Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 465
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν και το απόγευμα προς Πάτρα πήγαινε με 26-27 στο αποψινό δρομολόγιο πάει με 25-26 ... και χωρίς Ηγουμενίτσα όπως σωστά λέει ο NHSOS XIOS παρόλο που στο onlinebooking έγραφε ότι υπήρχε το δρομολόγιο

Link to comment
Share on other sites

ταξιδεψα χτες με το cruise, απο ancona για πατρα και για χαρη μου εφτασε μεχρι και 28 κομβους. εφυγε με 2 ωρες καθυστερα απο ancona (18.10 τοπικη αντι 16.00) και εδεσε πατρα στις 16.00 σημερα. η εντυπωση μου ειναι αρνητικη.

ειναι τεραστιο, ειναι αχανες, ειναι δαιδαλωδες, ειναι εντυπωσιακο, ειναι καινουργιο, αλλα για να πει κανεις οτι ειναι το καλυτερο της μεσογειου ή το πολυτελεστερο που υπαρχει, δεν θα πρεπει να εχει ταξιδεψει με κανενα αλλο απο τα πλοια που εχουν ερθει την τελευταια δεκαετια στην αδριατικη

Το εσωτερικο του ειναι

πολυ προσεγμενο,με ωραια χρωματα και υλικα που αφηνουν χλιδατη εντυπωση στον επιβατη

το πλοιο κανει μπαμ οτι το ξενοδοχειακο ειναι φτιαγμενο με φτηνα υλικα. καινουργια, καθαρα αλλα φτηνα. τι να πω; για το υφασμα στους καναπεδες; για το μπλε πλαστικο σε ολες τις σκαλες, για τις κοινοχρηστες τουαλετες;, για τη γυμνη λαμαρινα στο χωρο του web corner, για το υποκαταστατο ξυλου στους διαδρομους και τις εξωτερικες καμπινες που θυμιζει συνοικιακη καφετερια ή για τα πλακακια (πχ στο διαδρομο που οδηγει στα εστιατορια και στο bar agora που μοιαζουν λες και τα εχεις παρει απο το praktiker για το κομμωτηριο της γυναικας σου. θα πω μονο οτι τα σαλονια του Θεολογος Π και του Επτανησος ειναι πολυ πιο γουστοζικα και εχουν επιλεγει πολυ καλυτερα υλικα. αφειστε δε τα χρωματα. κυριαρχουν ψυχρα χρωματα (πολυ γκριζο ρε παιδι μου) που σε κανουν να νιωθεις ακομη χειροτερα. δεν λεω αλλα, αλλα σε καθε χωρο βλεπεις οτι εχουν επιλεγει υλικα χαμηλου κοστους. αν εχεις μπει και σε αλλα πλοια της γραμμης, ξενερωνεις συντομα.

ηδη σε καποια σημεια φαινονται τα σημαδια. σκασιματα στις ενωσεις του ξυλινου φινιρισματος των καναπεδων, μια ξεχαρβαλωμενη δαδα, ενα σπασμενο πλαστικο προστατευτικο απο φωτιστικο οροφης, δυο ξεκολλημενες επενδυσεις/καθρεφτης απο το μπουλμε της σκαλας που οδηγει στο αριστερο καταστρωμα σωστικων λεμβων. μετα απο κανα χρονο λειτουργιας θα ειναι πολλα πραγματα ξεχαρβαλωμενα. σε αυτο θα βοηθησει και το vibration που ειναι αρκετα εντονο. εντονοτερο των κοκκινων και των παλατιων, αλλα σε καμια περιπτωση δεν φτανει του ariadne palace και των αλλων κορεατικων.

γενικα σε εσωτερικους χωρους τα ριχνει (συγκρινω με τα purpose built της αδριατικης) μονο στα κοκκινα του bari.

απο εξωτερικους χωρους τωρα, εχει αρκετους προσβασιμους (στο καταστρωμα της γεφυρας, απο το μπαρ μεχρι πρυμα, δεξια και αριστερα απο την τσιμινιερα), καθως και πρυμα σε ολα τα καταστρωματα εχει μπαλκονακι. οι εξωτερικοι χωροι ειναι περισσοτεροι απο τα europa palace και οlympia palace και εχεις αρκετη θεα εξω για να χαζεψεις τη θαλασσα. και εδω βεβαια δεν βλεπεις πλωρη. ακομη και τα παραθυρα του σαλονιου king minos που ειναι καταπλωρα, βλεπουν μορφωταρια και κορακι.

