Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τελικα η αλλαγη σημαιας και λιμενα εγινε γιατι η ελληνικη νομοθεσια ειναι πιο αυστηρη σε καποιες μικρολεπτομερειες(σωστικα-λεμβοι κ αλλα)που πρεπει να εχει ενα νεοναυπηγηθεν σκαρι στην καθελκυση του.

Οπως διαβαζω στο navi ο Grimaldi ηθελε 100% το πλοιο να κατεβαινε και να δρομολογουνταν στην Ελλαδα με ελληνικη σημαια και λιμανι νηολογιου το Ηρακλειο. Ομως με βαση την ελληνικη 'θαλασσια' νομοθεσια θα επρεπε να αλλαξουν καποια πραγματα στο πλοιο,απο πλευρας σωστικων,ωστε να γινονταν αυτη η αλλαγη της σημαιας.Οπως υπογραμμιζουν οι ιταλοι,η δικη μας νομοθεσια ειναι πιο αυστηρη σε σχεση με την δικη τους στο θεμα της ασφαλειας και των σωστικων.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 465
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν ήταν το πρόβλημα τα σωστικά και ήθελε τόσο πολύ να έχει ελληνική σημαία, και ελληνικό λιμάνι, και να του κάνει και εγκαίνια στην κρήτη, τότε μπορούσαν να τα τροποποιήσουν ώστε να μην έχουν πρόβλημα με την ελληνική νομοθεσία. Καινούργιο πλοίο είναι δεν ήταν και τόσο δύσκολο να τα τροποποιήσουν πρίν βγεί για δρομολόγια. Την μια τα λέει έτσι, την άλλη αλλιώς ο grimaldi. Από την μια λέει ότι δεν το πουλάει στις μινωικές από την άλλη θα ήθελε να είχε ελληνική σημαία. Από την μια λέει ότι τον ενδιαφέρουν οι μινωικές από την άλλη λέει ότι με 7-8ευρά πουλάει και αυτός τις μετοχές... :confused: ... άβυσσος το μυαλό του :eek:

Link to comment
Share on other sites

παντωσ στην παντα στη πρυμνη ητανε γραμμενα με ελληνικα γραματα το ονομα του πλοιου κ εγραφε κ νηολογιο ηρακλειου!απο πανω περαστικαν τα αγγλικα

Για του λόγου το αληθές...

Κι ένας κατάπλους φρέσκος...

post-1257-128326983618_thumb.jpg

post-1257-12832698362_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

όταν φτιάχνεις ένα γιγαντιο νεοτευκτο ΕΓ/ΟΓ είναι πολύ δύσκολο να τσιγγουνευτείς τα επιπλέον σωστικά. Στο κάτω κάτω για την ασφάλεια του πλοίου και των επιβατων ειναι.

Είναι σαν να πας να παραγγείλεις σε εστιατόριο μαύρο χαβιάρι και να τσιγγουνεύεσαι το κουβέρ.

Μου φανταζει δυσκολο να είναι αυτός ο λόγος .κάποιος άλλος ίσως είναι που τροποποίησε τα σχέδια της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

...Μου φανταζει δυσκολο να είναι αυτός ο λόγος .κάποιος άλλος ίσως είναι που τροποποίησε τα σχέδια της εταιρείας.

Θα συμφωνήσω με τον Earl. Kάτι που δεν δώσαμε την σημασία που ίσως θα έπρεπε, είναι το ότι στην φωτογραφία που μας παρέθεσε ο .voyager, φαίνεται καθαρά πως το όνομα του πλοίου στα Ελληνικά καθώς και το "Ηράκλειο" είναι "ανάγλυφα" γραμμένα σε αντίθεση με τα μετέπειτα λατινικά. Αυτό για μένα σε δύο υποθέσεις (μιας και δεν γνωρίζουμε κάτι σίγουρο) με παραπέμπει. Η πρώτη είναι ότι η υπαγωγή του πλοίου στο Ελληνικό νηολόγιο άλλαξε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, και η δεύτερη, ότι η "Ιταλική σημαία" στο πλοίο ίσως και να είναι κάτι το προσωρινό.

Και στις δύο υποθέσεις αυτές με οδηγεί το γεγονός ότι δεν μιλάμε για καμμία εταιρειούλα της πλάκας που έμαθε .....τελευταία στιγμή τι λέει η Ελληνική νομοθεσία για τα σωστικά (εκτός των δεκάδων νομικών συμβούλων που σίγουρα έχει, ας μην ξεχνάμε και το ότι δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μέσω των Μινωικών τα τελευταία χρόνια), και που θα τσιγκουνευότανε σε ένα νεότευκτο πλοίο αυτού του οικονομικού μεγέθους να ξοδέψει κάποια ελαχιστότατα χρήματα για να "ξηλώσει" τα παλιά γράμματα και να τα αντικαταστήσει με κανονικά καινούργια.

