στο Νέο Κόσμο από τη Πάτρα με το Saturnia της Italian Lines.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο σε ολα αυτα που λες, απλα μενει η στεναχωρια γιατι οι Μινωικες δεν ειναι μια εταιρια τυχαια. Ειναι απο τις κορυφαιες δυναμεις στην Ελληνικη ακτοπλοια και γιατι οχι στην ευρωπαικη. Και ειναι λυπηρο το οτι πλεον οι αποφασεις δεν παιρνονται στην Κρητη αλλα απεναντι. Τωρα βεβαια αφου κουμαντο κανουν οι Ιταλοι ναι μεν μας στεναχωρει αλλα δε μπορουμε να κανουμε και τιποτα. Θα επιμεινω σε αυτο που ειπα παραπανω.

Οι Μινωικες δε ναυλωσαν το πλοιο του Γκριμαλντι. Ο Γκριμαλντι ναυλωσε τα σινιαλα των Μινωικων για να βαλει το καραβι του ;)

Link to comment
Share on other sites

όλα αυτά που λέτε είναι όντως λυπηρά και καταδεικνυούν ότι οι Μινωικές από πρωταγωνίστρια εταιρεία εντός συνόρων έγινε ουσιαστικά ουρά ενός Ιταλικού κολοσσού.

Συμφωνούμε Earl. είναι αυτό που σου έλεγα κι εγώ εχθές!

Από "μαμά-εταιρεία" έγινε ένα παιδί-η ουρά όπως λες κι εσύ, ενός κολοσσού!

Ότι ήταν μαμά-εταιρεία δεν την επηρέαζε σε κάτι σε ό,τι αφορά τις θυγατρικές της, αλλά σηματοδοτούσε άλλη νοοτροπία. Οι Μινωικές αυτές καθεαυτές ήταν η κυρίαρχη δύναμη στη διοίκηση της.

Τώρα πλέον έχουν μετατραπεί σε παιδί μίας μεγαλύτερης εταιρείας, που δε σημαίνει αναγκαστικά υποβάθμιση. Είσαι πρώτος ανάμεσα σε μεσαίους παίχτες ή έχεις δευτερεύον ρόλο σε ένα γίγαντα; Απλώς είναι γεγονός ότι ο ρόλος έχει αλλάξει και οι αποφάσεις δεν παίρνονται από τη διοίκηση των Μινωικών αλλά από τη μαμά εταιρεία. Το όφελος που επιδιώκεται πρώτο δεν είναι των Μινωικών, αλλά του ομίλου συνολικά. Αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για να επιτευχθούν οι στόχοι ενός γίγαντα και δεν έχουν δικό τους αυτοσκοπό.

Άλλωστε αυτό σηματοδοτεί και η ιταλική σημαία - ότι το πλοίο ανήκει στον όμιλο και απαιτείται μία ευελιξία ώστε αν χρειαστεί να αλλάξει λιμάνι αργότερα κτλ προς όφελος του ομίλου, δεν ενδιαφέρει αποκλειστικά η τύχη της γραμμής. Αυτό έχει τα κακά του, αλλά και τα καλά του.

Η περίπτωση πάντως δεν μπορεί να θεωρείται αντίστοιχη της Άττικα καθώς κι εκεί τα λεφτά τα παίρνουν και τα βάζουν οι Άραβες αλλά ο τρόπος διοίκησης, η κουλτούρα και η νοοτροπία είναι ελληνική. Είναι μία ελληνική εταιρεία που ο μέτοχος είναι ξένος, δεν είναι όμως ξένη εταιρεία.

Το πλοίο όμως δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι είναι στολίδι και είναι "τιμή" μας (όσων εν πάσει περιπτώσει κοιμόμαστε ακόμη σε έναν κόσμο που οι Μινωικές είναι δικές μας:P) που φοράει τα χρώματα των Μινωικών και ακόμη κι αν σε κάποιους δεν αρέσει όπως λένε, σίγουρα δεν μπορεί να είναι αδιάφορο! Λένε "αν παραβλέψουμε την πλώρη και το μέγεθος του" - μα πώς μπορείς να τα παραβλέψεις αυτά τα στοιχεία;! Η πλώρη είναι επιβλητική και άξια θαυμασμού αλλά έστω, μπορεί να αφηθεί στην άκρη. Το γεγονός ότι είναι το μεγαλύτερο πλοίο στη Μεσόγειο;; 225μ μήκος, 30μ πλάτος και πόσο ύψος; 3000 γραμμικά μέτρα γκαράζ και 3000 επιβάτες; Ακόμη και υπερβολικά να τα βλέπουμε, μιλούν από μόνα τους!

Αν η εταιρεία κατασταλάξει ότι το πλοίο επιθυμεί να το κρατήσει όντως στη γραμμή και αργότερα το διπλώσει με το νέο αδερφάκι του, τότε μπορεί να κάνει παιχνίδι μόνο του! Η ζεστασιά και η φιλοξενία είναι ανοιχτά θέματα που ο χρόνος θα δείξει, αλλά η πολυτέλεια και η άνεση, δίχως την παραμικρή υστέρηση σε ταχύτητα (άσχετα με τη μέγιστη) μπορεί να οδηγήσει σε τιμολογιακή πολιτική που θα εξοντώσει τους αντιπάλους. Βέβαια ακόμη δεν μπορεί να το κάνει γιατί αφενός αν αργότερα το πάρει από εδώ πώς θα ανεβάσει ξανά τις τιμές κι αφετέρου το Κρούιζ αντέχει εύκολα ένα τέτοιο παιχνίδι, το Παλάς που το διπλώνει όχι. Οπότε οι σχεδιασμοί κι ο χρόνος θα δείξουν!

Πάντως θέλω πολύ να δω το πλοίο δίπλα σε κάποιο Παλάς ή άλλο μεγάλο παίχτη (ΣΦ, ΑΝΕΚ)! Επειδή δε μας έκανε την τιμή η εταιρεία να φέρει το πλοίο σε Πειραιά ή Ηράκλειο θα ήθελα πέρα από επιβλητικό του ούτως ή άλλως μέγεθος να το δω και συγκριτικά με άλλο -μέχρι σήμερα- γίγαντα!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...