ειναι ενα ελληνικο πλοιο
με την καμια. ειναι ενα ιταλικο πλοιο (οχι απο τα χαρακτηριστικα ιταλικα θα ελεγα) που προσπαθει να φανει οικειο στους ελληνες και σε οσους εχουν παρε δωσε με ελλαδα, που ειναι και ο κυριως ογκος του κοινου του. τα ελληνικα που χρησιμοποιει καποιος που δεν ξερει ελληνικα τα ειδαμε. υπαρχουν ελληνες επικουροι και γενικως στα bar, τα εστιατορια τη reception και το καταστημα ακους ελληνικα και βλεπεις ελληνες. ομως το πλοιο ειναι ιταλικο. οι αποδειξεις ειναι στα ιταλικα και αναφερουν M/N Cruise Europa με εδρα τη Γενοβα και ιταλικο ΑΦΜ. μονο το "duty free" κοβει αποδειξεις ΜΙΝΩΙΚΕΣ με ελληνικο ΑΦΜ. στις ταμειακες στα Bar, τα εστιατορια και τη Disco οι ταμιες ειναι ιταλοι. ιταλικα τα λαδια, τα ξυδια, τα αλατια, τα κ@@@χαρτα κλπ κλπ. μετα τις κινητοποιησεις της ΠΝΟ αντικατεστησε ρουμανους του ξενοδοχειακου με ελληνες (λιγοτερους γιατι ειναι ακριβοτεροι). πιστευω ομως οτι θα το εκανε αναγκαστικα γιατι αργα ή γρηγορα το κενο στο service και στην επικοινωνια θα φαινονταν.

αυτη η ελλειπης επανδρωση του ξενοδοχειακου κανει μπαμ. εχει τα διπλα κρεββατια απο τα palace του ηρακλειου και το μισο σχεδον ξενοδοχειακο προσωπικο. στη low season οι καμπινες δουλευονται μισες μισες, ωστε σοτ ενα ταξιδι, να προλαβαινουν να καθαριζουν του προηγουμενου ταξιδιου. σε συνθηκες ασφυξιας του self service ) λογω πολλων group απο μαθητικες εκδρομες, στο εστιατοριο υπηρχε ουρα και αρκετος κοσμος περιμενε εξω απο την κλειστη πορτα, ωστε να φυγουν καποιοι απο οσους ετρωγαν (για το a la carte μιλαω) και να τους αφησουν να μπουν μεσα. μεσα στο καραβι ακουγονταν πολλα παραπονα για το service και απο πολλους τακτικους επιβατες και απο φορτηγατζηδες και το πληρωμα φαινοταν οτι ετρεχε και δεν προλαβαινε.

για την ποιοτητα του φαγητου, αλλα και για την ποικιλια στα bar, θα επανελθω. ξεχαστε ομως οτι ξερατε για μινωικες και αδριατικη.

απο καμπινες τι να πω. στεναχωρες, πιο στενες και απο των κοκκινων. καμια σχεση παντως (ειδικα οι εσωτερικες) με αυτες των palace.

στα θετικα οι ξυλινες πορτες που ειπε και ο νησος χιος, το μπαρκαριζο στο υψος της reception, το τεραστιο γκαραζ. η ελευθερη προσβαση στα καταστρωματα των βαρκων.

ειναι ενα καινουργιο βαπορι, αλλα περαν της χωρητικοτητας δεν προσθετει κατι στη γραμμη. αντιθετα αν μεινει ως κυρια επιλογη μονο αυτο και το αδερφο του, η γραμμη θα υποβαθμιστει, γιατι μετα απο 10 χρονια θα δει να επιστρεφουν τα κυλιομενα ωραρια σα μοναδικη επιλογη και να αυξανεται ο χρονος ταξιδιου. μπορει να παλευουν να πιασουν τα 28, αλλα πιστευω οτι μολις ληξει η εγγυηση μεχρι 25 θα τα βλεπουμε ετσι και αλλιως

Link to comment
Share on other sites

.

οι αποδειξεις ειναι στα ιταλικα και αναφερουν M/N Cruise Europa με εδρα τη Γενοβα και ιταλικο ΑΦΜ

και πως θα ηταν δυνατο να αναφερουν κατι διαφορετικο φιλτατε proud απο τη στιγμη που το πλοιο ειναι νηολογημενο στην ιταλια και ναυλωμενο...ξερω οτι ολους εμας που προσπαθουμε να πιασουμε το αφορολογητο δεν μας συμφερει κατι τετοιο αλλα..:rolleyes:

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

@proud_ionian

Για την καθυστέριση είπαμε ότι για λίγο καιρό ακόμα θα ελέγχουν τις μηχανές ώστε να μην έχουν άλλα απρόοπτα! Και χθες βράδυ πήγαινε γι αυτόν τον λόγο με 27. Για την ταχύτητα θα μάθουμε σύντομα μόλις φύγουν οι τεχνικοί πάνω από το πλοίο πόσο θα μπορεί να πηγαίνει και πόσες ώρες τελικά θα κάνει για το δρομολόγιο!