Eδώ το ΦΑΙΔΡΑ, "δεύτερο χέρι" πλοίο, και μόλις το πήρε η NOVA καθίσανε και ξηλώσανε τα παλιά γράμματα, πριν γράψουν τα καινούργια. Μου κάνει εντύπωση να άφησε τα "παλιά" ο κ. Γκριμάλντι στο EUROPA για ...οικονομία ή από ...τσαπατσουλιά.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι επειδη εχω αλτσχαιμερ. Το πλοιο εχει δρομολογηθει σε αντικατασταση του Ευρωπη Παλας (δηλαδη παιρνει επιβατες απο Πατρα για Ηγουμενιτσα-Κερκυρα και αναποδα) η απλα εφυγε το ενα ηρθε το αλλο χωρις ομως να μπορει να μεταφερει επιβατες εντος Ελλαδας?

Link to comment
Share on other sites

Κάνει ακριβώς το ίδιο δρομολόγιο με το Παλάς. Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα και ανάποδα χωρίς καμία άλλη αλλαγή

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οπως διαβαζω στο navi ο Grimaldi ηθελε 100% το πλοιο να κατεβαινε και να δρομολογουνταν στην Ελλαδα με ελληνικη σημαια και λιμανι νηολογιου το Ηρακλειο. Ομως με βαση την ελληνικη 'θαλασσια' νομοθεσια θα επρεπε να αλλαξουν καποια πραγματα στο πλοιο,απο πλευρας σωστικων,ωστε να γινονταν αυτη η αλλαγη της σημαιας.Οπως υπογραμμιζουν οι ιταλοι,η δικη μας νομοθεσια ειναι πιο αυστηρη σε σχεση με την δικη τους στο θεμα της ασφαλειας και των σωστικων.

Κατ’ αρχήν, δεν κατάλαβα εάν αυτά τα είπε ο Grimaldi ή είναι υποθέσεις τρίτων. Και στη μια και στην άλλη περίπτωση,προσωπικά δεν με πείθουν τα περί σωστικών. Εάν ο πραγματικός λόγος ήταν τα σωστικά, θα μπορούσε κάλλιστα να έχει Ιταλική σημαία με Ελληνικό ή έστω Ελληνοϊταλικό πλήρωμα. Δεν νομίζω ότι η Ιταλική σημαία επιβάλλει π.χ. Βούλγαρους ή Ρουμάνους ναυτικούς. Επίσης, ένα τέτοιο επιχείρημα δεν είναι και τόσο σωστό επικοινωνιακώς. Εμένα, ως επιβάτη, δεν μου ακούγεται καλά. Είναι σα να λένε ότι τα Ελληνικά υπερέχουν σε σωστικά, αφού ακολουθούν την αυστηρότερη Ελληνική νομοθεσία. Χώρια που -κατά την προσωπική μου άποψη- στην «κακιά την ώρα» τα πολυεθνικά πληρώματα δεν είναι ό,τι το καλύτερο...

Link to comment
Share on other sites

Μην παιρνεις την μεταφραση ΝΗΡΕΑ αυτουσια:o,ορισμενα πραγματα δεν μπορουν(δεν υπαρχουν οι αντιστοιχες λεξεις)να μεταφραστουν στα ελληνικα.Σαν γενικη λεξη εγραψα τα σωστικα,το ολο ζητημα δεν αφορα μονο τις 4 βαρκες και τα MES αλλα γενικοτερα τα θεματα ασφαλειας.Μπορει πχ να επρεπε να μειωθει το πρωτοκολο η να χρειαζονταν επιπλεον σωστικα η ακομα κ αλλες σωσιβιες λεμβους αν εβαζε την ελληνικη σημαια.Ο ανθρωπος που τα ανεφερε αυτα δουλεψε στην κατασκευη του πλοιου και οταν ειχαμε παει τον Μαρτιο με τον Nick στα ναυπηγεια,μας τα ειχε πει και τοτε''Il registro di sicurezza greco in talune parti e' piu restrittivo di quello italiano.'' κι οταν τον ρωτησαμε τι ακριβως,μας ειπε οτι ειναι μικρολεπτομερειες που δεν θα καταλαβουμε.