Ναι είναι τεράστιο, αχανές, δαιδαλώδες, εντυπωσιακό, αλλά δεν είναι το πολυτελέστερο που υπαρχει!!! Είναι φτιαγμένο με απλά & φτηνά υλικά και σύντομα θα φανούν πολλές φθορές μιας και μας έρχεται το καλοκαιράκι και η κίνηση θα είναι μεγάλη...

Αλλά vibration εγώ δεν ένοιωσα καθόλου σε κανένα του ταξίδι! Ούτε καν στις μανούβρες μέσα στα λιμάνια!

Είναι στυλ grimaldi και είναι ναυλωμένο από τις Μινωικές. Τίποτε περισσότερο κ γι αυτό δεν έχει χλιδή & στυλ Μινωικών!

Τα καταστήματα ανήκουν στις Μινωικές γι'αυτό και έχουν ελληνικές ταμειακές μηχανές! Τα υπόλοιπα είναι grimaldi! Επίσης στις αποδείξεις των καταστημάτων φαίνεται αναλυτικά η έκπτωση σε αντίθεση με τις ιταλικές αποδείξεις που δεν φαίνεται!

Χρειάζεται πολύύύύύύύύύύύ προσωπικό! Όχι μόνο το διπλό αλλά πολύ παραπάνω! Και για τα εστιατόρια και για την καθαριότητα και για τα bar! Είναι λίγοι και σ' αυτό το χάος χάνονται και λογικό είναι να μην προλαβαίνουν!

Ότι είναι στενές οι καμπίνες συμφωνώ αλλά όχι περισσότερο από των κόκκινων! Ακριβώς το ίδιο μέγεθος έχουν! Σίγουρα με των παλατιών δεν συγκρίνονται!

Όσο για το φαγητό, περί ορέξεως λέμε κολοκυθόπιτα... Σίγουρα δεν έχει το μπουφέ των παλατιών, αλλά μια χαρά φαγητό είχε για τα δικά μου γούστα!

Link to comment
Share on other sites

στα περι ιταλικοτητας/ελληνικοτητας σταθηκα επειδη ειχε γινει σχολιο οτι ειναι ενα ελληνικο πλοιο. δεν ειναι απο οποια μερια να το δεις.

οι τεχνικοι της wartsila ειναι ακομη on board και η παρουσια τους ειναι εμφανεστατη. αν παντως μετα απο ολα τα ρεκτιφιε μπορει και πιανει σταθερα πανω απο 27 κομβους ( και το αδερφο του) πρεπει η εταιρεια να επανελθει στα παλια ωραρια.

vibration υπαρχει και ειναι εντονοτερο οταν κοβει δρομο και στις μανουβρες. σιγουρα απεχει απο το να ειναι το χειροτερο που εχω δει σε ferry της τελευταιας 15ετιας, αλλα υπαρχει.

για τα υπολοιπα (καμπινες service ec) δε λεμε και κατι πολυ διαφορετικο.

για το φαγητο εχω να πω οτι ειναι στην καλυτερη περιπτωση μετριο, μακραν χειροτερο απο τα κοκκινα και απο τα palace και σιγουρα πολυ ακριβο για την ποιοτητα του. θα επανελθω ομως με λεπτομερειες στο thread περι ορεξεως.

ΥΓ1: attraction του πλοιου, ο ιταλος σπυρος γριβας, που τραγουδαει, χασκογελαει με μαθητες και κανει και τον dj. (greece people and spanish people:p)

YΓ2: μετα τους στουκους στο αναποδα το χειριστηριο πρεπει να πηγαινει μονο ενα δοντι πισω. αργα αργα, του θανατα αργα

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που θέλω να σχολιάσω απο τα παραπάνω είναι οτι σκέφτηκε μήπως κανένας οτι τα φτηνα υλικά και ίσως και ανακοικλώσιμα που χρησιμοποιούνται με τις φθορές μπορούν πολύ εύκολα να αντικατασταθούν και να φαίνονται πάλι καινούρια??

σε αντίθεση απο τα ακριβά υλικά που φοβάσαι να τα αντικαταστήσεις για να μήν ακούσεις τη τιμή??