Τελοσπαντων,ο ιδιος εγραψε στο navi οτι οι ανθρωποι της εταιριας ηθελαν να βαλουν ελληνικη σημαια αλλα βρηκαν εμποδιο στα παραπανω προβληματα(τωρα τι,πως και γιατι εκεινοι το ξερουν)οποτε κατεληξαν στην ιταλικη.Εγω ηθελα απλα να σημειωσω οτι ο Grimaldi δεν σχεδιαζε απο την αρχη να ερθει το πλοιο αλα Ιταλιανα αλλα στην πορεια 'του' βγηκε αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

η μονη γραμμη που το σηκωνει πιστευω ειναι του ηρακλειου!μεγαλα γκαραζ εχει πολλα κρεβατια κ αεροπορικα θα καιει κ λιγα πετρελαια θα βαλουμε κ φτηνο εισητηριο κ πετυχε

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς! Και τώρα που είναι οι ακινησίες των παλατιών, έπρεπε έστω και δοκιμαστικά να το βάλει στο Ηράκλειο Πειραιάς, να δει πως πάει που ούτως ή άλλως στην γραμμή της Αδριατικής δεν είναι απαραίτητο :rolleyes:

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Απο κινηση πως παει το βαπορι? Γιατι ακουσα οτι απο φορτηγα παει καλα. Με μεσο ορο 130 :eek: κομματια (αν ειναι ετσι οπως λεγεται δε βαζω και το χερι μου στη φωτια) τοτε γιατι να φυγει να παει Ηρακλειο :rolleyes:

Ενταξει απο κοσμο τα γνωστα νουμερα της Αδριατικης. Αλλα εχει ενδιαφερον καθως με χαμηλο κοστος λειτουργιας και χαμηλες τιμες ισως δουμε κινηση να μεταφερεται στο βορρα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλα αυτο ειναι το τελευταιο πραγμα που τους απασχολει. Αν αποφασιστει στο μελλον να ερθουν τα βαπορια εδω τοτε θα βρεθει και μερος για να δεσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γνωστό μου και συγγενικό πρόσωπο που ταξίδεψε με γκρουπ με το βαπόρι μου είπε οτι το φαγητό είναι απαράδεκτο τόσο από πλευράς γεύσης όσο κι απο ποικιλίας κι εκφράστηκε από όλο το σύνολο των μελών του γκρουπ.

Ιδιαίτερα σε σύγκριση με το superfast 11 που ανέβηκαν Αγκώνα η διαφορά είναι χαοτική.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

το cruise europa ξερει κανεις ποσο πιανει στο 100%??εχει αναφερθει στο post στα χαρακτηριστικα του cruise roma οτι στο 100% επιασε 32,4..Mπορει και το cruise europa να πιασει τοσο ???δεδομενου οτι εχουν σχεδον ιδια χαρακτηριστικα??

Link to comment
Share on other sites

το cruise ξεπατωθηκε στα δοκιμαστικα.Τουλαχιστον δικα μας(ελληνικης κατασκευης)νεοτευκτα δεν εχω δει να κανουν 48ωρο δοκιμαστικο-non stop,οπως εκανε το καμαρι της MINOAN...Τεσπα,ολα πηγαν καλα απ οτι φαινεται,οι βαρδιες(αξιωματικων-τεχνικων και λοιπων)ηταν 3 ωστε να βγουν οι ατελειωτες ωρες που ειχαν μπροστα τους(μια ματια κ στην γεφυρα)και η μεγιστη ταχυτητα που επιασε το εργαλειο ηταν 31 κ κατι ψιλα στο 100%

Τοσα επιασε καποια στιγμη(βαλε ρευματα-αερα κλπ).Θεωρητικα ισως με τις καταλληλες καιρικες συνθηκες να μπορει να παει παραπανω(ισως οσα και το roma)αλλα δεν εχει κ τοση σημασια αφου ποτε δεν θα κανει εμπορικα ταξιδια με τις μηχανες στο 100%.

Link to comment
Share on other sites

Απο zougla

Με καθυστέρηση αναχώρησε το Cruise Europa από την Ηγουμενίτσα για την Ιταλία, καθώς τις πρώτες πρωινές ώρες και ενώ βρισκόταν στη διαδικασία πρόσδεσης στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το πλοίο ακούμπησε στο μόλο.

Αποτέλεσμα ήταν το Cruise Europa να υποστεί μικρές εκδορές και μετά από επιθεώρηση επιτράπηκε ο απόπλους του.

Το Cruise Europa ξεκίνησε από την Πάτρα με τελικό προορισμό την Ανκόνα της Ιταλία και ενδιάμεσο σταθμό την Ηγουμενίτσα

Ψιλοπραγματα βασικα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...