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι αυτή τη στιγμή βόρεια της Κέρκυρας και κατεβαίνει με 29,1 Να φανταστούμε οτι δουλεύουν πάλι και οι 4 μηχανές.....

Link to comment
Share on other sites

...σκέφτηκε μήπως κανένας οτι τα φτηνα υλικά και ίσως και ανακοικλώσιμα που χρησιμοποιούνται με τις φθορές μπορούν πολύ εύκολα να αντικατασταθούν και να φαίνονται πάλι καινούρια??

σε αντίθεση απο τα ακριβά υλικά που φοβάσαι να τα αντικαταστήσεις για να μήν ακούσεις τη τιμή??

Θα μπορούσε κάποιος πολύ εύκολα φίλε μου να αντιπαρατεθεί στον συλλογισμό σου, με το απλό επιχείρημα ότι τα φτηνά υλικά θα πρέπει να τα αντικαθιστάς κάθε ένα-δύο (π.χ.) χρόνια, ενώ τα ακριβά κάθε (ας πούμε) δέκα. Μία φθηνή ταπετσαρία σε ένα κάθισμα θα φθαρεί γρήγορα, μία καλύτερη πιό αργά και ένα δερμάτινο κάθισμα σε μία ROLS ROYCE :rolleyes: μπορεί και ποτέ. Όλες τις φθορές κάποια στιγμή τις πληρώνεις, είτε περισσότερες φορές σε χαμηλή τιμή, είτε λιγότερες σε πιό ακριβή.

Συν του ότι βέβαια ότι οι προχειρό-φθηνό-δουλειές φαίνονται πολύ εύκολα και δημιουργούν και τους ανάλογους ...συνειρμούς και κακές εντυπώσεις (που μπορεί πολλές φορές να είναι άδικες) σε σχέση και με όλη την υπόλοιπη κατασκευή ;).

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι αυτή τη στιγμή βόρεια της Κέρκυρας και κατεβαίνει με 29,1 Να φανταστούμε οτι δουλεύουν πάλι και οι 4 μηχανές.....

Και τώρα με 28,8 ... προφανώς είναι testing-day για τις μηχανές ... θα δούμε σύντομα το αποτέλεσμα!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε κάποιος πολύ εύκολα φίλε μου να αντιπαρατεθεί στον συλλογισμό σου, με το απλό επιχείρημα ότι τα φτηνά υλικά θα πρέπει να τα αντικαθιστάς κάθε ένα-δύο (π.χ.) χρόνια, ενώ τα ακριβά κάθε (ας πούμε) δέκα. Μία φθηνή ταπετσαρία σε ένα κάθισμα θα φθαρεί γρήγορα, μία καλύτερη πιό αργά και ένα δερμάτινο κάθισμα σε μία ROLS ROYCE :rolleyes: μπορεί και ποτέ. Όλες τις φθορές κάποια στιγμή τις πληρώνεις, είτε περισσότερες φορές σε χαμηλή τιμή, είτε λιγότερες σε πιό ακριβή.

Συν του ότι βέβαια ότι οι προχειρό-φθηνό-δουλειές φαίνονται πολύ εύκολα και δημιουργούν και τους ανάλογους ...συνειρμούς και κακές εντυπώσεις (που μπορεί πολλές φορές να είναι άδικες) σε σχέση και με όλη την υπόλοιπη κατασκευή ;).

Έχεις δίκιο φιλε μου..

Παντως απο τις περιγραφές φαίνεται οτι η οικονομική κρίση έχει "πιάσει" και τους ιταλούς για τα καλά σε σχέση με τα υλικά :D

Μακάρι το βαπόρι να επιστρέψει σύντομα στις ταχύτητες του και να βγάζει επιτέλους τα δρομολόγια του στις ώρες του!

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμενος λίγο το παράδειγμα του ΑΡΙΑΔΝΗ και της ναύλωσής του στην Αλγερία, μου ήρθε το σενάριο του ΕΥΡΩΠΗ.

Το πλοίο είναι ναυλωμένο από τις Μινωικές (ναι ο Grimaldi δεν είχε τι να το κάνει και το ναύλωσε!) οπότε το έφτιαξε οικονομικά και όποτε θέλει το παίρνει το ξαναφτιάχνει και το πάει όπου θέλει χωρίς να λυπάτε χρήματα για ανακαίνηση!

Link to comment
Share on other sites

καλα ας μην δουλευομαστε και μεταξυ μας:rolleyes:

ο grimaldi φερνει τα cruise σε μια εταιρεια κατα 85% δικη του και σε μια γραμμη που εχει παραδοση 10ετιων στο σεβασμο των πλοιων απο επιβατες και φορτηγατζηδες και που τα τελευταια 15 χρονια ερχονται πλοια κοσμηματα κατ'ευθειαν απο τα ναυπηγεια.

δεν μπορω να φανταστω οτι στο board του ομιλου grimaldi ειπαν "πω πω, πως θα ναυλωσουμε τα cruise εκει κατω στους καφρους; φτιαξ'τε τα φτηνιαρικα να τα ανακαινιζουμε καθε χρονο. ειδατε τι επαθε και ο γιαννης που ναυλωσε το αριαδνη στους αραπαδες;"

να υποθεσω οτι εγινε σε μουντες αποχρωσεις, για να μη λερωνει ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα στις μηχανές του πλοίου πρέπει να έχει λυθεί οριστικά. Το παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες στο ais και είναι μόνιμα πάνω απο τους 28,5 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Οσο ευκολο κι αν φαινετε για μερικους δεν ειναι λιγο να ξεφορτωνεις 150 φορτηγα και να φορτωνεις αλλα τοσα χωρις καθυστερηση και με το πασο των ιταλων γιατι οι ναυτες οι ελληνες που ειναι μεσα ειναι λιγοι

Link to comment
Share on other sites

Ειχα και γω την τυχη να μπω στο πλοιο τις τελευταιες μερες. Σε γενικες γραμμες ολα τα εχουν καλυψει οι προηγουμενοι. Τεραστιο σε ογκο αλλα ποιοτικα ειναι λιγο παρακατω απο τα παλατια. Βεβαια η ιστορια θα το κρινει κι αυτο σε λιγα χρονια.

Just for the record να αναφερουμε την απουσια joystick της kamewa και γενικα πολλων αυτοματισμων που εχουμε μαθει να συνανταμε σε αυτου του ειδους τα newbuildings

Link to comment
Share on other sites

Οσο ευκολο κι αν φαινετε για μερικους δεν ειναι λιγο να ξεφορτωνεις 150 φορτηγα και να φορτωνεις αλλα τοσα χωρις καθυστερηση και με το πασο των ιταλων γιατι οι ναυτες οι ελληνες που ειναι μεσα ειναι λιγοι

Ετσι είναι φιλε μου, το σφάλμα όμως της εταιρίας είναι οτι δεν έχει πάρει δεδομένο τα 150 φορτηγά και το χρόνο που κάνουν να φορτωθούν/ξεφορτωθούν με αποτέλεσμα να είναι αρκετά αισιόδοξη (για λόγους μάρκετινγ) ωστε να βγάζει θεωρητικά το δρομολόγιο σε λιγότερη ώρα. Αυτό πρέπει να διορθωθεί γιατί τον επιβάτη τον ενδιαφέρει οταν είναι στο λιμάνι στην ώρα του να είναι και το πλοίο εκεί στην ώρα του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το καμαρι ολων των καραβολατρωνB), στις διανυκτερευσεις του στο Furopoort, βαζει στην πρυμη, στα ανοιγματα των καταπελτωνε, ενα πλαστικο διχτυ/πλεγμα, σαν και αυτα που βαζουν στους δρομους οταν κανουν εργα

Link to comment
Share on other sites

1_proud_cruise_europa_wash_210310_off_ithaca.jpg

ταξιδεψα χτες με το cruise, απο ancona για πατρα
τα... καλα λογια τα ειπα πριν ενα μηνα, αλλα το report ηταν γυμνο. ανεβασα αρκετες φωτο του cruise europa απο το ταξιδι και απο το τελευταιο τριμηνο. στο φακελο του πλοιου εχει αρκετες και μερικες στα σινιαλα και στο artistic. θαυμαστε το... δαπεδο του pc corner, τις πολυτελεις σκαλες:D, τα πλαϊνα decks και το palermo. το μενου εχει αφιξη στην ancona, επιστροφη στην πατρα, νυχτερινηστην πατρα, αναχωρηση απο πατρα αλλη μερα και πολλες αλλες, μεσα και εξω.

να σταθω στα σινιαλα του, παλια και νεα:P.

παντως τωρα (μετα απο τοσους μηνες που ταξιδευει) ενα χερακι χρωμα η τσιμινιερα το θελει. ετσι μου φανηκε σημερα που το ειδα στο 4.

1_proud_cruise_europa_funnel_onboard_superfast_II___patra_040410_.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για καθυστέρηση 3-4 ωρών ενημερώνουν τους επιβάτες του σημερινού δρομολογίου. Πρόκειται για κάτι έκτακτο ή για τις συγκεκριμένες αργοπορίες που παρατηρούνται από το πλοίο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...